„Maserati“ jungiasi prie „ROKiT Venturi Racing“ komandos ir lenktyniaus „ABB FIA Formula E“ Pasaulio Čempionate

Maserati grįžta į trasą debiutui 9-ajame ABB FIA Formula E pasaulio čempionato sezone kartu su ROKiT Venturi Racing komanda.
Maserati ir ROKiT Venturi Racing pasirinko Romos didžiojo e-prizo lenktynes pranešimui apie ilgametę partnerystę, kurią jungia kovotojų dvasia ir besitęsiantis alkis stebinančioms inovacijoms.
Sugrįžimas į automobilių sportą Formula E lenktynėse buvo natūralus pasirinkimas Maserati. Mus veža aistra lenktynėms ir inovacijos. Ir mes džiaugiamės galėdami dalintis šiuo nuotykiu kartu su partneriu, kuris laikosi tokių pačių vertybių kaip ir mes, bei taip pat žiūri į ateitį. Su ROKiT Venturi Racing komanda mes dalinamės tokiu pačiu ryžtu ir noru varžytis bei laimėti viso pasaulio trasose, sakė Maserati vykdantysis direktorius Davide Grasso.
Maserati yra pirmasis italų gamintojas, kuris dalyvaus Formula-E čempionate ir iš karto stos prie starto linijos su naujausiu 3-ios kartos automobiliu. Greičiausiu, lengviausiu ir galingiausiu Formula-E modeliu istorijoje, kuris pasižymi daugybe inovacijų tiek dizaino, tiek gamybos, tiek technologijų srityse.
nuotrauka::1
Prieš Romos E-Prix ROKiT Venturi Racing pirmauja dviejuose Pasaulio Čempionatuose: komandinėje ir vairuotojų įskaitose. Paskutinis sezonas komandai buvo pats sėkmingiausias: iškovotos dvi pergalės, penki podiumai ir vice-čempiono titulas Šveicarijos Italui Edoardo Mortara.
Partnerystė su Maserati, kai žengiame į trečiąją kartą ABB Formula E serijoje, yra puiki žinia komandai, Maserati ir Formula E. Tai yra puikios žinios ir automobilių sporto fanams, kurie taps ikoniškos markės grįžimo į aukščiausio lygio lenktynes liudininkais. Tai ne tik įlieja stiprius pamatus mūsų ilgalaikei ateičiai Formula E varžybose, bet ir keičia tarptautinę jaudinančią sporto istoriją, kai tokie prestižiniai prekių ženklai grįžta prie savo ištakų prisijungdami prie progresyviausios ir greičiausiai augančios lenktynių serijos, sakė ROKiT Venturi Racing vadovas Scott Swid.
Susijungimas su Maserati žymi naujos eros startą ir rodo geriausią įmanomą tęsinį komandai, turinčiai sėkmingą partnerystę su Mercedes. Tai, kad mumis tiki į sportą grįžtanti viena labiausiai lenktynėse atpažįstamų markių, rodo mūsų sėkmę paskutiniuose sezonuose, kuriuose mes įtvirtinome save kaip komerciškai pagrįstą, lenktynes laiminčią komandą, kuri gali būti rimtu pretendentu į čempionų titulą. Su šiuo įsipareigojimu dabar komanda yra fantastiškoje pozicijoje varžytis kitos kartos Formula E varžybose, kurios prasidės 2023-iaisiais, pridėjo komandos vykdančioji direktorė Susie Volff.
Maserati lenktynėse debiutavo prieš 96 metus. Pirmasis modelis, turėjęs trišakio logotipą priekyje buvo Tipo 26, kurį 1926-ųjų Targa Florio lenktynėse pilotavo pats Alfieri Maserati, kuris iškovojo pergalę iki 1,5 litro darbo tūrio variklius turinčių automobilių klasėje. Praėjus beveik šimtmečiui nuo ikoniškos markės atsiradimo, jos sugrįžimą į automobilių sportą palaiko ir Stellantis koncernas.
Mes džiaugiamės Maserati ir ROKiT Venturi Racing, vienos konkurencingiausių komandų čempionate partneryste Formulėje E. Maserati galimybė remtis Venturi patirtimi yra tikras turtas. Mes manome, kad Maserati dizaino įgūdžiai ir Venturi galimybės lenktynėse bei vairuotojų patirtis susijungs į labai efektyvų paketą. Mūsų bendras DNR ir aistra rezultatui sujungs komandą, minėjo Stellantis Motorsport vyresnisis viceprezidentas Jean-Marc Finot.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti