2019-04-26 14:29

Kainodaros ekspertė I. Radavičienė: manipuliuoti vartotojo emocijomis – ne visada blogai

„Man įdomu susieti kainą su iracionaliuoju pradu. Įdomu, kiek reikia pakelti kainą, kad vartotojas pradėtų galvoti, jog su juo elgiamasi nesąžiningai“, – sako p. Radavičienė, pasirinkusi tyrinėti kainodaros ir žmogaus emocijų sąsajas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Man įdomu susieti kainą su iracionaliuoju pradu. Įdomu, kiek reikia pakelti kainą, kad vartotojas pradėtų galvoti, jog su juo elgiamasi nesąžiningai“, – sako p. Radavičienė, pasirinkusi tyrinėti kainodaros ir žmogaus emocijų sąsajas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Indrę Radavičienę, elgsenos kainodaros ekspertę ir rinkodaros strategę, į pokalbį kviečiuosi bene pirmąją karštesnę pavasario popietę. Gurkšnodama vėstančią kavą ji pasakoja, kad panašią dieną kaip ši ryžosi apversti savo gyvenimą aukštyn kojomis ir atrado tai, ką iki šiol mėgsta daryti labiausiai: šalies verslui kurti beprotiškus ir nestereotipinius kainodaros modelius.

Jeigu mokyklą baigiančios p. Indrės būtų paklausę, kuo ketina tapti, ji būtų išpyškinusi: žurnaliste. Vis dėlto bakalauro studijoms pasirinko pramonės inžineriją.

„Mokykloje svajojau stoti į žurnalistiką, bet neįstojusi pasukau ten, kur, atrodė, panašu – žiniasklaida KTU, nors iš tiesų tai buvo inžinerijos studijos. Tėtis sakydavo, kad žurnalistika nėra amatas, žurnalistais gali būti visi, o svarbiausia man – įgyti amatą. Buvau jauna, pati nemačiau aiškios krypties gyvenime, todėl sutikau. Prisimenu, kaip tėtis iš gimtosios Klaipėdos vežė į Kauną, o aš sakiau, kad neateis tokia diena, kai pamilsiu šitą miestą“, – šypsosi p. Radavičienė.

52795
130817
52791