Dar vienas BMW su priekinių ratų pavara
Būsimasis serijinis modelis bus nukreiptas į naują rinkos nišą: tai bus sportiškas, tačiau ir praktiškas „premium“ segmento, kompaktinio dydžio, 4 durų kupė. Jam panaudota naujojo 1 serijos BMW platforma, kuri skirta priekinių arba visų ratų pavarai. Toks sprendimas leido erdvų saloną suderinti su talpia, 450 litrų tūrio bagažine.
Nekelia abejonių, kad BMW konstruktoriai pasistengs automobiliui suteikti deramas valdymo ypatybes, tačiau jiems teks pralaužti stereotipų ledus, siūlant sportišką šios markės modelį su priekinių ratų pavara.
Įmonės strategai tvirtina apie viską pagalvoję: jie nurodo, kad 80% senesnės 1 serijos pirkėjų rinkosi mažo darbo tūrio variklius, kurių galia neviršija 150 AG. Tokia galia vargiai leis pajusti skirtumus tarp priekinių ir tradiciškai BMW naudojamos galinių ratų pavaros.
Gamintojo vadovai tikina, kad šio segmento pirkėjai ne itin domisi tuo, kokiais ratais varomas jų automobilis. Be to, galingosios 2 serijos „Gran Coupe“ versijos bus siūlomos su visų ratų pavara. Gamos viršūnėje bus modelis „M235i Gran Coupe“, kurio turbokompresorinis, 2 litrų tūrio variklis viršys 300 AG pajėgumą.
Pirkėjams bus siūlomi ir ekonomiški turbodyzeliai, o modeliui naudojama platforma yra pritaikyta ir pavaros sistemai elektrifikuoti. Manoma, kad oficialus automobilio debiutas bus rudeninėje Los Andželo (JAV) automobilių parodoje.