2019-01-09 16:45

Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis klientų vis tiek nori pačiupinėti prekę ar gyvai pamatyti pardavėją. Smukieji verslininkai randa kūrybingų sprendimų.

Daugelis verslininkų sako, kad renkasi e. prekybą pirmiausia dėl to, kad išvengtų papildomų išlaidų. Turint įprastą parduotuvę, tenka kas mėnesį mokėti nuomos mokestį, kartais – samdyti pardavėją, investuoti į prekes, nes jei pirkėjas pamatys apytuštes lentynas, kažin ar tokioje krautuvėje ilgai užsibus.

Vis dėlto parduotuvė garantuoja daugiau klientų, nes dar dažnas nedrįsta ar nenori pirkti prekės jos nepačiupinėjęs. Todėl vis daugiau verslininkų, tegul ir nenoromis, įkuria fizinę vietą, kur pirkėjai gali atvykti. Tiesa, į parduotuvės statusą tokios vietos dažnai net nepretenduoja, verslininkai jas vadina studija, biuru ar net garažu.

52795
130817
52791