2019-08-18 19:00

VŽ bando: amžinai sportiškas „BMW 330i“

Septintosios kartos BMW 3 serija tapo didesnė, erdvesnė, lengvesnė ir gerokai labiau orientuota į sportišką valdymą. BMW AG nuotr.
Septintosios kartos BMW 3 serija tapo didesnė, erdvesnė, lengvesnė ir gerokai labiau orientuota į sportišką valdymą. BMW AG nuotr.
Septintoji 3-osios serijos karta kodiniu pavadinimu G20 demonstruoja naują pokytį vieno svarbiausių markės modelių linijoje.

Vidutinio dydžio BMW sedanas istoriškai yra vienas svarbiausių markės modelių, kuris savo reikšmę išlaiko ir tada, kai viso pasaulio rinkose nenumaldomai plečiasi miesto visureigių segmentai.

G20 pirmą kartą viešai pristatytas praėjusių metų rudenį vykusioje tarptautinėje Paryžiaus automobilių parodoje. Žiemą VŽ šį automobilį pirmą kartą bandė Norvegijoje parengtose trumpose slidaus kelio trasose – tąkart tai buvo dyzelinu varoma versija „320d xDrive“ su visų ratų pavaros sistema. Dabar Norvegiją keičia Lietuva, dyzelinę versiją – kol kas vienintelis mūsų rinkoje siūlomas benzininis modelis „330i“ su turbokompresoriniu 4 cilindrų, 2 litrų tūrio 258 AG varikliu, o visų ratų pavarą – klasikiniai galiniai varomieji ratai. Nekyla abejonių, kad ši versija Lietuvoje populiarumu nenurungs racionalių dyzelinių versijų „318d“ (150 AG) ir „320d“ (190 AG). Tačiau tiems, kas vertina BMW klasiką – galios nestokojančius benzininius variklius ir galinių ratų pavarą, „330i“ turėtų pasirodyti tinkamas pasirinkimas. Tokiems pirkėjams nuotaiką vairuojant turėtų kilstelėti ir „M Sport“ įrangos paketas, apimantis specialius stabdžius ir pakabą, sportiškai suderintą 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę, specialią išorės ir salono apdailą bei kitą įrangą. Tiesa, tai kainuos 6.180 Eur.

52795
130817
52791