VŽ.. patys savo apžvalginiuose pasakojat, kad žmonės patys geriau rūpinasi savimi, savo pinigais, nei valdžia.. o čia atvirkščiai..? Nesitikėjau, kad VŽ propaguos socializmą ir Markso idėjas.. nusiritom..
2021-11-11T08:44:25+02:00
reikia skirti "valdžią" nuo privačių fondų valdytojų :)
2021-11-11T09:30:48+02:00
papasakokite, jūs kokioje Kaimanų saloje pasislėpėte nuo valstybės, socializmo ir Markso?
2021-11-11T07:35:33+02:00
Vž - kur rašyti, kad grąžintų mano pinigus už premium? Tampate pamazgų duobe, o ne verslo žurnalu.
2021-11-11T07:54:52+02:00
Esu nemaloniai nustebintas tokios VŽ nuomonės :(
2021-11-11T08:58:49+02:00
Negi nežinojote: "kas pinigus moka, tas ir muziką užsako":) Kas liečia vž, tai jie jau senai savo nuomonės neturi.
2021-11-11T08:07:51+02:00
Delfi lygio vedamasis! Nesitikėjau tokio neprofesionalumo iš VŽ! Jei jau rašote SAVO NUOMONĘ, tai bent galėjote pasidomėti kokios buvo valstybės siūlomos startinės sąlygos formuojant 2 ir 3 pakopos pensijinius fondus ir kokios sąlygos išliko po pastovaus valstybės "sudalyvavimo" kubiliaus-simonytės laikais. Pradžioje buvo numatyti iš pensijos 3% pervesti į 2 pakopą + savarankiškas žmogaus lėšų pervedimas (jei gerai pamenu sumoje apie 5%). Gal VŽ sugebės iškrapštyti savo duombazėse kokie procentai belikę šiuo metu? Koks PR'as buvo paleistas apie "didžiules" sukauptas sumas? Ir kiek atsiseikėja pensijiniai fondai už pinigų pasiaudojimą? Gal parašys kaip yra indeksuojami pensijiniuose fonduose kaupiami pinigėliai? Kai atlyginimų vidurkis per tą laikotarpį paaugo apie 10 kartų, o pinigai pensijiniuse fonduose tik apie 2 kartus? Kai žmogelis priiminėjo sprendimą (net skaičiuoklės buvo), tikėjosi (tai rodė ir skaičiuoklės) per tą laikotarpį iki pensijos sukaupti bent 10-20% prie pensijos, o dabar lieka tik 2-3%. Ir tai dar ne viskas. Pradėjus mokėti iš tų sukauptų pinigų pensijas, pinigų, esančių fonde indeksavimas SUSTABDOMAS!
2021-11-11T11:09:23+02:00
Pradžioj buvo 6% mokėjimai į pensijų fondus, kas buvo logiška. O dabar žmonės neturi jokio noro kapeikautis ir beliko tik fondų interesai. Įdomu kiek fondų valdytojai sumokėjo vz.lt už šitą straipsnį. Nes kalbėti apei 5 tūkst. Eur ir pensijas neturi jokios logikos. Su tiek net pensininkas iš kaimo labai nesidžiaugs.
2021-11-11T16:30:57+02:00
tai 2 pakopos gyvenime nemačiusius pensininkus iš kaimo finansuose patyrę kolhozo agronomai matyt ir nori pradžiuginti netikėta dovanėle ;-) Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos nariai įregistravo naują įstatymo pakeitimą
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas/seime-iniciatyva-leisti-is-pensiju-fondo-senatveje-issiimti-visa-suma-jei-sukaupta-maziau-nei-10-tukst-euru.d?id=88204661
2021-11-11T08:09:29+02:00
Žinoma, pensijiniams fondams nenusiskriaudžiant saves už administravimą. Taip kad šis VZ vedamasis ne VŽ, o bukalaurų lygio! Gėda!
2021-11-11T08:13:48+02:00
Geriausia, kad žmonių...
2021-11-11T08:14:17+02:00
Taip kad tie 2-3% žmogui prie dabartinių laikų tikėtinos infliacijos finale į gyvenimo pabaigą išvirs į 0.5-1% visumoje. Jei dar tiek sieks.
2021-11-11T08:26:27+02:00
kaip visada , estai geresni, apsaugokime žmones nuo jų pinigų, jie neprotigi juos išleis kvailiems poreiklams. na ir žinoma jei sukaupei tik 10t esi dundukas. Pasirodyk autoriau,finansini guru , pamokyk mus kaip investuoti :-)))
2021-11-11T09:33:23+02:00
man rodos, jūs nuvertinate žmonių asmeninį apsisprendimą naudotis 2 pakopa, vietoj to kad investuoti patiems. O estai šiuo atveju tikrai ne geresni, čia jau jų populizmo ir jūsų teksto suvokimo problemos ;-)
2021-11-11T09:55:24+02:00
Pritariu. Šį kartą estukai nuėjo visiškai populistiniu keliu ir jau prasideda pas juos graudžios žmonių istotijos, kaip sukauptus pinigus greitai ištaškė. Patys kalti. Tiksliau - politikai dundukai. Bet nenuostabu - čia buvo populistinės ERKE partijos idėja. O VŽ straipsnyje taikliai pastebėjo dėl LHV - kas seka biržą, tas mato, kas nutiko su jų akcijom ir keliom kitom estiškom. Ten irgi bus verksmų, kai situacija normalizuosis.
2021-11-11T09:56:06+02:00
jau valdiškoje tarnyboje? :-) kavos pagėrėm laikas komentarus rašinėti :-)
2021-11-11T10:15:26+02:00
pupuliuk, jūs vyriausias Lietuvos pranašas? tęskite ;-)
2021-11-11T08:48:18+02:00
Taip, kartais žmones reikia apsaugoti nuo savęs. Juk net ir perskirstymo sistema "moki mokesčius dabar, kad gautumei pensiją vėliau" yra sukurta tam, nes dauguma žmonių savarankiškai patys sau nesusimokėtų mokesčių dabar, kad ateityje turėtų santaupų. Bet nereikia visko suabsoliutinti ir apdergti tautos. Pavyzdžiui, iš savo pensijų fondo sąskaitos "pasiskolinti" būsto įsigijimui, ir paskolą grąžinti, net ir su palūkanomis, fondui, t.y. sau pačiam, o ne bankui, - jau ištestuota praktika kitose šalyse.
2021-11-11T09:32:34+02:00
Manau, kad teisingiau būtų tuos pinigus paskolinti valdžiai, kad valdžia mokėtų žmogui palūkanas už paskolintus ir neatiduodamus pinigus. Kodėl mano pinigai valdžiai turėtų būti duodami nemokamai?
2021-11-11T10:00:42+02:00
Šiaip jau tas ir vyksta. Fondai už mūsų santaupas kartais perka vyriausybės obligacijas - tai faktiškai mes paskolinam tokiu būdu vyriausybei. Vyriausybė moka už tai palūkanas. Tik kad tos palūkanos šiuo metu labai menkos ar net neigiamos. Nu gal obligacijų su neigiamom palūkanom fondai nepriperka, nzn...
2021-11-11T09:25:38+02:00
Pirmoji kregždė atskrido-valdžia geriau žino,ką žmonėms daryti su savo pinigais.Antras žingsnis bus blokuoti žmonių pinigus sąskaitose,nes mes nesugebame jais naudotis.Trečias-sąskaitų nunulinimas ir virtualių pinigų įvedimas,padalinant po 100 Eur...
2021-11-11T09:30:36+02:00
Na, dėl to 100 eur nesutinku. Kam žmonėms tas 100 eur? Juk nesugebės su jais elgtis teisingai. Žmonėms pakanka duoti kažkiek maisto, kad pririšti prie būdos nepadvėstų. Ir viskas. Jokių eurų.
2021-11-11T09:28:18+02:00
Pinigai žmonėms iš viso kenkia. Jie nemoka su jais elgtis, nervina valdžią, kai nori iš jos atsiimti tuos savo pinigus. Reikėtų grįžti į vergovinę sistemą. Ten viskas buvo puiku. Vergvaldžiams.
2021-11-11T09:34:58+02:00
stebėtina, kiek komentatorių yra šventai įtikėję savo tobulumu ir neribotom teisėm sau kenkti ;-)
2021-11-11T10:07:49+02:00
Nestebina. Kad ir kaip daug kam nrpatinka tokį VŽ straipsnį skaityti, bet jie teisūs - finansinis išprusimas pas mus vis dar balanos gadynės lygio. Toliau vieno žingsnio daugelis nesugeba pramatyti.
2021-11-11T10:18:11+02:00
ironizuoju, nestebina ir manęs. Galiu lažintis, kad jie net nesuvokia pensijų sistemos ir 2 pakopos tikslo, o apie tai kam reikalinga valstybė turi ne mažiau tvirtą nuomonę kaip apie kovidą.
2021-11-11T11:35:37+02:00
Baisu, kaip kelia galvą marksizmas ir komunizmas. Asmuo TURI teisę priimti sau nenaudingus sprendimus, o jūs, Švonderi, neturi teisės jam tai uždrausti.
2021-11-11T21:01:49+02:00
Nesusivaldžiau... tai iš kitos pusės žiūrint, tobuli yra (bus) tie kurie tuo metu/dabar valdo/ys žmogaus pinigus? Socialistai visai nukvakę... :)
2021-11-11T09:39:11+02:00
Pinigus reikėtų atimti ir iš verslininkų. Per mažai šiandien atimama. Kam jiems pinigai? O jei nesugebės su jais teisingai elgtis? Ir atlyginimo mokėti valdininkams negalima - juk gali nesugebėti teisingai su jais elgtis. Pinigus iš viso reikėtų panaikinti. Viskas turėtų būti daroma pagal valdžios prikazus: kas, kam, kiek, ko turi duoti - ir viskas nemokamai turi būti. Nes kai tik tie pinigai įsimaišo, tai žmonėms protas pasimaišo.
2021-11-11T09:41:54+02:00
Nuo covid saugot nereikia, nuo alkoholio saugot nereikia, bet nuo savu sutaupytu pinigu reikia saugoti.
2021-11-11T10:05:42+02:00
Absurdas. Tai davai tada pareikalaukim, kad ir Sodra iškart visą pensiją už 20 metų (tiek maždaug yra vidutinė gyv. trukmė pensijoj) išmokėtų, jei žmogelis mažai taškų Sodroj prikaupė ir jam nusimato maža pensija. :/ Mėnesį žmogelis kaip žmOgus pagyvens. Nu o po to...
2021-11-11T10:21:41+02:00
taip, kodėl ne? leisti pasitaškyti ir leisti sėsti likusiam gyvenimui ant 87 eur socialinės pašalpos, labai atitinka laisvos rinkos principus ;-)
2021-11-13T15:59:30+02:00
Prie ko čia ta 87 Eur soc. pašalpa? Ar nori pasakyti, kad jeigu išsitaškysi šaibas, tuomet įgysi teisę gauti soc.pašalpą? Šitokį kažkam naudingą nusišnekėjimą viešoj erdvėj jau kažkur esu girdėjęs...
2021-11-11T10:06:34+02:00
o taip - gerieji politikai išdalins, o kiti gerieji vėliau po tiek pat pridėdinės prie pensijos su garsiais kolektyviniais padūsavimais, kad pensijos mažos. Suma bus ta pati - nė 1 eur nepaaugusios pajamos. Tie patys atsiėmusieji pinigus dar garsiau verkšlens, kad jų pajamos neauga ir kažkas juos skriaudžia.
2021-11-11T10:09:14+02:00
redakcijos poziuris puikiai...
2021-11-11T10:17:53+02:00
Didžiausia mūsų bėda tame, kad valdžia vis dar mano, kad žmogus yra kvailas ir nesugebės tvarkytis su savo pinigais. Mus laiko durniais ir nemokšomis.
2021-11-11T10:22:23+02:00
Ir jie nėra neteisūs.
2021-11-11T11:12:08+02:00
Atleiskite vz.lt tačiau ar tikrai gražu imti pinigus iš pensijų fondų valdytojų ir rašinėti tokius straipsnius? Kur Jūsų tikėjimas žmonėmis dingo? Kiek kainuoja tokį tikėjimą nusipirkti?
2021-11-11T12:40:33+02:00
Kai reikia mažinti apribojimus alkoholio prieinamumui - ką jūs, aštuoniolikmečiai jau suaugę žmonės, taigi patys viską srpendžia. Narkotikų legalizavimas - nu irgi taip taip. O va jūsų pinigų jums tvarkyti neduosim - taigi reikia jus apsaugoti nuo jūsų pinigų, esat nesusipratėliai ir nemokšos... Dviguba, triguna, keturguba valdančiujų moralė ... Sakot, čia VŽ nuomonė? Jūs rimtai?
2021-11-11T12:56:42+02:00
baikit skųstis, jūs tvarkote savo pinigus savo kišenėje, o valstybės dalinai finansuojamoje 2 pakopoje tvarko valstybė. Jei 2 pakopa su savo įsipareigojimais ir apribojimais, kaip įmokos ir anuitetai kam nors nereikalinga, buvo daug progų nepasirašyti ar nutraukti ir taupyti senatvei jums patrauklesniais būdais.
2021-11-11T13:29:50+02:00
Negaliu nesutikti su Mauru, nors dažniau mūsų nuomonės išsiskiria.
2021-11-11T13:58:41+02:00
2 pakopoje nėra tik asmens sukaupti pinigai, tai ir valstybės mokėti pinigai kaip skatinamoji priemonė. Ir pas tuos kurie sukaupė mažai, valstybės pinigų dalis neproporcingai didelė. Su 3 pakopos pinigais kur kaupiate tik savo lėšomis galite daryti ką norite. Tad jokių apribojimų kaip elgtis su pačių sukauptais pinigais nėra.
2021-11-11T14:03:41+02:00
Šiek tiek keistas argumentas, kad 20Eur/mėn nepagerina gyvenimo kokybės. Juk kiek verkimo dabar dėl pabrangusio šildymo ir kaip tai blogina gyvenimo kokybę. Tačiau tie 20 eur/mėn pilnai padengtų šildymo pabrangimą. Ir tai tie patys asmenys besipiktinantys šildymo kainomis ir aiškinantys, kad 20 Eur/mėn niekuo nepadės. Akivaizdu, kad finansiškai neraštingų yra per didelė masė.
2021-11-11T19:53:09+02:00
Good point.
2021-11-11T14:46:21+02:00
Žmones nuo jų pačių iki šiol saugojo tik psichuškėse. Kartais net tramdomaisiais marškiniais sukaustydavo. Dabar nutarta apsaugoti kelis šimtus tūkstančių iš karto. Na na...
2021-11-11T15:34:11+02:00
Kaip Jums atrodo šį peticija: https://www.peticijos.lt/visos/78225/ii-pakopos-pensijos-paveldejimas/
2021-11-11T16:32:48+02:00
pagaliau priėjo rankos pasitikrinti, kas tie šviesuliai, nusprendę apdovanoti liaudį momentinėm išmokom. Nenustebino. Pirminis projekto rengėjas yra Seimo narys Algimantas Dumbrava, tačiau kartu su juo projektą teikia ir Gintautas Kindurys, Aušrinė Norkienė, Agnė Širinskienė, Aurelijus Veryga, Ligita Girskienė, Antanas Vinkus, Arvydas Nekrošius, Valdemaras Valkiūnas.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas/seime-iniciatyva-leisti-is-pensiju-fondo-senatveje-issiimti-visa-suma-jei-sukaupta-maziau-nei-10-tukst-euru.d?id=88204661
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
VŽ.. patys savo apžvalginiuose pasakojat, kad žmonės patys geriau rūpinasi savimi, savo pinigais, nei valdžia.. o čia atvirkščiai..? Nesitikėjau, kad VŽ propaguos socializmą ir Markso idėjas.. nusiritom..
reikia skirti "valdžią" nuo privačių fondų valdytojų :)
papasakokite, jūs kokioje Kaimanų saloje pasislėpėte nuo valstybės, socializmo ir Markso?
Vž - kur rašyti, kad grąžintų mano pinigus už premium? Tampate pamazgų duobe, o ne verslo žurnalu.
Esu nemaloniai nustebintas tokios VŽ nuomonės :(
Negi nežinojote: "kas pinigus moka, tas ir muziką užsako":) Kas liečia vž, tai jie jau senai savo nuomonės neturi.
Delfi lygio vedamasis! Nesitikėjau tokio neprofesionalumo iš VŽ! Jei jau rašote SAVO NUOMONĘ, tai bent galėjote pasidomėti kokios buvo valstybės siūlomos startinės sąlygos formuojant 2 ir 3 pakopos pensijinius fondus ir kokios sąlygos išliko po pastovaus valstybės "sudalyvavimo" kubiliaus-simonytės laikais. Pradžioje buvo numatyti iš pensijos 3% pervesti į 2 pakopą + savarankiškas žmogaus lėšų pervedimas (jei gerai pamenu sumoje apie 5%). Gal VŽ sugebės iškrapštyti savo duombazėse kokie procentai belikę šiuo metu? Koks PR'as buvo paleistas apie "didžiules" sukauptas sumas? Ir kiek atsiseikėja pensijiniai fondai už pinigų pasiaudojimą? Gal parašys kaip yra indeksuojami pensijiniuose fonduose kaupiami pinigėliai? Kai atlyginimų vidurkis per tą laikotarpį paaugo apie 10 kartų, o pinigai pensijiniuse fonduose tik apie 2 kartus? Kai žmogelis priiminėjo sprendimą (net skaičiuoklės buvo), tikėjosi (tai rodė ir skaičiuoklės) per tą laikotarpį iki pensijos sukaupti bent 10-20% prie pensijos, o dabar lieka tik 2-3%. Ir tai dar ne viskas. Pradėjus mokėti iš tų sukauptų pinigų pensijas, pinigų, esančių fonde indeksavimas SUSTABDOMAS!
Pradžioj buvo 6% mokėjimai į pensijų fondus, kas buvo logiška. O dabar žmonės neturi jokio noro kapeikautis ir beliko tik fondų interesai. Įdomu kiek fondų valdytojai sumokėjo vz.lt už šitą straipsnį. Nes kalbėti apei 5 tūkst. Eur ir pensijas neturi jokios logikos. Su tiek net pensininkas iš kaimo labai nesidžiaugs.
tai 2 pakopos gyvenime nemačiusius pensininkus iš kaimo finansuose patyrę kolhozo agronomai matyt ir nori pradžiuginti netikėta dovanėle ;-) Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos nariai įregistravo naują įstatymo pakeitimą Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas/seime-iniciatyva-leisti-is-pensiju-fondo-senatveje-issiimti-visa-suma-jei-sukaupta-maziau-nei-10-tukst-euru.d?id=88204661
Žinoma, pensijiniams fondams nenusiskriaudžiant saves už administravimą. Taip kad šis VZ vedamasis ne VŽ, o bukalaurų lygio! Gėda!
Geriausia, kad žmonių...Taip kad tie 2-3% žmogui prie dabartinių laikų tikėtinos infliacijos finale į gyvenimo pabaigą išvirs į 0.5-1% visumoje. Jei dar tiek sieks.
kaip visada , estai geresni, apsaugokime žmones nuo jų pinigų, jie neprotigi juos išleis kvailiems poreiklams. na ir žinoma jei sukaupei tik 10t esi dundukas. Pasirodyk autoriau,finansini guru , pamokyk mus kaip investuoti :-)))
man rodos, jūs nuvertinate žmonių asmeninį apsisprendimą naudotis 2 pakopa, vietoj to kad investuoti patiems. O estai šiuo atveju tikrai ne geresni, čia jau jų populizmo ir jūsų teksto suvokimo problemos ;-)
Pritariu. Šį kartą estukai nuėjo visiškai populistiniu keliu ir jau prasideda pas juos graudžios žmonių istotijos, kaip sukauptus pinigus greitai ištaškė. Patys kalti. Tiksliau - politikai dundukai. Bet nenuostabu - čia buvo populistinės ERKE partijos idėja. O VŽ straipsnyje taikliai pastebėjo dėl LHV - kas seka biržą, tas mato, kas nutiko su jų akcijom ir keliom kitom estiškom. Ten irgi bus verksmų, kai situacija normalizuosis.
jau valdiškoje tarnyboje? :-) kavos pagėrėm laikas komentarus rašinėti :-)
pupuliuk, jūs vyriausias Lietuvos pranašas? tęskite ;-)
Taip, kartais žmones reikia apsaugoti nuo savęs. Juk net ir perskirstymo sistema "moki mokesčius dabar, kad gautumei pensiją vėliau" yra sukurta tam, nes dauguma žmonių savarankiškai patys sau nesusimokėtų mokesčių dabar, kad ateityje turėtų santaupų. Bet nereikia visko suabsoliutinti ir apdergti tautos. Pavyzdžiui, iš savo pensijų fondo sąskaitos "pasiskolinti" būsto įsigijimui, ir paskolą grąžinti, net ir su palūkanomis, fondui, t.y. sau pačiam, o ne bankui, - jau ištestuota praktika kitose šalyse.
Manau, kad teisingiau būtų tuos pinigus paskolinti valdžiai, kad valdžia mokėtų žmogui palūkanas už paskolintus ir neatiduodamus pinigus. Kodėl mano pinigai valdžiai turėtų būti duodami nemokamai?
Šiaip jau tas ir vyksta. Fondai už mūsų santaupas kartais perka vyriausybės obligacijas - tai faktiškai mes paskolinam tokiu būdu vyriausybei. Vyriausybė moka už tai palūkanas. Tik kad tos palūkanos šiuo metu labai menkos ar net neigiamos. Nu gal obligacijų su neigiamom palūkanom fondai nepriperka, nzn...
Pirmoji kregždė atskrido-valdžia geriau žino,ką žmonėms daryti su savo pinigais.Antras žingsnis bus blokuoti žmonių pinigus sąskaitose,nes mes nesugebame jais naudotis.Trečias-sąskaitų nunulinimas ir virtualių pinigų įvedimas,padalinant po 100 Eur...
Na, dėl to 100 eur nesutinku. Kam žmonėms tas 100 eur? Juk nesugebės su jais elgtis teisingai. Žmonėms pakanka duoti kažkiek maisto, kad pririšti prie būdos nepadvėstų. Ir viskas. Jokių eurų.
Pinigai žmonėms iš viso kenkia. Jie nemoka su jais elgtis, nervina valdžią, kai nori iš jos atsiimti tuos savo pinigus. Reikėtų grįžti į vergovinę sistemą. Ten viskas buvo puiku. Vergvaldžiams.
stebėtina, kiek komentatorių yra šventai įtikėję savo tobulumu ir neribotom teisėm sau kenkti ;-)
Nestebina. Kad ir kaip daug kam nrpatinka tokį VŽ straipsnį skaityti, bet jie teisūs - finansinis išprusimas pas mus vis dar balanos gadynės lygio. Toliau vieno žingsnio daugelis nesugeba pramatyti.
ironizuoju, nestebina ir manęs. Galiu lažintis, kad jie net nesuvokia pensijų sistemos ir 2 pakopos tikslo, o apie tai kam reikalinga valstybė turi ne mažiau tvirtą nuomonę kaip apie kovidą.
Baisu, kaip kelia galvą marksizmas ir komunizmas. Asmuo TURI teisę priimti sau nenaudingus sprendimus, o jūs, Švonderi, neturi teisės jam tai uždrausti.
Nesusivaldžiau... tai iš kitos pusės žiūrint, tobuli yra (bus) tie kurie tuo metu/dabar valdo/ys žmogaus pinigus? Socialistai visai nukvakę... :)
Pinigus reikėtų atimti ir iš verslininkų. Per mažai šiandien atimama. Kam jiems pinigai? O jei nesugebės su jais teisingai elgtis? Ir atlyginimo mokėti valdininkams negalima - juk gali nesugebėti teisingai su jais elgtis. Pinigus iš viso reikėtų panaikinti. Viskas turėtų būti daroma pagal valdžios prikazus: kas, kam, kiek, ko turi duoti - ir viskas nemokamai turi būti. Nes kai tik tie pinigai įsimaišo, tai žmonėms protas pasimaišo.
Nuo covid saugot nereikia, nuo alkoholio saugot nereikia, bet nuo savu sutaupytu pinigu reikia saugoti.
Absurdas. Tai davai tada pareikalaukim, kad ir Sodra iškart visą pensiją už 20 metų (tiek maždaug yra vidutinė gyv. trukmė pensijoj) išmokėtų, jei žmogelis mažai taškų Sodroj prikaupė ir jam nusimato maža pensija. :/ Mėnesį žmogelis kaip žmOgus pagyvens. Nu o po to...
taip, kodėl ne? leisti pasitaškyti ir leisti sėsti likusiam gyvenimui ant 87 eur socialinės pašalpos, labai atitinka laisvos rinkos principus ;-)
Prie ko čia ta 87 Eur soc. pašalpa? Ar nori pasakyti, kad jeigu išsitaškysi šaibas, tuomet įgysi teisę gauti soc.pašalpą? Šitokį kažkam naudingą nusišnekėjimą viešoj erdvėj jau kažkur esu girdėjęs...
o taip - gerieji politikai išdalins, o kiti gerieji vėliau po tiek pat pridėdinės prie pensijos su garsiais kolektyviniais padūsavimais, kad pensijos mažos. Suma bus ta pati - nė 1 eur nepaaugusios pajamos. Tie patys atsiėmusieji pinigus dar garsiau verkšlens, kad jų pajamos neauga ir kažkas juos skriaudžia.
redakcijos poziuris puikiai...Didžiausia mūsų bėda tame, kad valdžia vis dar mano, kad žmogus yra kvailas ir nesugebės tvarkytis su savo pinigais. Mus laiko durniais ir nemokšomis.
Ir jie nėra neteisūs.
Atleiskite vz.lt tačiau ar tikrai gražu imti pinigus iš pensijų fondų valdytojų ir rašinėti tokius straipsnius? Kur Jūsų tikėjimas žmonėmis dingo? Kiek kainuoja tokį tikėjimą nusipirkti?
Kai reikia mažinti apribojimus alkoholio prieinamumui - ką jūs, aštuoniolikmečiai jau suaugę žmonės, taigi patys viską srpendžia. Narkotikų legalizavimas - nu irgi taip taip. O va jūsų pinigų jums tvarkyti neduosim - taigi reikia jus apsaugoti nuo jūsų pinigų, esat nesusipratėliai ir nemokšos... Dviguba, triguna, keturguba valdančiujų moralė ... Sakot, čia VŽ nuomonė? Jūs rimtai?
baikit skųstis, jūs tvarkote savo pinigus savo kišenėje, o valstybės dalinai finansuojamoje 2 pakopoje tvarko valstybė. Jei 2 pakopa su savo įsipareigojimais ir apribojimais, kaip įmokos ir anuitetai kam nors nereikalinga, buvo daug progų nepasirašyti ar nutraukti ir taupyti senatvei jums patrauklesniais būdais.
Negaliu nesutikti su Mauru, nors dažniau mūsų nuomonės išsiskiria.
2 pakopoje nėra tik asmens sukaupti pinigai, tai ir valstybės mokėti pinigai kaip skatinamoji priemonė. Ir pas tuos kurie sukaupė mažai, valstybės pinigų dalis neproporcingai didelė. Su 3 pakopos pinigais kur kaupiate tik savo lėšomis galite daryti ką norite. Tad jokių apribojimų kaip elgtis su pačių sukauptais pinigais nėra.
Šiek tiek keistas argumentas, kad 20Eur/mėn nepagerina gyvenimo kokybės. Juk kiek verkimo dabar dėl pabrangusio šildymo ir kaip tai blogina gyvenimo kokybę. Tačiau tie 20 eur/mėn pilnai padengtų šildymo pabrangimą. Ir tai tie patys asmenys besipiktinantys šildymo kainomis ir aiškinantys, kad 20 Eur/mėn niekuo nepadės. Akivaizdu, kad finansiškai neraštingų yra per didelė masė.
Good point.
Žmones nuo jų pačių iki šiol saugojo tik psichuškėse. Kartais net tramdomaisiais marškiniais sukaustydavo. Dabar nutarta apsaugoti kelis šimtus tūkstančių iš karto. Na na...
Kaip Jums atrodo šį peticija: https://www.peticijos.lt/visos/78225/ii-pakopos-pensijos-paveldejimas/
pagaliau priėjo rankos pasitikrinti, kas tie šviesuliai, nusprendę apdovanoti liaudį momentinėm išmokom. Nenustebino. Pirminis projekto rengėjas yra Seimo narys Algimantas Dumbrava, tačiau kartu su juo projektą teikia ir Gintautas Kindurys, Aušrinė Norkienė, Agnė Širinskienė, Aurelijus Veryga, Ligita Girskienė, Antanas Vinkus, Arvydas Nekrošius, Valdemaras Valkiūnas. Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas/seime-iniciatyva-leisti-is-pensiju-fondo-senatveje-issiimti-visa-suma-jei-sukaupta-maziau-nei-10-tukst-euru.d?id=88204661