Registrų centras: yra sprendimas, leidžiantis kasdien turėti aktualius klientų duomenis

Reklama publikuota: 2022-09-29
Registrų centro Pardavimų skyriaus vadovas Darius Mickevičius.
svg svg
Registrų centro Pardavimų skyriaus vadovas Darius Mickevičius.

Pasaulyje egzistuoja ne vienas puikus klientų duomenų valdymo sistemos sprendimas, užtikrinantis efektyvų klientų aptarnavimo procesą ir kokybišką paslaugų teikimą. Nepaisant to, įmonės ir organizacijos neretai susiduria su savo klientų duomenų aktualumo problema – praėjus tam tikram laikui pasikeičia kliento asmeniniai ar kontaktiniai duomenys, tačiau asmuo nebūtinai apie tai informuoja paslaugos teikėją. Tuomet gali kilti įvairiausių nesklandumų, kai norima klientui pateiki svarbią informaciją ar susisieki su juo dėl paslaugų teikimo.

Kiekvienas paslaugos teikėjas siekia savo klientams teikti kokybiškas paslaugas ir operatyviai reaguoti į besikeičiančius klientų poreikius. Siekiant įgyvendinti šiuos tikslus organizacijos viduje būtini ne tik nepriekaištingai sustyguoti procesai ar juos įgyvendinanti profesionalų komanda, bet ir duomenys, kurių pagalba galima geriausiai pažini savo klientus.

Tačiau duomenys, kaip ir daugelis dalykų šiame pažangiais skaitmeniniais sprendimais pagrįstame pasaulyje, keičiasi ir neretai susiduriama su iššūkiu žengti koja kojon su šiais pokyčiais. Valstybinės reikšmės registrus bei informacines sistemas prižiūrintis ir jose esančius duomenis tvarkantis Registrų centras, reaguodamas į kilusį poreikį, sukūrė šiuolaikišką ir patogų sprendimą, leidžiantį operatyviai reaguoti į klientų, fizinių asmenų, duomenų pokyčius ir tokiu būdu turėti naujausią informaciją apie juos – Gyventojų registro duomenų stebėsena.

„Šiandien turbūt jokia institucija ar organizacija neįsivaizduoja kokybiško savo paslaugų teikimo be milžiniško kiekio duomenimis grįstų sprendimų – kiekvienas procesas, naujas produktas ar pasiūlymas remiasi operatyviai gaunama ir atnaujinama informacija. Gyventojų registro duomenys apie fizinius asmenis yra aktualūs didžiules fizinių asmenų klientų duomenų bazes valdančioms įmonėms ir įstaigoms. O kasdienėje jų veikloje dar aktualesni tampa šių duomenų pokyčiai. Registrų centras būtent ir siūlo šių duomenų stebėseną ir atnaujinimą realiu laiku“, – sako Registrų centro Pardavimų skyriaus vadovas Darius Mickevičius.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Anot jo, verslui ir viešajam sektoriui aktualūs Gyventojų registre kaupiami duomenys apie jų klientus fizinius asmenis: asmenvardžiai, deklaruotos gyvenamosios vietos adresas, mirties faktai, asmens tapatybės dokumento informacija. Šių duomenų tikslumas ir reguliarus atnaujinimas, pasak D. Mickevičiaus, leidžia išvengti nemalonių nesusipratimų, taip pat padeda užtikrinti, kad įstaigų ir įmonių informacija klientus pasiektu laiku.

„Ne kartą esame girdėję atvejų, kaip vienos ar kitos įstaigos laiškai pasiekia ne tuos adresatus, jau mirusių asmenų artimuosius ar apskritai nepasiekia. Tuomet gali kilti nemaloni situacija su klientu, kuri gali sukurti netgi nereikalingą reputacinę žalą. Viso to galima išvengti turint laiku atnaujintus aktualius kliento duomenis. Be to, operatyvus ir tvarus kliento duomenų atnaujinimas leidžia taupyti organizacijos darbuotojų ir klientų laiką, užtikrinti sklandų paslaugų teikimą ir mažina klaidos tikimybę“, – pasakoja D. Mickevičius.

Kaip tai veikia?

Registrų centro sukurtas sprendimas leidžia įmonėms ar organizacijoms pagal jų pateiktą kliento sąrašą kasdien sekti kiekvieno iš jų duomenų pasikeitimus Gyventojų registre ir, esant poreikiui, gauti reikalingą informaciją apie juos.

„Iki šiol daugelis institucijų savo klientų duomenis atnaujina tam tikru reguliarumu, teikdami atskirus prašymus apie konkrečius asmenis. Tokia praktika neužtikrino duomenų aktualumo, todėl pasitaikydavo atvejų, kai svarbi įstaigų ar įmonių informacija nepasiekdavo klientų. Užsisakę naująją Registrų centro paslaugą visuomet galėsite būti užtikrinti, kad turite naujausią ir tikslią informaciją apie savo klientus“, – patikina Registrų centro Pardavimų skyriaus vadovas D. Mickevičius.

Užsisakius naująją Gyventojų registro duomenų stebėsenos paslaugą galima stebėti šiuos Gyventojų registre kaupiamus duomenis apie savo klientus fizinius asmenis: asmens kodą, vardą ir pavardę, asmens dokumento (paso ar tapatybės kortelės) informaciją, įregistruojamus mirties faktus, deklaruotos gyvenamosios vietos adresą, šeiminę padėtį, vaikų skaičių, nuotrauką, informaciją apie leidimus gyvento Lietuvoje.

Paprastai visi šie duomenys įstaigų ir organizacijų veikloje naudojami asmens identifikavimui, siuntų ar laiškų pristatymui, kadangi registruotos siuntos asmenims siunčiamos pagal jų nurodytą deklaruotos gyvenamosios vietos adresą.

D. Mickevičiaus teigimu, paslauga veikia paprastai – užsakovas (duomenų gavėjas) tiesiog perduoda Registrų centrui sąrašą asmenų (savo klientų), kurių duomenų pasikeitimus nori stebėti, ir esant bet kokiam norimų stebėti duomenų pokyčiui užsakovas nedelsiant informuojamas ir, esant poreikiui, operatyviai gali gauti pasikeitusius duomenis ir atsinaujinti savo klientų duomenų bazę. Visas procesas vyksta naudojantis saityno (angl. web service) paslaugomis.

Ši naujoji Registrų centro paslauga gali būti aktuali visiems privataus ar viešojo sektoriaus ūkio subjektams, turintiems dideles klientų bazes ir norintiems užtikrinti tinkamą duomenų higieną, pavyzdžiui, finansų įstaigoms, komunalines paslaugas teikiančioms įmonėms, telekomunikacijų paslaugų ar draudimo kompanijoms.

Gyventojų registro duomenys teikiami laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento, Lietuvos Respublikos gyventojų registro duomenų teikimą reglamentuojančių ir kitų teisės aktų reikalavimų.

Pageidaujantys sužinoti daugiau apie šią paslaugą gali kreiptis adresu pardavimai@registrucentras.lt ir Registrų centro specialistai suteiks visą reikalingą pagalbą.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Registrų centras: yra sprendimas, leidžiantis kasdien turėti aktualius klientų duomenis Verslo tribūna 1

Pasaulyje egzistuoja ne vienas puikus klientų duomenų valdymo sistemos sprendimas, užtikrinantis efektyvų...

PowerUp ruduo
2022.09.29
„LastMile“ ir „Iki“ pradeda autonominį prekių pristatymą: sėkmę vertins keliais rodikliais Verslo tribūna 2

Nors autonominiai automobiliai Lietuvos keliuose yra visiška naujovė, ne išsiskirti rinkoje, o optimizuoti...

PowerUp ruduo
2022.09.23
Alytaus regiono atliekų tvarkymo sistema integruoja per šimto tūkstančių vartotojų duomenis Verslo tribūna

Skirtingi gyventojų ir verslo poreikiai, skirtingi atliekų vežėjai, skirtingos savivaldybės ir su tuo...

PowerUp ruduo
2022.09.22
Gana panikuoti dėl elektros kainų: išeičių yra Verslo tribūna 4

Sėkmingai atrėmęs pandemijos iššūkius, Lietuvos verslas stojo į netikėtą akistatą su energetinių išteklių...

PowerUp ruduo
2022.09.22
Švietimo sektorius – dar vienu žingsniu arčiau inovacijų: sutartis pasirašinėja el. parašu Verslo tribūna

Ruduo maždaug kas šeštam Lietuvos gyventojui reiškia ne tik artėjantį šildymo sezoną ir margai pasidabinusius...

PowerUp ruduo
2022.09.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku