Gyvenimui prikėlė autobusą, kurį kadaise žinojo visi, bet baiminasi dėl kitos technikos likimo

Ranką prie šio autobuso prikėlimo gyvenimui ir išsaugojimo pridėjo ir asociacija „Retromobile“. Ramūnas Kardelis, jos vadovas, VŽ pasakojo, kad minėto „Ikarus 260“ likimas buvo toks, kaip ir visų, esančių autobusų parkuose. Tol, kol autobusas gali būti naudojamas, jis važiuoja ir juo vežami keleiviai, o kai transporto priemonė nebepataisoma, ji nurašoma, pastatoma prie tvoros ir liūdnai nyksta arba dienas baigia metalo laužyne.
„Ir šio autobuso likimas buvo toks pats, kol „Kauno autobusai“ pastebėjo, kad tai – paskutinis toks „Ikarus 260“ jų parke, ir pasiryžo jį pasilikti ilgesniam laikui ir sutaisyti“, – kalba R. Kardelis. Jis priduria, kad greičiausiai Lietuvoje nėra nė vieno žmogaus, vyresnio nei 30-ies, kuris tokiu „Ikarus 260“ arba ilgesne jo versija, vadinamąja „garmoške“, „Ikarus 280“ nebūtų važiavęs.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai