2021-04-17 21:00

VŽ bando: siurprizų nepateikiantis ir tuo stiprus „Hyundai i20“

Nauju dizainu gamintojas siekia sukurti daugiau „emocinės vertės“. „Hyundai Motor Europe GmbH“ nuotr.
Nauju dizainu gamintojas siekia sukurti daugiau „emocinės vertės“. „Hyundai Motor Europe GmbH“ nuotr.
Senasis „i20“ buvo nepastebimas, bet įvertintas modelis: Lietuvoje – vienas populiariausių „Hyundai“ produktų, nusileidęs tik miesto visureigiui „Tucson“, ir vienas geriausiai parduodamų B segmento automobilių.

Dabar rinką pasiekęs naujas, trečiosios kartos Pietų Korėjos gamintojo „i20“ tęsia savo pirmtakų tradicijas: jis vargiai turi išskirtinių savybių, bet tikėtina, kad tai neatims jam tenkančio pirkėjų dėmesio.

Palyginti su antrosios kartos modeliu, mažasis „Hyundai“ yra 30 mm platesnis, 24 mm žemesnis, ratų bazė – 10 mm ilgesnė. Geriausiai matomi skirtumai – išraiškingesnis stilius, kuris, gamintojų tvirtinimu, turėtų suteikti daugiau „emocinės vertės“.

52795
130817
52791