2024-07-17 20:44

„Brand Finance“: Madrido „Real“ – vėl vertingiausias futbolo prekės ženklas pasaulyje

Gustavo Valiente („Xinhua“ / „Scanpix“) nuotr.
Gustavo Valiente („Xinhua“ / „Scanpix“) nuotr.
Madrido „Real“ futbolo klubas susigrąžino vertingiausio pasaulyje futbolo prekės ženklo titulą, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ šių prekės ženklų šių metų reitingas.

„Brand Finance“ duomenimis, Ispanijos karališkojo futbolo klubo prekės ženklas per metus pabrango 16% iki 1,7 mlrd. Eur.

Praėjusių metų reitingo lyderis „Manchester City“ nukrito į antrąją poziciją, praradęs 7% prekės ženklo vertės – iki 1,6 mlrd. Eur, trečioje liko „Barcelona“, kurio vertė per metus išaugo 12%, iki 1,5 mlrd. Eur.

Ketvirtos ir penktos reitingo eilučių šeimininkai taip pat nesipakeitė – „Manchester United“, „Liverpool“. Šie du prekės įvertinti bemaž vienodai – apytikriai po 1,4 mlrd. Eur, per metus jie pabrango atitinkamai 3% ir 1,5%.

Reitingo dešimtuke įvyko dar vienas pokytis – „Paris Saint-Germain“ nukrito į septintą poziciją, šeštąją eilutę užleisdamas Miuncheno „Bayern“.

Likusias vietas dešimtuke ir toliau užima trys Londono klubai – atitinkamai „Arsenal“, „Tottenham“, „Chelsea“.

„Brand Finance“ analizuoja apie 5.000 pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau nei 100 ataskaitų, jose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai. 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791