2021-02-21 14:00

VŽ bando: galingiausias pasaulyje hibridas – dar galingesnis 

Atnaujintą „Panamera Turbo S E-Hybrid“ galima pažinti iš tokių detalių, kaip dvigubi priekinai dienos žibintai. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Atnaujintą „Panamera Turbo S E-Hybrid“ galima pažinti iš tokių detalių, kaip dvigubi priekinai dienos žibintai. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Nuo 2017-ųjų metų gaminama „Panamera“ praėjusių metų antrojoje pusėje buvo atnaujinta, modifikuojant išorės dizainą ir atnaujinant pavaros sistemas. Daugiausiai pokyčių sulaukė gamos flagmanas „Turbo S E-Hybrid“.

VŽ rašė, kad ankstesnysis „Panamera Turbo S E-Hybrid“ su 680 AG pavaros sistema buvo nepaprastas automobilis: rinkoje vargiai pavyktų rasti tokiame lygyje esantį galios ir ekonomijos, sportiškumo ir komforto derinį.

Šis rezultatas pasiektas, bet neišvengta aukų: įkraunamą hibridą su turbokompresoriniu V8 tipo varikliu, visų ratų pavara ir papildomu elektros motoru patys „Porsche“ inžinieriai įvardija kaip sudėtingiausios konstrukcijos automobilį. Ir už jį prašoma kaina yra didelė, net vertinant legendinės sportinių automobilių markės standartais: norintieji įsigyti padoriai įrengtą „Panamera Turbo S E-Hybrid“ turi tam skirti bent 200.000 Eur.

52795
130817
52791