NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą

VŽ turimame NTAKD atsakyme dėl reklamos ribojimų „Vyno klubui“ rašoma, jog, „Departamento nuomone, rašte nurodyto reklaminio maketo informacijos – užrašo „www.vynodienos.lt“, figūrinių prekių ženklų „Vyno klubas“, „Vynoteka“ bei logotipų „Atelier Wine Boutiqye & Tasting Bar“, „wineinmoderation.com“, kurie vertintini kaip alkoholio reklama, pateikimas lauko kolonose, vitrinose ir pan. pažeistų Alkoholio kontrolės įstatymo (toliau – Įstatymas) 29 str. 1 d. reikalavimą.
Nuorodos į interneto svetainę „www.vynodienos.lt“, kurioje pristatomos alkoholiniais gėrimais prekiaujančios bei alkoholinius gėrimus gaminančios įmonės, nuorodos į šių įmonių interneto svetaines bei kita informacija apie alkoholį, taip pat nuorodos į interneto svetainę „www.wineinmoderation.com“, kurioje yra pristatomos alkoholinius gėrimus gaminančios ir prekiaujančios įmonės (pvz., „Moet Hennessy“, „Pernod Ricard Affiliales“), teikiama informacija apie teigiamą alkoholinių gėrimų vartojimą sveikatai ir pan. būtų vertinama kaip alkoholio reklama (t. y. Įstatymo 29 str. 1 d. pažeidimas).
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai