„Hyundai“ elektromobilių platforma žada naują erą

Specialiai elektros pavarai sukurtas komponentas leis išnaudoti naujos kartos technologijų galimybes.
Pietų Korėjos koncernas Hyundai Motor Group pristatė specialiai elektros pavarai sukurtą E-GMP (angl. Electric-Global Modular Platform) platformą, kuri bus naudojama naujos kartos elektromobilių gamybai.
Šis komponentas yra brangiausiai kainuojantis bet kurio šiuolaikinio automobilio konstrukcijos elementas, apibrėžiantis pavaros naudojimo galimybes, pakabos konstrukciją, automobilio saugumą, naudingąją erdvę, valdymo ir kitas ypatybes. Modulinio tipo platformos pasižymi galimybe jas naudoti plačiai visiškai skirtingų modelių gamai, todėl naujasis Hyundai koncerno kūrinys skelbia apie gamybai ruošiamą visiškai naujos kartos elektromobilių gamą.
Virš 500 km
Koncernas deklaruoja, kad naudojant šią platformą pagaminti Hyundai, Kia ir Genesis markių elektromobiliai galės su viena akumuliatorių įkrova įveikti daugiau nei 500 km atstumą, o galingiausias planuojamas modelis (manoma, kad tai bus Hyundai Ioniq 6) nuo 0 iki 100 km/val. greičio įsibėgės per 3,5 sekundės.
Pirkėjams bus siūlomi šios platformos pagrindu sukurti modeliai su galinių arba visų ratų pavara.
Nuotrauka::1left
Hyundai skelbia naujos kartos elektromobiliuose panaudosiantis akumuliatorius, kurių energijos tankis maždaug 10% viršija dabar naudojamų komponentų charakteristikas. Nurodoma, kad pagerinta akumuliatorių aušinimo sistema sudaro galimybę montuoti mažesnes, taigi ir lengvesnes baterijas.
Standartizuoti akumuliatorių moduliai gali būti jungiami į skirtingo dydžio, svorio, kainos ir talpos baterijas, taip didinant su viena įkrova nuvažiuojamą atstumą arba mažinant elektromobilio svorį ir kainą.
Padvigubinta įtampa
Bene svarbiausia technologinė E-GMP platformos naujovė galimybė naudoti tiek 800, tiek ir 400 voltų įtampos sistemas. Greitasis įkroviklis leidžia baterijas įkrauti vos per 18 minučių, o 100 kilometrų keliui reikalingą energiją tik per 5 minutes.
Visuose šiandieniuose elektromobiliuose, išskyrus Porsche Taycan, naudojamos 400 V sistemos, leidžiančios pasiekti 50150 kW įkrovimo galią. Palyginkime 800 V sistema leidžia pasiekti iki 350 kW galią.
Dar viena naujiena integruotas įkrovimo kontrolės modulis leidžia naudoti V2L funkciją (angl. Vehicle-to-Load), kuri suteikia galimybę elektromobilį naudoti kaip 100 arba 220 V įtampos srovę tiekiantį mobilų akumuliatorių, galintį tiekti elektrą gyvenamajam namui arba kitam elektromobiliui.
Nuotrauka::2right
Šiai platformai ketinama naudoti kompaktišką galios modulį, sudarytą iš elektros motoro, transmisijos ir įtampos keitiklio. Palyginti su dabar naudojamais komponentais, naujasis mazgas leidžia nuo 30 iki 70% padidinti maksimalius variklio sūkius ir 33% sustiprinti energijos regeneravimo pajėgumą.
Nurodoma, kad E-GMP gali būti pritaikyta skirtingų segmentų modelių sedanų, krosoverių ir SUV automobilių gamybai. Pirmasis serijinis šioje platformoje sukurtas elektromobilis bus 2021 m. laukiamas miesto visureigis Hyundai Ioniq 5.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti