Jungiasi internetinės laisvalaikio platformos „Laisvalaikio dovanos“ ir „NoriuNoriuNoriu“
                                                                                            
                                                                                    Susijungimas įvyko bendrovei „Disrupta“, kurios prekinis ženklas yra „Emoti Group“, nupirkus UAB „NoriuNoriuNoriu“ kontrolinį akcijų paketą.
UAB „NoriuNoriuNoriu“ akcijas iki sandorio valdė keturi akcininkai, du iš jų pardavė savo akcijas „Disruptai“.
Skelbiama, kad po sandorio du „NoriuNoriuNoriu“ akcininkai visiškai pasitraukė iš veiklos, o kiti du – ir toliau tęs darbus bei aktyviai dalyvaus įmonės veikloje.
Registrų centro duomenimis, vienintelis „Disruptos“ akcininkas yra Linas Čeikus.
Iki UAB „NoriuNoriuNoriu“ grupės įsigijimo „Disrupta“ valdė tokius prekinius ženklus, kaip „Laisvalaikio Dovanos“, „ShittyDinner“, „Slidinėjimo akademija“ ir kiti. „Disrupta“ yra UAB „Laisvalaikio dovanos“ savinininkė.
Skelbiama, kad po susijungimo suformuotos naujos portalų grupės „Emoti Group“ bendra apyvarta viršija 24 mln. Eur ir ši grupė įsitvirtina kaip lyderė penkiose rinkose: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Suomijoje.
Tarp svarbiausių bendros veiklos tikslų – geografinė plėtra ir vidinio turizmo vystymas.
„Mus suvienijo noras suteikti žmonėms daugiau patirčių“, – pranešime sako Linas Čeikus, „Emoti Group“ valdančio holdingo savininkas.
                
                    
Pasak L. Čeikaus, nors portalai „Laisvalaikio dovanos“ ir „NoriuNoriuNoriu“ tęs savo veiklą autonomiškai, po susijungimo abiejų platformų vartotojams bus siūlomas platesnis įspūdžių ir patirčių paslaugų asortimentas.
„Laisvalaikio dovanose“ atsiras daugiau poilsio su nakvyne pasiūlymų, o „NoriuNoriuNoriu“ vartotojai galės rinktis ir su apgyvendinimu nesusijusias patirtis. Teigiama, kad dėl to laimės visi vartotojai, kurie šiuose portaluose apsilanko skirtingais tikslais.
„Mūsų auditorijos turi esminių skirtumų“, – dėsto Karolis Kurpis, „NoriuNoriuNoriu“ vadovas.
Pasak jo, portale „Laisvalaikio dovanos“ dažniausiai apsilanko žmonės norintys įspūdžiais pradžiuginti kitus, o „NoriuNoriuNoriu“ vartotojai ieško patirčių sau.
„Susijungę mes padidinsime abiejų vartotojų tipų pasirinkimą. Tokiu būdu tikimės ir toliau auginti abi auditorijas, taip užtikrindami nuoseklią verslo plėtrą“, – aiškina K. Kurpis.
Išaugo susidomėjimas artimomis kelionėmis
Anot jo, vienomis svarbiausių verslo plėtros krypčių taps geografinė plėtra ir vidinio turizmo vystymas.
Dėl koronaviruso pandemijos sutrikus tarptautinio turizmo paslaugų teikimui, smarkiai išaugo susidomėjimas kelionėmis savo šalies viduje ir kaimyninėse šalyse, ypač tarp Lietuvos ir Latvijos.
Tai lemia būtinybę stiprinti grupės padėtį Lietuvos viduje ir aplinkinėse rinkose.
VERSLO TRIBŪNA
„NoriuNoriuNoriu“ vadovas teigė matąs daug galimybių vidinio ir turizmo ir kelionių po kaimynines šalis paslaugoms tapti vienu iš svarbiausių grupės bendros veiklos produktų.
Jungtinės „Laisvalaikio dovanų“ ir „NoriuNoriuNoriu“ pajėgos vienija daugiau kaip 250 profesionalų.
Grupė planuoja užbaigti metus turėdama 60 firminių parduotuvių Lenkijoje, Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje.
Aurimas Mažylis, „Laisvalaikio dovanų“ grupės vadovas, teigia, kad susijungimas kartu yra ir pasirengimas dar didesniam šuoliui.
„Tolimesnis mūsų tikslas – startuoliškos idėjos ir tarptautiniai projektai įspūdžio paslaugų srityje“, – dėsto jis.
„Laisvalaikio dovanos“ – tai nuo 2006 m. veikianti internetinė parduotuvė, kuri pirmoji Lietuvoje pradėjo prekiauti įspūdžio dovanomis bei šiandien yra pripažinta kaip išskirtines paslaugas siūlanti rinkos lyderė.
UAB „Laisvalaikio dovanos“ 2019 m. pajamos siekė 0,765 mln. Eur, uždirbta 0,073 mln. Eur grynojo pelno.
„NoriuNoriuNoriu“ – vienas iš didžiausių viešbučių ir SPA rezervacijų portalų Baltijos šalyse, siūlantis viešbučių ir laisvalaikio centrų bilietus. Pernai UAB „NoriuNoriuNoriu“ gavo 1,148 mln. Eur pajamų ir uždirbo 0,215 mln. Eur grynojo pelno.