Estijos švaros paslaugų startuolis žemai kabančius vaisius raškys Vilniuje

Estijos verslo portalas „dv.ee“ rašo, kad Estijoje, Tartu ir Narvoje, plėtrą planavęs startuolis visgi pirmiau pasirinko eiti į visas tris Baltijos šalių sostines.
„Nusprendėme skinti žemai kabančius vaisius, kad pasiektume didžiausią efektą – taip pat ir mūsų investuotojams“, – „dv.ee“ sakė Vladas Belopolskis, „WiseClean“ vadovas.
Kaip skelbiama bendrovės interneto svetainėje, startuolis siūlo įperkamas namų valymo, švaros paslaugas, kurias užsisakyti taip paprasta kaip picą – per 60 sekundžių.
Kaip skelbiama startuolio interneto svetainėje, pagal paslaugų Taline kainoraštį studijos tipo, iki 25 kv. m ploto, buto vienkartinio valymo kaina – 39 Eur, valymas išsikraustant ar įsikraustant – 95 Eur, dviejų kambarių – 55 Eur ir 119 Eur, 80–140 kv. m ploto namo valymas – 139 Eur ir 229 Eur.
2022 m. įkurtas „WiseClean“ paskelbė naują investicijų pritraukimo etapą, taip pat Taline užmezgė partnerystę su „Wolt“ – platformoje galima užsisakyti „WiseClean“ valymo paslaugas. „WiseClean“ programėlę galima parsisiųsti iš „App Store“ ar „Google Play“.
V. Belopolskio teigimu, dabar startuolis Taline per mėnesį atlieka 250 užsakymų. Per artimiausią pusmetį užsakymų skaičių planuojama padvigubinti ir netrukus pasiekti 1 mln. Eur metinę apyvartą. Bendrovės „WiseClean operations“ pajamos, „Inforegister“ duomenimis, pernai sudarė 28.465 Eur.
Taline dirba su „Wolt“
Plėtrą Baltijos šalių sostinėse planuojantis „WiseClean“ paskelbė ir naują investicijų raundą, pirmiausia skirtą verslo angelams. V. Belopolskis tikisi, kad jeigu pavyks pritraukti 350.000 Eur, šios sumos turėtų užtekti įžengti į Vilnių ir Rygą.
„Šiuo metu orientuojamės į verslo angelus, o ne investicinius fondus. Susikoncentruosime į fondus, kai pasieksime 1 mln. Eur apyvartą ir pradėsime dirbti visose Baltijos šalyse. Dabar ieškome partnerių, kurie ne tik investuotų pinigus, bet ir būtų susiję su sektoriumi, galėtų padėti plėtoti verslą“, – paaiškina jis.
Kaip pažymi „dv.ee“, pirmasis startuolio investuotojas buvo Peteris Zashevas, Stokholmo aukštosios ekonomikos mokyklos Rygoje profesorius, verslo treneris. Pasak V. Belopolskio, jis yra ne tik investuotojas, bet ir patarėjas, kuris padeda plėtoti verslą.
Dar viena startuolio naujiena – partnerystė su „Wolt“ maisto užsakymo platforma. Taline „WiseClean“ valymo paslaugas galima užsisakyti „Wolt“ programėlėje.
Kaip „dv.ee“ sako V. Belopolskis, tai atrodo kiek neįprasta, tačiau valymo paslaugų startuolis, kaip ir maisto pristatymo platforma, orientuojasi beveik į tą pačią klientų auditoriją – jaunus specialistus, kurie daug dirba ir neturi laiko patys susitvarkyti butų, kaip ir neturi laiko pasigaminti valgyti.
„Dabar per mėnesį atliekame apie 250 valymo darbų, o iki 2025 m. pirmojo ketvirčio tikimės, kad jų bus apie 500 ir dėl bendradarbiavimo su „Wolt“, – sako V. Belopolskis.
Jis nurodo, kad bendradarbiavimą su „Wolt“ tikimasi plėsti ir kitose šalyse, pirmiausia – Baltijos, vėliau ir kitose Europos valstybėse.
Baltijos šalių sostinės pažįstamos
Kaip nurodo „dv.ee“, kol kas tik Taline dirbanti „WiseClean“ anksčiau planavo plėtrą Estijoje – Tartu ir Narvos miestuose. Tačiau, kaip portalui teigia V. Belopolskis, nuspręsta pirmiausia orientuotis ten, kur būtų kuo paprasčiau pasiekti didžiausią augimą.
„Eiti į kitų Baltijos šalių rinkas mums yra gana paprasta, nes jos mums suprantamos, yra arti, žinome, kaip ieškoti investuotojų siekiant pritraukti lėšų“, – „dv.ee“ sako „WiseClean“ vadovas.
Jis pažymi, kad startuolis turi sprendimų, kaip galėtų veikti ir mažuose miestuose, tačiau jie dabar nėra prioritetas, nes neužtikrintų tokio žymaus augimo kartais, kokį bendrovė turi parodyti ir potencialiems, ir esamiems investuotojams.
„Tikslas – Ryga ir Vilnius“, – sako V. Belopolskis.
„WiseClean“ įkūrėjas „dv.ee“ nurodo, kad turi ir kitų ambicijų: svarstyta apie galimybę žengti į Portugaliją, taip pat Pietų Amerikos rinką.
„Vis dar turime tokių planų, tačiau kol kas nusprendėme susikoncentruoti į žemai kabantį vaisių – ko galime imtis iš karto. Norime pradėti dirbti visose Baltijos šalyse, pasiekti 1 mln. Eur apyvartą per metus ir tada tęsti plėtrą į kitas Europos šalis, vėliau ir už jos ribų“, – sako V. Belopolskis.
Socialinė misija – padėti ukrainiečiams
2022 m. pabaigoje veiklą pradėjęs startuolis tąkart skaičiavo, kad apie 80% darbuotojų yra karo pabėgėliai iš Ukrainos. V. Belopolskis patvirtina, kad ukrainiečiai ir dabar sudaro 80% paslaugų teikėjų, o 2023 m. pradžioje jų dalis buvo ir didesnė negu 80%. Startuolio interneto svetainėje nurodoma, kad „WiseClean“ socialinė atsakomybė – padėti pabėgėliams iš Ukrainos.
„Retai skelbiame, kad kviečiame prisijungti naujus darbuotojus. Dažniausiai jie mus susiranda patys, – sako V. Belopolskis. – Valytojai mus rekomenduoja savo draugams, turime ir „laukiančiųjų sąrašą“ – žmonių, kuriems būtų įdomu prisijungti prie platformos, kai būtų tokia galimybė. Tačiau esame priversti stabdyti jų priėmimą, nes paklausos augimas dar nėra toks greitas, kaip mūsų galimybė didinti pasiūlą.“
Jis nurodo, kad idealiu atveju valytojai turėtų gauti tiek užsakymų, kiek norėtų jų atlikti. Dabar „WiseClean“ stengiasi užtikrinti, kad kiekvienas valytojas įgyvendintų bent 4 užsakymus per savaitę, ir atsižvelgia į valytojų pageidavimus gauti jų daugiau.
„Rygoje ir Vilniuje greičiausiai orientuosimės į tą pačią partnerių, prisijungiančių prie platformos, grupę, kaip ir Taline. Suprantame, kad pabėgėliams iš Ukrainos galime pasiūlyti pajamas, didesnes nei rinkos vidurkis“, – teigia V. Belopolskis.
Kaip nurodoma programėlės aprašyme, „WiseClean“ valytojai yra patikrinti ir apmokyti, taip pat „WiseClean“ pasirūpina visomis reikalingomis valymo priemonėmis, klientui reikia turėti tik dulkių siurblį.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai