„Volkswagen“ suvienys jėgas su Kinijos baterijų gamybos milžine
CATL savo pranešime nurodo, kad partnerystė leis sustiprinti patirtį elektromobilių baterijų mokslinių tyrimų ir plėtros, naujų medžiagų taikymo ir automobilių dalių kūrimo srityse.
Tuo tarpu „Volkswagen“ iš partnerystės su CATL tikisi išmokti kurti geresnius akumuliatorių sprendimus savo klientams, palaikyti tiekimo grandinę ir geriau tenkinti augančius elektromobilių rinkos poreikius.
„Volkswagen“ taip pat skelbia susivienijusi jėgas su Kinijos elektromobilių gamintoju „XPeng“, kad pastatytų daugiau kaip 20.000 įkrovimo stotelių 420 Kinijos miestų.
Tai jau antras CATL projektas su žinomais automobilių gamintojais per kelis mėnesius. Gruodžio viduryje skelbta, kad ketvirtas didžiausias automobilių gamintojas pasaulyje „Stellantis“ ir CATL Ispanijoje, Saragosoje, steigia įmonę, kuri gamins elektromobiliams skirtus akumuliatorius.
Investicijų į bendrą įmonę, kurią abu partneriai valdys lygiomis dalimis, apimtis sieks iki 4,1 mlrd. Eur, nurodė „Stellantis“. Ispanijos vyriausybės teigimu, „Stellantis“ gavo apie 300 mln. Eur paramą, kuria šalyje siekiama konsoliduoti automobilių gamybos sektorių.
Numatoma, kad gamykla pradės veikti 2026-ųjų pabaigoje, jos gamybos pajėgumai sieks 50 GWh bendros galios akumuliatorių per metus. Tokio pajėgumo vidutiniškai turėtų užtekti 700.000 elektromobilių.
Seule įsikūrusios bendrovės „SNE Research“ duomenimis, 2024 m. CATL teko daugiau nei trečdalis pasaulinės akumuliatorių rinkos, t. y. daugiau nei dvigubai daugiau nei BYD, kuri užėmė antrąją vietą.
Europoje CATL jau turi dvi gamyklas: 1,8 mlrd. Eur kainavusią, 14 GWh metinio pajėgumo Vokietijoje ir už 7,3 mlrd. Eur statomą, 100 GWh metinio pajėgumo gamyklą Vengrijoje.