Tobulina „Coke Zero“: nori išsaugoti lojalų vartotoją

Kompanija atnaujino „Coke Zero“ vardą, išvaizdą ir skonį. Dabar „Coca-Cola Zero Sugar“ gėrimas bus supakuotas į skardines bei butelius, kurie labai primena „Coca-Cola Classic“ – daugiausiai raudonos spalvos su garsiuoju „Spencerian“ užrašu.
Jamesas Quincey, kompanijos vykdomasis vadovas, žiniasklaidai sakė, jog produkto atnaujinimo tikslas – išlaikyti daugiau vartotojų „Coca-Cola“ prekės ženklo šeimoje.
„Anksčiau siūlėme originalią „Cola“ su raudona pakuote. Jei žmonės norėdavo „Coca Cola“ be cukraus, jiems tekdavo rinktis sidabrinės pakuotės dietinę kolą arba juodą „Coke Zero“. Galiausiai nutinka taip, kad lyg ir pripratini vartotojus prie kito prekės ženklo“, – dėstė p. Quincey.
Kompanija ir jos konkurentės pastaruoju metu susiduria su sunkumais, mėgindamos išlaikyti gazuotų gėrimų vartotojus. 2016 m. gazuotų gėrimų vartojimas JAV vienam žmogui nukrito žemiausiai per 31 metų laikotarpį, skelbia leidinys „Beverage-Digest“. „Coca-Cola“ pajamos šiemet antrą ketvirtį smuko 16%, iki 9,7 mlrd. USD. Nors ir šis rezultatas pranoko ekonomistų lūkesčius, kompanija siekia pelno, kuris siektų viršutinę prognozių intervalo ribą.
Naujoji „Coca-Cola Zero Sugar“ jau sėkmingai pristatyta kituose pasaulio regionuose, pardavimai augo dviejų skaitmenų procentine išraiška Europoje, Vidurio Rytuose, Afrikoje ir Lotynų Amerikoje, skelbia „Bloomberg“.
Nors gazuoti gėrimai vis dar sugeneruoja didžiausius kompanijos pardavimus, šiemet gegužės 1 d. generaliniu direktoriumi tapęs p. Quincey stengiasi išplėsti naujų produktų pasiūlymus.
„Vienas iš pavojų būnant sėkmingu 130 metų – manyti, jog jau turi visus atsakymus. Reikia turėti drąsos išbandyti naujus dalykus“, – komentavo p. Quincey.