„Maserati MC20“: abejingų nepaliekantis, prestižinius įvertinimus skinantis superautomobilis

Reklama publikuota: 2021-06-21

Pristatytas tik rudenį – bet jau spėjęs pavergti viso pasaulio išskirtinių automobilių gerbėjų širdis: su modeliu „MC20“ kompanija „Maserati“ kaip reikiant išjudino emocijų bangą – nes abejingų šiam automobiliui paprasčiausiai nelieka.

Kurdami „MC20“, italai nepriekaištingai suderino  inžineriją ir veržlų stilių, tad naujokas labai aiškiai prisistatė kaip ambicingas konkurentas sportinių automobilių rinkoje, kartu atversdamas ir naują „Maserati“ istorijos puslapį.

Kuriant „MC20“ daug dėmesio buvo skirta naujausioms technologijoms, kurios garantuoja, kad vairuotojas ne tik patirs sportinio vairavimo malonumą, bet jausis užtikrintai ir patogiai. Įspūdingiausias „Maserati MC20“ privalumas, be abejonės, yra jo naujasis „Nettuno“ variklis, kuriame pritaikyti technologiniai sprendimai naudojami ir „Formulėje-1“.

GQ metų super sportinis automobilis

Legendinio britų žurnalo GQ rengtuose 2021 metų automobilio rinkimuose „Maserati MC20“ buvo išrinktas metų super sportiniu automobiliu.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Maserati“ pasižymi nevaržoma trauka, o „MC20“ pristatymas tik įrodo, kad gamintojas ir vėl nusitaikė į automobilių pasaulio viršūnę. Visiškai naujas, technologiškai išskirtinis ir su 630 AG varikliu per vidurį, „MC20“ yra klasiškas, charizmatiškas ir alternatyvus“, – negailėjo liaupsių GQ.

„Džiaugiamės, kad didžiulį mūsų komandos darbą įvertino britų žurnalas GQ. Tai išties išskirtinis pripažinimas visam prekės ženklui. „MC20“ yra unikalus pasaulyje, tad su tokiu modeliu drąsiai žengiame į ateitį. Esame novatoriai, kuriuos į priekį veda aistra ir unikalus dizainas. Prieš 106 metus būtent tokios vertybės suvienijo brolius Maserati, jos atvedė „Maserati“ ir į pasaulio automobilių elitą“, – sako „Maserati“ vadovas Davide Grasso.

Įvertintas dizainas

O tai, kad„MC20“ apdovanotas ne tik legendine „Maserati“ galia, bet ir unikaliu dizainu, įvertino prestižinis „Red Dot“ konkursas, produktų dizaino kategorijoje šiam automobiliui skyręs „Best of the Best“ titulą.

„Red Dot“ – tarptautiniai dizaino apdovanojimai, kuriuos nuo 1955 metų organizuoja Vokietijoje įsikūręs „Design Zentrum Nordrhein Westfalen“. Čia vertinama visame pasaulyje kuriamų produktų estetika, funkcionalumas, išmanumas ir inovacijos.

Kalbėdamas apie šį apdovanojimą, „Maserati“ vadovas D. Grasso sakė: „Mūsų tikslas buvo sukurti automobilį, kuris išliks nepamirštamu naujosios „Maserati“ eros simboliu net ir po daugelio metų. Manau, kad savo tikslą pasiekėme – ir tai tobulai įrodo naujasis „MC20“.“

Pasididžiavimo neslėpė ir „Maserati“ vyriausiasis dizaineris Klaus Busse: „Didžiuojamės šiuo tarptautiniu apdovanojimu, kuris yra geriausias visos mūsų komandos darbo įvertinimas kuriant šį visiškai naują „Maserati“ istorijos etapą.“

Laikui nepavaldus dizainas visada buvo „Maserati“ automobilių išskirtinis bruožas. Jį atspindi ir „Maserati MC20“: skoningas, aiškios koncepcijos, be jokių perteklinių stilistinių elementų, demonstruojantis unikalų itališką charakterį,.

Viršutinė dalis – grakštus ir stilingas meno kūrinys, o apačia sukoncentruota į technologijas ir inžineriją. Tai leidžia pasiekti idealų priešingybių balansą, nes automobilis suderina meistriškumą ir inžineriją, o viską papildo unikali rankų darbo kokybė bei preciziškas gamybos proceso tikslumas.

Kaip ir priklauso super automobiliui, MC20 turi į viršų pakeliamas „drugelio“ tipo duris, kurios ne tik suteikia daugiau estetikos, bet ir leidžia vairuotojui ir keleiviui į automobilį lengviau įlipti / išlipti. Iš kitų „Maserati“ šis automobilis išsiskiria tuo, kad turi vertikalius priekinius žibintus, kurie yra tikra gamintojo dizaino revoliucija. O du platūs, žemi horizontalūs galiniai žibintai suteikia dar daugiau išskirtinumo.

100% itališkas

Svarbu paminėti, kad „MC20“ yra šimtu procentų itališkas automobilis: sukurtas „Maserati“ inovacijų laboratorijoje ir sukonstruotas istorinėje gamykloje Modenoje, o jo dizainas sukurtas „Maserati“ stiliaus centre Turine.

Naujasis „Nettuno“ V6 variklis išvysto 630 AG, iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 2,9 sekundės ir pasiekia maksimalų 325 km/val. greitį. Šis variklis buvo sukurtas ir sukonstruotas vien „Maserati“ inžinierių. Jame pritaikyta F1 varikliuose naudojama specifinė degalų uždegimo sistema.

„Maserati MC20“ modelius jau galite užsisakyti oficialioje „Maserati“ atstovybėje Vilniuje, kurioje šių metų rudenį įspūdingiausią metų super automobilį galėsite apžiūrėti ir gyvai.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

„Maserati MC20 Cielo“ nukels vairuotojus į visiškai kitą pasaulį Verslo tribūna 2

Pernai „Maserati“ Lietuvoje pristatė savo sportiškiausią modelį MC20, o dabar gamintojas atskleidžia...

MC20 Cielo: pristatome naujojo Maserati spyder vardą Verslo tribūna

Modena, 2022 m. gegužės 16 d. – Maserati jau pasiruošė dar vieno naujo modelio pristatymui: tai visiškai...

„Maserati“ „Rolex Monte-Carlo Masters 2022“ turnyre Verslo tribūna 1

Modena, Balandžio 8, 2022 – „Maserati“ remia „Rolex Monte-Carlo Masters“ turnyrą: nuo balandžio 9 iki 17...

„Maserati“ jungiasi prie „ROKiT Venturi Racing“ komandos ir lenktyniaus „ABB FIA Formula E“ Pasaulio Čempionate Verslo tribūna

„Maserati“ grįžta į trasą debiutui 9-ajame „ABB FIA Formula E“ pasaulio čempionato sezone kartu su „ROKiT...

„Maserati Vilnius“ tapo menininkės Agnės Kišonaitės parodos „Įsikūnijimas“ mecenatais Verslo tribūna

Kovo 26 dieną Trakų Vokės dvare Agnė Kišonaitė atidarė savo tapybos ir meno instaliacijų parodą...

Naujasis „Maserati Grecale“ ryškiai pakeis gamintojo istoriją Verslo tribūna

Modena, 2022 m. kovo 22 d., – „Maserati“ pristato savo naujausią SUV modelį – „Grecale“. Jame tobulai tobulai...

„Maserati“ papasakojo, kada visi jų modeliai bus elektriniai: sieks tapti segmento lyderiais Verslo tribūna

Modena, kovo 17 d., – Kompanija skelbia apie savo planą „Maserati Folgore“, pagal kurį planuoja išplėsti savo...

„Maserati Bora“ – 8 dešimtmečio drąsa ir laikui nepavaldžios tradicijos Verslo tribūna

Praėjusių metų pabaigoje „Maserati Vilnius“ atstovybėje pristatytas „Maserati MC20“ žymi labai svarbų etapą...

„Maserati MC20“ – vienintelis naujas superautomobilis Lietuvoje Verslo tribūna 2

Egzotiška išvaizda, už kelių šimtų metrų girdimas agresyvus gausmas ir lenktynių trasos verta dinamika.

„Maserati“ grįžta į lenktynes su kibirkštėle Verslo tribūna

Po ilgos pertraukos „Maserati“ grįžta į didįjį automobilių sportą ir taps pirmuoju Italijos gamintoju...

Pirmasis „Maserati Ghibli“ – naujos dizaino kalbos ir brutalaus sportiškumo mišinys Verslo tribūna

2013 metais pasirodęs „Maserati Ghibli“ gerokai atnaujino visą gamintojo gamą. Vėliau jis tapo pirmuoju...

Trys nauji „Maserati“ stiliai Verslo tribūna 1

Net jei ir nesate automobilių entuziastas, vis tiek išgirdę „Maserati“ pavadinimą pagalvojate apie stipriai...

Svarbiausia „Maserati“ premjera Lietuvoje – naujos eros MC20 modelis Verslo tribūna

„Maserati MC20“ – naujausias ir vienas įspūdingiausių gamintojo modelių. Jis žymi visiškai naują ir drąsią...

„Maserati“ vairavimo akademija – kvapą gniaužianti patirtis Verslo tribūna

Nuo pat „Maserati“ įsikūrimo prieš daugiau nei šimtmetį tikslas buvo toks pat – į rafinuotus ir prabangius...

„Maserati Levante Hybrid“: hibridinė ateitis pagal italus Verslo tribūna 4

„Maserati“ istorija prasideda nuo to, kai gamintojas nusprendė lenktynių trasoms skirtus variklius montuoti į...

Kai bendros vertybės įkvepia kurti – įspūdingiausi „Maserati“ partneriai Verslo tribūna

Jau daugiau nei šimtmetį „Maserati“ kurdami ikoniškus automobilius vadovaujasi inovacijomis, dizainu ir...

Naujos eros kibirkštis, vedanti „Maserati“ pirmyn Verslo tribūna

Prieš keletą metų rinkoje pasirodę hibridiniai automobiliai buvo puikūs degalų sąnaudų prasme. Kuriant juos...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku