2024-02-25 17:01

VŽ bando: ko vertas septynvietis dinozauras „KGM Rexton“?

„KGM Rexton“ primena laikus, kai automobilių pramonė dar nebuvo įsprausta į taršos normų mažinimo reikalavimus. Bendrovės nuotr.
„KGM Rexton“ primena laikus, kai automobilių pramonė dar nebuvo įsprausta į taršos normų mažinimo reikalavimus. Bendrovės nuotr.
Jei anksčiau mėgindami taisyklingai parašyti Pietų Korėjos automobilių gamintojo „SsangYong“ pavadinimą svarstydavote, kiek jame S ar G raidžių, galite lengviau atsidusti: dabar stilizuotų drakono sparnų logotipu pažymėtų automobilių gamintojas vadinasi KGM.

Toks pokytis – rezultatas to, kad 2022 m. automobilių bendrovę, anksčiau mėtytą ir vėtytą po tokias korporacijas kaip „Daewoo Motors“, „SAIC Motors“ ar „Mahindra & Mahindra“, įsigijo plieno gamybos, chemijos ir logistikos pramonės milžinė „KG Group“. Pietų Korėjoje naujasis prekių ženklas vadinamas „KG Mobility“, o Vakaruose – KGM.

Nesėkmės ir nuostoliai

Didžiausią įdirbį šis automobilių gamintojas turi dabar bene pačiame populiariausiame segmente – visureigių. Ankstyvoje pradžioje bendrovė gamino JAV kariuomenei visureigius, autobusus ir sunkvežimius, specialiosios paskirties transporto priemones. Įdomu, kad šis gamintojas turėjo licenciją „Jeep“ modelius rinkti Pietų Korėjoje. 1983 m. ši licencija buvo panaikinta, o gamintojo surinkti „Jeep“ modeliai pradėti vadinti „Korando“, toks pavadinimas iki šiol yra KGM gamoje.

52795
130817
52791