„Novaturo“ apyvarta šiais metais padidėjo 148%

Iš viso šių metų sausį-rugsėjį „Novaturas“ aptarnavo 123.600 klientų – 180% daugiau nei pernai ir 48% mažiau nei 2019 metais, per „Nasdaq“ biržą pranešė bendrovė.
Audronė Keinytė, „Novaturo“ grupės vadovė, teigia, jog kelionių krypčių pasiūla tapo panaši priešpandeminiam laikotarpiui ir tai atsispindi bendrovės rezultatuose.
„Trečiąjį šių metų ketvirtį užbaigėme kaip ir planavome – grupės mastu aptarnaudami po daugiau nei 20.000 keliautojų kas mėnesį bei sugeneruodami po daugiau 15 mln. Eur pajamų. Auganti grupės veiklos apimtis, generuojamos pajamos leidžia mums anksčiau sutartų terminų atsiskaityti su finansiniais partneriais“, – sako A. Keinytė.
Ji vardija, kad liepos pabaigoje įmonė išpirko dalį išleistų konvertuojamų obligacijų, kurių vertė siekia 2,5 mln. Eur. Rugsėjį bankui grąžinome 3,04 mln. Eur vertės ilgalaikę paskolą taip pat nelaukdami sutartyje numatyto termino.
VŽ rašė, kad vasarą lyderystė rinkoje pirmiems atidarant saugias kelionių kryptis lėmė teigiamus „Novaturo“ pirmojo pusmečio pelningumo rezultatus.
Pasak A. Keinytės, aptarnautų klientų skaičiumi trečiasis ketvirtis lenkia antrąjį dvigubai.
Rugsėjį bendrovė pristatė papildomą kelionių apsaugą „Saviizoliacijos pauzė“, kuri keliautojams leidžia keisti kelionės datą, kryptį ar viešbutį, jeigu artimą kontaktą su koronavirusu sergančiu žmogumi turėjusiam keliautojui tektų izoliuotis.