Jei nesate pirmas, greičiausiai būsite paskutinis

Publikuota: 2018-01-23

Visi verslai sprendžia dilemą ir ieško kelių, kaip parduoti daugiau. Vienas esminių sėkmės faktorių – greitis.

„Jei potencialus pirkėjas sulauks atsakymo į užklausą per 3-5 dienas, nieko gero nesitikėkite. Sėkmės sulaukia tie, kurie geba nedelsiant atsakyti į užklausas. Tie, kurie atsako greičiausiai, paprastai visada laimi daugiau, nes įgauna daugiau svertų kontroliuoti pardavimų procesą“, - įsitikinęs Andy Prestonas, pardavimo konsultantas, dirbantis su IBM, „Siemens“, BMW, „American Express“, „FedEx“ ir daugybe kitų didžiųjų pasaulinių prekių ženklų.

Jis „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Pardavimų profesionalų diena 2018“ antradienį dalijasi patarimais, kaip tapti išskirtiniais pardavėjais ir kas geriausiuosius išskiria nuo standartinių pardavėjų.

„Jei nesate pirmas, jūs greičiausiai būsite paskutinis, nes jei nelaimite pirmos vietos, jūs pralaimite. Gal antra vieta ir nėra tokia bloga. Gi sporte ir antros, ir trečios vietos nugalėtojai taip pat kyla ant pakylos, tačiau skirtumas tas, kad mes po kurio laiko jų net neprisimename. Ir visai nesvarbu, kad pirmos vietos laimėtojas yra tik vos vos geresnis, tačiau jis gali visada džiaugiasi iš esmės didesniu atpildu“, – pilnutėlėje konferencijos salėje kalbėjo p. Prestonas.

Pasak jo, svarbiausia į pirmąją vietą iškleti pardavimus. „Paradoksas, kad dažnai įmonės to nedaro, susikoncentruoja į procesus, į aptarnavimą, operacijas, bet pirmiausia reikia galvoti apie pardavimus. Nereikia galvoti, ar spėsite pagaminti, svarbu, kad visi įmonės skyriai būtų sutelkę ir savo veiksmais stengtųsi padėti parduoti daugiau, o ne pakenkti“, – teigė p. Prestonas, pridurdamas, kad jei negalite pasiūlyti mažesnės kainos už parduodamą prekę ar paslaugą, tą skirtumą turite kompensuoti pats kaip pardavėjas.

„Turite gebėti užsitarnauti pagarbą, patikimumą ir kurti tą papildomą vertę pardavimo procesui bei klientui“, – kalbėjo p. Prestonas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Slapti pirkėjai paskelbė, kuris operatorius aptarnauja geriausiai Premium 46

Slapti pirkėjai nustatė, kad aukšta aptarnavimo kokybe gali didžiuotis du iš trijų Lietuvos ryšio operatorių.

Paslaugos
2019.04.16
Pardavimų valanda „FL Technics“: būdai, kurie padeda įsitvirtinti rinkoje Premium

Kiekvienas pardavėjas pasakys, kad pirmiausia sprendžia kliento problemas ir parduoda verslo sprendimus.

Pardavimai
2019.04.15
Pardavimų valanda įmonėje „Altas Auto“: su siauru segmentu – į plačią rinką Premium

UAB „Altas komercinis transportas“ pardavimų modelis, kurio pagrindas – įgaliotųjų įmonės atstovų (angl.

Pardavimai
2019.04.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau