Besaikis pirkimas: pakeičiamas įprotis ar problema

Vienas įžvalgiausių šių dienų mąstytojų, lenkų sociologas ir filosofas Zygmuntas Baumanas savo knygoje Vartojamas gyvenimas, kalbėdamas apie mūsų dienų, t. y. vartotojų visuomenę, sakė, kad didžioji jos paslaptis yra ta, kad mes visi esame ne tik vartojantieji, bet ir vartojamieji, kitaip tariant prekės. Su vartotojų neuromokslo dr. Dalia Bagdžiūnaite VŽ kalbasi apie tai, ką ši mokslo sritis žino apie mus, kaip apie vartotojus ir kaip vartojamuosius, kas ir kaip mūsų smegenyse sujungia laidelius ir skatina pirkti?
Pasak mokslininkės, ir neuromokslo, ir psichologijos tyrimai rodo, kad mes, žmonės, nesame visiškai racionalūs. Didele dalimi remiamės emocijomis, impulsais ir automatiniais įpročiais, ir mūsų sprendimai iš esmės yra mūsų smegenyse sąmoningai ir pasą ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti