„Norfa“: prekes lentynose nulemia pirkėjo pasirinkimas

Reklama publikuota: 2021-02-23
Pačių gaminti pieno gaminiai sudaro apie pusę viso „Norfos“ parduotuvėse parduodamo tokių gaminių kiekio. VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.
svg svg
Pačių gaminti pieno gaminiai sudaro apie pusę viso „Norfos“ parduotuvėse parduodamo tokių gaminių kiekio. VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.

Stipriu savos gamybos asortimentu pasigirti galinti „Norfos“ įmonių grupė iš viso pati pasigamina nuo 20% iki kone 100% kai kurių maisto prekių kategorijų parduodamo kiekio. Moderni gamyba leidžia ne tik pasiūlyti gerą kainą, bet ir užtikrinti šviežumą. Visgi, savų prekių įmonių grupė išskirtinai neproteguoja. Vietą lentynoje visoms prekėms užsitarnauti leidžia tik pirkėjo pasirinkimas.

Šilalėje, šalia jau daugiau nei dvidešimt metų veikiančios „Norfos“ įmonių grupei priklausančios senosios skerdyklos dar šiemet pradės kilti moderni nauja skerdykla. Įgyvendinus projektą, išpjaustomos šviežios mėsos kiekiai turėtų padidėti nuo dabartinių 180 tonų iki 400-500 tonų per mėnesį. Tuo pačiu plėsis ir viso bendrovės „Rivona“ mėsos padalinio gaminių asortimentas.

Nemažai modernizuojančių investicijų pernai sulaukė ir „Rivonos“ pieninė: įrengta nauja grietinės, jogurtų pilstymo mašina, taip pat nauji sūrių vakuumavimo, varškės šaldymo įrenginiai ir kt. Bendrovė jau žvalgosi įrangos ir konservuotų produktų linijos atnaujinimui. Šie ir dar daugiau įmonės pagamintų įvairių maisto gaminių kasdien keliauja tiesiai į Norfos“ parduotuves, taip užtikrinant pirkėjams patrauklų asortimentą.

Viena tendencija – šviežumas

„Nuosava gamyba leidžia išpildyti du svarbius kriterijus – pasiūlyti gerą, konkurencingą kainą ir užtikrinti šviežumą.  Ypač tuos produktus, kurių galiojimo terminas yra trumpas, galime pateikti itin greitai. Šiandien atėjo užsakymas pienui, šiandien ir išpilstome. Šviežia mėsa iš skerdyklos taip pat operatyviai vežama į visas parduotuves kasdien, net ir sekmadieniais“, – pasakoja Dainius Dundulis, UAB „Rivona“ generalinis direktorius ir UAB „Norfos mažmena“ valdybos pirmininkas.

Pasak D. Dundulio, tuo metu, kai bakalėjos prekių pardavimai išlieka stabilūs, būtent šviežių produktų, t. y. vaisių, daržovių bei šaldytuvuose laikomų produktų, tokių kaip šviežia mėsa ar pieno gaminiai, vartojimas nuolat auga. Grupės rankose sutelkta tiekimo grandinė tą šviežumą ir gaminių kokybę  leidžia kontroliuoti patiems. „Kai matai tą produkcijos kelią nuo A iki Z, gali būti užtikrintas tuo, ką siūlai. Jei iškiltų kokia problema, mes žinotume kur ir kaip sutvarkyti, kad tai nepasikartotų“, – sako D. Dundulis.

Šiuo metu nuosavos gamybos įvairūs pieno gaminiai sudaro apie pusę viso „Norfos“ parduotuvėse parduodamo tokių gaminių kiekio.  Savi mėsos gaminiai, be šviežios mėsos, sudaro apie 30%, duonos – apie 20%, konditerijos gaminiai – svyruoja apie 30-40% tos kategorijos prekių pardavimų. O štai parduodami kulinarijos gaminiai ir šviežia mėsa  yra beveik visu 100% „Norfos“ įmonių grupės paruošta, išskyrus atskirus atvejus, pavyzdžiui, kai vykdomos labai konkrečios mėsos akcijos ir nuosava gamyba negali padengti laikinai padidėjusio vienos prekės kiekio.  

Renkasi pirkėjas

Gera kaina – taip pat labai svarbus privalumas, leidžiantis sėkmingiau konkuruoti. „Rivonos“ gaminiai neretai gali būti pasiūlyti už mažesnę kainą, nei atsieitų panašūs didžiųjų gamintojų produktai.

„Su savo gaminiais galime konkuruoti ne tik su kitais prekybos tinklais, bet, natūralu, tenka pakonkuruoti ir su kitais tiekėjais. Bet mūsų produktai turi tas pačias lygias teises ir sąlygas, kaip ir visi kiti. Vadybininkai nejungia žalios šviesos išskirtinai mūsų produkcijai, nes tokiu atveju pirkėjas nebūtinai būtų patenkintas. O pirkėjas ir yra pirmoje vietoje, sprendžia būtent jis“, – sako D. Dundulis.

Pasak vadovo, visos prekės savo vietą lentynose pelno pagal pirkėjų pasirinkimą. Jei klientai neperka, reiškia, tokiai prekės vietos prekyboje neturėtų būti, o jei perka – tada nepriklausomai nuo to, savas tai produktas, ar kitų tiekėjų, jo atsargų neturėtų pritrūkti.

Asortimentas yra formuojamas pagal pirkimų istoriją, o ir dėl naujų prekių įvedimo „Norfos“ parduotuvėse sprendžia pirkėjai. Norint įvesti naują prekę, jos sėkmė visada išbandoma vienoje konkrečioje „Norfos“ parduotuvėje. Ir nors kiekvienas tiekėjas įsivaizduoja, kad jo produktas bus parduotas, pasak pagrindinio „Norfos“ įmonių grupės, akcininko, pirkėjų dėmesio sulaukia toli gražu ne visos prekės. „Mes nesprendžiame už pirkėją. Kartais tiekėjai pasako, kad mes iš jų mažai nuperkame. Bet ne mes, o pirkėjas mažai perka. Mūsų darbas, kad pirkėjas rastų tas prekes, kurių jis nori rasti“, – sako  D. Dundulis.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Nešvaistyti išteklių: „Norfos“ sprendimai leidžia sunaudoti kelis kartus mažiau energijos Verslo tribūna 8

Nepaisant vis karštesnių vasarų ir net vykdomos plėtros, „Norfos“ prekybos tinklus valdanti „Norfos mažmena“...

„Norfa“ rekordinę vasarą fiksuoja ne tik apyvarta, bet ir prekių svoriu Verslo tribūna 1

Itin karšta vasara „Norfai“ šiemet atsispindėjo ne tik išaugusioje apyvartoje, bet ir itin padidėjusiuose...

D. Dundulis: mažesni tiekėjai į prekybos tinklus turi belstis drąsiai Verslo tribūna

Patekti į didžiuosius prekybos tinklus – ne vieno smulkaus verslininko svajonė, kuri kartais atrodo labai...

Nuo kasininkės iki regiono vadovės: karjeros patirtis „Norfoje“ Verslo tribūna

Mažmeninė prekyba atveria labai reikšmingas karjeros galimybes, o ir kasininko darbas, nors kartais...

„Norfa“ neriasi iš seno rūbo – projektuojamos naujos parduotuvės Verslo tribūna 5

Atnaujinant „Norfos“ parduotuvių tinklą, jau projektuojami ir visiškai nauji pastatai, kurie iškils šalia kai...

Darbuotojų atlyginimų rikiuotėje kovą išsiveržė „Norfa“ Verslo tribūna 2

Iš maisto ir kasdienių prekių prekybos įmonių, pati didžiausia atlyginimo mediana fiksuota bendrovėje „Norfos...

Skiepijimas įsivažiuoja: „Rivona“ padalinyje Kėdainiuose jau paskiepyta kone trečdalis darbuotojų Verslo tribūna

Prie skiepijimo nuo COVID-19 bangos vis aktyviau jungiasi ir verslas. Bendrovės „Rivona“ centriniame...

D. Dundulis: dabar esu patenkintas mūsų šviežių daržovių skyriais Verslo tribūna 15

Pakoregavus užsakymų sistemą, šviežių daržovių ir vaisių skyriai „Norfos“ parduotuvėse tapo ne tik...

„Norfose“ nebelieka nefasuotų birių produktų – greitai taps norma visiems Verslo tribūna 6

Mažmeninės prekybos bendrovė „Norfos mažmena“ savo parduotuvėse visiškai atsisako birių nefasuotų riešutų ir...

„Norfa“: prekes lentynose nulemia pirkėjo pasirinkimas Verslo tribūna 1

Stipriu savos gamybos asortimentu pasigirti galinti „Norfos“ įmonių grupė iš viso pati pasigamina nuo 20% iki...

Nauji sprendimai – ne efektyvumui, o pirkėjų pasitenkinimui didinti Verslo tribūna

Vos prieš kelis metus parduotuvių sistema „Norfa“ stebino pirma pabandžiusi atidaryti parduotuves, kuriose...

„Norfa“: praktiški verslo sprendimai neatsiejami nuo tvarumo Verslo tribūna 1

Ekologiją ir verslo tvarumo idėjas šiandien dažnai siejame su būtinybe nemažai investuoti. O „Norfos“ įmonių“...

Darbuotojų motyvacijai reikia ne tik atlygio, bet ir sveikos atmosferos darbe Verslo tribūna 2

Mažmeninės prekybos bendrovės „Norfos mažmena“ darbuotojų atlyginimai, palyginti su kitų didžiųjų parduotuvių...

Dainius Dundulis: pas mus gyvenimas tikrai vyksta intensyviai Verslo tribūna 5

Šią vasarą „Norfos“ prekybos tinkle rūkytų dešrų paklausa perkopė bendrovės gamybinius pajėgumus. Neseniai...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku