„Mondelez“ perima kruasanų „7Days“ kepėją

Pranešime teigiama, kad šis įsigijimas leis „Mondelez International“ išplėsti kepinių asortimentą bei patenkinti Europos vartotojų poreikius.
„Mondelez International“ prekės ženklų „Cadbury“, „Milka“ bei „7Days“ produktai pasiekia per du milijardus vartotojų daugiau nei 50 šalių.
„Chipita“ yra puikus verslas, sukurtas ir auginamas ant tvirtų pamatų, o šį verslą vysto neįtikėtinai talentingų profesionalų komanda. „Mondelez International“ žmonės sveikina kolegas ir stiprų kompanijos paveldą. Drauge mes vystysime strateginę kryptį tapti globaliu užkandžių rinkos lyderiu“, – teigia Vincas Gruberis, „Mondelez Europe“ prezidentas.
Nuo pirmos 2022 m. dienos laikina vadovų komanda perima „Chipita“ valdymą ir pradeda integracijos procesą, kuris tęsis per 2022 metus.
„Chipita“ buvo įkurta Graikijoje prieš 40 metų. Tai viena didžiausių sūrių ir saldžių užkandžių gamintojų Vidurio ir Rytų Europoje, kurios pajamos 2020 m. siekė apytiksliai 580 mln. USD. Geriausiai žinomi prekės ženklai yra „7Days“, „Chipicao“ ir „Fineti“. Kompanija turi 8 gamyklas, prekiauja daugiau nei 50 šalių, joje dirba daugiau nei 5.400 darbuotojų.
„Mondelez International, Inc.“ pajamos 2020 m. buvo maždaug 27 mlrd. USD.