2022-03-07 06:45

„About“ nepritraukus investuotojo, „Audimas brand“ augti perspektyvų mato

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
AB „Utenos trikotažas“ (UT) paskelbus apie prekės ženklo „About“ pabaigą, UAB „Audimas Brand“ savo vardo gaminių ateitį mato šviesią ir artimiausiuose planuose sieks sustiprinti savo pozicijas sporto ir laisvalaikio drabužių sektoriuje.

Hardy Schulzo, „Audimas brand“ vadovo, teigimu, praėję metai buvo sėkmingi. Tai lėmė pagerinti produktai, aktyvus ryšys su bendruomene, patobulinta elektroninė parduotuvė ir atidaryti du nauji prekybos taškai Vilniuje. Anot jo, bendrovė siekia tapti patraukliausiu prekės ženklu aktyvų laisvalaikį mėgstantiems lietuviams ir, anot jo, pernai rezultatai rodo, kad kryptis yra sėkminga.

„Mums pavyko atliepti Lietuvos vartotojų poreikius“, – teigia jis.

52795
130817
52791