Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-07-11 16:48

„Candy POP“ – šypseną kėlusios ambicijos virto milijoninėmis pajamomis

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Užkandžius ir gėrimus, kurių nerasite didžiuosiuose prekybos centruose, siūlantis mažmeninės prekybos tinklas „Candy POP“ Vilniuje atidarė 20-ąją parduotuvę, o bendrovės pajamos šiemet, planuojama, persiris per 10 mln. Eur.

20-oji parduotuvė atidaryta sostinės prekybos centre G9. Šiuo metu Lietuvoje veikia 12 „Candy POP“ parduotuvių, iš kurių 8 įsikūrusios Vilniuje, 2 Kaune ir po 1 Šiauliuose bei Klaipėdoje. Dar 5 „Candy POP“ pardavimo taškai įsikūrę Latvijoje ir 3 – Estijoje.

Bendrovės planuose šiemet Lietuvoje atidaryti dar 2 parduotuves.

„Atidarant pirmąją parduotuvę Vilniaus „Ogmios centre“ jos vadovus reikėjo įtikinėti, kad turėsime klientų, o mūsų planas pasiekti 15.000 Eur mėnesinę apyvartą jiems kėlė šypseną. Tačiau šis planas buvo įgyvendintas jau pirmaisiais metais“, – pasakoja Dovydas Juškys, „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas.

Pirmoji „Candy POP“ parduotuvė atidaryta 2017 m., o nuo 2019 m. „Candy POP“ kasmet auga mažiausiai dvigubai. Grupės apyvarta 2022 m. siekė 8,8 mln. Eur, o šiemet tikimasi perkopti 10 mln. Eur ribą.

Šiandien „Candy POP“ komandoje dirba 68 žmonės, o visoje grupėje saldumynų prekių ženklą kuria jau daugiau nei 100 darbuotojų.

Prieš atidarant pirmąją „Candy POP“ parduotuvę D. Juškys užsiėmė didmenine saldumynų ir užkandžių prekyba. Nors verslas sekėsi, JAV ir Azijos kultūros gerbėją erzino, kad Lietuvoje negalima įsigyti šalyje mažiau žinomų užkandžių, kuriuos matome serialuose, socialiniuose tinkluose.

„Didieji prekybos centrai ir parduotuvės perka tai kas patikrinta ir populiaru, o paimti tai kas nauja įtikinti labai sunku, todėl nusprendėme atidaryti savo parduotuvę. Atidžiai sekame tai kas vyksta rinkoje, pas mus galima rasti tai, ką reklamuoja Tik-Tok ar valgoma naujausiuose serialuose. Lentynose kiekvieną mėnesį atsiranda apie 50 naujienų, tad turime ratą ištikimų pirkėjų, kurie apsilanko nuolat ir jiems neatsibosta“, – sako D. Juškys.

Bendrovė veikia trijose Baltijos šalyse, bet planuoja plėtrą ir į kitas valstybes.

„Candy POP“ prekiauja saldumynais, užkandžiais ir gėrimais, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų, Baltijos šalių regiono gyventojams egzotinių kraštų.

52795
130817
52791