2019-04-16 19:19

NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą

Tarptautinėje parodoje „Vyno dienos“, 2018 m. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tarptautinėje parodoje „Vyno dienos“, 2018 m. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog LR Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) reklaminiame renginio plakate esančius rengėjų ir partnerių interneto svetainių adresus bei įmonių logotipus traktuoja kaip alkoholio reklamą, kuri mūsų šalyje draudžiama.

VŽ turimame NTAKD atsakyme dėl reklamos ribojimų „Vyno klubui“ rašoma, jog, „Departamento nuomone, rašte nurodyto reklaminio maketo informacijos – užrašo „www.vynodienos.lt“, figūrinių prekių ženklų „Vyno klubas“, „Vynoteka“ bei logotipų „Atelier Wine Boutiqye & Tasting Bar“, „wineinmoderation.com“, kurie vertintini kaip alkoholio reklama, pateikimas lauko kolonose, vitrinose ir pan. pažeistų Alkoholio kontrolės įstatymo (toliau – Įstatymas) 29 str. 1 d. reikalavimą.

Nuorodos į interneto svetainę „www.vynodienos.lt“, kurioje pristatomos alkoholiniais gėrimais prekiaujančios bei alkoholinius gėrimus gaminančios įmonės, nuorodos į šių įmonių interneto svetaines bei kita informacija apie alkoholį, taip pat nuorodos į interneto svetainę „www.wineinmoderation.com“, kurioje yra pristatomos alkoholinius gėrimus gaminančios ir prekiaujančios įmonės (pvz., „Moet Hennessy“, „Pernod Ricard Affiliales“), teikiama informacija apie teigiamą alkoholinių gėrimų vartojimą sveikatai ir pan. būtų vertinama kaip alkoholio reklama (t. y. Įstatymo 29 str. 1 d. pažeidimas).

52795
130817
52791