Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-10-03 05:45
2025-10-02 05:45
2025-09-27 12:00
2025-09-25 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Nuo kada Via Lietuva nustato reikalavimus teisės aktuose? Jie tik 'įgyvendina' juose nustatytus reikalavimus.
nebūkite optimistu:) Šita “carystė” iš viso išskridusi į dausas. Vien ko verta jų “schema” su tokiu dokumentėliu kaip “Kelių techninis reglamentas”, kuris pagal pavadinimą suponuotų, kad kalbama apie kelio techninius parametrus, bet ne, ten daug daugiau - leistino greičio, saugumo parametrai. Kas juokingiausia - šita kontora pati rašosi šitą dokumentą (na ok, formaliai jiems VGTU “mokslininkai” rašo, bet moka pinigus “mokslininkams” kelių direkcija), ir pati “kontroliuojasi” įgyvendinimą. Žodžiu, pati sau pasirašo teisės aktą, pati save prisižiūri. Skaidru, protinga ir visiems viskas aišku.
Na tikrai ne veltui kandidatų į vadovo postą palei 30...
Biurokratai siautėja
Įvedami apribojimai,bet RC turto vertė kažkodėl nemažėja,nuo kurios mokamas turto mokęstis.NŽT ir savivaldybių žemėtvarka deklaruoja kad tai jokios įtakos turto kainai nedaro- ar jie nuo krosnies nukrito ?
Aktuali tema. Ačiū VZ
Tai visiškas absurdas, kad miestuose ir miesteliuose atsiranda kelių apsaugos zonos. Miestuose juk yra gatvės, kurios turi savo raudonąsias linijas pagal gatvių kategorijas. O dabar prieinama iki tokio cirko, kad, pavyzdžiui, Tauragėje, kur miestą kerta A kategorijos kelias, apsaugos zona nuo kelio briaunos yra net 70 metrų. Vadinasi, visi statiniai toje teritorijoje automatiškai patenka į apsaugos zoną, ir bet kokiam darbui reikia gauti suderinimą. Tuomet dar gali pareikšti, kad, pavyzdžiui, miesto centre toje vietoje negali būti įkrovimo stotelės, paviljono ar reklamos stendo. Pažiūrėkite patys, kiek yra 70 metrų nuo kelio krašto – nustebsite. Tai visiška nesąmonė, priimta žmonių, kurie nesupranta, ką daro. Apie logiką ar darbuotojų apkrovimą čia jau išvis nėra ką kalbėti.