2019-02-26 18:00

Pardavimų valanda bendrovėje „Pigu“: svarbiau už netikėtumo efektą – pateisinti kliento lūkesčiai

Giedrė Vilkė, UAB „Pigu“ rinkodaros direktorė Baltijos šalims.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Giedrė Vilkė, UAB „Pigu“ rinkodaros direktorė Baltijos šalims. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Standartų laužymas yra greitai augančio verslo sėkmės priežastis. Giedrė Vilkė, UAB „Pigu“ rinkodaros direktorė Baltijos šalims, per beveik dešimt metų darbo bendrovėje turėjo progą įsitikinti ne kartą. Šiandien pagrindinis visos komandos uždavinys – sulaužyti stereotipą, kad ne visus kasdienius apsipirkimus galima perkelti į internetinę parduotuvę.

Tęsiame VŽ straipsnių ciklą „Valanda su pardavimų vadovu“ apie geriausius pardavimų rezultatus pasiekusių Lietuvos įmonių strategijas, efektyvų pardavimo komandos darbo organizavimą, gerąją patirtį ir išmoktas pamokas. Įmonių atrankos šaltinis – VŽ sudaryti Lietuvos verslo lyderių reitingai: 2018-ųjų sektorių lyderiai .

Praėjusiais metais pagal 2017 m. pardavimo pajamas, pelningumą ir kitus finansinius rodiklius VŽ sudarytame sektorių lyderių reitinge bendrovė „Pigu“ užima ketvirtą vietą tarp mažmeninės prekybos įmonių.

52795
130817
52791