Jei nesate pirmas, greičiausiai būsite paskutinis

Publikuota: 2018-01-23

Visi verslai sprendžia dilemą ir ieško kelių, kaip parduoti daugiau. Vienas esminių sėkmės faktorių – greitis.

„Jei potencialus pirkėjas sulauks atsakymo į užklausą per 3-5 dienas, nieko gero nesitikėkite. Sėkmės sulaukia tie, kurie geba nedelsiant atsakyti į užklausas. Tie, kurie atsako greičiausiai, paprastai visada laimi daugiau, nes įgauna daugiau svertų kontroliuoti pardavimų procesą“, - įsitikinęs Andy Prestonas, pardavimo konsultantas, dirbantis su IBM, „Siemens“, BMW, „American Express“, „FedEx“ ir daugybe kitų didžiųjų pasaulinių prekių ženklų.

Jis „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Pardavimų profesionalų diena 2018“ antradienį dalijasi patarimais, kaip tapti išskirtiniais pardavėjais ir kas geriausiuosius išskiria nuo standartinių pardavėjų.

„Jei nesate pirmas, jūs greičiausiai būsite paskutinis, nes jei nelaimite pirmos vietos, jūs pralaimite. Gal antra vieta ir nėra tokia bloga. Gi sporte ir antros, ir trečios vietos nugalėtojai taip pat kyla ant pakylos, tačiau skirtumas tas, kad mes po kurio laiko jų net neprisimename. Ir visai nesvarbu, kad pirmos vietos laimėtojas yra tik vos vos geresnis, tačiau jis gali visada džiaugiasi iš esmės didesniu atpildu“, – pilnutėlėje konferencijos salėje kalbėjo p. Prestonas.

Pasak jo, svarbiausia į pirmąją vietą iškleti pardavimus. „Paradoksas, kad dažnai įmonės to nedaro, susikoncentruoja į procesus, į aptarnavimą, operacijas, bet pirmiausia reikia galvoti apie pardavimus. Nereikia galvoti, ar spėsite pagaminti, svarbu, kad visi įmonės skyriai būtų sutelkę ir savo veiksmais stengtųsi padėti parduoti daugiau, o ne pakenkti“, – teigė p. Prestonas, pridurdamas, kad jei negalite pasiūlyti mažesnės kainos už parduodamą prekę ar paslaugą, tą skirtumą turite kompensuoti pats kaip pardavėjas.

„Turite gebėti užsitarnauti pagarbą, patikimumą ir kurti tą papildomą vertę pardavimo procesui bei klientui“, – kalbėjo p. Prestonas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kinijos rinka: kodėl svarbu pradėti nuo prekės ženklo registracijos ir patikimo platintojo Premium

Lietuvos įmonės vis dažniau imasi bandymų žengti į Kinijos rinką. Didžiausia pasaulyje perkamoji galia...

Rinkodara
2018.09.10
Šeimos verslo Klaipėdoje augimo receptas: kiekvienas daro tai, ką geriausiai moka Premium

Kai užsakovui pasiūlai kokybišką paslaugą, jis už ją sutinka mokėti nesiderėdamas. O kai magaryčių pridedi ir...

„Vilkyškių“ kefyro istorija „Iki“: svarbesnis ne pirkėjų balsas, o tinklo verdiktas Premium 20

Nuo vasaros vidurio prekybos centro „Iki“ lentynose neliko „Vilkyškių“ prekės ženklo kefyro. VŽ šaltiniai...

Rinkodara
2018.09.06
„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra 1

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei...

Rinkodara
2018.09.03
Nuobodulys pražudo net kiečiausią motyvaciją Premium

Net ir nedidelė įmonė gali paskatinti darbuotojus dirbti geriau, jei jiems bus pasiūlyta tarpusavyje...

Rinkodara
2018.09.01
Laukiniai Vakarai, arba Katės ir pelės žaidimai socialiniuose tinkluose Premium 1

Nuomonės formuotojų rinkodara socialiniuose tinkluose klesti visame pasaulyje. Augant tokios komunikacijos...

Rinkodara
2018.08.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau