„Maserati“ grįžta į lenktynes su kibirkštėle

Reklama publikuota: 2022-01-17
„Maserati” vadovas D. Grasso ir „Formula E” įkūrėjas bei vadovas A. Agag.
svg svg
„Maserati” vadovas D. Grasso ir „Formula E” įkūrėjas bei vadovas A. Agag.

Po ilgos pertraukos „Maserati“ grįžta į didįjį automobilių sportą ir taps pirmuoju Italijos gamintoju elektrinių žiedinių lenktynių „Formula E“ pasaulio čempionate.

Jau aštuntus metus skaičiuojantis stipriausias elektrinių bolidų čempionatas 2023 metus pradės su trečios kartos automobiliais „Gen 3“. Tai bus lengviausias, galingiausias ir greičiausias bolidas visoje „Formula E“ istorijoje. Būtent su šia konstrukcija ir prasidės „Maserati“ debiutas konkurencingiausiose elektrinėse lenktynėse pasaulyje.

Pergalinga lenktynių istorija

„Maserati“ į vienviečių automobilių lenktynes grįžta po ilgesnės nei 60 metų pertraukos. Pirmasis debiutas 1926 metais iškart buvo pažymėtas pergale „Targa Florio“ lenktynėse. Itin daug ištvermės reikalaujančiame važiavime Sicilijos kalnuose į pergalę „Maserati“ trišakį atvežė vienas iš įkūrėjų – Alfieri Maserati. 

Taip pat tarp ryškiausių „Maserati“ pasirodymų vienviečių automobilių lenktynėse drąsiai galima išskirti dramatišką Juano Manuelio Fangio 1957 m. sezoną „Formulės 1“ lenktynėse. O kitais metais su „Maserati“ bolidu šiose prestižinėse lenktynėse startavo Maria Teresa de Filippis. Ji tapo pirmąja moterimi pasaulyje, kuri lenktyniavo „Formulėje 1“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Po kelių dešimtmečių šią sėkmės istoriją kėbulinių automobilių sporte pratęsė tituluočiausias „Maserati“ modelis MC12. Nuo 2004 iki 2010 metų FIA GT serijoje jis laimėjo 22 lenktynes, iš kurių  3 buvo pažymėtos prestižinėse 24 valandų ištvermės lenktynėse „Spa“ trasoje, Belgijoje. 

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1259?placement=

Sunkiausias išbandymas serijiniams modeliams

Kaip pastebi „Maserati“ vadovas Davide’as Grasso, lenktynės visuomet buvo neatsiejama gamintojo filosofijos dalis, o dalyvavimas 2023 metų „Formula E“ čempionate puikiai atspindi šią istorija ir „Maserati“ ateities tikslus.

„Džiaugiamės, kad grįžtame ten, kur ir turėtume būti – į automobilių sporto viršūnę. Galime didžiuotis pasaulinio lygio pasiekimais lenktynėse ir esame pasiruošę tai daryti ateityje. Būtent dėl šios priežasties dalyvausime „Formula E“ pasaulio čempionate, kur didžiausiuose pasaulio miestuose galėsime pasimatyti su savo klientais ir kurti įspūdingą ateitį mūsų prekės ženklui“, – apie sprendimą dalyvauti „Formula E“ pasaulio čempionate pasakoja jis. 

„Maserati“ vadovas pabrėžia, kad šis čempionatas bus puiki galimybė sunkiausiomis sąlygomis išbandyti savo inovacijas, kuriant galingas elektrines jėgaines serijiniams modeliams. Ši „Maserati“ elektrinių automobilių linija bus pavadinta „Folgore“. 

„Maserati” vadovas D. Grasso ir „Formula E” įkūrėjas A. Agag „Maserati” gamykloje Modenoje.
„Maserati” vadovas D. Grasso ir „Formula E” įkūrėjas A. Agag „Maserati” gamykloje Modenoje.

Pagal šį planą gamintojas įsipareigojo, kad nuo šiol kiekvienas naujas modelis turės ir elektrinę versiją. Pirmiausiai šia galimybe galės pasinaudoti kompaktiško SUV „Grecale“, sportiško kupe „GranTurismo“, kabrioleto „GranCabrio“ ir supersportinio „Maserati MC20“ pirkėjai.

„Folgore“ – pagaminta Italijoje

Svarbu pabrėžti, kad šie modeliai bus kuriami istorinėje gamykloje Modenoje ir gaminami Turine. Tuo tarpu baterijomis ir jų technologijomis rūpinsis inžinieriai specialiai šiam tikslui sukurtoje „Mirafiori“ laboratorijoje. Taigi tai bus 100 proc. grynakraujai itališki automobiliai. 

„Folgore“ gamos automobiliuose bus montuojami elektriniai varikliai, kurie pasižymės naujausiomis inovacijomis ir neįtikėtina galia, kuria visuomet pasižymi „Maserati“ automobiliai. Specialiai šiam tikslui „Folgore“ linijos automobilių bandymai prasidėjo jau pernai ir greitai turėtų būti pristatyti rinkoje.

Nekintančios tradicijos ateities pasaulyje

Be jokios abejonės „Maserati“ automobilius entuziastai gali atskirti vien tik iš specifinio jų gausmo.  Ši tradicija bus tęsiama ir „Folgore“ elektriniuose modeliuose. Jiems bus sukurtas specialus žemas tonas, kuris primins „Maserati“ modelius su įprastais varikliais. Tai ne tik leis įspėti pėsčiuosius apie artėjantį elektrinį automobilį, bet ir pratęs vieną gražiausių „Maserati“ tradicijų.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Maserati Vilnius“ tapo menininkės Agnės Kišonaitės parodos „Įsikūnijimas“ mecenatais Verslo tribūna

Kovo 26 dieną Trakų Vokės dvare Agnė Kišonaitė atidarė savo tapybos ir meno instaliacijų parodą...

Naujasis „Maserati Grecale“ ryškiai pakeis gamintojo istoriją Verslo tribūna

Modena, 2022 m. kovo 22 d., – „Maserati“ pristato savo naujausią SUV modelį – „Grecale“. Jame tobulai tobulai...

„Maserati“ papasakojo, kada visi jų modeliai bus elektriniai: sieks tapti segmento lyderiais Verslo tribūna

Modena, kovo 17 d., – Kompanija skelbia apie savo planą „Maserati Folgore“, pagal kurį planuoja išplėsti savo...

„Maserati Bora“ – 8 dešimtmečio drąsa ir laikui nepavaldžios tradicijos Verslo tribūna

Praėjusių metų pabaigoje „Maserati Vilnius“ atstovybėje pristatytas „Maserati MC20“ žymi labai svarbų etapą...

„Maserati MC20“ – vienintelis naujas superautomobilis Lietuvoje Verslo tribūna 2

Egzotiška išvaizda, už kelių šimtų metrų girdimas agresyvus gausmas ir lenktynių trasos verta dinamika.

„Maserati“ grįžta į lenktynes su kibirkštėle Verslo tribūna

Po ilgos pertraukos „Maserati“ grįžta į didįjį automobilių sportą ir taps pirmuoju Italijos gamintoju...

Pirmasis „Maserati Ghibli“ – naujos dizaino kalbos ir brutalaus sportiškumo mišinys Verslo tribūna

2013 metais pasirodęs „Maserati Ghibli“ gerokai atnaujino visą gamintojo gamą. Vėliau jis tapo pirmuoju...

Trys nauji „Maserati“ stiliai Verslo tribūna 1

Net jei ir nesate automobilių entuziastas, vis tiek išgirdę „Maserati“ pavadinimą pagalvojate apie stipriai...

Svarbiausia „Maserati“ premjera Lietuvoje – naujos eros MC20 modelis Verslo tribūna

„Maserati MC20“ – naujausias ir vienas įspūdingiausių gamintojo modelių. Jis žymi visiškai naują ir drąsią...

„Maserati“ vairavimo akademija – kvapą gniaužianti patirtis Verslo tribūna

Nuo pat „Maserati“ įsikūrimo prieš daugiau nei šimtmetį tikslas buvo toks pat – į rafinuotus ir prabangius...

„Maserati Levante Hybrid“: hibridinė ateitis pagal italus Verslo tribūna 4

„Maserati“ istorija prasideda nuo to, kai gamintojas nusprendė lenktynių trasoms skirtus variklius montuoti į...

Kai bendros vertybės įkvepia kurti – įspūdingiausi „Maserati“ partneriai Verslo tribūna

Jau daugiau nei šimtmetį „Maserati“ kurdami ikoniškus automobilius vadovaujasi inovacijomis, dizainu ir...

Naujos eros kibirkštis, vedanti „Maserati“ pirmyn Verslo tribūna

Prieš keletą metų rinkoje pasirodę hibridiniai automobiliai buvo puikūs degalų sąnaudų prasme. Kuriant juos...

„Maserati MC20“: abejingų nepaliekantis, prestižinius įvertinimus skinantis superautomobilis Verslo tribūna

Pristatytas tik rudenį – bet jau spėjęs pavergti viso pasaulio išskirtinių automobilių gerbėjų širdis: su...

„Maserati Fuoriserie“: automobiliai pagal asmenybę Verslo tribūna

Sakoma, kad geriausiai tinka tie kostiumai, kurie buvo pasiūti pagal individualų užsakymą. Ši taisyklė...

Hibridinis automobilis pagal „Maserati“ – naujasis „Levante Hybrid“ Verslo tribūna

Sakoma – žaibas dukart į tą pačią vietą netrenkia. Tačiau tai tik posakis, nes pernai pristatę elektrifikuotą...

Vadyba
2021.04.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku