„Brand Finance“: Madrido „Real“ – vėl vertingiausias futbolo prekės ženklas pasaulyje

„Brand Finance“ duomenimis, Ispanijos karališkojo futbolo klubo prekės ženklas per metus pabrango 16% iki 1,7 mlrd. Eur.
Praėjusių metų reitingo lyderis „Manchester City“ nukrito į antrąją poziciją, praradęs 7% prekės ženklo vertės – iki 1,6 mlrd. Eur, trečioje liko „Barcelona“, kurio vertė per metus išaugo 12%, iki 1,5 mlrd. Eur.
Ketvirtos ir penktos reitingo eilučių šeimininkai taip pat nesipakeitė – „Manchester United“, „Liverpool“. Šie du prekės įvertinti bemaž vienodai – apytikriai po 1,4 mlrd. Eur, per metus jie pabrango atitinkamai 3% ir 1,5%.
Reitingo dešimtuke įvyko dar vienas pokytis – „Paris Saint-Germain“ nukrito į septintą poziciją, šeštąją eilutę užleisdamas Miuncheno „Bayern“.
Likusias vietas dešimtuke ir toliau užima trys Londono klubai – atitinkamai „Arsenal“, „Tottenham“, „Chelsea“.
„Brand Finance“ analizuoja apie 5.000 pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau nei 100 ataskaitų, jose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai.