dėl akis badančio GN cinizmo ir egoizmo labai pritariu. Vienintelis dalykas kas privers elgtis kitaip, tai krentantys reitingai.
2021-11-05T12:25:05+02:00
Nebūtų taip pikta, jei tos gyvybės būtų tik antivakserių. Baisiau, kad nesulaukia operacijų vėžiu sergantys, kuriems kiekviena uždelsta diena reiškia mirtį.
2021-11-11T12:20:41+02:00
70% pasiskiepijo ir jie i antivakserius ziures neigiamai. taip pat i valstiecius ir darbo partiją. tai tuoj prades krist antivakseriu reitingai.
2021-11-05T06:38:31+02:00
eilinis skiepu propagandos...
2021-11-05T07:08:05+02:00
Runkeliai esam, runkelinio...
2021-11-05T07:28:30+02:00
Dabartinis LT vadovas nestandartinis savo sprendimais, bet šiuo atveju jį palaiko ir opozija, nejaugi ir ji yra tamsos Lietuva.
2021-11-05T07:49:40+02:00
Valstiečiai su Karbauskiu ir Širinskiene priešaky? Taip, jie yra tamsos Lietuva.
2021-11-05T08:15:25+02:00
visiškas neišmanymas kas yra opozicija.
2021-11-05T07:30:37+02:00
Pažystu sąmoningų ir...
2021-11-05T08:37:27+02:00
Įdomu - kodėl atsisako?
2021-11-05T11:46:22+02:00
Daliai žmonių krito pasitikėjimas, valdančiųjų sprendimais, kai anksčiau žadėjo, kad pasiskiepiję galės gyventi normalų gyvenimą, o dabar jau reikia trečios dozės. Kur garantija, kad ties ja sustos?
2021-11-05T12:27:53+02:00
Kai kasdien laisvai liejasi melagienų ir sąmokslo teorijų apie skiepus, tik labai tvirti žmonės, gali atlaikyti ir nepradėti abejoti.
2021-11-05T13:15:35+02:00
Manau, kad nėra ir negali būti tokios garantijos, jos tikėtis būtų naivu. Mano nuomone, rizikos vertinimas priimant sprendimą "skiepytis/nesiskiepyti", iš esmės, nepasikeitė tarp ankstesnių skiepų ir galimų papildomų dozių (o jei ir pasikeitė, tai tik į "verta skiepytis" pusę), todėl nematau logikos keisti sprendimą.
2021-11-05T13:30:25+02:00
Suprantu tai, bet reklama buvo, kad pasiskiepyk ir galėsi grįžti į normalų gyvenimą. Dauguma nebijo tos ligos, o tik nori laisvės. O ką dabar jie turi? Daug kas rinkosi jensen vakciną, nors žino kad ji yra silpniausia, vien todėl, nes užtenka vienos dozės. Dėl to daug žmonių atsisakys sustiprinančios dozės, jei prireiks dar kartą, tokių bus dar daugiau. Ir su kiekvieną nauja vakcinacijos banga, nepasiskiepiję bus tik dar mažiau motyvuoti pradėti visą šią seriją.
2021-11-05T13:35:27+02:00
Gali būti, tik tokiu atveju vienintelis kelias yra išspręsti sveikatos sistemos perkrovimo problemą (per papildomas priemokas, statymą į eilės galą patekimui į ligoninę su COVID nesiskiepijantiems, ar dar kitaip) ir viską paleisti savieigai, kad skiepytųsi tik norintys. Aš žinau, kad ir toliau skiepysiuosi kiek reikės - visų pirma dėl savo apsaugos, nors ir nesu padidintos rizikos grupėje.
2021-11-05T13:44:31+02:00
Viskas būtu buvę daug paprasčiau, jei visa reklaminė kampanija būtu nukreipta į rizikos grupę. O sveikatos sistema tikrai nėra perkrauta. Darausi reguliariai antikūnų testus, tai vieninteliai ligoninių klientai, kuriuos sutinku, tai ateinantys dėl tos pačios priežasties. Leistu SAM pradėti gydyti visus, sumažėtų ir mirčių.
2021-11-05T13:57:20+02:00
Neįleidžia nieko į covidinius skyrius - kaip tu gali lankytis ten ir įvertinti kiek apkrautos ligoninės? Čia keli ten dirbančių vertinimai: https://www.reddit.com/r/lithuania/comments/qeo9sk/reali_situacija_ligonin%C4%97se/
2021-11-05T16:23:52+02:00
jūs panašu reklamą priimate tiesiai į smegenis, ir nepavyksta jomis suprasti, kad jei pavasarį situacija ir reklama buvo vienokia, tai nuo liepos su delta ji jau stipriai pasikeitė? Ir ką reiškia "jensen silpniausia"? Pagal antikūnus niekaip to nepasakysi, nes daug kas priklauso nuo organizmo reakcijos ir amžiaus.
2021-11-05T07:31:19+02:00
Koks svietimas tokia ir lietuva.
2021-11-05T07:35:21+02:00
Puikiai išmano matematiką ir atitinkamai dėlioja ėjimus. Supranta, kad seimas bet kuriuo atveju patvirtins tą įstatymą, o prieš celofanus užsidėjo pliusą. Klausimas tik kurie turi geresnę atmintį ir kurių daugiau ateis į rinkimus... Kaip ten bebūtų, tikiuosi, kad čia jau tikrai dugnas ir kažkas paprotins tokių fail'ų nebedaryti, nes klausant apima svetima gėda.
2021-11-05T07:42:42+02:00
kartoju, nes cenzura...
2021-11-05T08:02:45+02:00
Kurioje vietoje cia kas ka rusiuoja?
Nes tada ir narkomanai gali sakyti kad istatymas draudziantis auginti, isigyti ar platinti narkotines medziagas yra pazeidziantis Konstitucija nes is ju atimame teise zaloti savo sveikata taip kaip jie nori.
Tada gal dar ir medikams ar inzinieriams nereikia atestacijos nes irgi gaunasi rusiavimas pagal sukauptas zinias.
Kaip sakant pritempti galime prie bet ko bet esme yra bendra visuomenes gerove. ir jei manote kad nesiemimas ribojanciu priemoniu uzkardyti Covid plitima yra geris tai perziurekime tada nezinau kur su tokia logika nueisime
2021-11-05T08:14:03+02:00
Skiepai niekaip neuzkerta...
2021-11-05T08:28:57+02:00
klystate, nėra nemokamų pietų ir sveikatos paslaugų. Tuos 19 mln. už maždaug 20-30 tūkst. tų, kurie delsia skiepytis todėl privalo testuotis susimoka visi 3 mln. mokesčių mokėtojų. Konstitucinis teismas priima individualų skundą, kreipkitės jei manote kad kas nors pažeidžia jūsų teises. Krūva šalių, kurios panaikino nemokamus testus, ir tai grynai politikų apsisprendimas baigti žaisti "ko nori mergaitė" arba toliau pataikauti (vardan reitingų, ramybės ar dar ko nors).
2021-11-05T08:35:48+02:00
Ir ka tas...
2021-11-05T08:49:33+02:00
taip, tai politinis...
2021-11-05T10:13:24+02:00
Tai Lanzbergis kaltas vėl?
2021-11-05T10:35:16+02:00
kodėl neklausiat, kiek dirbančių 50+? nes nebepriduotų svorio argumentui?
2021-11-05T11:15:35+02:00
Kiek ligoninese dirbanciu ir kiek pensininkų ? Kiek mirsta pensininku ir kiek dirbanciu ?
2021-11-05T11:32:14+02:00
pagal statistiką 3/4 mirusių yra 65+ amžiaus grupėj. Dar 17% yra 50-65 amziaus grupej. Kad subadysi dirbančius, situacijos tai nepakeis.
2021-11-05T12:30:23+02:00
Dirbantys vaikšto po tas pačias vietas kur eina ir pensininkai. Autobusai, turgūs, prekybos centrai, parduotuvės.
2021-11-05T12:40:26+02:00
tai bloomberg jau rase pries savaite, kad UK mokslininkai atliko tyrimus ir nustate kad pasiskiepyjusiam tikimybe uzsikrest vos 1.5 karto amzesne, nei nepasiskiepyjusiam, o platina virusa tiek pasiskiepyje, tiek nepasiskiepyje vienodai. Todel tas argumentas atkrenta.
In a yearlong study of 621 people in the U.K. with mild Covid-19, scientists found that their peak viral load was similar regardless of vaccination status, according to a paper published Thursday in The Lancet Infectious Diseases medical journal. The analysis also found that 25% of vaccinated household contacts still contracted the disease from an index case, while 38% of those who hadn’t had shots became infected.
The results go some way toward explaining why the delta variant is so infectious even in nations with successful vaccine rollouts, and why the unvaccinated can’t assume they are protected because others have had shots. Those who were inoculated cleared the virus more quickly and had milder cases, while unvaccinated household members were more likely to suffer from severe disease and hospitalization.
2021-11-05T12:47:41+02:00
parasei, ir pats sau priestarauji. tau atsakymas yra tavo poste "Those who were inoculated cleared the virus more quickly and had milder cases, while unvaccinated household members were more likely to suffer from severe disease and hospitalization."
2021-11-05T12:57:03+02:00
Tai ar as sakau, kad nereikia skiepytis? Reikia, bet skiepytis reikia tiems, kam virusas pavojingas. Kam skiepyti pvz. asmenis
2021-11-05T12:59:44+02:00
Tai ar as sakau, kad nereikia skiepytis? Reikia, bet skiepytis reikia tiems, kam virusas pavojingas. Kam skiepyti pvz. asmenis iki 30 m., jeigu jiem virusas nepavojingas ir argumentas, kad neuzsikresi, ar neuzkresi kito irgi atkrenta? tai gal tada geriau anturaliai persirgti? kam tada vnaudojama prievarta pries studentus ir jaunus dirbancius? Kodel pvz. vaikus norima skiepyt ? Demesi reikia sutelkt i rizikos grupes, o ne visus is eiles badyt. Ar aisku?
2021-11-05T16:25:11+02:00
kada nors skiepijotės nuo gripo? kodėl, arba kodėl ne?
2021-11-05T17:00:38+02:00
Nesiskiepyjau, nes rizikos yra nedidelės.
2021-11-05T17:26:42+02:00
aš taip pat, o dabar jau keli metai skiepijuosi. Nes kai pamenu tuos kelis atvejus kai rimtai sirgau, nors buvau palyginti jaunas ir stiprus, ir gripo skiepai dar nebuvo paplitę - manau kad skiepas būtų stipriai padėjęs apsisugoti ar daug lengviau persirgti ir greičiau atsigauti. Tas pats su kovidu, skiepo trūkumų ar pavojų nematau ir neteko aplinkoje susidurti.
2021-11-08T12:26:56+02:00
Ne, skiepyti reikia visus, kuriuos galima. Sunkiai serga ir jauni, ir vaikai, tad nėra taip, kad jie nerizikuoja. Dėmesį sutelkti į rizikos grupes reikėjo tada, kai buvo mažai skiepų. O dabar jų užtenka visiems. Vakcinacija apsaugo ne tik patį žmogų nuo sunkios ligos, tačiau ir sustabdo viruso plitimą. Skiepytis reikia ne tik dėl savęs, bet dėl kitų. Tik paskiepijus didelį procentą žmonių galima tikėtis, jog epidemija nebeplis.
2021-11-05T07:45:29+02:00
O Jūs šviesa, tikriausiai?
2021-11-05T07:50:59+02:00
Puikus tekstas, labai ačiū!
2021-11-05T07:56:37+02:00
Beviltiškas vz straipsniūkštis....
2021-11-05T08:31:43+02:00
klysti žmogiška, ir nereikia tos dramos. Svarbu suprasti esmę - kad šiuo veiksmu valdžia perkėlė kaštus nuo visų mokesčių mokėtojų ant darbdavių, kurie turi pasirinkimą - galimybę paraginti darbuotojus skiepytis, nuo ko visiems geriau (tik ne visi supranta) ar toliau mokėti už jų testus iš savo kišenės, jei jie su savo tvirta nuomone tokie svarbūs.
2021-11-05T08:36:00+02:00
"priešišką Lietuvai" - gal nereikia tamstai taip susireikšminti?
2021-11-05T07:59:08+02:00
Uk, Švedija ir...
2021-11-05T08:15:10+02:00
Taip, nes pas mus tikslas yra procentai ir skaičiai, o ne tikslinių grupių skiepyjimas.
2021-11-05T10:37:19+02:00
tai gal todėl, kad ir vakcinuotų skaičiai ten kitokie? Jokių stebuklingų priemonių ten neišrado, tiesiog žmonės susiskiepijo, ko ir pas mus siekiama.
2021-11-05T11:52:18+02:00
koks skirtumas, kokie...
2021-11-05T16:26:02+02:00
o tai kas susirgę iškrenta geriausiu atveju 3 savaitėms iš darbo, ne dirbantys?
2021-11-05T08:01:41+02:00
VZ su tokiu...
2021-11-05T08:34:17+02:00
čia ta GN argumentacija kur nuskambėjo vakar per LRT Panoramą - įdėta 2 savaičių patoso kupina frazė apie "dirbtinai sulėtintą skiepijimąsi, kuriuo norėta sužlugdyti prezidento planą paskiepyti 70%"? Tai gal nemokami testai skatina skiepijimąsi? Baikit, ne vaikų darželis.
2021-11-05T09:02:35+02:00
Tikrai taip, kokia gali būti prievarta demokratinėje ES šalyje. Nei Švedija, nei Anglija ir t. T. nekiršina savo piliečių. Tarybinis prieskonis jaučiasi vž
2021-11-05T09:12:16+02:00
Anglija ES salis? Ha ha ha
2021-11-05T08:11:09+02:00
Smagu matyti, kad ir vz kartais sugeba parašyti aiškų straipsnį su vardu ir pavarde, o ne tik lozunginį rašinėlį. Ir nesvarbu, ar aš jam pritariu, bet skaityti smagu.
Dabartinę Lietuvos situaciją reziumuočiau Sun Tzu fraze: avių armija, vadovaujama liūto, nugalės liūtų armiją, vadovaujamą avies. Laikas parodys, kas pas mus liūtas, o kas avis...
2021-11-05T08:12:10+02:00
siap zinau kelias imones, kurios atsisakė apmokėti testus ir darbuotuojai išėjo.
2021-11-05T10:38:22+02:00
skamba labai VBS
2021-11-05T08:15:44+02:00
Suerzino Prezidentas 10%...
2021-11-05T09:32:27+02:00
Pusgalvi,gerk vaistus ir...
2021-11-05T08:23:05+02:00
VZ visada buvo...
2021-11-05T08:44:34+02:00
Nuo pat kūdikystės esame gavę ne vieną privalomą skiepą nuo difterijos, raupų ir tt. Gerai kad tada mąstyti dar nesugebėjome, o ir sąmokslo teorijų nesigirdėjo. Toks jausmas, kad Lietuvoje yra kritinė masė debiloidų, kuriems jei ne Garliavos mergaitė tai koks nors iliuminati sąmokslas būtinas normaliam virškinimui. Sveikinu aujkštą ir gražų, kad prie visų savo iliuziorinių ,,pasiwekimų" pridėjo ir dar vieną vinį į savo politinės karjeros karstą. Vertėtų po truputį vėl dairytis į SEB vaakuojančuių klerkų laisvus etatus...
2021-11-05T08:53:59+02:00
daugumai tu zmoniu reikalingas isorinis kaltininkas, nes ju asmeninis gyvenimas nesusikloste ir kaltinti saves nenori. Todel dazniausiai valdzia ir verslininkai kalti buna.
2021-11-05T12:01:00+02:00
SEB-as - pagaliau atsikratėme.
2021-11-05T08:52:21+02:00
Net neskaiičiau,nes iš...
2021-11-05T10:16:09+02:00
Nustokite gerti iš pat ryto ir trupinius iš klaviatūros išsisiurbkit.
2021-11-05T08:55:11+02:00
Net neskaiičiau,nes iš...
2021-11-05T08:55:25+02:00
Ačiū už gerą straipsnį ir išsakytą poziciją.
Pagarba.
2021-11-05T09:21:22+02:00
Kadangi redaktorius užsimojo...
2021-11-05T09:34:18+02:00
100% geras komentaras. Kur dingo Gabriukas?
2021-11-05T09:34:49+02:00
kaip suprantu, tamsta nuo 18 m. save laikėte pilnamečiu ir lig šiuo neprasigėrėte (kitaip drumstu protu nelabai žinotumėte, kas vyksta Lietuvoje), nors alkoholio pardavimo ir reklamos sąlygos buvo liberalesnės, nei dabar. Taigi leisti nėra tolygu vartoti. Užsiimkite savo vaikų auklėjimu ir švietimu, o ne galvokite, kad sureguliavę jų gyvenimą pagal šariato įstatymus, turėsite blaivią Lietuvą.
2021-11-05T09:51:28+02:00
Apribojus alkoholio prienamumą...
2021-11-05T10:50:24+02:00
Na, nepritinka būti tokiu naiviu, skaitant Verslo žinias, juk puikiai suprantate, kad statistiką galima įtakoti. Arba, štai rusai irgi skelbia, kaip sparčiai mažėja vartojimas, bet gudriai nutyli, kiek išaugo samagono aparatų pardavimas.
2021-11-05T10:56:37+02:00
Tai tu netiki mokslu, statistika ir nepasikliauni pasaulio sveikatos organizacijos rekomendacijom ? Esi plokščiažemis ?
2021-11-05T11:42:20+02:00
Alkoholio vartojimas tarp jaunimo natūraliai mažėja, nes jis išeina iš mados. Tarp jaunimo nūnai madinga sveika gyvensena, žalumas, na o alkoholį keičia narkotikai. Jei nebūtų valstietiškų apribojimų, tendencijos būtų tos pačios, kaip ir išliks jas panaikinus.
2021-11-05T11:49:44+02:00
nebenusisnekek
2021-11-05T11:50:00+02:00
Siaip jau mokslas...
2021-11-05T17:04:22+02:00
Alkoholio vartojimas mažėja nuo 2016 m., apribojimai įvesti 2018 m. Narkotikų vartojimas auga. Kur čia netiesa ir apie kokį tu mokslą ?
2021-11-06T10:00:16+02:00
PSO rekomendacijos teigia ir tyrimai rodo, kad mazinant prieinamuma, vartojimas mazeja. Jeigu prieinamuma didini - vartojimas dideja. Kas neaisku? Ta sako profesionalai, ta sako ivairus tyrimai. O kuo remiasi dabartiniai valdzioje? Ogi niekuo. Tiesiog pi..sa prota, neva prieinamumas neitakoja vartojimo.
2021-11-05T09:36:59+02:00
Vyksta LRP ir LRV konkurencija, kuri užprogramuota pačioje LT institucijų sandaroje. O ar tai dėl skiepų, ar dėl dar kažko – nereikšmingos detalės.
Žiniasklaida kaip interesų grupė, panašu, stoja į LRV pusę, bent kol kas. Kas galėtų paneigti, kad tai vyksta dėl LRV referanso atlaisvinti alkoholio čiaupus?
2021-11-05T09:47:11+02:00
Vyriausybe cia ne...
2021-11-05T17:20:20+02:00
jūs panašu "kas gali paneigti" lygio intrigų meistras-ė?
2021-11-08T12:30:41+02:00
Tai kritika prezidentui, darančiam nesąmones. Yra kritikos ir vyriausybei.
2021-11-05T09:46:40+02:00
Net neskaiičiau,nes iš...
2021-11-05T09:58:02+02:00
tamsta - sunkus ligonis kvadratu: "neskaičiau, bet žinau". Visai kaip aukštas ir gražus... sau.
2021-11-05T11:00:37+02:00
Antraste jau parašė...
2021-11-05T09:52:37+02:00
Žmonės nekalti, kad nepasiskiepijo. Visų smegenys nėra vienodai išsivystę, kalta genetika. Pilnai sutinku.
2021-11-05T09:54:44+02:00
prezidentui ir jo patarėjom: Praėjusią parą nustatyti 3.183 nauji COVID-19 atvejai, mirė 22 žmonės. 19 iš mirusiųjų buvo neskiepyti arba paskiepyti nepilnai.
https://www.vz.lt/verslo-aplinka/2021/11/05/ketvirtadieni-nustatyti-3183-nauji-koronaviruso-atvejai-22-pacientai-mire#ixzz7BKNwTmBn
2021-11-05T10:02:22+02:00
Baisu,dar prisiminkim atvejį,kai...
2021-11-05T10:05:26+02:00
100% teisybe! word!
2021-11-05T10:13:27+02:00
Geras straipsnis
2021-11-05T10:18:12+02:00
Tokio gėdingo straipsnelio...
2021-11-05T10:48:20+02:00
Į normalius skaitytojus taiko, bet deja, bukų šarikovų, tokių kaip tamsta, užsuka ir į vz.lt.
2021-11-05T10:54:50+02:00
Na, panašu, kad tiesos žodis ne visiems patinka. O parašyta aiškiai ir nevyniojant į vatą. Blaivaus proto balas. Ačiū VŽ už tai. O GN narciziniai žaidimai liūdina. Kai pamirštama kokiam tikslui turi tarnauti, belieka demagogija ir koketavimas, kad tik jaustumeis gražus ir reikšmingas.
O LRV, nors ir nebūdama tobula, traukia vežimą į priekį, nepaisant uoliai lojančių ir bandančių įkąsti.
2021-11-05T11:01:40+02:00
tik Šarikovas šiame straipsnyje, kuris redakcijos aiškiai įvardinas kaip nuomonė (tai ne vienas ir tas pats), ir gali įžvelgti kažką nepagarbaus apie (prezidento) instituciją. Čia juk rašoma (galvojantiems savo galva) apie svarbiausią šalies instituciją kompromituojantį asmenį - nors ašrtiai, bet pagarbiai (netiki? Paskaityk socialinius tinklus ir lygink).
2021-11-05T11:06:16+02:00
Jūs tikrai Šarikovas. Skaitykite kitą media skirtą bukalgalviams
2021-11-05T13:44:20+02:00
Ačiū už argumentuotą kritiką. Jūsų argumentai man tikrai padeda suprasti kodėl aš neteisus. Na, o kad redakcija ištrynė mano komeėntarą - tai tik parodo, kad jai pačiai, matyt, gėda dėl tokios savo rašliavos kaip šį kartą.
2021-11-05T13:48:02+02:00
Kažkaip nerandu argumentų kodėl rašinėlis yra "blaivaus proto balsas". Na, o trinti komentarus tiesiog negražu, tai tik parodo, kad kitokios nuomonės negalite pakęsti. Sakyčiau, kad tie, kas trina komentarus - didelis pavojus visuomenei, nes toks nepakantumas gali lengvai peraugti į agresiją ir smurtą. Negerai.
2021-11-05T13:50:45+02:00
Socialinius tinklus skaito tik dykaduoniai, neturintys ką veikti. Ir plumpročiai, manantys, kad socialiniuose tinkluose rašo vien galvojantys savo galva proto bokštai. Labai juokinga.
2021-11-05T13:52:09+02:00
Taigi ir skaitau - vzinias. Šis portalas kuo toliau tuo labiau tampa šarikovų rašinėlių arena. Jūs - to akivaizdus patvirtinimas.
2021-11-05T13:58:37+02:00
Jeigu įsivaizduojat, kad redakcija ištrynė jūsų komentarą, tai tik įrodo, kad iš tiesų esat šarikovas kuris net nesugeba perskaityt, kad komentarai automatiškai pašalinami jei 10 kitų vartotojų jį pažymi kaip netinkamą. Bet juk smagiau sąmokslo teorijas skleist nei pasidomėt kaip yra iš tiesų?
2021-11-05T14:48:07+02:00
Atsiprašau redakcijos, tikrai suklydau. Formaliai žiūrint ne ji ištrina komentarus. Nors šarikovams galimybę ištrinti komentarus sudaro būtent redakcija, juk ne kas kitas. Taigi, ...
2021-11-05T10:47:15+02:00
Ar nebūtų tikslinga pastoviai skelbti statistiką apie vakcinacijos lygį Europoje ir pasaulyje, kuri parodys, kad Lietuva yra pirmaujanti iš postsovietinio bloko šalių, ir daugelio kitų, ir kad yra netoli ES vidurkio. Ši informacija parodys, kad mentalitetas ateina dar iš anų laikų.
Gal tada žmonės daugiau suprastų apie tuos prezidento svaičiojimus apie "70 proc. iki Mindauginių", ar dar kvailiau, "90proc.". (nors čia galima įžvelgti ir jo cinizmo)
Ir dar mano nuomone "konkuravimo" su vyriausybe šaknys ateina nuo prezidento rinkimų debatų - prezidentas pastoviai jaučia nepilnavertiškumą ir paniškai bijo Šimonytės :)
2021-11-05T13:03:54+02:00
Butent, galima nesunkiai surasti statistika - pagal paskiepytu zmoniu procentine dali esame ES viduryje, taciau pagal sergamuma ir mirtis vieni pirmaujanciu. Tai gal vis tik nereiktu visko nurasyti vien tik skiepams, gal su "pandemijos valdymu" ne viskas pas mus tvarkoje?
2021-11-05T16:30:04+02:00
jei klausiam, tai iki galo - o gal bendrai su žmonių sveikata, gebėjimu saugotis ir saugoti kitus ne viskas pas mus tvarkoje?
2021-11-05T11:04:50+02:00
Laabai nevykęs prezidentas.... Visą gyvenimą už nieką neatsakingas. Tikėkimės paskutinė kadencija.
2021-11-05T11:06:25+02:00
Kaip sujudo celofaninė gandrovata :D Ačiū redakcijai
2021-11-05T11:17:07+02:00
Atėjau į vz tikėdamasi objektyviai pateikiamos NEŠALIŠKOS informacijos. O čia toks pat DELFI lygis :( Žurnalistikė mirė.
2021-11-05T12:25:35+02:00
Tegyvuoja tokia žurnalistika! Taikli ir kūrybiškai surašyta NUOMONĖ - čia tamsuolei NOcimments1977, nelabai išmanančiai apie tekstinius žanrus.
2021-11-05T12:35:49+02:00
jei reiski nuomone, tai, manau, nuomone turi gristi kazkokiais faktais, tyrimais ir panasiai. jei to nera, tai tokia cia ir nuomone.
2021-11-06T17:28:45+02:00
Faktas tas, kad pagal mirštamumą Lietuva viena iš "lyderių" Europoje, o prezidentas vetavo įstatymą kuris galėjo padėti kovoti su pandemija nepasiūlęs alternatyvų.
2021-11-05T11:27:17+02:00
dėl nausėdos neturiu nuomonės, bet, manau, tamsos Lietuva yra kai krikščionys-konservatoriai eina į koaliciją su liberalais(!). kokioj Anglijoj, visi šoke būtų nuo tokio bajerio ateinantiems kokiems 100 metų.. tiesiogiai parodomas vienas pirštas ir vienos, ir kitos pusės rinkėjams. arba tai reiškia, kad LT tiesiog yra viena politinė kryptis su nedideliais ekstremumais šonuose..
2021-11-07T03:44:33+02:00
Siulyciau perzvelgti 2010 metu JK rinkimus. Eina 11 metai is 100 su 0% soko.
2021-11-05T11:34:41+02:00
Ojej... o jau buvau nusprendus prenumeruotis VZ, atrodo vienas is nedaugelio belikusių (o gal net vienintelis), kurių tikslas informuoti visuomenę, o ne formuotuoti. O čia skėlė straipsnį...
2021-11-05T12:29:46+02:00
Kažkas čia jau rašė, kad reikia skirti žanrus. Tokiems tamsuoliams voršuje didelėm raidėm parašyta “Nuomonės”, o ne informacija.
2021-11-05T16:16:48+02:00
Ne šiaip nuomonė, o redakcijos nuomonė. Jei visa redakcija puoselėja tokias vertybes, tai jos laukia sunkios pagirios, kai baigsis ši pandemija.
2021-11-05T11:57:31+02:00
Pritariu. Parašyta aiškiai ir nevyniojant į vatą.
Blaivaus proto balsas.
Ačiū VŽ už tai.
2021-11-05T12:01:47+02:00
Fainas, rimtas, tikslus GN minkštakūniško "kritikuoju ir nieko nesiūlau". Didelė pagarba VŽ už drasų verdiktą, labai labai vertiname jūsų tvirtą, aiškią poziciją, o mėmė Gitanas .. kaip gailimės už jį balsavę ;(
2021-11-05T12:21:57+02:00
Net neskaiičiau,nes iš...
2021-11-05T12:25:01+02:00
Kur žadetas 130...
2021-11-05T12:34:25+02:00
Nausėda žino, kad demokratija yra daugumos valdžia, o dauguma yra durniai. Tiesesnis kelias būti perrinktam yra "apačioms" lįsti į subinę.
2021-11-05T12:48:44+02:00
Pati didziausia tamsa - mastyti tokiom kategorijom apie "tamsia Lietuva" ir "Educated Lietuva" - tai pats didziausias provincialumas, bukumas ir cinizmas. Sioje situacijoje valdantieji yra visiski poltiniai imptoentai - vien ko vertos Bilotaites, Povilionio, Maldeikio, Dulkio, G.Landsbergio, Simonytes - politines figuros... Pas mane jie net slavejais nedirbtu, o ta darbuotoja - is "tamsios" Lietuvos puikiai atlieka ta darba.
2021-11-05T16:14:04+02:00
Baisiausia, kad pandemija kažkada baigsis. Baigėsi WWI, WWII, baigsis ir pandemija. Bet kaip žmonės vieni kitiems į akis pažiūrės? Kur gyvens kiekvienas iš tų žmones terorizuojančių valdžios žmonių? Žiniasklaidos atstovų? Įtakotukų? Tokiems žmonėms realiai gyvenimas po tiltu būtų per didelė prabanga...
2021-11-05T12:56:21+02:00
Kadangi konservatiniai troliai...
2021-11-05T13:57:29+02:00
Pritariu 100 proc. Ir dar. Nepakantumas kitokiai nuomonei trinant komentarus tik parodo kokia publika šiandien skaito vžinias. Agresyvūs, nepakantūs, nesivarginantys argumentuoti savo nuomonės, pilantys purvą į kairę ir į dešinę, bandantys sulyginti su žeme visus - prezidentą, politikus, sakyčiau net ir Lietuvą. Tikri subotinai, paleckiai, niekuo nesiskiriantys nuo zacharovų ir peskovų. Turėtų būti labai gėda nusiristi iki tokio žemo lygio. Žemiau už dugną.
2021-11-05T16:33:04+02:00
jūsų nuomonės stipriai argumentuotos? o pakantumas fake news, sąmokslo teorijoms ar kokiems wannabe politikams kuriems rūpi tik reitingai baigėsi, ir ačiū dievui.
2021-11-05T22:01:49+02:00
Tai kad kaip tik tų argumentų pas prezidentą ir nerasta. Arba kažkas nežino žodžio argumentas semantikos.
2021-11-05T13:18:20+02:00
Kliedenos ir dumblas jau kilnoja prezidentūros stogą.
2021-11-05T13:32:30+02:00
jis man ne prezidentas. Vienas toks jau buvo atstatydintas
2021-11-05T13:51:18+02:00
Aplink mane serga pasiskiepijusieji. Tai suprasčiau argumentą, jeigu visiems reiktų testuotis, ir kad jau tokia vargana mūsų valstybė, visiems reiktų susimokėti už testus. Bet tik suprasčiau, o ne pateisinčiau - manau testuoti reikia ne visus iš eilės, sveikus, o tik turinčius simptomus, tiek skiepytus, tiek ir neskiepytus. Tada žiūrėk ir pinigų atlaisvėtų, ir taikliau židiniai būtų valdomi.
2021-11-05T13:54:51+02:00
Mes turėjome tik vieną prezidentą - Valdą Adamkų. Visi kiti, kiekvienas savaip, tik teršė šį vardą ir buvo Lietuvos gėda. Latviai ir estai pasielgė protingiau nekurdami tiesiogiai renkamos prezidento institucijos, nes postsovietinėje šalyje per daug tamsos ir tik jai pataikaujantys tamsos vadovai yra išrenkami. Parlamento dauguma turi daugiau šansų ir proto išrinkti atsakingą vadovą ir jis mažiau linkęs pataikauti masėms. Todėl LT premjerai dažniausiai buvo geresni už prezidentus.
2021-11-05T14:05:20+02:00
AMEN to that! Tik cia dar yra "half-measures". Man dar nieks neatsake klausimo (gal Naudeda zino?) kodel mano $ sumoketos sodrai turi but naudojamos nesiskiepijusiu idiotu nemokamam gydymui? Gal pasinaudokit blyn "laisve" susimoket patys uz savo bajerius kokiam BAKe ar Northway?
2021-11-05T14:37:23+02:00
Jei blaiviai mastai tai atsakyk kaip mokami testai ir alkoholio pravimai sumažins mirčių sk. Sprendimu reikia ieškoti pradedant nuo tikslo.
2021-11-05T14:52:37+02:00
Galiu jus nuraminti - nesiskiepijusių idiotų nemokamam gydymui naudojami nesiskiepijusių idiotų sumokėti mokesčiai, ne jūsų $.
2021-11-05T15:19:30+02:00
Jei jauu esi...
2021-11-05T16:35:31+02:00
nestebina tokie šūkiai, obettačiau gal paskaičiuojam bent iš akies? 3/4 mirusių yra nesiskiepiję, jie visi praėję reanimaciją, vidutinė kaina 50 tūkst. EUR. Iš suaugusių 70% pasiskiepiję. Tai kas sakote už ką moka? ;-)
2021-11-06T12:01:18+02:00
Jei jau esi bliaivus protas ,tai reiketų zinoti ,kad nesiskiepiję irgi mokejo.mokesčius ir kad pasiskiepiję taip pat serga uzima.ligoninių vietas,perneša covit ir taip pat miršta nuo jo.o pasiskiepijosiu laikomas tas asmuo ,kuris gavo 2 skiepus ir praejo 2 savaites nuo antron skiepo ,tad,,jei kas numirsta tarkim po 10 dienų nuo antro skiepo,statistikoje skaitosi kaip nepaskiepytas ar dalinai paskiepytas.viskas tam,kad skaičiai būtų palankesni pasiskiepijusių naudai ir tais skaičiais būtų toliau gąsdinami piliečiai ,uzsakant propagandinius straipsnius ir vadinant nesiskiepijusius tamsuomene , nors man kyla klausimas ,kas išties čia tamsuomene?
2021-11-05T14:28:28+02:00
Bravo. Labai tiksliai.
2021-11-05T14:36:51+02:00
Puikus straipsnis
2021-11-05T14:58:59+02:00
Puikus straipsnis. Kad taip ir kitos žiniasklaidos priemonės vietoj tuščio pilstymo taip konkrečiai analitiškai ir aiškiai išdėstytų situaciją.
2021-11-05T15:03:01+02:00
Turiu 1 klausimą: kur dabar dėsime tą "tamsos Lietuvą"? Išsiųsime iš Lietuvos? Uždarysime į kalėjimą? Sunaikinsime? Niekaip nenorima suprasti, kad tie žmonės niekur nedings, jų yra ne 5 ir net ne 100 000 tūkstančių - yra daugiau. Kaip su jais kartu gyvensime, jei nuolat bandoma juos menkinti, žeminti, durninti? Tamsos Lietuva. Tikėjausi iš delfi, tik jau ne iš vžinių. Labai nusivyliau.
2021-11-05T15:35:02+02:00
Jūsų nors komentaro dar neištrynė. Mano tai sunaikino. O aš esu vz prenumeratorius. Kitais metais, kai jie norės pratęsti prenumeratą, bus pasiųsti labai toli. Nenorėjau galvoti, kad vz, tai niekšų kompanija.
2021-11-05T22:07:29+02:00
Šviesime - kito kelio nėra. Švietimo ministerija dirba ta linkme
2021-11-05T15:26:00+02:00
Taikliai ir aštriai, ačiū.
2021-11-05T16:18:07+02:00
Prezidentas kiek gali žiūri kad nebūtų visai paminta demokratija , nes valdantieji daugeliu atveju tik imituoja darbą , daugeliu atveju tik pasipuokuoja TV ekranuose ką jie daro .Pats bandžiau pasiskiepyti vasarą Jonson vakcina , tai atstovėjęs dvi valandas eilėje taip ir nesulaukiau skiepo , nes dirbo autobusiukę vienas medikas , o organizatoriai filmavosi kaip vyksta skiepijimas ir žadėjo kad tuoj atvažiuos antras autobusiukas .
Kai skiepijausi vėliau kitur , tai vėl su problemomis , nes antrą skiepą tiesiog su barniais turėjau gauti , nes sutartą dieną vienašališkai nukėlė trim dienom vėliau .
Labai blogai organizuotas yra skiepijimas , o to pasekmė visiems matoma .
2021-11-05T16:37:52+02:00
deja, jūsų anekdotinis atvejis neleidžia daryti plačių išvadų. Visi šeimoje ir aplink skiepijosi, miestuose ir miesteliuose, jokių rūpesčių. Tačiau neteigiu, kad jums galėjo nepasisekti, bet kodėl su barniais, čia jau tik jums žinoti. Šiaip visi gauna užsiregistravę ar blogiausiu atveju atstovėję eilę.
2021-11-05T16:56:54+02:00
Žmogau, kai bandai sukurt gudresnį trolišką komentarą iki galo apgalvok detales. Skiepijaisi vasarą Johnson, vakcina kurios reikalingas vienas skiepas. Pakartotinei vakcinacijai terminas dar neatėjęs. Tad apie kokį antrą skiepą kliedi?
2021-11-05T17:17:56+02:00
neužskaitau - skaitykite dar kartą, nors ir neaiškiai bet parašė kad Janssen nepavyko ir ėjo skiepytis kitur, kita 2 skiepų vakcina.
2021-11-06T02:17:22+02:00
O kodėl jūs darote išvadas, kad skiepijosi 2 skiepų vakcina? Žmogus juk nusiteikes taupyt savo laiką, stovėt kelias val. eilėje ir skiepytis 1 skiepo vakcina. Tad negi nebe taupys savo laiko ir gaiš 2 kartus po 15min skiepijantis kita vakcina?
2021-11-05T16:49:51+02:00
Čia vž driokstelėjo, parašė kaip, pigus skaitalas. Jei ne su valdančiaisiais tai tamsuma. Dabar valdantieji rūpinasi, alkoholikais ir narkomanais, stumia jiems palankius įstatymus. Tai valdančiųjų sekėjai Lietuvos dugnas, narkomanai ir alkoholikai. Vaxeriai statistikos eilutė, galimybė gauti pinigų iš ES.
2021-11-05T17:16:51+02:00
baikit blondiniškai versti viską į krūvą, čia vienas konkretus klausimas, kuriuo dalis žmonių su "savo nuomone" deja tebegyvena viduramžiuose.
2021-11-05T17:02:50+02:00
O čia tiesa, kad 'iš pirmo karto stodamas ir susimovė per matematikos egzaminą'? Jeigu tiesa, tai: 1. kaip jis pakliuvo į tą SEB į tokias pareigas. Net nežinau kaip koks Mauricas ar Mačiulis turėtų jaustis. tai koks ten tų patarėjų lygis? 2. Kur buvo mūsų žurnalistai prezidentinės kampanijos metu. Gal ką praleidau, bent man tas 'matematikos egzaminas' visiška naujiena. Tai tiek ir teverta ta mūsų 'tiriamoji' žurnalistika. Na dar lieka tikimybė (nedidelė), kad čia VZ antis.
2021-11-05T17:09:06+02:00
Sorry. Paskaičiau biografiją. Tikrai neįstojo. Bet tada kitas klausimas, kodėl nepaėmė į armiją? Sveikata?
2021-11-05T17:10:46+02:00
Pasidomėk kiek mokslų ir kaip baigė seimūnai, ministrai ir t.t. tai bus 50 klausimų ir pagrindinis kaip jie čia pateko. Pasidomėk kiek miljonierių ir milijardierių baigę vidurinę ar dar mažiau, pamatysi, kad kažkoks matematikos egzaminas yra 0.
2021-11-05T17:15:51+02:00
Tai jokių problemų dėl prezidento ar seimūno išsilavinimo. Ką nori tauta tą renka. Dėl verslininkų irgi jokių problemų. Aš kalbu apie SEB banko vyr. patarėją. Ar kas jis ten buvo.
2021-11-05T17:33:15+02:00
Ačiū VŽ už tvirtą poziciją kai jos labiausiai reikia!
2021-11-05T18:05:49+02:00
Šitą straipsnį reikia išsispausdinti ir ant sienos pasikabinti - tokie turi būti redakciniai straipsniai.
2021-11-05T19:00:02+02:00
Na kiek galima konservu bukiskuma kest ir lyst i ana gala. Kiek ju debilisku sprendimu su dulkiu priesaky. Nausedos visi uzsede ir zviegia kaip kiaules
2021-11-05T19:05:25+02:00
tamsuomene cia tie kas nuo vasaros kalbejo apie tai kad gp taps sniego gniuzte kuri sukels atveju suoli ir leis virusui nevarzomai plist? ar tie kas sako kad valdzios sprendimai atitinka nacistines Vokietijos dvasia?
2021-11-05T20:52:27+02:00
bobutės turguje irgi kalbėjo. Kokiu pagrindu, gal tyrimais, skaičiais? Gal pradžioj blogiems pranašams su putlerio leksikonu verta pasižiūrėti, kiek šalių, įskaitant pačią ES turi analogiškus GP? ;-)
2021-11-06T15:22:38+02:00
Tai, kad siuo metu turi tik vienetai saliu, dauguma jau nuo rudens atsisake, nes esant dabartinei viruso atmainai GP nebeturi prasmes. Vienintele GP prasme esant dabartiniam reguliavimui - politine, spaudziant daugiau skiepytis, bet gal per pora menesiu jau buvo galima isitikinti, kad ir cia neveikia.
2021-11-05T19:52:44+02:00
Manau uztektu kirsinti piliecius is "valdanciosios" ir "prezidenturos", na nesutampa interesai.. gerai, bet cia jau per toli einama.
2021-11-05T21:34:33+02:00
Ta Delta atmaina nuo pradinio Wuhan viruso skiriasi 3% - nera jokios atmainos, del kurios butu reikalinga leisti kazkokias "pastiprinancias" dozes. Bet kuris profesionalus virusologas jums tai pasakys. Sars-cov-1, kuris vyravo 2002-2004 metais, ir dabar, kuris yra Sars-cov-2 (arba, Corona) skiriasi net 20%, taciau zmones, kurie 2002 metais persirgo Sars-cov-1 - ju imunine sistema sugebejo atpazinti ir susidoroti su Covid-19! Po 18 metu! Ir dar - paskelbtos naujienos, kad siuo metu Italijoje net mirciu "nuo Covid-19" buvo sumazintas skaicius 97% (nuo 130 tuks. iki 4 tukst.). Anksciau buvo laikomasi principo, kad bet kuris mires, kuris turejo Covid buvo laikoma, kad mire "del Covid", nes ligonines gaudavo uz kiekviena "Covidini" pacienta pinigus. Speju tas pats ir Lietuvoje, nes PSO reguliuoja.
2021-11-05T21:37:05+02:00
Būtent. Bet de8ilai/landsbergininkai mediciną seniai nustūmę į šoną. Todėl ir toks tragiškas valdymas
2021-11-06T07:00:07+02:00
Regis, prezidentas žvelgia toli į priekį ir ,matant , kokiai grupei jis simpatizuoja, neatmesčiau diktatūros pamatų klojimą.
2021-11-06T07:36:03+02:00
Gėda VZ pasirodo jūs delfi lygio
2021-11-06T08:16:33+02:00
Respektas VŽ, kad nevyniodami į vatą įvardijo normalių žmonių požiūrį į visą šitą nesąmonę.
2021-11-06T09:37:29+02:00
Na man kaip tik atrodo, kad vz save identifikavo kaip ligonių/landsbergininkų ruporą?
2021-11-06T08:29:27+02:00
faktais pagrysta statistika? koks pusdurnis parašė šitą strapsnį? čia kalbam apie ta pačia statistika kur viena diena serga 62 tūkstančiai, o kitą dieną 10 tūkstančiu? ups 50 tūkstančių suklydom... nieko tokio :DDD bukagalviai :D užpirktas straispsnis... 3mln valstybe rado eurų reklamai skleisti šitą šudą... o 0.4mln kažkaip ne, kad išlaikydi rezidenturą pabaigusius medikus :D tokia ir pandemija, kai labai truksta medikų, bet netrūksta :DDD
2021-11-06T12:17:30+02:00
situacija neiprasta, ir niekas nezino kurlink pasisuks pandemijos eiga, tad pasaulio bendruomenes gali privalo lanksciai reaguoti ir stengtis isvengti blogiausios scenarijaus; kol kas vienintele prieinama priemone -skiepai, kurie, kaip teigia antivakseriai nera istirti pagal pilna programa, kokia yra reikalaujama pagal reguliacines taisykles, bet realiai yra isbandyta ant milijardu zmoniu ir irodyta , kad yra veiksmingi. Del uzklupusios ekstraordinarines situacijos visi kaip ir dalyvaujame klinikiniame tyrime, bet kitos iseities kol kas nera (nebent nori mirti laisvas, nes niekada nezinai kada gali pasigauti ta corona). Zaviuosi UK ir Izraelio vyriausybemis ir vadovais del ju LANKSTUMO ir ATKAKLUMO bei INOVATYVUMO stengiantis isvesti savo bendruomenes is krizes , kuri is esmes prilygsta biologiniam karui (kuri beje, tik itarti galima kas ji pradejo)
2021-11-06T14:46:41+02:00
Celofaninis absurdas. Tik kodėl aš turiu už tas nesąmones mokėti?
2021-11-06T15:32:57+02:00
ale tamsta melagis, kaip ir visas tavo menkas antivakserinis pasaulėlis - tekstas akivaizdžiai nemokamas
2021-11-06T15:49:43+02:00
Prezidentas pasielgė teisingai ir stalinistinei prievartai tarė - NE!
2021-11-06T16:48:29+02:00
Koncervu užsakomasis straipsnis. Toliau kaip šunys puola prezidenta, kuri išrinko tauta.
2021-11-06T18:23:51+02:00
Ačiū VŽ už racionalų ir blaivų protą.
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Nausėda turi vieną...dėl akis badančio GN cinizmo ir egoizmo labai pritariu. Vienintelis dalykas kas privers elgtis kitaip, tai krentantys reitingai.
Nebūtų taip pikta, jei tos gyvybės būtų tik antivakserių. Baisiau, kad nesulaukia operacijų vėžiu sergantys, kuriems kiekviena uždelsta diena reiškia mirtį.
70% pasiskiepijo ir jie i antivakserius ziures neigiamai. taip pat i valstiecius ir darbo partiją. tai tuoj prades krist antivakseriu reitingai.
eilinis skiepu propagandos...Runkeliai esam, runkelinio...Dabartinis LT vadovas nestandartinis savo sprendimais, bet šiuo atveju jį palaiko ir opozija, nejaugi ir ji yra tamsos Lietuva.
Valstiečiai su Karbauskiu ir Širinskiene priešaky? Taip, jie yra tamsos Lietuva.
visiškas neišmanymas kas yra opozicija.
Pažystu sąmoningų ir...Įdomu - kodėl atsisako?
Daliai žmonių krito pasitikėjimas, valdančiųjų sprendimais, kai anksčiau žadėjo, kad pasiskiepiję galės gyventi normalų gyvenimą, o dabar jau reikia trečios dozės. Kur garantija, kad ties ja sustos?
Kai kasdien laisvai liejasi melagienų ir sąmokslo teorijų apie skiepus, tik labai tvirti žmonės, gali atlaikyti ir nepradėti abejoti.
Manau, kad nėra ir negali būti tokios garantijos, jos tikėtis būtų naivu. Mano nuomone, rizikos vertinimas priimant sprendimą "skiepytis/nesiskiepyti", iš esmės, nepasikeitė tarp ankstesnių skiepų ir galimų papildomų dozių (o jei ir pasikeitė, tai tik į "verta skiepytis" pusę), todėl nematau logikos keisti sprendimą.
Suprantu tai, bet reklama buvo, kad pasiskiepyk ir galėsi grįžti į normalų gyvenimą. Dauguma nebijo tos ligos, o tik nori laisvės. O ką dabar jie turi? Daug kas rinkosi jensen vakciną, nors žino kad ji yra silpniausia, vien todėl, nes užtenka vienos dozės. Dėl to daug žmonių atsisakys sustiprinančios dozės, jei prireiks dar kartą, tokių bus dar daugiau. Ir su kiekvieną nauja vakcinacijos banga, nepasiskiepiję bus tik dar mažiau motyvuoti pradėti visą šią seriją.
Gali būti, tik tokiu atveju vienintelis kelias yra išspręsti sveikatos sistemos perkrovimo problemą (per papildomas priemokas, statymą į eilės galą patekimui į ligoninę su COVID nesiskiepijantiems, ar dar kitaip) ir viską paleisti savieigai, kad skiepytųsi tik norintys. Aš žinau, kad ir toliau skiepysiuosi kiek reikės - visų pirma dėl savo apsaugos, nors ir nesu padidintos rizikos grupėje.
Viskas būtu buvę daug paprasčiau, jei visa reklaminė kampanija būtu nukreipta į rizikos grupę. O sveikatos sistema tikrai nėra perkrauta. Darausi reguliariai antikūnų testus, tai vieninteliai ligoninių klientai, kuriuos sutinku, tai ateinantys dėl tos pačios priežasties. Leistu SAM pradėti gydyti visus, sumažėtų ir mirčių.
Neįleidžia nieko į covidinius skyrius - kaip tu gali lankytis ten ir įvertinti kiek apkrautos ligoninės? Čia keli ten dirbančių vertinimai: https://www.reddit.com/r/lithuania/comments/qeo9sk/reali_situacija_ligonin%C4%97se/
jūs panašu reklamą priimate tiesiai į smegenis, ir nepavyksta jomis suprasti, kad jei pavasarį situacija ir reklama buvo vienokia, tai nuo liepos su delta ji jau stipriai pasikeitė? Ir ką reiškia "jensen silpniausia"? Pagal antikūnus niekaip to nepasakysi, nes daug kas priklauso nuo organizmo reakcijos ir amžiaus.
Koks svietimas tokia ir lietuva.
Puikiai išmano matematiką ir atitinkamai dėlioja ėjimus. Supranta, kad seimas bet kuriuo atveju patvirtins tą įstatymą, o prieš celofanus užsidėjo pliusą. Klausimas tik kurie turi geresnę atmintį ir kurių daugiau ateis į rinkimus... Kaip ten bebūtų, tikiuosi, kad čia jau tikrai dugnas ir kažkas paprotins tokių fail'ų nebedaryti, nes klausant apima svetima gėda.
kartoju, nes cenzura...Kurioje vietoje cia kas ka rusiuoja? Nes tada ir narkomanai gali sakyti kad istatymas draudziantis auginti, isigyti ar platinti narkotines medziagas yra pazeidziantis Konstitucija nes is ju atimame teise zaloti savo sveikata taip kaip jie nori. Tada gal dar ir medikams ar inzinieriams nereikia atestacijos nes irgi gaunasi rusiavimas pagal sukauptas zinias. Kaip sakant pritempti galime prie bet ko bet esme yra bendra visuomenes gerove. ir jei manote kad nesiemimas ribojanciu priemoniu uzkardyti Covid plitima yra geris tai perziurekime tada nezinau kur su tokia logika nueisime
Skiepai niekaip neuzkerta...klystate, nėra nemokamų pietų ir sveikatos paslaugų. Tuos 19 mln. už maždaug 20-30 tūkst. tų, kurie delsia skiepytis todėl privalo testuotis susimoka visi 3 mln. mokesčių mokėtojų. Konstitucinis teismas priima individualų skundą, kreipkitės jei manote kad kas nors pažeidžia jūsų teises. Krūva šalių, kurios panaikino nemokamus testus, ir tai grynai politikų apsisprendimas baigti žaisti "ko nori mergaitė" arba toliau pataikauti (vardan reitingų, ramybės ar dar ko nors).
Ir ka tas...taip, tai politinis...Tai Lanzbergis kaltas vėl?
kodėl neklausiat, kiek dirbančių 50+? nes nebepriduotų svorio argumentui?
Kiek ligoninese dirbanciu ir kiek pensininkų ? Kiek mirsta pensininku ir kiek dirbanciu ?
pagal statistiką 3/4 mirusių yra 65+ amžiaus grupėj. Dar 17% yra 50-65 amziaus grupej. Kad subadysi dirbančius, situacijos tai nepakeis.
Dirbantys vaikšto po tas pačias vietas kur eina ir pensininkai. Autobusai, turgūs, prekybos centrai, parduotuvės.
tai bloomberg jau rase pries savaite, kad UK mokslininkai atliko tyrimus ir nustate kad pasiskiepyjusiam tikimybe uzsikrest vos 1.5 karto amzesne, nei nepasiskiepyjusiam, o platina virusa tiek pasiskiepyje, tiek nepasiskiepyje vienodai. Todel tas argumentas atkrenta. In a yearlong study of 621 people in the U.K. with mild Covid-19, scientists found that their peak viral load was similar regardless of vaccination status, according to a paper published Thursday in The Lancet Infectious Diseases medical journal. The analysis also found that 25% of vaccinated household contacts still contracted the disease from an index case, while 38% of those who hadn’t had shots became infected. The results go some way toward explaining why the delta variant is so infectious even in nations with successful vaccine rollouts, and why the unvaccinated can’t assume they are protected because others have had shots. Those who were inoculated cleared the virus more quickly and had milder cases, while unvaccinated household members were more likely to suffer from severe disease and hospitalization.
parasei, ir pats sau priestarauji. tau atsakymas yra tavo poste "Those who were inoculated cleared the virus more quickly and had milder cases, while unvaccinated household members were more likely to suffer from severe disease and hospitalization."
Tai ar as sakau, kad nereikia skiepytis? Reikia, bet skiepytis reikia tiems, kam virusas pavojingas. Kam skiepyti pvz. asmenis
Tai ar as sakau, kad nereikia skiepytis? Reikia, bet skiepytis reikia tiems, kam virusas pavojingas. Kam skiepyti pvz. asmenis iki 30 m., jeigu jiem virusas nepavojingas ir argumentas, kad neuzsikresi, ar neuzkresi kito irgi atkrenta? tai gal tada geriau anturaliai persirgti? kam tada vnaudojama prievarta pries studentus ir jaunus dirbancius? Kodel pvz. vaikus norima skiepyt ? Demesi reikia sutelkt i rizikos grupes, o ne visus is eiles badyt. Ar aisku?
kada nors skiepijotės nuo gripo? kodėl, arba kodėl ne?
Nesiskiepyjau, nes rizikos yra nedidelės.
aš taip pat, o dabar jau keli metai skiepijuosi. Nes kai pamenu tuos kelis atvejus kai rimtai sirgau, nors buvau palyginti jaunas ir stiprus, ir gripo skiepai dar nebuvo paplitę - manau kad skiepas būtų stipriai padėjęs apsisugoti ar daug lengviau persirgti ir greičiau atsigauti. Tas pats su kovidu, skiepo trūkumų ar pavojų nematau ir neteko aplinkoje susidurti.
Ne, skiepyti reikia visus, kuriuos galima. Sunkiai serga ir jauni, ir vaikai, tad nėra taip, kad jie nerizikuoja. Dėmesį sutelkti į rizikos grupes reikėjo tada, kai buvo mažai skiepų. O dabar jų užtenka visiems. Vakcinacija apsaugo ne tik patį žmogų nuo sunkios ligos, tačiau ir sustabdo viruso plitimą. Skiepytis reikia ne tik dėl savęs, bet dėl kitų. Tik paskiepijus didelį procentą žmonių galima tikėtis, jog epidemija nebeplis.
O Jūs šviesa, tikriausiai?
Puikus tekstas, labai ačiū!
Beviltiškas vz straipsniūkštis....klysti žmogiška, ir nereikia tos dramos. Svarbu suprasti esmę - kad šiuo veiksmu valdžia perkėlė kaštus nuo visų mokesčių mokėtojų ant darbdavių, kurie turi pasirinkimą - galimybę paraginti darbuotojus skiepytis, nuo ko visiems geriau (tik ne visi supranta) ar toliau mokėti už jų testus iš savo kišenės, jei jie su savo tvirta nuomone tokie svarbūs.
"priešišką Lietuvai" - gal nereikia tamstai taip susireikšminti?
Uk, Švedija ir...Taip, nes pas mus tikslas yra procentai ir skaičiai, o ne tikslinių grupių skiepyjimas.
tai gal todėl, kad ir vakcinuotų skaičiai ten kitokie? Jokių stebuklingų priemonių ten neišrado, tiesiog žmonės susiskiepijo, ko ir pas mus siekiama.
koks skirtumas, kokie...o tai kas susirgę iškrenta geriausiu atveju 3 savaitėms iš darbo, ne dirbantys?
VZ su tokiu...čia ta GN argumentacija kur nuskambėjo vakar per LRT Panoramą - įdėta 2 savaičių patoso kupina frazė apie "dirbtinai sulėtintą skiepijimąsi, kuriuo norėta sužlugdyti prezidento planą paskiepyti 70%"? Tai gal nemokami testai skatina skiepijimąsi? Baikit, ne vaikų darželis.
Tikrai taip, kokia gali būti prievarta demokratinėje ES šalyje. Nei Švedija, nei Anglija ir t. T. nekiršina savo piliečių. Tarybinis prieskonis jaučiasi vž
Anglija ES salis? Ha ha ha
Smagu matyti, kad ir vz kartais sugeba parašyti aiškų straipsnį su vardu ir pavarde, o ne tik lozunginį rašinėlį. Ir nesvarbu, ar aš jam pritariu, bet skaityti smagu. Dabartinę Lietuvos situaciją reziumuočiau Sun Tzu fraze: avių armija, vadovaujama liūto, nugalės liūtų armiją, vadovaujamą avies. Laikas parodys, kas pas mus liūtas, o kas avis...
siap zinau kelias imones, kurios atsisakė apmokėti testus ir darbuotuojai išėjo.
skamba labai VBS
Suerzino Prezidentas 10%...Pusgalvi,gerk vaistus ir...VZ visada buvo...Nuo pat kūdikystės esame gavę ne vieną privalomą skiepą nuo difterijos, raupų ir tt. Gerai kad tada mąstyti dar nesugebėjome, o ir sąmokslo teorijų nesigirdėjo. Toks jausmas, kad Lietuvoje yra kritinė masė debiloidų, kuriems jei ne Garliavos mergaitė tai koks nors iliuminati sąmokslas būtinas normaliam virškinimui. Sveikinu aujkštą ir gražų, kad prie visų savo iliuziorinių ,,pasiwekimų" pridėjo ir dar vieną vinį į savo politinės karjeros karstą. Vertėtų po truputį vėl dairytis į SEB vaakuojančuių klerkų laisvus etatus...
daugumai tu zmoniu reikalingas isorinis kaltininkas, nes ju asmeninis gyvenimas nesusikloste ir kaltinti saves nenori. Todel dazniausiai valdzia ir verslininkai kalti buna.
SEB-as - pagaliau atsikratėme.
Net neskaiičiau,nes iš...Nustokite gerti iš pat ryto ir trupinius iš klaviatūros išsisiurbkit.
Net neskaiičiau,nes iš...Ačiū už gerą straipsnį ir išsakytą poziciją. Pagarba.
Kadangi redaktorius užsimojo...100% geras komentaras. Kur dingo Gabriukas?
kaip suprantu, tamsta nuo 18 m. save laikėte pilnamečiu ir lig šiuo neprasigėrėte (kitaip drumstu protu nelabai žinotumėte, kas vyksta Lietuvoje), nors alkoholio pardavimo ir reklamos sąlygos buvo liberalesnės, nei dabar. Taigi leisti nėra tolygu vartoti. Užsiimkite savo vaikų auklėjimu ir švietimu, o ne galvokite, kad sureguliavę jų gyvenimą pagal šariato įstatymus, turėsite blaivią Lietuvą.
Apribojus alkoholio prienamumą...Na, nepritinka būti tokiu naiviu, skaitant Verslo žinias, juk puikiai suprantate, kad statistiką galima įtakoti. Arba, štai rusai irgi skelbia, kaip sparčiai mažėja vartojimas, bet gudriai nutyli, kiek išaugo samagono aparatų pardavimas.
Tai tu netiki mokslu, statistika ir nepasikliauni pasaulio sveikatos organizacijos rekomendacijom ? Esi plokščiažemis ?
Alkoholio vartojimas tarp jaunimo natūraliai mažėja, nes jis išeina iš mados. Tarp jaunimo nūnai madinga sveika gyvensena, žalumas, na o alkoholį keičia narkotikai. Jei nebūtų valstietiškų apribojimų, tendencijos būtų tos pačios, kaip ir išliks jas panaikinus.
nebenusisnekekSiaip jau mokslas...Alkoholio vartojimas mažėja nuo 2016 m., apribojimai įvesti 2018 m. Narkotikų vartojimas auga. Kur čia netiesa ir apie kokį tu mokslą ?
PSO rekomendacijos teigia ir tyrimai rodo, kad mazinant prieinamuma, vartojimas mazeja. Jeigu prieinamuma didini - vartojimas dideja. Kas neaisku? Ta sako profesionalai, ta sako ivairus tyrimai. O kuo remiasi dabartiniai valdzioje? Ogi niekuo. Tiesiog pi..sa prota, neva prieinamumas neitakoja vartojimo.
Vyksta LRP ir LRV konkurencija, kuri užprogramuota pačioje LT institucijų sandaroje. O ar tai dėl skiepų, ar dėl dar kažko – nereikšmingos detalės. Žiniasklaida kaip interesų grupė, panašu, stoja į LRV pusę, bent kol kas. Kas galėtų paneigti, kad tai vyksta dėl LRV referanso atlaisvinti alkoholio čiaupus?
Vyriausybe cia ne...jūs panašu "kas gali paneigti" lygio intrigų meistras-ė?
Tai kritika prezidentui, darančiam nesąmones. Yra kritikos ir vyriausybei.
Net neskaiičiau,nes iš...tamsta - sunkus ligonis kvadratu: "neskaičiau, bet žinau". Visai kaip aukštas ir gražus... sau.
Antraste jau parašė...Žmonės nekalti, kad nepasiskiepijo. Visų smegenys nėra vienodai išsivystę, kalta genetika. Pilnai sutinku.
prezidentui ir jo patarėjom: Praėjusią parą nustatyti 3.183 nauji COVID-19 atvejai, mirė 22 žmonės. 19 iš mirusiųjų buvo neskiepyti arba paskiepyti nepilnai. https://www.vz.lt/verslo-aplinka/2021/11/05/ketvirtadieni-nustatyti-3183-nauji-koronaviruso-atvejai-22-pacientai-mire#ixzz7BKNwTmBn
Baisu,dar prisiminkim atvejį,kai...100% teisybe! word!
Geras straipsnis
Tokio gėdingo straipsnelio...Į normalius skaitytojus taiko, bet deja, bukų šarikovų, tokių kaip tamsta, užsuka ir į vz.lt.
Na, panašu, kad tiesos žodis ne visiems patinka. O parašyta aiškiai ir nevyniojant į vatą. Blaivaus proto balas. Ačiū VŽ už tai. O GN narciziniai žaidimai liūdina. Kai pamirštama kokiam tikslui turi tarnauti, belieka demagogija ir koketavimas, kad tik jaustumeis gražus ir reikšmingas. O LRV, nors ir nebūdama tobula, traukia vežimą į priekį, nepaisant uoliai lojančių ir bandančių įkąsti.
tik Šarikovas šiame straipsnyje, kuris redakcijos aiškiai įvardinas kaip nuomonė (tai ne vienas ir tas pats), ir gali įžvelgti kažką nepagarbaus apie (prezidento) instituciją. Čia juk rašoma (galvojantiems savo galva) apie svarbiausią šalies instituciją kompromituojantį asmenį - nors ašrtiai, bet pagarbiai (netiki? Paskaityk socialinius tinklus ir lygink).
Jūs tikrai Šarikovas. Skaitykite kitą media skirtą bukalgalviams
Ačiū už argumentuotą kritiką. Jūsų argumentai man tikrai padeda suprasti kodėl aš neteisus. Na, o kad redakcija ištrynė mano komeėntarą - tai tik parodo, kad jai pačiai, matyt, gėda dėl tokios savo rašliavos kaip šį kartą.
Kažkaip nerandu argumentų kodėl rašinėlis yra "blaivaus proto balsas". Na, o trinti komentarus tiesiog negražu, tai tik parodo, kad kitokios nuomonės negalite pakęsti. Sakyčiau, kad tie, kas trina komentarus - didelis pavojus visuomenei, nes toks nepakantumas gali lengvai peraugti į agresiją ir smurtą. Negerai.
Socialinius tinklus skaito tik dykaduoniai, neturintys ką veikti. Ir plumpročiai, manantys, kad socialiniuose tinkluose rašo vien galvojantys savo galva proto bokštai. Labai juokinga.
Taigi ir skaitau - vzinias. Šis portalas kuo toliau tuo labiau tampa šarikovų rašinėlių arena. Jūs - to akivaizdus patvirtinimas.
Jeigu įsivaizduojat, kad redakcija ištrynė jūsų komentarą, tai tik įrodo, kad iš tiesų esat šarikovas kuris net nesugeba perskaityt, kad komentarai automatiškai pašalinami jei 10 kitų vartotojų jį pažymi kaip netinkamą. Bet juk smagiau sąmokslo teorijas skleist nei pasidomėt kaip yra iš tiesų?
Atsiprašau redakcijos, tikrai suklydau. Formaliai žiūrint ne ji ištrina komentarus. Nors šarikovams galimybę ištrinti komentarus sudaro būtent redakcija, juk ne kas kitas. Taigi, ...
Ar nebūtų tikslinga pastoviai skelbti statistiką apie vakcinacijos lygį Europoje ir pasaulyje, kuri parodys, kad Lietuva yra pirmaujanti iš postsovietinio bloko šalių, ir daugelio kitų, ir kad yra netoli ES vidurkio. Ši informacija parodys, kad mentalitetas ateina dar iš anų laikų. Gal tada žmonės daugiau suprastų apie tuos prezidento svaičiojimus apie "70 proc. iki Mindauginių", ar dar kvailiau, "90proc.". (nors čia galima įžvelgti ir jo cinizmo) Ir dar mano nuomone "konkuravimo" su vyriausybe šaknys ateina nuo prezidento rinkimų debatų - prezidentas pastoviai jaučia nepilnavertiškumą ir paniškai bijo Šimonytės :)
Butent, galima nesunkiai surasti statistika - pagal paskiepytu zmoniu procentine dali esame ES viduryje, taciau pagal sergamuma ir mirtis vieni pirmaujanciu. Tai gal vis tik nereiktu visko nurasyti vien tik skiepams, gal su "pandemijos valdymu" ne viskas pas mus tvarkoje?
jei klausiam, tai iki galo - o gal bendrai su žmonių sveikata, gebėjimu saugotis ir saugoti kitus ne viskas pas mus tvarkoje?
Laabai nevykęs prezidentas.... Visą gyvenimą už nieką neatsakingas. Tikėkimės paskutinė kadencija.
Kaip sujudo celofaninė gandrovata :D Ačiū redakcijai
Atėjau į vz tikėdamasi objektyviai pateikiamos NEŠALIŠKOS informacijos. O čia toks pat DELFI lygis :( Žurnalistikė mirė.
Tegyvuoja tokia žurnalistika! Taikli ir kūrybiškai surašyta NUOMONĖ - čia tamsuolei NOcimments1977, nelabai išmanančiai apie tekstinius žanrus.
jei reiski nuomone, tai, manau, nuomone turi gristi kazkokiais faktais, tyrimais ir panasiai. jei to nera, tai tokia cia ir nuomone.
Faktas tas, kad pagal mirštamumą Lietuva viena iš "lyderių" Europoje, o prezidentas vetavo įstatymą kuris galėjo padėti kovoti su pandemija nepasiūlęs alternatyvų.
dėl nausėdos neturiu nuomonės, bet, manau, tamsos Lietuva yra kai krikščionys-konservatoriai eina į koaliciją su liberalais(!). kokioj Anglijoj, visi šoke būtų nuo tokio bajerio ateinantiems kokiems 100 metų.. tiesiogiai parodomas vienas pirštas ir vienos, ir kitos pusės rinkėjams. arba tai reiškia, kad LT tiesiog yra viena politinė kryptis su nedideliais ekstremumais šonuose..
Siulyciau perzvelgti 2010 metu JK rinkimus. Eina 11 metai is 100 su 0% soko.
Ojej... o jau buvau nusprendus prenumeruotis VZ, atrodo vienas is nedaugelio belikusių (o gal net vienintelis), kurių tikslas informuoti visuomenę, o ne formuotuoti. O čia skėlė straipsnį...
Kažkas čia jau rašė, kad reikia skirti žanrus. Tokiems tamsuoliams voršuje didelėm raidėm parašyta “Nuomonės”, o ne informacija.
Ne šiaip nuomonė, o redakcijos nuomonė. Jei visa redakcija puoselėja tokias vertybes, tai jos laukia sunkios pagirios, kai baigsis ši pandemija.
Pritariu. Parašyta aiškiai ir nevyniojant į vatą. Blaivaus proto balsas. Ačiū VŽ už tai.
Fainas, rimtas, tikslus GN minkštakūniško "kritikuoju ir nieko nesiūlau". Didelė pagarba VŽ už drasų verdiktą, labai labai vertiname jūsų tvirtą, aiškią poziciją, o mėmė Gitanas .. kaip gailimės už jį balsavę ;(
Net neskaiičiau,nes iš...Kur žadetas 130...Nausėda žino, kad demokratija yra daugumos valdžia, o dauguma yra durniai. Tiesesnis kelias būti perrinktam yra "apačioms" lįsti į subinę.
Pati didziausia tamsa - mastyti tokiom kategorijom apie "tamsia Lietuva" ir "Educated Lietuva" - tai pats didziausias provincialumas, bukumas ir cinizmas. Sioje situacijoje valdantieji yra visiski poltiniai imptoentai - vien ko vertos Bilotaites, Povilionio, Maldeikio, Dulkio, G.Landsbergio, Simonytes - politines figuros... Pas mane jie net slavejais nedirbtu, o ta darbuotoja - is "tamsios" Lietuvos puikiai atlieka ta darba.
Baisiausia, kad pandemija kažkada baigsis. Baigėsi WWI, WWII, baigsis ir pandemija. Bet kaip žmonės vieni kitiems į akis pažiūrės? Kur gyvens kiekvienas iš tų žmones terorizuojančių valdžios žmonių? Žiniasklaidos atstovų? Įtakotukų? Tokiems žmonėms realiai gyvenimas po tiltu būtų per didelė prabanga...
Kadangi konservatiniai troliai...Pritariu 100 proc. Ir dar. Nepakantumas kitokiai nuomonei trinant komentarus tik parodo kokia publika šiandien skaito vžinias. Agresyvūs, nepakantūs, nesivarginantys argumentuoti savo nuomonės, pilantys purvą į kairę ir į dešinę, bandantys sulyginti su žeme visus - prezidentą, politikus, sakyčiau net ir Lietuvą. Tikri subotinai, paleckiai, niekuo nesiskiriantys nuo zacharovų ir peskovų. Turėtų būti labai gėda nusiristi iki tokio žemo lygio. Žemiau už dugną.
jūsų nuomonės stipriai argumentuotos? o pakantumas fake news, sąmokslo teorijoms ar kokiems wannabe politikams kuriems rūpi tik reitingai baigėsi, ir ačiū dievui.
Tai kad kaip tik tų argumentų pas prezidentą ir nerasta. Arba kažkas nežino žodžio argumentas semantikos.
Kliedenos ir dumblas jau kilnoja prezidentūros stogą.
jis man ne prezidentas. Vienas toks jau buvo atstatydintas
Aplink mane serga pasiskiepijusieji. Tai suprasčiau argumentą, jeigu visiems reiktų testuotis, ir kad jau tokia vargana mūsų valstybė, visiems reiktų susimokėti už testus. Bet tik suprasčiau, o ne pateisinčiau - manau testuoti reikia ne visus iš eilės, sveikus, o tik turinčius simptomus, tiek skiepytus, tiek ir neskiepytus. Tada žiūrėk ir pinigų atlaisvėtų, ir taikliau židiniai būtų valdomi.
Mes turėjome tik vieną prezidentą - Valdą Adamkų. Visi kiti, kiekvienas savaip, tik teršė šį vardą ir buvo Lietuvos gėda. Latviai ir estai pasielgė protingiau nekurdami tiesiogiai renkamos prezidento institucijos, nes postsovietinėje šalyje per daug tamsos ir tik jai pataikaujantys tamsos vadovai yra išrenkami. Parlamento dauguma turi daugiau šansų ir proto išrinkti atsakingą vadovą ir jis mažiau linkęs pataikauti masėms. Todėl LT premjerai dažniausiai buvo geresni už prezidentus.
AMEN to that! Tik cia dar yra "half-measures". Man dar nieks neatsake klausimo (gal Naudeda zino?) kodel mano $ sumoketos sodrai turi but naudojamos nesiskiepijusiu idiotu nemokamam gydymui? Gal pasinaudokit blyn "laisve" susimoket patys uz savo bajerius kokiam BAKe ar Northway?
Jei blaiviai mastai tai atsakyk kaip mokami testai ir alkoholio pravimai sumažins mirčių sk. Sprendimu reikia ieškoti pradedant nuo tikslo.
Galiu jus nuraminti - nesiskiepijusių idiotų nemokamam gydymui naudojami nesiskiepijusių idiotų sumokėti mokesčiai, ne jūsų $.
Jei jauu esi...nestebina tokie šūkiai, obettačiau gal paskaičiuojam bent iš akies? 3/4 mirusių yra nesiskiepiję, jie visi praėję reanimaciją, vidutinė kaina 50 tūkst. EUR. Iš suaugusių 70% pasiskiepiję. Tai kas sakote už ką moka? ;-)
Jei jau esi bliaivus protas ,tai reiketų zinoti ,kad nesiskiepiję irgi mokejo.mokesčius ir kad pasiskiepiję taip pat serga uzima.ligoninių vietas,perneša covit ir taip pat miršta nuo jo.o pasiskiepijosiu laikomas tas asmuo ,kuris gavo 2 skiepus ir praejo 2 savaites nuo antron skiepo ,tad,,jei kas numirsta tarkim po 10 dienų nuo antro skiepo,statistikoje skaitosi kaip nepaskiepytas ar dalinai paskiepytas.viskas tam,kad skaičiai būtų palankesni pasiskiepijusių naudai ir tais skaičiais būtų toliau gąsdinami piliečiai ,uzsakant propagandinius straipsnius ir vadinant nesiskiepijusius tamsuomene , nors man kyla klausimas ,kas išties čia tamsuomene?
Bravo. Labai tiksliai.
Puikus straipsnis
Puikus straipsnis. Kad taip ir kitos žiniasklaidos priemonės vietoj tuščio pilstymo taip konkrečiai analitiškai ir aiškiai išdėstytų situaciją.
Turiu 1 klausimą: kur dabar dėsime tą "tamsos Lietuvą"? Išsiųsime iš Lietuvos? Uždarysime į kalėjimą? Sunaikinsime? Niekaip nenorima suprasti, kad tie žmonės niekur nedings, jų yra ne 5 ir net ne 100 000 tūkstančių - yra daugiau. Kaip su jais kartu gyvensime, jei nuolat bandoma juos menkinti, žeminti, durninti? Tamsos Lietuva. Tikėjausi iš delfi, tik jau ne iš vžinių. Labai nusivyliau.
Jūsų nors komentaro dar neištrynė. Mano tai sunaikino. O aš esu vz prenumeratorius. Kitais metais, kai jie norės pratęsti prenumeratą, bus pasiųsti labai toli. Nenorėjau galvoti, kad vz, tai niekšų kompanija.
Šviesime - kito kelio nėra. Švietimo ministerija dirba ta linkme
Taikliai ir aštriai, ačiū.
Prezidentas kiek gali žiūri kad nebūtų visai paminta demokratija , nes valdantieji daugeliu atveju tik imituoja darbą , daugeliu atveju tik pasipuokuoja TV ekranuose ką jie daro .Pats bandžiau pasiskiepyti vasarą Jonson vakcina , tai atstovėjęs dvi valandas eilėje taip ir nesulaukiau skiepo , nes dirbo autobusiukę vienas medikas , o organizatoriai filmavosi kaip vyksta skiepijimas ir žadėjo kad tuoj atvažiuos antras autobusiukas . Kai skiepijausi vėliau kitur , tai vėl su problemomis , nes antrą skiepą tiesiog su barniais turėjau gauti , nes sutartą dieną vienašališkai nukėlė trim dienom vėliau . Labai blogai organizuotas yra skiepijimas , o to pasekmė visiems matoma .
deja, jūsų anekdotinis atvejis neleidžia daryti plačių išvadų. Visi šeimoje ir aplink skiepijosi, miestuose ir miesteliuose, jokių rūpesčių. Tačiau neteigiu, kad jums galėjo nepasisekti, bet kodėl su barniais, čia jau tik jums žinoti. Šiaip visi gauna užsiregistravę ar blogiausiu atveju atstovėję eilę.
Žmogau, kai bandai sukurt gudresnį trolišką komentarą iki galo apgalvok detales. Skiepijaisi vasarą Johnson, vakcina kurios reikalingas vienas skiepas. Pakartotinei vakcinacijai terminas dar neatėjęs. Tad apie kokį antrą skiepą kliedi?
neužskaitau - skaitykite dar kartą, nors ir neaiškiai bet parašė kad Janssen nepavyko ir ėjo skiepytis kitur, kita 2 skiepų vakcina.
O kodėl jūs darote išvadas, kad skiepijosi 2 skiepų vakcina? Žmogus juk nusiteikes taupyt savo laiką, stovėt kelias val. eilėje ir skiepytis 1 skiepo vakcina. Tad negi nebe taupys savo laiko ir gaiš 2 kartus po 15min skiepijantis kita vakcina?
Čia vž driokstelėjo, parašė kaip, pigus skaitalas. Jei ne su valdančiaisiais tai tamsuma. Dabar valdantieji rūpinasi, alkoholikais ir narkomanais, stumia jiems palankius įstatymus. Tai valdančiųjų sekėjai Lietuvos dugnas, narkomanai ir alkoholikai. Vaxeriai statistikos eilutė, galimybė gauti pinigų iš ES.
baikit blondiniškai versti viską į krūvą, čia vienas konkretus klausimas, kuriuo dalis žmonių su "savo nuomone" deja tebegyvena viduramžiuose.
O čia tiesa, kad 'iš pirmo karto stodamas ir susimovė per matematikos egzaminą'? Jeigu tiesa, tai: 1. kaip jis pakliuvo į tą SEB į tokias pareigas. Net nežinau kaip koks Mauricas ar Mačiulis turėtų jaustis. tai koks ten tų patarėjų lygis? 2. Kur buvo mūsų žurnalistai prezidentinės kampanijos metu. Gal ką praleidau, bent man tas 'matematikos egzaminas' visiška naujiena. Tai tiek ir teverta ta mūsų 'tiriamoji' žurnalistika. Na dar lieka tikimybė (nedidelė), kad čia VZ antis.
Sorry. Paskaičiau biografiją. Tikrai neįstojo. Bet tada kitas klausimas, kodėl nepaėmė į armiją? Sveikata?
Pasidomėk kiek mokslų ir kaip baigė seimūnai, ministrai ir t.t. tai bus 50 klausimų ir pagrindinis kaip jie čia pateko. Pasidomėk kiek miljonierių ir milijardierių baigę vidurinę ar dar mažiau, pamatysi, kad kažkoks matematikos egzaminas yra 0.
Tai jokių problemų dėl prezidento ar seimūno išsilavinimo. Ką nori tauta tą renka. Dėl verslininkų irgi jokių problemų. Aš kalbu apie SEB banko vyr. patarėją. Ar kas jis ten buvo.
Ačiū VŽ už tvirtą poziciją kai jos labiausiai reikia!
Šitą straipsnį reikia išsispausdinti ir ant sienos pasikabinti - tokie turi būti redakciniai straipsniai.
Na kiek galima konservu bukiskuma kest ir lyst i ana gala. Kiek ju debilisku sprendimu su dulkiu priesaky. Nausedos visi uzsede ir zviegia kaip kiaules
tamsuomene cia tie kas nuo vasaros kalbejo apie tai kad gp taps sniego gniuzte kuri sukels atveju suoli ir leis virusui nevarzomai plist? ar tie kas sako kad valdzios sprendimai atitinka nacistines Vokietijos dvasia?
bobutės turguje irgi kalbėjo. Kokiu pagrindu, gal tyrimais, skaičiais? Gal pradžioj blogiems pranašams su putlerio leksikonu verta pasižiūrėti, kiek šalių, įskaitant pačią ES turi analogiškus GP? ;-)
Tai, kad siuo metu turi tik vienetai saliu, dauguma jau nuo rudens atsisake, nes esant dabartinei viruso atmainai GP nebeturi prasmes. Vienintele GP prasme esant dabartiniam reguliavimui - politine, spaudziant daugiau skiepytis, bet gal per pora menesiu jau buvo galima isitikinti, kad ir cia neveikia.
Manau uztektu kirsinti piliecius is "valdanciosios" ir "prezidenturos", na nesutampa interesai.. gerai, bet cia jau per toli einama.
Ta Delta atmaina nuo pradinio Wuhan viruso skiriasi 3% - nera jokios atmainos, del kurios butu reikalinga leisti kazkokias "pastiprinancias" dozes. Bet kuris profesionalus virusologas jums tai pasakys. Sars-cov-1, kuris vyravo 2002-2004 metais, ir dabar, kuris yra Sars-cov-2 (arba, Corona) skiriasi net 20%, taciau zmones, kurie 2002 metais persirgo Sars-cov-1 - ju imunine sistema sugebejo atpazinti ir susidoroti su Covid-19! Po 18 metu! Ir dar - paskelbtos naujienos, kad siuo metu Italijoje net mirciu "nuo Covid-19" buvo sumazintas skaicius 97% (nuo 130 tuks. iki 4 tukst.). Anksciau buvo laikomasi principo, kad bet kuris mires, kuris turejo Covid buvo laikoma, kad mire "del Covid", nes ligonines gaudavo uz kiekviena "Covidini" pacienta pinigus. Speju tas pats ir Lietuvoje, nes PSO reguliuoja.
Būtent. Bet de8ilai/landsbergininkai mediciną seniai nustūmę į šoną. Todėl ir toks tragiškas valdymas
Regis, prezidentas žvelgia toli į priekį ir ,matant , kokiai grupei jis simpatizuoja, neatmesčiau diktatūros pamatų klojimą.
Gėda VZ pasirodo jūs delfi lygio
Respektas VŽ, kad nevyniodami į vatą įvardijo normalių žmonių požiūrį į visą šitą nesąmonę.
Na man kaip tik atrodo, kad vz save identifikavo kaip ligonių/landsbergininkų ruporą?
faktais pagrysta statistika? koks pusdurnis parašė šitą strapsnį? čia kalbam apie ta pačia statistika kur viena diena serga 62 tūkstančiai, o kitą dieną 10 tūkstančiu? ups 50 tūkstančių suklydom... nieko tokio :DDD bukagalviai :D užpirktas straispsnis... 3mln valstybe rado eurų reklamai skleisti šitą šudą... o 0.4mln kažkaip ne, kad išlaikydi rezidenturą pabaigusius medikus :D tokia ir pandemija, kai labai truksta medikų, bet netrūksta :DDD
situacija neiprasta, ir niekas nezino kurlink pasisuks pandemijos eiga, tad pasaulio bendruomenes gali privalo lanksciai reaguoti ir stengtis isvengti blogiausios scenarijaus; kol kas vienintele prieinama priemone -skiepai, kurie, kaip teigia antivakseriai nera istirti pagal pilna programa, kokia yra reikalaujama pagal reguliacines taisykles, bet realiai yra isbandyta ant milijardu zmoniu ir irodyta , kad yra veiksmingi. Del uzklupusios ekstraordinarines situacijos visi kaip ir dalyvaujame klinikiniame tyrime, bet kitos iseities kol kas nera (nebent nori mirti laisvas, nes niekada nezinai kada gali pasigauti ta corona). Zaviuosi UK ir Izraelio vyriausybemis ir vadovais del ju LANKSTUMO ir ATKAKLUMO bei INOVATYVUMO stengiantis isvesti savo bendruomenes is krizes , kuri is esmes prilygsta biologiniam karui (kuri beje, tik itarti galima kas ji pradejo)
Celofaninis absurdas. Tik kodėl aš turiu už tas nesąmones mokėti?
ale tamsta melagis, kaip ir visas tavo menkas antivakserinis pasaulėlis - tekstas akivaizdžiai nemokamas
Prezidentas pasielgė teisingai ir stalinistinei prievartai tarė - NE!
Koncervu užsakomasis straipsnis. Toliau kaip šunys puola prezidenta, kuri išrinko tauta.
Ačiū VŽ už racionalų ir blaivų protą.