Plyno lauko investicijos: magnetizmo efektas ir nauji rekordai
„Kalbant apie gamybinių projektų pritraukimą, mūsų veiklos iniciatyvas galima skaidyti į tris grupes. Pirma – siekiame išnaudoti jau pritrauktų didžiųjų gamybininkų, tokių kaip „Continental“, „Hella“, „Hollister“ ar „Dovista“, sukurtą „magnetizmo“ efektą ir pritraukti šių gamintojų tiekėjus, kurie steigtųsi regionuose. Geras tokio įdirbio pavyzdys – kompanijos „Leesys“ projektas Panevėžyje. Jau kitąmet tikimės sėkmingai užbaigti ir daugiau panašaus tipo projektų“, – sako Gediminas Koryzna, „Investuok Lietuvoje“ investicijų plėtros departamento direktorius.
TAIP PAT SKAITYIKITE VŽ NUOMONĘ:Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai