Jei nesate pirmas, greičiausiai būsite paskutinis

Publikuota: 2018-01-23

Visi verslai sprendžia dilemą ir ieško kelių, kaip parduoti daugiau. Vienas esminių sėkmės faktorių – greitis.

„Jei potencialus pirkėjas sulauks atsakymo į užklausą per 3-5 dienas, nieko gero nesitikėkite. Sėkmės sulaukia tie, kurie geba nedelsiant atsakyti į užklausas. Tie, kurie atsako greičiausiai, paprastai visada laimi daugiau, nes įgauna daugiau svertų kontroliuoti pardavimų procesą“, - įsitikinęs Andy Prestonas, pardavimo konsultantas, dirbantis su IBM, „Siemens“, BMW, „American Express“, „FedEx“ ir daugybe kitų didžiųjų pasaulinių prekių ženklų.

Jis „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Pardavimų profesionalų diena 2018“ antradienį dalijasi patarimais, kaip tapti išskirtiniais pardavėjais ir kas geriausiuosius išskiria nuo standartinių pardavėjų.

„Jei nesate pirmas, jūs greičiausiai būsite paskutinis, nes jei nelaimite pirmos vietos, jūs pralaimite. Gal antra vieta ir nėra tokia bloga. Gi sporte ir antros, ir trečios vietos nugalėtojai taip pat kyla ant pakylos, tačiau skirtumas tas, kad mes po kurio laiko jų net neprisimename. Ir visai nesvarbu, kad pirmos vietos laimėtojas yra tik vos vos geresnis, tačiau jis gali visada džiaugiasi iš esmės didesniu atpildu“, – pilnutėlėje konferencijos salėje kalbėjo p. Prestonas.

Pasak jo, svarbiausia į pirmąją vietą iškleti pardavimus. „Paradoksas, kad dažnai įmonės to nedaro, susikoncentruoja į procesus, į aptarnavimą, operacijas, bet pirmiausia reikia galvoti apie pardavimus. Nereikia galvoti, ar spėsite pagaminti, svarbu, kad visi įmonės skyriai būtų sutelkę ir savo veiksmais stengtųsi padėti parduoti daugiau, o ne pakenkti“, – teigė p. Prestonas, pridurdamas, kad jei negalite pasiūlyti mažesnės kainos už parduodamą prekę ar paslaugą, tą skirtumą turite kompensuoti pats kaip pardavėjas.

„Turite gebėti užsitarnauti pagarbą, patikimumą ir kurti tą papildomą vertę pardavimo procesui bei klientui“, – kalbėjo p. Prestonas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
06:00
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Jasinavičius: kaip dirbti efektyviau be optimizavimo Premium 2

Atsargų valdymo algoritmai vidutiniškai 95% geriau prognozuoja prekių turėjimo lentynose ir apyvartumo...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Plėtros kryptį nurodo patys klientai 1

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis...

Rinkodara
2018.07.01
Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai Premium

Geriausios reputacijos titulą trečius metus iš eilės pelno moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher...

Rinkodara
2018.06.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau