„Pieno žvaigždžių“ gamykloms modernizuoti – 7 mln. Eur
„Pandemija paveikė pagrindines Lietuvos eksporto rinkas, tad pastaraisiais metais netrūko iššūkių visam pieno sektoriui, ypač – perdirbėjams. Kita vertus, gyventojai ėmė daugiau gaminti namuose. Nuosekli „Pieno žvaigždžių“ veiklos strategija, glaudus ryšys su vartotojais mums leido didinti produkcijos populiarumą Lietuvoje ir pasiekti vienus geriausių bendrovės veiklos rezultatų per pastaruosius kelerius metus. Bendradarbiaudami su mūsų partneriais bankais siekiame išlaikyti įgytą pagreitį ir toliau stiprinti pozicijas vietinėje rinkoje“, – pranešime spaudai komentuoja Aleksandras Smaginas, akcinės bendrovės „Pieno žvaigždės“ generalinis direktorius.
Pasak jo, „Pieno žvaigždės“ investuos į gamyklų modernizavimą ir veiklos pajėgumų plėtrą. Investicijomis siekiama efektyviau naudoti žaliavas bei didinti vartotojų pamėgtų pieno produktų gamybą.
Vienos didžiausių šalyje pieno perdirbimo bendrovių „Pieno žvaigždės“ pajamos pernai siekė 171,1 mln. Eur – 0,3% daugiau nei 2019 metais.
Bendrovė produkciją parduoda Baltijos šalyse, Europoje, Azijoje. Žinomi prekės ženklai – natūralaus pieno produktai „Dvaro“, „Pasaka“, „Graikiška Amfora“, „Svalia“, „Nykštukas“ ir kiti.
„Pieno žvaigždžių“ akcijomis prekiaujama „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame sąraše.