2017-06-29 09:00

Pokyčiai „Forto“ restoranuose: atnaujins prekių ženklus, interjerus, valgiaraščius

Kęstutis Markevičius, UAB Restoranų grupės „Fortas“ rinkodaros vadovas: „Didžiausi iššūkiai restoranų verslui ir toliau išlieka darbuotojų stoka ir darbo užmokesčio augimas.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kęstutis Markevičius, UAB Restoranų grupės „Fortas“ rinkodaros vadovas: „Didžiausi iššūkiai restoranų verslui ir toliau išlieka darbuotojų stoka ir darbo užmokesčio augimas.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Viena didžiausių maitinimo rinkos dalyvių – UAB Restoranų grupė „Fortas“ – šiemet susitelkė ne į restoranų tinklo plėtrą, o į vidines pertvarkas: atnaujins savo prekių ženklus „Fortas“ ir „Forto dvaras“, taip pat dalies restoranų interjerą, valgiaraščius.

Pernai Restoranų grupės „Fortas“ pajamos, palyginti su 2015 m., didėjo 5%, iki 7,616 mln. Eur.

„2016-ieji mums buvo kaip planuota. Svečių skaičius restoranuose didėjo nedaug, tad didžiausią įtaką pajamoms padarė patiekalų ir gėrimų kainų korekcijos. Patiekalų ir gėrimų kainos mūsų restoranuose pernai kilo vidutiniškai apie 7–9%“, – pasakoja Kęstutis Markevičius, Restoranų grupės „Fortas“ rinkodaros vadovas.

52795
130817
52791