Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

15
  • 2020-02-20T08:33:22+02:00

    "Manau, miestas tam turi numatęs sprendimų" che che koks optimizmas :D Darbo vieta NE šnipiškėse bus didelis bonusas keičiant darbdavį.

    • 2020-02-20T09:15:38+02:00

      Projektuojant, galima numatyti platesnes gatves, auto ir dviračių parkavimo vietas po žeme ir daugiaaukštėse aikštelėse - 25 k vietų. Bent trečdalis "darbuotojų" gyvens netoliese ir migruos pėsčiomis ar dviračiais (+paspirtukais). Ten trūksta kelių 60-70 aukštų pastatų, pilnai patenkinti ofisų ir gyvenamo ploto poreikius.

    • 2020-02-20T09:23:12+02:00

      bet tai pinigus kainuoja, o busimi gyventojai uz tai nemokes. Ir tai jau turėjo but numatyta bet nebuvo.

    • 2020-02-24T00:08:36+02:00

      Cccp laikais taip vyste bendrabucius. Kur subrendes siu laiku jaunimas krapstysis is situ 0,6 siknaskyliu? Aisku, jeigu nores LT auginti vaikus..

  • 2020-02-20T13:18:52+02:00

    Tai juk butų atsiras puse tiek, tai gal nereikia labai problemos iš to daryti.

  • 2020-02-20T13:53:28+02:00

    Gatvių platinimas ne išeitis spręsti kamsčius. Iš esmės vienas autobusas pakeičia 50 automobilių nuo kelio. Ką tai reiškia? Vietoje 3 juostų kelio galima turėti 1 juostos kelią jei perkelsi 60% žmonių į autobusus ir turėsi mažiau kamščių, nei su 3 juostomis. Išvada, reikia gerinti viešąjį transportą, o ne platinti kelius, įrenginėti pigias ar net nemokamas aikšteles. Priešingai, apmokestinti reikia automobilių eismą/parkavimą ir pinigus skirti viešojo transporto plėtrai. Ne tik baigti atnaujinti parką, o ir padidinti autobusų skaičių, dažninti maršrutus, iš naujo įvertinti žmonių srautus ir pertvarkyti maršrutų schemą, kad visi pagrindiniai srautai būtų patenkinami nekeičiant autobuso. Ir ne, nemokamas viešasis transportas absoliučiai nieko nepagerintų. Automobilis kainuoja nepalyginamai daugiau ir taip nei autobuso mėnesinis bilietas.

    • 2020-02-20T14:57:22+02:00

      Daugiau nei 60 proc., zmoniu neturi galimybes tame paciame rajone, kuriame gyvena vesti vaikus i ugdymo istaigas (darzelis, pradine, progimnazija, gimnazija, bureliai) Tai kaip su autobusu visa sita geri galima bus padaryti???

    • 2020-02-20T15:29:16+02:00

      Tokie miestai kaip Sokholmas, Ciurihas, Singapuras turi fantastiskai isvystyta public transporta, bet vistiek skesta kamsciuose. Tiketis, kad visi prades vazineti autobusais ir paspirtukais, yra utopija. Kritikuoti lengva, bet kamsciu problemos nera issprendusi nei viena pasaulio sostine, todel geriau gal energija skirti issprendziamoms problemoms.

    • 2020-02-24T00:12:37+02:00

      Pradek vazineti viesuoju, tai galesi komentuot. Jau dabar vienu metu i stoteles suvaziuoja tiek transporto vienetu, kad joks appsas to nepajegus susapnuoti

  • 2020-02-20T15:32:26+02:00

    visą dėmesį skirti ne automobiliu keliaujantiems, anų problemos - jų pačių gudrumo reikalas.

  • 2020-02-21T09:13:11+02:00

    reikia studijos už melejoną ar reikia Vilniui metro. Po to už du melejonus ar reikia derežablių. Dzirbti reikia, dzirbti. Be studijų prablemos neišsispręs.

  • 2020-02-21T09:22:28+02:00

    mm, dar labai rimtai, trečia studija ar reikia laivų. Aš tai stovėdams kamščiuos, o po to vakarais prie bokalo vis pasvarstau apie private katerį. Gyvenu prie neries kranto, ryte strykt į kateriuką, zoom zoom iki downtowno dešiniajame Neries krante, stryk ant paspirtuko ir zvimm į savo ofisą. O jūs ten fumare savo kamščiuose. Gal kas žin po kiek kateriai? Šemašius jų parkavimą dar neapmokestino?

  • 2020-02-21T09:51:37+02:00

    dar mintis. Man liūdna dėl buddy Elon'o, bet po Q4 ir ypač Q1 rezultatų paskelbimo ir CONV-19 įtakos, išsisėmus first adopters paklausai, pasibaigus gov tax credits ir demand cannibalisation, TSLA stocks pikiruos stačiai žemyn (p.s. čia buvo nemokama investavimo idėja; prašom, nėr už ką). Risk factor: Šimašius gali come to rescue TSLA. Galima į VLN down ir old towns įleisti tik EV, įskaitant ir tik EV busus. Problem solved. Aišku tolimoje perspektyvoje ir BEV užkimš gatves, bet tada jau juos ir vairuos kompiuteris, o tu sau dirbsi su leptopu iš drive office. Britanijoje gov pvz. jau įskaičiuoja į darbo val. leptopus commutinant traukiniu. Eloną gelbės ir Klaipėdą. Jie sumokėję už studiją 0,5 lemono, įsipareigojo nupirkti EV autobusų už 10 lemonų. Pačioje studijoje tas sprendimas tiesa neįrašytas, bet tik studijos finansavimo sąlygose. p.s. na, tik dar vienas įrodymas, kad atsakymas buvo žinomas ir be studijos; bet studijos reikėjo, kad priversti tą žinomą sprendimą įgyvendinti

  • 2020-02-21T16:58:40+02:00

    O dar leprikoniniai andrum pardavineja putu 7-9 aukstuose snipiskese, pastate kuris bus max 6 aukstu? Ciuju nusipirkus toki putuka raganosis garantuotai iklijuotas.

    • 2020-02-24T09:23:01+02:00

      ten dar niekas neisku gal sampano dezute blogai suvaiksciojio ir uzstrigo. nero tokiu problemu kur maza dezute neisprestu.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791