„Maserati“ jungiasi prie „ROKiT Venturi Racing“ komandos ir lenktyniaus „ABB FIA Formula E“ Pasaulio Čempionate

Reklama publikuota: 2022-04-08 05:00
svg svg

„Maserati“ grįžta į trasą debiutui 9-ajame „ABB FIA Formula E“ pasaulio čempionato sezone kartu su „ROKiT Venturi Racing“ komanda.

„Maserati“ ir „ROKiT Venturi Racing“ pasirinko Romos didžiojo e-prizo lenktynes pranešimui apie ilgametę partnerystę, kurią jungia kovotojų dvasia ir besitęsiantis alkis stebinančioms inovacijoms. 

„Sugrįžimas į automobilių sportą „Formula E“ lenktynėse buvo natūralus pasirinkimas „Maserati“. Mus veža aistra lenktynėms ir inovacijos. Ir mes džiaugiamės galėdami dalintis šiuo nuotykiu kartu su partneriu, kuris laikosi tokių pačių vertybių kaip ir mes, bei taip pat žiūri į ateitį.  Su „ROKiT Venturi Racing“ komanda mes dalinamės tokiu pačiu ryžtu ir noru varžytis bei laimėti viso pasaulio trasose,“ – sakė „Maserati“ vykdantysis direktorius Davide Grasso. 

„Maserati“ yra pirmasis italų gamintojas, kuris dalyvaus „Formula-E“ čempionate ir iš karto stos prie starto linijos su naujausiu 3-ios kartos automobiliu.  Greičiausiu, lengviausiu ir galingiausiu „Formula-E“ modeliu istorijoje, kuris pasižymi daugybe inovacijų tiek dizaino, tiek gamybos, tiek technologijų srityse. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

nuotrauka::1

Prieš Romos E-Prix „ROKiT Venturi Racing“ pirmauja dviejuose Pasaulio Čempionatuose: komandinėje ir vairuotojų įskaitose. Paskutinis sezonas komandai buvo pats sėkmingiausias: iškovotos dvi pergalės, penki podiumai ir vice-čempiono titulas Šveicarijos Italui Edoardo Mortara. 

„Partnerystė su „Maserati“, kai žengiame į trečiąją kartą „ABB Formula E‘ serijoje, yra puiki žinia komandai, „Maserati“ ir  „Formula E“. Tai yra puikios žinios ir automobilių sporto fanams, kurie taps ikoniškos markės grįžimo į aukščiausio lygio lenktynes liudininkais. Tai ne tik įlieja stiprius pamatus mūsų ilgalaikei ateičiai „Formula E“ varžybose, bet ir keičia tarptautinę jaudinančią sporto istoriją, kai tokie prestižiniai prekių ženklai grįžta prie savo ištakų prisijungdami prie progresyviausios ir greičiausiai augančios lenktynių serijos,“ sakė „ROKiT Venturi Racing“ vadovas Scott Swid.

Susijungimas su „Maserati“ žymi naujos eros startą ir rodo geriausią įmanomą tęsinį komandai, turinčiai sėkmingą partnerystę su „Mercedes“.  Tai, kad mumis tiki į sportą grįžtanti viena labiausiai lenktynėse atpažįstamų markių, rodo mūsų sėkmę paskutiniuose sezonuose, kuriuose mes įtvirtinome save kaip komerciškai pagrįstą, lenktynes laiminčią komandą, kuri gali būti rimtu pretendentu į čempionų titulą.  Su šiuo įsipareigojimu dabar komanda yra fantastiškoje pozicijoje varžytis kitos kartos „Formula E“  varžybose, kurios prasidės 2023-iaisiais,“ – pridėjo komandos vykdančioji direktorė Susie Volff.

„Maserati“ lenktynėse debiutavo prieš 96 metus. Pirmasis modelis, turėjęs trišakio logotipą priekyje buvo „Tipo 26“, kurį 1926-ųjų „Targa Florio“ lenktynėse pilotavo pats Alfieri Maserati, kuris iškovojo pergalę iki 1,5 litro darbo tūrio variklius turinčių automobilių klasėje. Praėjus beveik šimtmečiui nuo ikoniškos markės atsiradimo, jos sugrįžimą į automobilių sportą palaiko ir „Stellantis“ koncernas. 

„Mes džiaugiamės „Maserati“ ir „ROKiT Venturi Racing“, vienos konkurencingiausių komandų čempionate partneryste „Formulėje E“. „Maserati“ galimybė remtis „Venturi“ patirtimi yra tikras turtas.  Mes manome, kad „Maserati“ dizaino įgūdžiai ir „Venturi“ galimybės lenktynėse bei vairuotojų patirtis susijungs į labai efektyvų paketą. Mūsų bendras DNR ir aistra rezultatui sujungs komandą,“ – minėjo „Stellantis Motorsport“ vyresnisis viceprezidentas Jean-Marc Finot.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Maserati“ jungiasi prie „ROKiT Venturi Racing“ komandos ir lenktyniaus „ABB FIA Formula E“ Pasaulio Čempionate Verslo tribūna

„Maserati“ grįžta į trasą debiutui 9-ajame „ABB FIA Formula E“ pasaulio čempionato sezone kartu su „ROKiT...

„Maserati Vilnius“ tapo menininkės Agnės Kišonaitės parodos „Įsikūnijimas“ mecenatais Verslo tribūna

Kovo 26 dieną Trakų Vokės dvare Agnė Kišonaitė atidarė savo tapybos ir meno instaliacijų parodą...

Naujasis „Maserati Grecale“ ryškiai pakeis gamintojo istoriją Verslo tribūna

Modena, 2022 m. kovo 22 d., – „Maserati“ pristato savo naujausią SUV modelį – „Grecale“. Jame tobulai tobulai...

„Maserati“ papasakojo, kada visi jų modeliai bus elektriniai: sieks tapti segmento lyderiais Verslo tribūna

Modena, kovo 17 d., – Kompanija skelbia apie savo planą „Maserati Folgore“, pagal kurį planuoja išplėsti savo...

„Maserati Bora“ – 8 dešimtmečio drąsa ir laikui nepavaldžios tradicijos Verslo tribūna

Praėjusių metų pabaigoje „Maserati Vilnius“ atstovybėje pristatytas „Maserati MC20“ žymi labai svarbų etapą...

„Maserati MC20“ – vienintelis naujas superautomobilis Lietuvoje Verslo tribūna 2

Egzotiška išvaizda, už kelių šimtų metrų girdimas agresyvus gausmas ir lenktynių trasos verta dinamika.

„Maserati“ grįžta į lenktynes su kibirkštėle Verslo tribūna

Po ilgos pertraukos „Maserati“ grįžta į didįjį automobilių sportą ir taps pirmuoju Italijos gamintoju...

Pirmasis „Maserati Ghibli“ – naujos dizaino kalbos ir brutalaus sportiškumo mišinys Verslo tribūna

2013 metais pasirodęs „Maserati Ghibli“ gerokai atnaujino visą gamintojo gamą. Vėliau jis tapo pirmuoju...

Trys nauji „Maserati“ stiliai Verslo tribūna 1

Net jei ir nesate automobilių entuziastas, vis tiek išgirdę „Maserati“ pavadinimą pagalvojate apie stipriai...

Svarbiausia „Maserati“ premjera Lietuvoje – naujos eros MC20 modelis Verslo tribūna

„Maserati MC20“ – naujausias ir vienas įspūdingiausių gamintojo modelių. Jis žymi visiškai naują ir drąsią...

„Maserati“ vairavimo akademija – kvapą gniaužianti patirtis Verslo tribūna

Nuo pat „Maserati“ įsikūrimo prieš daugiau nei šimtmetį tikslas buvo toks pat – į rafinuotus ir prabangius...

„Maserati Levante Hybrid“: hibridinė ateitis pagal italus Verslo tribūna 4

„Maserati“ istorija prasideda nuo to, kai gamintojas nusprendė lenktynių trasoms skirtus variklius montuoti į...

Kai bendros vertybės įkvepia kurti – įspūdingiausi „Maserati“ partneriai Verslo tribūna

Jau daugiau nei šimtmetį „Maserati“ kurdami ikoniškus automobilius vadovaujasi inovacijomis, dizainu ir...

Naujos eros kibirkštis, vedanti „Maserati“ pirmyn Verslo tribūna

Prieš keletą metų rinkoje pasirodę hibridiniai automobiliai buvo puikūs degalų sąnaudų prasme. Kuriant juos...

„Maserati MC20“: abejingų nepaliekantis, prestižinius įvertinimus skinantis superautomobilis Verslo tribūna

Pristatytas tik rudenį – bet jau spėjęs pavergti viso pasaulio išskirtinių automobilių gerbėjų širdis: su...

„Maserati Fuoriserie“: automobiliai pagal asmenybę Verslo tribūna

Sakoma, kad geriausiai tinka tie kostiumai, kurie buvo pasiūti pagal individualų užsakymą. Ši taisyklė...

Hibridinis automobilis pagal „Maserati“ – naujasis „Levante Hybrid“ Verslo tribūna

Sakoma – žaibas dukart į tą pačią vietą netrenkia. Tačiau tai tik posakis, nes pernai pristatę elektrifikuotą...

Vadyba
2021.04.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku