2024-12-06 12:43

Restoranų tinklas „Jammi“ pasirinko komunikacijos partnerius

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
17-a greitojo maisto restoranų Vilniuje, Klaipėdoje bei Šiauliuose valdantis lietuviškas greito maisto tinklas „Jammi“ (UAB „Kulverstukai“) pasirinko naujus partnerius – komunikacijos agentūrą „More“.

Kitąmet „Jammi“ tinklas planuoja atverti du naujos kartos restoranus Vilniuje – Žalgirio ir Ukmergės gatvėse. 

„Toliau plečiamės ir tobulėjame. Pastaruosius keletą metų didelį dėmesį skyrėme siekdami sukurti patogią užsakymo pateikimo infrastruktūrą, stengėmės tobulinti vidinius procesus ir svečio patirtį – kiekvieną gautą atsiliepimą individualiai nagrinėjame ir, jei jau padarėme klaidą, ją visada pripažinsime ir ištaisysime. Ieškojome patikimų partnerių, kurie padėtų perteikti mūsų kolektyvui svarbias vertybes, visuomenei svarbias žinutes ir užmegzti dialogą su esamais bei potencialiais lankytojais“, – išplatintame pranešime teigia pasakoja Žilvinas Kuprėnas, „Jammi“ strategijos vadovas.

Agentūros „More“ vadovas Erik Murin sako, kad „Jammi“ išsiskiria iš kitų šio sektoriaus įmonių savo dėmesiu socialinėms problemoms.

Kebabų ir kitų greito maisto patiekalų „Jammi“ – 2006 m. įkurtas lietuviškas greitojo maisto tinklas.

VŽ rašė, kad „Jammi“ per šių metų tris ketvirčius tarp didžiausių mokesčių mokėtojų restoranų ir viešbučių segmente rikiuojasi penktoje vietoje.

Tarp didžiausių „More“ agentūros klientų yra bankas „Bigbank“, buitinės technikos ir elektronikos mažmeninės prekybos tinklas „Topo centras“, vienintelė ne bankinė investicijų valdymo įmonė Baltijos šalyse „Synergy Finance“, investicinių fondų valdymo bendrovė „Nextury Funds“, užsakomųjų paslaugų bendrovė „Baltic Assist“ ir kiti žinomi prekių ženklai bei įmonės.

52795
130817
52791