„Maserati“ grįžta į lenktynes su kibirkštėle

Po ilgos pertraukos Maserati grįžta į didįjį automobilių sportą ir taps pirmuoju Italijos gamintoju elektrinių žiedinių lenktynių Formula E pasaulio čempionate.
Jau aštuntus metus skaičiuojantis stipriausias elektrinių bolidų čempionatas 2023 metus pradės su trečios kartos automobiliais Gen 3. Tai bus lengviausias, galingiausias ir greičiausias bolidas visoje Formula E istorijoje. Būtent su šia konstrukcija ir prasidės Maserati debiutas konkurencingiausiose elektrinėse lenktynėse pasaulyje.
Pergalinga lenktynių istorija
Maserati į vienviečių automobilių lenktynes grįžta po ilgesnės nei 60 metų pertraukos. Pirmasis debiutas 1926 metais iškart buvo pažymėtas pergale Targa Florio lenktynėse. Itin daug ištvermės reikalaujančiame važiavime Sicilijos kalnuose į pergalę Maserati trišakį atvežė vienas iš įkūrėjų Alfieri Maserati.
Taip pat tarp ryškiausių Maserati pasirodymų vienviečių automobilių lenktynėse drąsiai galima išskirti dramatišką Juano Manuelio Fangio 1957 m. sezoną Formulės 1 lenktynėse. O kitais metais su Maserati bolidu šiose prestižinėse lenktynėse startavo Maria Teresa de Filippis. Ji tapo pirmąja moterimi pasaulyje, kuri lenktyniavo Formulėje 1.
Po kelių dešimtmečių šią sėkmės istoriją kėbulinių automobilių sporte pratęsė tituluočiausias Maserati modelis MC12. Nuo 2004 iki 2010 metų FIA GT serijoje jis laimėjo 22 lenktynes, iš kurių 3 buvo pažymėtos prestižinėse 24 valandų ištvermės lenktynėse Spa trasoje, Belgijoje.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1259?placement=
Sunkiausias išbandymas serijiniams modeliams
Kaip pastebi Maserati vadovas Davideas Grasso, lenktynės visuomet buvo neatsiejama gamintojo filosofijos dalis, o dalyvavimas 2023 metų Formula E čempionate puikiai atspindi šią istorija ir Maserati ateities tikslus.
Džiaugiamės, kad grįžtame ten, kur ir turėtume būti į automobilių sporto viršūnę. Galime didžiuotis pasaulinio lygio pasiekimais lenktynėse ir esame pasiruošę tai daryti ateityje. Būtent dėl šios priežasties dalyvausime Formula E pasaulio čempionate, kur didžiausiuose pasaulio miestuose galėsime pasimatyti su savo klientais ir kurti įspūdingą ateitį mūsų prekės ženklui, apie sprendimą dalyvauti Formula E pasaulio čempionate pasakoja jis.
Maserati vadovas pabrėžia, kad šis čempionatas bus puiki galimybė sunkiausiomis sąlygomis išbandyti savo inovacijas, kuriant galingas elektrines jėgaines serijiniams modeliams. Ši Maserati elektrinių automobilių linija bus pavadinta Folgore.

Pagal šį planą gamintojas įsipareigojo, kad nuo šiol kiekvienas naujas modelis turės ir elektrinę versiją. Pirmiausiai šia galimybe galės pasinaudoti kompaktiško SUV Grecale, sportiško kupe GranTurismo, kabrioleto GranCabrio ir supersportinio Maserati MC20 pirkėjai.
Folgore pagaminta Italijoje
Svarbu pabrėžti, kad šie modeliai bus kuriami istorinėje gamykloje Modenoje ir gaminami Turine. Tuo tarpu baterijomis ir jų technologijomis rūpinsis inžinieriai specialiai šiam tikslui sukurtoje Mirafiori laboratorijoje. Taigi tai bus 100 proc. grynakraujai itališki automobiliai.
Folgore gamos automobiliuose bus montuojami elektriniai varikliai, kurie pasižymės naujausiomis inovacijomis ir neįtikėtina galia, kuria visuomet pasižymi Maserati automobiliai. Specialiai šiam tikslui Folgore linijos automobilių bandymai prasidėjo jau pernai ir greitai turėtų būti pristatyti rinkoje.
Nekintančios tradicijos ateities pasaulyje
Be jokios abejonės Maserati automobilius entuziastai gali atskirti vien tik iš specifinio jų gausmo. Ši tradicija bus tęsiama ir Folgore elektriniuose modeliuose. Jiems bus sukurtas specialus žemas tonas, kuris primins Maserati modelius su įprastais varikliais. Tai ne tik leis įspėti pėsčiuosius apie artėjantį elektrinį automobilį, bet ir pratęs vieną gražiausių Maserati tradicijų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti