Jei nesate pirmas, greičiausiai būsite paskutinis

Publikuota: 2018-01-23

Visi verslai sprendžia dilemą ir ieško kelių, kaip parduoti daugiau. Vienas esminių sėkmės faktorių – greitis.

„Jei potencialus pirkėjas sulauks atsakymo į užklausą per 3-5 dienas, nieko gero nesitikėkite. Sėkmės sulaukia tie, kurie geba nedelsiant atsakyti į užklausas. Tie, kurie atsako greičiausiai, paprastai visada laimi daugiau, nes įgauna daugiau svertų kontroliuoti pardavimų procesą“, - įsitikinęs Andy Prestonas, pardavimo konsultantas, dirbantis su IBM, „Siemens“, BMW, „American Express“, „FedEx“ ir daugybe kitų didžiųjų pasaulinių prekių ženklų.

Jis „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Pardavimų profesionalų diena 2018“ antradienį dalijasi patarimais, kaip tapti išskirtiniais pardavėjais ir kas geriausiuosius išskiria nuo standartinių pardavėjų.

„Jei nesate pirmas, jūs greičiausiai būsite paskutinis, nes jei nelaimite pirmos vietos, jūs pralaimite. Gal antra vieta ir nėra tokia bloga. Gi sporte ir antros, ir trečios vietos nugalėtojai taip pat kyla ant pakylos, tačiau skirtumas tas, kad mes po kurio laiko jų net neprisimename. Ir visai nesvarbu, kad pirmos vietos laimėtojas yra tik vos vos geresnis, tačiau jis gali visada džiaugiasi iš esmės didesniu atpildu“, – pilnutėlėje konferencijos salėje kalbėjo p. Prestonas.

Pasak jo, svarbiausia į pirmąją vietą iškleti pardavimus. „Paradoksas, kad dažnai įmonės to nedaro, susikoncentruoja į procesus, į aptarnavimą, operacijas, bet pirmiausia reikia galvoti apie pardavimus. Nereikia galvoti, ar spėsite pagaminti, svarbu, kad visi įmonės skyriai būtų sutelkę ir savo veiksmais stengtųsi padėti parduoti daugiau, o ne pakenkti“, – teigė p. Prestonas, pridurdamas, kad jei negalite pasiūlyti mažesnės kainos už parduodamą prekę ar paslaugą, tą skirtumą turite kompensuoti pats kaip pardavėjas.

„Turite gebėti užsitarnauti pagarbą, patikimumą ir kurti tą papildomą vertę pardavimo procesui bei klientui“, – kalbėjo p. Prestonas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
05:45
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Kinijos rinka – kova su vėjo malūnais 1

Prekių ženklams darosi vis sunkiau apsaugoti savo ilgus metus puoselėtą intelektinę nuosavybę nuo vagysčių –...

Rinkodara
2018.12.01
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
Antras „Lidl“ ėjimas – šį kartą su lietuviškumo korta Premium 12

Prieš kelerius metus Lietuvoje startavęs prekybos tinklas „Lild“ pirkėjų simpatijas bandė pelnyti mažesnėmis...

Rinkodara
2018.11.23
Pirkėjams nuolaidų jau neužtenka, nori ir dovanų Premium

Smulkieji prekybininkai, prisijungiantys prie išpardavimo akcijų, tomis dienomis pardavimus padidina 40–50%.

Rinkodara
2018.11.22
Geriausiai aptarnaujančios vaistinės – lyderė išlaiko pozicijas Premium

Vaistinių tyrimą atlikę slaptieji pirkėjai nustatė, kad Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja „Benu“,...

Rinkodara
2018.11.21
Interviu su trečios didžiausios drabužių prekybininkės vadove: pagrindinis iššūkis – suburti gerą komandą Premium 5

Penkiolika metų Lenkijos prekybos bendrovės LPP valdomoje „LPP Lithuania“ dirbanti Irina Gromova, pradėjusi...

Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia Premium

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į...

Rinkodara
2018.11.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau