Krizių anatomija: raudona politikų lemputė ir neeilinis „Teltonikos“ atvejis
„Kas jas vienija? Pirmiausia – politikai. Jei į kilusį įvykį, krizinę situaciją sureaguoja valstybės institucijos arba jos epicentre yra patys politikai, jos žinomumas, matomumas žiniasklaidoje iš karto šoka į viršų. Išvada yra viena, jei kilus krizei galima išlaikyti distanciją nuo politikų ir valdžios institucijų, jų galimų tyrimų ir pan., reikia tai visomis išgalėmis stengtis daryti“, – teigia Kęstutis Gečas, komunikacijos agentūros „INK agency“ vyresnysis partneris.
Jo atstovaujama agentūra kartu su žiniasklaidos stebėsenos bendrove „Mediaskopas“ analizavo penkerių metų laikotarpį Lietuvoje, vertino, kokios priežastys lemia skirtingą krizių gyvavimą, matomumą šalies žiniasklaidoje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai