Vz nu nebukit jus bent ezeriniai vadybininkai. Kainu nera dideliu ar mazu. Kainos yra normalios, jos tik augs, o kai ecb pamazins palukanas vargdieniams, nuomos kaina nekris o tik augs, kaip ir nt kainos. Kaip visada 😉
2023-08-21T08:37:36+03:00
Aš manau nuomos kainos tik augs, nes statybos kainos irgi nelabai pinga. tai ir taip jau pigiai nuomojama dabar
2023-08-21T09:09:36+03:00
Tai beabejo, kad augs. Liaudis galvojo kad palukanu pakelima padengs savininkai🤣 plius nt verte auga-nuoma kyla. O verte augo, auga ir augs dar ilgai ir nuobodziai del 100kart isvardintu priezasciu
2023-08-21T09:20:03+03:00
Kad likusi europa turetu tokius orakulus. Vargsai neturi ir viskas kas su NT susije pinga.
2023-08-21T09:20:42+03:00
Savininkai ir dengia, nuomininkam imanoma pekelti tik labai maza pakeltu palukanu skausmo dali. Isvis dabar NT nuoma daznu atveju generuoja minusa, jei paskola pakankamai didele. Bet pora metu pakentesi dantis sukandes ir pajamingumas gris. Arba visada gali nusimesti investicija
2023-08-21T09:46:42+03:00
Pasiula dideja kainos augs! auksine ekonomikos taisykle 9 klasej per ekonomikos pamokas po balkonu rukanciu.
2023-08-21T09:49:45+03:00
Butent kas paklause "finansu ekspertu" paskutiniu metu rekomendaciju, kad reikia skolintis max ir su max leverage nes palukanos niekad nebebus teigiamos dabar traukia $$$ is savo kisenes
2023-08-21T09:54:52+03:00
Kas dengia sąnaudas priklauso nuo paprasto dalyko - kiek laisvo NT yra. Jei daug laisvų butų nuomai, tai nuomos sąnaudų pabrangimą dengs savininkas. Kadangi miestuose tokios situacijos nėra, tai ir augo nuoma. NT projektų pertekliaus ir nesimato. Gyventojų miestuose tik daugėja, ir ne tik vidinės migracijos, bet ir jau atvykstančių užsieniečių tempas pagaunamas. Taip kad taip, pigimui prielaidų nėra, nebent kokiam pasvyravimui.
2023-08-21T10:06:57+03:00
Normalios kainos irgi erezija. Iš straipsnio akivaizdu, kad kainos didelės, lyginant su praėjusiu kelių metų laikotarpiu, neskaitant 2022 vasaros piko. Didelės kainos reiškia didesnę sumą eurais, mažos kainos reiškia mažesnę sumą eurais, lyginant su tam tikru atskaitos tašku. Šiaip sutinku su daugeliu ekspertų, nesijaučia liūdesio nuomonės rinkoje. Nuomininkai, kurie pernai vasarą sutartis sudarinėjo, šiemet galėjo truputį nusiderėti, bet lyginant su 2021 vis dar ženklus nuomos kainų prieaugis ir nelabai matosi priežasčių, kodėl ta paskutiniu laiku atsiradusi nedidelio atšokimo aukštyn tendencija turėtų keistis. Būsto rinkai didelę įtaką daro demografija ir migracija ir šiai dienai tai yra teigiama įtaka, didinanti paklausą. Atidėti sprendimai dėl įsigijimo taip pat krenta pasiūlon.
2023-08-21T10:16:44+03:00
Del atidetu sprendimu pirkti-
Rinka pakankamai aktyvi, objektai uz realias rinkos kainas siai dienai parduodami. Susidomejimas (skambuciai, apziuros) kyla ir atsigauna, nes buvo pirmoji palyginti "rami" vasara per 3metus ir visi tiesiog svente vasara, rudeni pajudes nt pardavimai. Poreikis niekur nedingo. O kantrybe irgi nebegaline laukti kazko pazadeto, kas neateina ir neateina. Be to visiems laukiantiems - vien siais metais priimti istatymai dar labiau komplikavo pletra mieste ir rajone, begalybe priezasciu, bet manau geriausia bus issaiskinti patiems- arba statant patiems 🤣🤣🤣, arba per skelbimu kainas. Zodziu po 3-5metu alie 2023 kalbesit kaip apie pigiu nt kainu laikus
2023-08-21T10:24:56+03:00
Viltis durniu motina :DDD Tikejosi pardavėjai pavasari, kad pardavimai atisgaus bet neatsigavo. Mat dabar vasara atostogauja - zmones neperka, preita vasara neatostogavo, kad pirko :D ? priminsiu šią vasarą pardavimai 20% mazesni nei preita vasarą. Pažadas vienas, kad palūkanos dar augs. Ir kaimynas paskolinis kazko visai nesidziaugia "pigiai" kotedziuka pries pora metu nusipirkes kai palukanos jau rimtai per piniginę pradėjo kirsti.
2023-08-21T10:28:50+03:00
Tai ir tavo kaimynas ir tu bedziai, jei 150€ i menesi papildomos islaidos itakoja jusu savijauta 🤣🤣
2023-08-21T10:37:20+03:00
buna ir brangesnio NT kur ne 150€ paaugo, bet ne bedarbiams tai suprast.
2023-08-21T10:39:55+03:00
Tai parduokit savo tuos nt jei jums jie perbrangus, krizinem kainom ir pi*** na*** , verkslentojai, pabrango jiems. Maziau mieste pramysit ir maziau frapučinu gersit. Va tokie myzalai ir tersia eteri
2023-08-21T10:40:04+03:00
Tai parduokit savo...
2023-08-21T10:41:11+03:00
Haha, man nedaro įtakos ir nuomos brangimas, kai ji kainuoja tiek, kiek sumokėčiau bankui vien tik už palūkanas šiuo metu ;)
Būsto nuomos kainos Vilniuje yra itin mažos palyginus su tuo, kiek išbrango būstai pirkimui ir kokia infliacija pastaraisiais metais buvo. Taip pat, reikia atsižvelgti ir į tai, kiek dešimčių tūkstančių baltarusių bei ukrainiečių ilgesniam laikui apsigyveno Vilniuje. Ir vis vien, tos kainos nešoko į kosmosą, atmetus keletą pirmųjų mėnesių.
Prieš rugsėjį, žinoma, skelbimuose nuomos kainos Vilniuje ir Kaune šoktels į viršų, o po to vėl grįš į buvusias vasaros pradžioje.
2023-08-21T10:49:32+03:00
Tamsta arba turite paskola bustui kur Kauno rajone arba euribor perskaiciavimas senai buvo.
Matematika paprasta: euribor 4%, nuo 100k paskolos papildomai 4k palukanu per metus 333e i menesi. Ir 100k paskola nera didele jei imant Vilniaus mastais.
2023-08-21T11:00:49+03:00
O tie, kurie pirko be paskolų, tai niekada netraukė eurų iš savo kišenės. Skaitykim, kad bapkės iš dangaus krito.
Vėlgi... jeigu nepirko prieš pat euribor padidinimą, tai bendras rezultatas išlieka gerokai aukštesnis.
2023-08-21T11:08:15+03:00
Oi ne taip skaičiuojasi bankui įmoka. Namo paskolos įmoka išaugo nuo ~600€ iki ~850€. Euribor'as nuo 0 iki 4%. Beveik visi kaip skolinasi, perskaičiuojama perskirstant grąžinamos paskolos dalį į mažesnę, tai realiai sumokėsi daugiau palūkanų ilgu laikotarpiu, bet įmoka trumpu laikotarpiu išauga ženkliai mažiau, mano atveju, daugmaž per pusę.
Vienintelis dalykas ko gailiuosi, kad neskolino daugiau. Būčiau viską iki galo užbaigęs ir nebūčiau artimiesiems skoloje ir ramiai liktų po algos didelė dalis santaupoms, o ne namo galų užbaiginėjimui ir skoloms artimiesiems.
Net su dabartiniu Euribor'u įmoka nė iš tolo nesiekia 40% pajamų. Paskolos dalis nuo turto vertės (reali pardavimo kaina kokia galėtų būti remiantis sandoriais aplink) jau vos 40% besiekia.
2023-08-21T11:16:08+03:00
Seip isviso per savo ilgamete karjera galiu pasakyt, nesvarbu kokiais laikais ar kokiu laikotarpiu nu zmones kiausiniai ziurek kaip nori 😅
2023-08-21T11:51:01+03:00
Lietuvos miestuose dar nepriėjome brandos etapo. Dar neaišku ar jūsų ir mano darbinėje praktikoje prieisime, į pensiją galime anksčiau išeiti. Nors va Klaipėdoje per 2008 krizę, nemažai butų nuomai ėjo tiesiog už komunalinius mokesčius.
2023-08-21T12:42:36+03:00
statybos kainos Švedijoje ir Vokietijoje pinga taip smarkiai, kad net NT kainos krito 10-15%. Logiška? Aš tai manau, kad ne dėl statybos kainų krito NT kaina, bet galvokite kaip norite.
2023-08-21T09:38:07+03:00
Viskas vis brangyn ir brangyn, o bulvės jau dvigubai!!!
2023-08-21T11:06:50+03:00
Vilniaus augimas tikrai sulėtės, žmonės jau dabar pradeda į miestelius grįžti. Jei kartais ukrainiečiai su baltarusiais patrauktų atgal tai ypač kresteltų. O taip nuomai priežasčių pigimui tikrai nėr didelių.
2023-08-21T11:37:46+03:00
Kadangi vis labiau reiškiasi "grįžimo į biurą" šalininkai, abejoju, ar ta tendencija gyventi mažesniame miestelyje, nes į didmiestį pakanka kartą/du per savaitę nuvažiuot padirbt, taps ilgalaike. Tai reiškia, kad bent jau Vilniuje būstas geresnėse lokacijos išliks patrauklus, kaip karštos bandelės.
2023-08-21T11:52:41+03:00
Mizeris išsikelia, palyginus su tuo, kiek atvažiuoja.
Didžioji dalis išsikelia į priemiesčius ar žiedines savivaldybes ir kasdien važiuoja į darbą į miestą. Kažkiek sumažina NT paklausą centre, bet miestas toliau auga, o kol miestas auga, tol centre išliks NT paklausa.
2023-08-21T12:42:24+03:00
Bent jau mano rate atvirkščiai- nemažai prieš 5-10 metų pasakoję kaip gerai turėti savo kiemą, terasą, ramybę ir pan., dabar jau atsikandę rajoninio (arba priemiestinio) gyvenimo grįžta atgal į miestą. Tai sakyčiau jei ir koreguosis kainos, tai tikrai ne senuose miesto rajonuose, o būtent pakrasčiuose / priemiestyje. Ypač kur dar nėra pilno apstatymo ir normalios infrastruktūros.
2023-08-21T20:44:16+03:00
Lietuva dar nesubrendo gyvenime nuosavame name. Daugiabučiuose žmonės moka administravimo mokestį, todėl jiems nereikia plauti laiptinės, šluoti kiemą, ar pačiam taisyti sieną.
Man vis keista, kodėl žmonės randa 300K nuosavam namui nusipirkti, bet gaila 200-300Eur/mėn kad kažkas tau pašluotų kiemą (žiemą sniegą nukastų), pašienautų žolę ar gėles palaistytų?
Aš nekalbų apie tuo "amžinus statybininkus", kurie gyvena nuo algos iki algos, pats viska daro (kiek sugeba atidėti), bet "bankui netarnaus", šitie lavonai iš prigimties. Kalbu apie gerai uždirbančius žmones, kurių pajamos leidžia pirkti brangesnius namus, bet gaila sumokėti kažkam, kad tau aptvarkytų aplinką.
2023-08-22T07:16:15+03:00
Dar pridėkite šaligatvį iki artimiausio autobuso sustojimo ar už kelių šimtų metrų esančios parduotuvės nusitiesti, kad nebūtų baisu eiti, miesto nuotekas kelis kilometrus atsivesti, žvyrkelio kelis šimtus metrų išsiasfaltuoti ir pan. O kur dar susisiekimo pusė. Kol vaikų nėra- viskas ok, galima pakentėti ir su nuolat purvina mašina, ir užsnigtais nevalytais keliais. Kai atsiranda pirmas- dar ok. Kai už 3-4 metų yra du, prasideda viskas nebe ok. Nes ryte vienas vienam gale miesto kažkur turi atsirasti, kitas kitam gale, paskui būreliai, treniruotės ir pan. Tuomet vienas iš tėvų dirba taksistu (arba abu pakaitom). O su Vilniaus traffic'u tai čia pusė dienos darbo sudėjus viską į krūvą ir neskaičiuojant kuro.
Taip, galima namą turėti ir mieste, tik čia jau ne 300k kategorija...
2023-08-22T06:55:12+03:00
Liuobsis viskas - ir NT kainos ir nuomos. Maždaug po metų.
Sofos egzpertas.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Vz nu nebukit jus bent ezeriniai vadybininkai. Kainu nera dideliu ar mazu. Kainos yra normalios, jos tik augs, o kai ecb pamazins palukanas vargdieniams, nuomos kaina nekris o tik augs, kaip ir nt kainos. Kaip visada 😉
Aš manau nuomos kainos tik augs, nes statybos kainos irgi nelabai pinga. tai ir taip jau pigiai nuomojama dabar
Tai beabejo, kad augs. Liaudis galvojo kad palukanu pakelima padengs savininkai🤣 plius nt verte auga-nuoma kyla. O verte augo, auga ir augs dar ilgai ir nuobodziai del 100kart isvardintu priezasciu
Kad likusi europa turetu tokius orakulus. Vargsai neturi ir viskas kas su NT susije pinga.
Savininkai ir dengia, nuomininkam imanoma pekelti tik labai maza pakeltu palukanu skausmo dali. Isvis dabar NT nuoma daznu atveju generuoja minusa, jei paskola pakankamai didele. Bet pora metu pakentesi dantis sukandes ir pajamingumas gris. Arba visada gali nusimesti investicija
Pasiula dideja kainos augs! auksine ekonomikos taisykle 9 klasej per ekonomikos pamokas po balkonu rukanciu.
Butent kas paklause "finansu ekspertu" paskutiniu metu rekomendaciju, kad reikia skolintis max ir su max leverage nes palukanos niekad nebebus teigiamos dabar traukia $$$ is savo kisenes
Kas dengia sąnaudas priklauso nuo paprasto dalyko - kiek laisvo NT yra. Jei daug laisvų butų nuomai, tai nuomos sąnaudų pabrangimą dengs savininkas. Kadangi miestuose tokios situacijos nėra, tai ir augo nuoma. NT projektų pertekliaus ir nesimato. Gyventojų miestuose tik daugėja, ir ne tik vidinės migracijos, bet ir jau atvykstančių užsieniečių tempas pagaunamas. Taip kad taip, pigimui prielaidų nėra, nebent kokiam pasvyravimui.
Normalios kainos irgi erezija. Iš straipsnio akivaizdu, kad kainos didelės, lyginant su praėjusiu kelių metų laikotarpiu, neskaitant 2022 vasaros piko. Didelės kainos reiškia didesnę sumą eurais, mažos kainos reiškia mažesnę sumą eurais, lyginant su tam tikru atskaitos tašku. Šiaip sutinku su daugeliu ekspertų, nesijaučia liūdesio nuomonės rinkoje. Nuomininkai, kurie pernai vasarą sutartis sudarinėjo, šiemet galėjo truputį nusiderėti, bet lyginant su 2021 vis dar ženklus nuomos kainų prieaugis ir nelabai matosi priežasčių, kodėl ta paskutiniu laiku atsiradusi nedidelio atšokimo aukštyn tendencija turėtų keistis. Būsto rinkai didelę įtaką daro demografija ir migracija ir šiai dienai tai yra teigiama įtaka, didinanti paklausą. Atidėti sprendimai dėl įsigijimo taip pat krenta pasiūlon.
Del atidetu sprendimu pirkti- Rinka pakankamai aktyvi, objektai uz realias rinkos kainas siai dienai parduodami. Susidomejimas (skambuciai, apziuros) kyla ir atsigauna, nes buvo pirmoji palyginti "rami" vasara per 3metus ir visi tiesiog svente vasara, rudeni pajudes nt pardavimai. Poreikis niekur nedingo. O kantrybe irgi nebegaline laukti kazko pazadeto, kas neateina ir neateina. Be to visiems laukiantiems - vien siais metais priimti istatymai dar labiau komplikavo pletra mieste ir rajone, begalybe priezasciu, bet manau geriausia bus issaiskinti patiems- arba statant patiems 🤣🤣🤣, arba per skelbimu kainas. Zodziu po 3-5metu alie 2023 kalbesit kaip apie pigiu nt kainu laikus
Viltis durniu motina :DDD Tikejosi pardavėjai pavasari, kad pardavimai atisgaus bet neatsigavo. Mat dabar vasara atostogauja - zmones neperka, preita vasara neatostogavo, kad pirko :D ? priminsiu šią vasarą pardavimai 20% mazesni nei preita vasarą. Pažadas vienas, kad palūkanos dar augs. Ir kaimynas paskolinis kazko visai nesidziaugia "pigiai" kotedziuka pries pora metu nusipirkes kai palukanos jau rimtai per piniginę pradėjo kirsti.
Tai ir tavo kaimynas ir tu bedziai, jei 150€ i menesi papildomos islaidos itakoja jusu savijauta 🤣🤣
buna ir brangesnio NT kur ne 150€ paaugo, bet ne bedarbiams tai suprast.
Tai parduokit savo tuos nt jei jums jie perbrangus, krizinem kainom ir pi*** na*** , verkslentojai, pabrango jiems. Maziau mieste pramysit ir maziau frapučinu gersit. Va tokie myzalai ir tersia eteri
Tai parduokit savo...Haha, man nedaro įtakos ir nuomos brangimas, kai ji kainuoja tiek, kiek sumokėčiau bankui vien tik už palūkanas šiuo metu ;) Būsto nuomos kainos Vilniuje yra itin mažos palyginus su tuo, kiek išbrango būstai pirkimui ir kokia infliacija pastaraisiais metais buvo. Taip pat, reikia atsižvelgti ir į tai, kiek dešimčių tūkstančių baltarusių bei ukrainiečių ilgesniam laikui apsigyveno Vilniuje. Ir vis vien, tos kainos nešoko į kosmosą, atmetus keletą pirmųjų mėnesių. Prieš rugsėjį, žinoma, skelbimuose nuomos kainos Vilniuje ir Kaune šoktels į viršų, o po to vėl grįš į buvusias vasaros pradžioje.
Tamsta arba turite paskola bustui kur Kauno rajone arba euribor perskaiciavimas senai buvo. Matematika paprasta: euribor 4%, nuo 100k paskolos papildomai 4k palukanu per metus 333e i menesi. Ir 100k paskola nera didele jei imant Vilniaus mastais.
O tie, kurie pirko be paskolų, tai niekada netraukė eurų iš savo kišenės. Skaitykim, kad bapkės iš dangaus krito. Vėlgi... jeigu nepirko prieš pat euribor padidinimą, tai bendras rezultatas išlieka gerokai aukštesnis.
Oi ne taip skaičiuojasi bankui įmoka. Namo paskolos įmoka išaugo nuo ~600€ iki ~850€. Euribor'as nuo 0 iki 4%. Beveik visi kaip skolinasi, perskaičiuojama perskirstant grąžinamos paskolos dalį į mažesnę, tai realiai sumokėsi daugiau palūkanų ilgu laikotarpiu, bet įmoka trumpu laikotarpiu išauga ženkliai mažiau, mano atveju, daugmaž per pusę. Vienintelis dalykas ko gailiuosi, kad neskolino daugiau. Būčiau viską iki galo užbaigęs ir nebūčiau artimiesiems skoloje ir ramiai liktų po algos didelė dalis santaupoms, o ne namo galų užbaiginėjimui ir skoloms artimiesiems. Net su dabartiniu Euribor'u įmoka nė iš tolo nesiekia 40% pajamų. Paskolos dalis nuo turto vertės (reali pardavimo kaina kokia galėtų būti remiantis sandoriais aplink) jau vos 40% besiekia.
Seip isviso per savo ilgamete karjera galiu pasakyt, nesvarbu kokiais laikais ar kokiu laikotarpiu nu zmones kiausiniai ziurek kaip nori 😅
Lietuvos miestuose dar nepriėjome brandos etapo. Dar neaišku ar jūsų ir mano darbinėje praktikoje prieisime, į pensiją galime anksčiau išeiti. Nors va Klaipėdoje per 2008 krizę, nemažai butų nuomai ėjo tiesiog už komunalinius mokesčius.
statybos kainos Švedijoje ir Vokietijoje pinga taip smarkiai, kad net NT kainos krito 10-15%. Logiška? Aš tai manau, kad ne dėl statybos kainų krito NT kaina, bet galvokite kaip norite.
Viskas vis brangyn ir brangyn, o bulvės jau dvigubai!!!
Vilniaus augimas tikrai sulėtės, žmonės jau dabar pradeda į miestelius grįžti. Jei kartais ukrainiečiai su baltarusiais patrauktų atgal tai ypač kresteltų. O taip nuomai priežasčių pigimui tikrai nėr didelių.
Kadangi vis labiau reiškiasi "grįžimo į biurą" šalininkai, abejoju, ar ta tendencija gyventi mažesniame miestelyje, nes į didmiestį pakanka kartą/du per savaitę nuvažiuot padirbt, taps ilgalaike. Tai reiškia, kad bent jau Vilniuje būstas geresnėse lokacijos išliks patrauklus, kaip karštos bandelės.
Mizeris išsikelia, palyginus su tuo, kiek atvažiuoja. Didžioji dalis išsikelia į priemiesčius ar žiedines savivaldybes ir kasdien važiuoja į darbą į miestą. Kažkiek sumažina NT paklausą centre, bet miestas toliau auga, o kol miestas auga, tol centre išliks NT paklausa.
Bent jau mano rate atvirkščiai- nemažai prieš 5-10 metų pasakoję kaip gerai turėti savo kiemą, terasą, ramybę ir pan., dabar jau atsikandę rajoninio (arba priemiestinio) gyvenimo grįžta atgal į miestą. Tai sakyčiau jei ir koreguosis kainos, tai tikrai ne senuose miesto rajonuose, o būtent pakrasčiuose / priemiestyje. Ypač kur dar nėra pilno apstatymo ir normalios infrastruktūros.
Lietuva dar nesubrendo gyvenime nuosavame name. Daugiabučiuose žmonės moka administravimo mokestį, todėl jiems nereikia plauti laiptinės, šluoti kiemą, ar pačiam taisyti sieną. Man vis keista, kodėl žmonės randa 300K nuosavam namui nusipirkti, bet gaila 200-300Eur/mėn kad kažkas tau pašluotų kiemą (žiemą sniegą nukastų), pašienautų žolę ar gėles palaistytų? Aš nekalbų apie tuo "amžinus statybininkus", kurie gyvena nuo algos iki algos, pats viska daro (kiek sugeba atidėti), bet "bankui netarnaus", šitie lavonai iš prigimties. Kalbu apie gerai uždirbančius žmones, kurių pajamos leidžia pirkti brangesnius namus, bet gaila sumokėti kažkam, kad tau aptvarkytų aplinką.
Dar pridėkite šaligatvį iki artimiausio autobuso sustojimo ar už kelių šimtų metrų esančios parduotuvės nusitiesti, kad nebūtų baisu eiti, miesto nuotekas kelis kilometrus atsivesti, žvyrkelio kelis šimtus metrų išsiasfaltuoti ir pan. O kur dar susisiekimo pusė. Kol vaikų nėra- viskas ok, galima pakentėti ir su nuolat purvina mašina, ir užsnigtais nevalytais keliais. Kai atsiranda pirmas- dar ok. Kai už 3-4 metų yra du, prasideda viskas nebe ok. Nes ryte vienas vienam gale miesto kažkur turi atsirasti, kitas kitam gale, paskui būreliai, treniruotės ir pan. Tuomet vienas iš tėvų dirba taksistu (arba abu pakaitom). O su Vilniaus traffic'u tai čia pusė dienos darbo sudėjus viską į krūvą ir neskaičiuojant kuro. Taip, galima namą turėti ir mieste, tik čia jau ne 300k kategorija...
Liuobsis viskas - ir NT kainos ir nuomos. Maždaug po metų. Sofos egzpertas.
Gyventojų sumažės?