Pokyčiai „Forto“ restoranuose: atnaujins prekių ženklus, interjerus, valgiaraščius
Pernai Restoranų grupės „Fortas“ pajamos, palyginti su 2015 m., didėjo 5%, iki 7,616 mln. Eur.
„2016-ieji mums buvo kaip planuota. Svečių skaičius restoranuose didėjo nedaug, tad didžiausią įtaką pajamoms padarė patiekalų ir gėrimų kainų korekcijos. Patiekalų ir gėrimų kainos mūsų restoranuose pernai kilo vidutiniškai apie 7–9%“, – pasakoja Kęstutis Markevičius, Restoranų grupės „Fortas“ rinkodaros vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai