Pasižiūrėkite koks pasiskiepijusiųjų procentas Švedinoje - labai netinkamas pavyzdys prieš vakcinaciją.
Dar Daniją su Portugalija nurodykite :)
2021-10-18T10:23:09+03:00
Čia gal labiau kalbama apie idėjas, kad nereikia gydyti neskiepytu. Reiktų nepamiršti kad ystarymai neturėtų būti leidžiami konkrečiam atvejui o turėtų būti bendri. Tai neturėtų būti gydomi ir bande nusižudyti, apsinuodija alkoholiu, iš esmės dauguma sveikatos problemų žmonės sau sukelia patys.
2021-10-18T10:23:12+03:00
komentavimo greitis kiek nelauktas, VZ senokai matytas. Turbūt daugelis užsigavo, tik nelabai aišku dėl ko.
2021-10-18T10:37:18+03:00
Nevaziuokite i lankas...
2021-10-18T11:53:10+03:00
Kai už vykdomą skiepijimosi kompaniją paskiriami politikai, o ne specializuotų struktūrų profai, tai sprendimai priimami atsižvelgiant į reitingo išsaugojimą, o ne medicinos patvirtintą info. Portugalijos pvz. kompanijos vadovu paskirtas karininkas, tai šalyje faktiškai ir nebėra ko beskiepyti - aiškiai, struktūriškai ir be jokių pašalinių emocinių įtakojimų.
2021-10-18T12:37:58+03:00
dėl pašalinio poveikio tikrai pritariu, galėtų prisiimti, kodėl to nedaro - nežinau ir manau kad tai klaida. Visa kita nepykite yra whataboutizmai, nes susirgimas savaime nedidelė problema, nors liekamieji reiškiniai ir nemalonūs. Kodėl visų netestuoti? Ilgai reikėtų pasakoti, bet esmė kad pasiskiepijusiems rizika ir tikimybė gerokai mažesnė. Problema kad jei patenka į ligonines panašiai (turint galvoje kad pasiskiepijusių ir ne santykis 2/3 ir 1/3, nesiskiepijusiems 2x didesnė rizika patekti į ligoninę) ir intensyvią terapiją 90% bei miršta nesiskiepiję (1:9). Kodėl nepasitiki? Dėl dviejų sunkiai pajudinamų dalykų - riboto mąstymo ir vidinės rezistencijos-protesto. Nieko naujo, greitų vaistų nuo to nėra, tą patį jau daug metų matom kas kartą rinkimuose, kai ~20-30% vėl ir vėl ieško gelbėtojo ir ledų mėtytojo iš dangaus.
2021-10-18T12:39:01+03:00
Taikliai pasakyta.
2021-10-18T15:56:07+03:00
Būtent. Tokie įvykiai, kaip skiepijimo Moderna stabdymas, tik darkart primena, kad šios vakcinos pilnai neištirtos, tad be dvejonių ir abejonių skiepijimosi klausimu apsieina nebent tik tamsūs fanatikai ir uolūs komjaunuoliai. Izraely ta pati situacija buvo, - kiek žinau iš pažįstamų, dalis žmonių irgi delsė, kiek galėjo, nes naujas preparatas visgi, o sveikata pas žmogų viena.
Mano nuomone, labai blogai, kad panašiais radikaliaus straipsniais užgauliojami žmonės ir klijuojamos etiketės. Tai tik supriešina visuomenę, bet nepadeda spręsti problemos
2021-10-18T17:26:40+03:00
o kas padeda spręsti problemą? panašu, baimių skleidimas Fb grupėse ir delsimas, nes "sveikata viena"?
2021-10-18T22:15:19+03:00
Bukim tikslus - dabar kasdien vidutiniskai kas penktas mires buvo pilnai paskiepytas ir dar panasiai tiek mirusiu buvo gave po viena skiepa (kazkada buvo skelbta, kad net vienas skiepas suteikia virs 60 % apsauga). Del testavimosi - tai neturi nieko bendro su whataboutizmais: neskiepytiems iejimas daug kur apribotas, jie negali visur laisvai lankytis kaip skiepyti, be to, juos kas savaite testuoja, kai paskiepytu turinciu GP netestuoja visai (pasirodo net ir sirgdamas su GP visur gali eiti laisvai, nes uztenka parodyti pries menesi ar du atspausdinta GP). Darant prielaida, kad skiepytas turi 2-3 kartus mazesne tikimybe susirgti, jis per tuos pora menesiu visiskai nesitestuodamas gali virusa isplatinti daugiau uz kas savaite besitestuojanti neskiepyta.
2021-10-23T13:07:21+03:00
Būtent. Kodėl išskiriamas tik vienas atvejis? Vadovaujantis tokiu principu, turėtume mokesčių mokėtojų pinigais negydyti visų, kurie savo sąmoningais veiksmais žinodami apie galimas pasekmes, privedė save iki gyvybei pavojingos būsenos. Bet ar čia išeitis? Gal tada turėtume leisti jiems ir PSD nemokėti? Tačiau kol šie žmonės moka mokesčius, jie turi teisę į gydymą. Pati esu pasiskiepijus, esu už tai, kad skiepytumėmės, bet stengiuosi suprasti ir tų žmonių motyvus. Juk sveikata yra didžiausias turtas ir pats žmogus sprendžia, ar jam pakanka apsitverti, ar reikia ir signalizacijos.
2021-10-18T07:06:24+03:00
Geriau VŹ parašykit...
2021-10-18T07:10:10+03:00
O tai į straipsnio temą argumentai baigėsi?
2021-10-18T07:23:53+03:00
What about...
2021-10-18T07:28:41+03:00
Šlykštus vz požiūris
2021-10-18T07:54:04+03:00
Šlykštus antivalstybinis antivakserių...
2021-10-18T12:40:58+03:00
Manau nei vienas, kuris yra pries covid skiepus, be valstybes atsakomybes uz salytinius poveikiu, nera antivakseris, nes yra n+k skiepu gyvenime turejes. Nesumaukit visko ant vieno kuroaliaus
2021-10-18T13:52:34+03:00
Kad vienodai suprastume - "valstybės atsakomybė" čia reiškia tiesiog kažkokias finansines kompensacijas už šalutinius poveikius? Nes "valstybė" tai tiesiog mūsų visų bendras krepšelis, kuris savaime jokios kitos atsakomybės nešti negali. Ar tikrai žinia, kad "jei ką", gausi pvz. 100 kiloeurų išmoką, yra tai, kas iš esmės pakeistų žmonių nuomonę ar verta skiepytis? T.y. atvirkščiu principu veikiančio loterijos bilieto davimas?
2021-10-18T17:08:01+03:00
Tikrai paskatintu si procesa, nera abejones. Va tik atsakomybe turetu buti prirista prie asmens pajamu, nes gyvenimas taip pat prie ju prisitaikes buna:) taip kaip 9/11 kompensaciju logika buvo. To nebuvimas vercia zmones rizikuoti ir gyventi be skiepo, juk nevisi mirsta, ar ne?
2021-10-18T19:49:34+03:00
Tai, kitaip sakant, sakai, kad anti-vakseriai yra žmonės, kurie mano, kad yra ok neigiamus savo nesiskiepijimo externaličius permesti kitiems, bet nori, kad tie kiti susimestų ant jų asmeninės rizikos kompensavimo biužeto? Kitaip sakant, jie yra piece of shit žmonės, nes realiai ne baiminasi dėl savo sveikatos, o tiesiog nori pasipinigauti kitų sąskaita?
2021-10-18T22:26:17+03:00
Kazka labai sudetingai isdestet. Neigiamus externalicius lygiai taip pat sekmingai meto ir pasiskiepyje. Dar blogiau yra tai, kad gave skiepo pasijaucia "nemirtingais" ir pamirsta saves bei kitu saugojimo butinybe. O i biudzeto dali turi teise kiekvienas kas i ji moka ir daro dazniausiai tai jau labai ilgus metus.
2021-10-19T01:29:27+03:00
Labai teisingai, baudos taip pat turėtų būti susietos su pajamomis. ;)
2021-10-19T07:52:32+03:00
Tai faktą, kad pasiskiepijus viruso perdavimo tikimybė yra mažesnė, nei nepasiskiepijus, dar reikia įrodinėti, ar jau galime visgi susitarti, kad dabartinėmis mokslo žiniomis, taip yra? Nes jei taip, tai ne "lygiai taip pat" turi negiamus externaličius pasiskiepiję, o mažesniu laipsniu. Dėl to, kaip pasijaučia pasiskiepiję - gal tada galėtų visgi valstybė "prisiimti atsakomybę" ir sumokėti papildomai pasiskiepijusiems už tai, kad jie labiau saugotųsi save ir kitus (ironizuoju, aišku, bet principas tas pats)? Dėl "teisės į valstybės biudžetą" - žinoma, kad kiekvienas mokantis turi į jį teisę - ir ją realizuoja per naudojimąsi n+k valstybinių paslaugų, kaip policijos, švietimo ir sveikatos apsaugos paslaugomis. Čia kalbi apie papildomas biudžeto eilutes, pavadintas "valstybės atsakomybė" už galimus šalutinius poveikius. Atkreipiu dėmesį, kad pvz. bet kokia operacija taip pat turi komplikacijų riziką (net kai nėra medikų kaltės) - ar čia taip pat turėtų būti finansinė "valstybės atsakomybė"? Teoriškai turbūt gali būti - kartu su tam skirtu mokesčių padidinimu, bet ar tai protinga - nemanau.
2021-10-19T11:54:58+03:00
Žodžiu paprekiauti savo sveikata ir gyvybe jūs pasiruošę...
2021-10-19T20:07:50+03:00
Kas jau yra įrodymai, natūralus imunitetas 27 kartus stipresnis nei vakcinos sukuriamas
2021-10-19T21:09:59+03:00
Šaltinis? Ką vadini "natūraliu imunitetu"? Ir kuo tai susiję su diskusija apie tai, ar visi piliečiai turėtų susimesti finansiškai tiems, kuriems nepasiseks su neigiamomis vakcinos pasėkmėmis?
2021-10-20T08:50:49+03:00
Nereikia isvedzioti. Dar apkaltinkit visus tuos, kurie draudziasi nuo ivairiausiu riziku, pasakykit, kad jie "prekiauja" savimi ir padenonstruokite bukumo virsune
2021-10-18T07:33:49+03:00
Sergam tai sergam,...
2021-10-18T07:44:06+03:00
Kokių papildomų ligoninių? "Lovų trūkumas" nėra lovų trūkumas tiesiogine ta žodžio prasme. Tai terminas nusakantis maksimalias aptarnaujančio personalo galimybes(ty daktarų ir seselių) kiekį. Jokia papildoma ligoninė(pastatas ar palapinė su papildomomis lovomis) nepadidina medikų pajėgumų. Kaip tamsuomenė, taip tamsuomenė: vis valdžia kalta dėl b3smegenių veiksmų.
2021-10-18T07:50:23+03:00
Protinguoli atsakyk,kodėl valdžia...
2021-10-18T07:52:45+03:00
Per kelis mėnesius galima pristatyt ligoninių, bet neįmanoma iš kur nors ištraukti personalo - gydytojų ir slaugytojų. Sienos ir lovos negydo, gydo žmonės.
2021-10-18T07:56:28+03:00
Skiepyti reikia visus be išimties. Nes kuo mažiau žmonių užsikrečia, ar pasiskiepyję daug greičiau ir lengviau praserga, tuo virusas plinta lėčiau.
2021-10-18T08:03:22+03:00
Taip taip. Koncentruojamės tik į rizikos grupes. Ką gauname: dalis rizikos grupėje vis vien nesiskiepyja, nes visi kiti yra nevaržomi, vadinasi virusas nėra toks baisus. Turbūt pasiskiepytų dar mažiau rizikos grupės žmonių. Tuo tarpu likę nesiskiepyję ne rizikos grupės žmonės nevaržomi serga daug dažniau ir perduoda virusą rizikos grupei daug daug dažniau. Genialus sprendimas! Kokia partija ir kokiu numeriu už jus balsuoti? Išspręsit visas valstybės problemas per mėnesį.
2021-10-18T08:15:54+03:00
Jums turbūt nerodiklis...
2021-10-18T08:19:47+03:00
Viruso niekas nesustabdys ir reikės skiepytis kasmet ar pora kartų į metus. Nu ir ką? Gal palygink mirčių kiekį, o ne skiepų dažnį. Ar gal tu kaip tas begemotas, bijai adatos?
2021-10-18T08:24:44+03:00
Atnaujinkit savo trolinimo...
2021-10-18T08:26:35+03:00
turintys GP suaugę...
2021-10-18T08:27:01+03:00
na, neparanku čia kapinių egzpertams pasižiūrėti į faktą, kad Izraelyje nuo rugsėjo mirčių /mln. gyventojų sumažėjo 2,5 karto.
2021-10-18T08:29:04+03:00
Mirčių daugėja ir...
2021-10-18T08:39:40+03:00
Reanimacijoje > 90 % prijungtų prie ventiliavimo aparatų yra antivakseriai.Kokių dar argumentų reikia?Klausimas turėtų būti ne kiek ir kas užkrečia,bet kieno dėka paraližuojama visa sveikatos apsaugos sistema.
2021-10-18T08:46:31+03:00
taip, bet 80% iš jų greičiausiai bus su gretutinėmis ligomis: "koronavirusas ypač pavojingas sergantiems lėtinėmis ligomis, kuriomis serga apie 80 proc. COVID-19 skyriuje gydomų pacientų. Dauguma į ligoninę patenkančių žmonių dažniausiai skundžiasi širdies ir kraujagyslių, onkologinėmis, inkstų ligomis, cukriniu diabetu."
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/situacija-del-covid-19-itin-itempta-ir-klaipedos-universitetineje-ligonineje-56-1578042?copied
2021-10-18T09:11:33+03:00
taip, ir logiška išvada - būtent todėl jie turėjo pasiskiepyti kuo anksčiau ir jau eiti trečio skiepo, o ne gulėti ligoninėje. Nes su amžium antikūnių gali susidaryti mažiau, todėl ir reakcija kaip temperatūra po skiepo vyresniems retesnė ir lengvesnė nei jaunesniems.
2021-10-18T09:17:48+03:00
taip, visiškai teisingai, vakcinuoti priverstinai reikia ne bet kokius tamsuolius, o esančius rizikos grupėje ir turinčius gretutinių ligų :)
2021-10-18T09:41:58+03:00
čia jūs taip sakote. O mes kantriai apeliuojam į sveiką protą, kuris gal anksčiau ar vėliau aplankys tuos, kas neskubės numirti laisvi ;-)
2021-10-18T09:54:15+03:00
kad covid gydyti nereikia chirurgu. Uztektu keliu menesiu paruost personala.
2021-10-18T10:14:41+03:00
Karo mediku paruosia per 16-24 savaites, manau COVID slaugytojo paruosimas butu analogiskas. Sunkius atvejus ir toliau ligoninese kaip dabar su pilna prieziura.
2021-10-18T12:49:49+03:00
As suprantu kokia "lovu trukumo" esme, nereikia gydyti cia. Buten tam ir turejo laiko pasiruosti vyriausybe per vasara, tiek lovas, tiek personala, pilna jaunu mediku, kurie slaugai butu pasiruose. Kaip tai organizuoti - ne politiku reikalas, o specialistu, kuriems reikalinga suteikti butinu resursu tai igyvendinti ir kurie negavo tam jokio mandato pasiruosti tinkamai, nes tiesiog siauria vienas vienintelia kelias nunatytas su begale is anksto uzpikrtu vakcinu. Beje, vakcinos taip pat kur kas sparciau visuomeneje skverbtusi kei valstybe nebutu nusisalinusi muo atsakomybes uz salutini poveiki (priminsiu, siu vakcinu testavimo periodas geriausiu atveji baigsis 2023 metais)
2021-10-18T13:16:35+03:00
o gal jau susitaikykite, kad testavimo periodas kuriuo taip mojuojate niekada nesibaigs, ir kiekvienai mutacijai mokslininkai turės kažkiek pritaikyti vakciną. Čia jums ne poliomelitas ar erkinis, kurie praktiškai nemutuoja.
2021-10-18T17:09:24+03:00
Na, susitaikyti su tuo galima galvoti, kai valstybe susitaikys su tuo, kad jie turi prisiimti atsakomybe uz priespauda suvartoti neistestuotus farmacinius produktus. Jei ne, kodel zmones turetu susitaikyti su mintimi, kad gali netekti maitintojo del skiepo ir viesiems bus nusispjaut? Tuomet atsiranda didele tolerancija rizikuoti
2021-10-18T18:08:37+03:00
Dėl atsparių ištestuotiems ir plačiai vartojamiems antibiotikams infekcijų JAV kasmet miršta 35.000 žmonių. Kiek mirė nuo neištestuoto covid skiepo? Kuo tikra rizika skiriasi nuo baimės ir sumaišties galvoje?
2021-10-18T18:24:49+03:00
Nera pasitikejimo covid statistika, kas kaltas nepasakysiu, tad su skaiciais istoriniais kitu vaistu atzvilgiu lyginti negalima
2021-10-18T18:41:36+03:00
nenustebinote, tipiškas vakcinavimosi skeptiko atsakymas. Niekuo nepasitikėti ir tikėti sąmokslo teorijomis labai būdinga silpnoms, iš posovietinės eros lipančioms visuomenėms. Kodėl socialinės normos ir skiepijimasis daug geriau veikia Skandinavijoje? Nes ten absoliuti dauguma visuomenės pasitiki vieni kitais, ir covid statistika, kuri ten jau tokia pat tvarkinga kaip JAV, ir mokslu, ir savo valdžia, kokia netobula ji bebūtų.
2021-10-18T21:57:48+03:00
Klystate, nera viskas taip paprasta, kai atsirado skiepai, atsirado ir daugiau piktesniu viruso mutaciju, dabar masiskai serga jau ir skiepyti (ir ne tik serga, bet ir mirsta, laimei kol kas skiepai vis dar suteikia didesne tikimybe sirgti nestipriai), ko anksciau nebuvo.
2021-10-18T22:31:48+03:00
Kad jau senai reikėjo medikus iš Ukrainos, Baltarusijos vežtis, kad dirbtų prie tų lovų. Dabar jie jau būtų ir lietuviškai pramokę. Kodėl visas pandemijos valdymas yra vyriasnių brolių pėdomis sekimas? Nejaugi savo nieko nemokam išrasti?
2021-10-19T17:18:22+03:00
Tik mutuoja greičiau.
2021-10-19T17:23:55+03:00
Ką pasakysite kai vakcinuotų bus netoli 100%,o rodikliai toliau blogės?
2021-10-20T08:48:24+03:00
Pasitikėjimas yra užtarnaujamas darbais ir tam reikia laiko. Tiesa, sugriaunamas žaibiškai.
2021-10-18T07:39:19+03:00
Visus kremlinius atliapausius...
2021-10-18T10:35:11+03:00
tokios mintys labai pavojingos, žmogau
2021-10-18T07:48:45+03:00
Labai taiklus ir...
2021-10-18T09:58:58+03:00
Taip, seniai tokio reikėjo. Per savo galbūt silpnumą tapome tamsuomenės įkaitais. Aš labai tolerantiškai žiūriu į kitokias nuomones, bet žmonės turi prisiimti atsakomybę ir pilną kainą už savo keistas nuomones, o ne bandyti nujoti į rojų kitų sąskaita.
2021-10-18T07:53:54+03:00
Niekšai tie antivakseriai,...
2021-10-18T08:03:20+03:00
As galvojau kad celofanas yra tiesiog siuksle. Pasirodo klydau, labai itakinga butybe daranti itaka visai lietuvos situacijai. Nu kaip ir respectas tada. Pilkieji kardinolai.
2021-10-18T09:13:28+03:00
situacija nėra subjektas. Tai pagalvojam dar kartą, kam daro įtaką celofaninės šiukšlės, ir kodėl?
2021-10-18T08:06:08+03:00
slykstus sovietinio stiliaus...
2021-10-18T08:11:58+03:00
Valdžia tave tuoj paskiepys, sučipuos, dar 5G įves ir tave perprogramuos nuotoliniu būdu. Viskas pagal planą. Vienintelė laisva šalis - Afganistanas. Dar liko laiko, skubėk tenais.
2021-10-18T08:49:49+03:00
Šioje prievartos ir propagandos aplinkoje paguoda lieka sveikas protas ir gyvenimo patirties patikrintas posakis: teisybė ateina lėtai, bet užtikrintai.
2021-10-18T08:27:00+03:00
Na jei paskiepyti...
2021-10-18T08:57:15+03:00
OK, ANTIvaxai (bet...
2021-10-18T09:08:04+03:00
Tai tada ir...
2021-10-18T08:29:09+03:00
turint galvoje GN...
2021-10-18T08:51:26+03:00
Galite jau dabar pradėt verkt,GN nepasirašys
2021-10-18T08:45:37+03:00
o jūs nepagalvojate,...
2021-10-18T08:46:32+03:00
Ad hitlerum.....
2021-10-18T08:48:33+03:00
Tai leiskite numirti’...
2021-10-18T08:56:49+03:00
Yra ir kita statistika https://www.thenational.scot/news/19478462.covid-scotland-deaths-92-people-despite-receiving-two-vaccine-doses/
2021-10-18T09:17:42+03:00
nepasiskiepiję 40+ ten jau įsirašė į Raudonąją knygą - "Approximately 70% of adults have had now had both doses of the vaccine – that includes 92% of those who are aged 40 or older."
2021-10-18T09:05:41+03:00
Tamsuomenė yra jūsų...
2021-10-18T09:09:51+03:00
Iš kur tiek...
2021-10-18T09:19:10+03:00
Iš kur gi...
2021-10-18T11:04:47+03:00
Ir is kur...
2021-10-18T11:08:22+03:00
Todėl, kad visa šita antivakserinė >
2021-10-18T11:24:15+03:00
Geras klausimas. Sapalioja nesąmones antivakseriai, bet patys kenkia kitiems.
2021-10-18T09:20:33+03:00
akivaizdu, kad tie,...
2021-10-18T10:41:58+03:00
tamsuomene, eik geriau...
2021-10-18T12:18:58+03:00
dar vienas avinas komentaruose pabliovė.
2021-10-18T09:27:53+03:00
Na jei pasiskiepinę...
2021-10-18T09:32:00+03:00
Pagal trečią žodį komentare matosi, koks gūdus kaimas esate...
2021-10-18T09:35:49+03:00
Įdomu VZ kolektyvas su visa tamsuone pirmadienio ryta sedejo Vilniaus kamščiuose ar klausė kareivio šveiko rekomaendacijos ir dirba iš namų? Pasižiūrėjus kokie kamščiai vilniuj panašu kad tamsuomenė yra kritinė masė.
2021-10-18T11:26:25+03:00
Na na... :D Nebent kur nors paralelinėje visatoje :)
2021-10-18T09:42:54+03:00
Kieno požiūris ir...
2021-10-18T09:51:55+03:00
70% paskiepyta. dar...
2021-10-18T10:01:36+03:00
taip atmetus vaikus, LT berods suskiepyta jau apie 75 proc. suaugusių gyventojų, o turint omeny koks dabar yra didelis sergamumas ugdymo įstaigose, tai procentai suskiepytų ir persirgusių turėtų būti labai geri.
2021-10-18T10:09:59+03:00
O jus parašykite...
2021-10-18T10:39:38+03:00
vaziuok ten ir prisidek prie ko tik nori. Ar ne taip gainioji kitus, kai jiems cia kazkas nepatinka?
2021-10-18T10:58:12+03:00
Įdomu ar itališki...
2021-10-18T10:23:45+03:00
Vyriausybės problema, kad ji, kaip beždžionė, nori būti ir graži, ir protinga. Jeigu esi lyderis ir matai, kad komanda mėtosi nuo kairės į dešinę, tai gal prisiimk atsakomybę ir nuspręsk, kur judame?
Dabar biškį paribojam vienus, biškį kitus. Paskui biškį pakeisime tvarkas, nors jos vistiek nelogiškos. Jeigu tiki skiepais, tai įvesk visišką karantiną beskiepiams, ir jie, kad ir cypaudami, pasisikiepys. Bet tada būsi atsakingas už pasekmes. Po karantino gali būti teisiamas arba gali tapti amžinu premjeru/prezidentu. Bet jei esi lyderis, pasirink pusę.
Kur dabar būtume, jei Landzbergis būtų nusprendęs, kad mes norime būti nepriklausomi, bet gal neskelbkime nepriklausomybės... Būtume Čečėnija. Geriausiu atveju Baltarusija...
2021-10-22T10:06:47+03:00
Dėl LT nepriklausomybės sprendimas buvo priimtas Romualdo Ozolo ir palaikytas Sąjūdžio aktyvistų. Landsbergis - istorijos iškraipymo faktas (visąlaik buvo daugiau stebėtojas nei veikėjas stovėjęs 5-toje eilėje tik sugebėjęs avantiūromis perlipti per galvas iki Aukščiausiosios Tarybos pirmininko pozicijos bei gerai išnaudojamomis piaro jam sėkmingai susiklosčiusių sausio 13-sios aplinkybėmis pamirštant kad jis tuomet beveik nerizikavo - Seimo puolimo atveju buvo numatytas jo evakuacijos planas per slaptą tunelį iš Seimo; net Prunskienė būdama premjere apvažiavo visos ES vadovus ir buvo praminta "gintarine ledi" už tuomet atliekamas dabartines Prezidento f-jas).
Neteisingai pvz. teikiate tamsta. Bet dėl kardinalios krypties pasirinkimo pritariu: 1. Jei skiepyti tai apdraudus valstybiniu mąstu, bet masiškai. 2. Jei palikti laisvę, tai kopijuoti 100% skandinavus apeliuojant į suvokimą, bet jokiu būdu nežeminant žmogaus orumo nesvarbu koks jo išsilavinimo lygis!
2021-10-18T10:31:02+03:00
Gėda net skaityt...
2021-10-18T11:17:58+03:00
nepykite, tamsuomenė yra sutirštintas bet esmę atspindintis epitetas. Kodėl žmonės nesiskiepija - kažkas persirgęs, labai maža dalis nes turi rimtų sveikatos problemų kaip autoimuninės ligos, o dauguma nesiskiepijančių tiesiog silpno išsilavinimo, netiki mokslu ir išrinkta valdžia, bet tiki sąmokslo teorijomis, nesugeba analizuoti skaičių ir atidėlioja tam pateisinti naudodami bet kokius skylėtus argumentus. Ne mano nuomonė, tyrimų išvados https://news.usc.edu/182848/education-covid-19-vaccine-safety-risks-usc-study/ ar https://www.kff.org/coronavirus-covid-19/poll-finding/kff-covid-19-vaccine-monitor-profile-of-the-unvaccinated/ ar krūvos kitų.
2021-10-18T10:37:22+03:00
paprastas reikalas, kai...
2021-10-18T11:09:25+03:00
tarp svarstančių ar jau keliauti į aną pasaulį jau nėra jokios pirmenybės, ten vieni vartai. „90 proc. intensyvios terapijos pacientų yra visai neskiepyti, dar keli procentai yra skiepyti nepilnai, o pilnai paskiepytų yra vienetai . – aiškina prof. T. Jovaiša."
2021-10-18T10:48:38+03:00
Na jei pasiskiepinę...
2021-10-18T10:54:56+03:00
tai ir buk sau laisvas, bet kartu laisvas ir nuo galimybes buti gydomas. Gydant tau kas nors duoda garantija, kad pasveiksi, kad nebus komplikacijus, ar operavaisi kada ir gavai tokias garantijas?
2021-10-18T11:02:20+03:00
Tai ir vakcinuotiresiems...
2021-10-18T11:11:05+03:00
Būtent
2021-10-18T11:28:22+03:00
Kai perki automobilio draudimą, turbūt irgi tikiesi, kad "nepadarysi avarijų", nes nu gi draudimą tai nusipirkai :)
2021-10-18T12:07:02+03:00
Bėda tame,kad"auto"draudimas siūlomas ne išskirtinai rizikos grupei +-65m.,o jaunimui,kuris "eisme"galim sakyt beveik nedalyvauja
2021-10-18T12:40:44+03:00
Na, "jaunimas" tikrai dalyvauja eisme. Bet esmės tai nekeičia - tie skiepų, tiek draudimo atveju tu juos imi, nes tikiesi, kad jie "bent kažkiek" padės ligos/avarijos atveju.
2021-10-18T13:22:10+03:00
Kasdien galit paskaityt,koks...
2021-10-18T13:30:59+03:00
Nežinau, ką Jūs ten skaitėte (Sputnik?), bet kiek aš skaičiau, tai skiepai sumažina tikimybę susirgti kokia nors liga. Idealiu atveju - net visiškai panaikina. Taip kad gal mažiau sąmokslo teorijų ir geriau eikite pasiskiepykite. Ir gimines, ir draugus paraginkite tą padaryti.
2021-10-18T11:40:24+03:00
galima kalbeti kiek nori ir ką nori , pasaulis pasikeitė ir vakcinuotis teks. Jei ne dėl saves, tai dėl kitų.
kas iš kinų laboratorijos pabėgo , kiek laiko mutuos , kuo tai baigsis, kitos temos klausimas
2021-10-18T11:55:41+03:00
Teisingos mintys ir...
2021-10-18T12:06:12+03:00
leis senukams aplankyti kapus ir uždarys po vėlinių ar temps iki gruodžio? karantiną vistiek darys :-)
2021-10-18T12:21:40+03:00
NU as jua...
2021-10-18T12:32:28+03:00
Na jei pasiskiepinę...
2021-10-18T12:50:41+03:00
Butent. Kaip vz sako, galvojantiems savo galva:)
2021-10-18T13:37:28+03:00
Tamsuomenei priskirtus nesiskiepijusius individus reikėtų sušaudyti. Taip pat ir tuos pasiskiepijusius, kurie užsikrečia koronavirusu. Visi jie trukdo tiems, kurie neužsikrečia. Matyt, taip turėtų būti vz redakcijos nuomone?
2021-10-18T13:41:39+03:00
Tamsuomenė vž redakcijoje...
2021-10-18T14:26:00+03:00
Vž pramušė dugną....
2021-10-18T14:29:28+03:00
Visus kremlinius atliapausius...
2021-10-18T15:06:02+03:00
Ką tik kolegė darbe parašė, kad po II skiepo praėjus ~4 mėn. susirgo, ir sako nepamenanti, kad kada taip sunkiai būtų sirgusi. Tai gal gerbiama redakcija nustotų tuščiai fašistuoti, ir pasvarstytų, kas gali užkemšantiems ligonines senoliams pagelbėti. Ir neskiepytiems, ir skiepytiems, beje.
2021-10-18T15:56:04+03:00
kas nors jums įteigė, kad skiepai veikia 100%? Ar pats-i susikūrėte šiaudinę baidyklę, o dabar ja mojuojate?
2021-10-18T15:36:38+03:00
Ikelsiu ir 6...
2021-10-18T16:05:25+03:00
Pasiskiepiję po kontakto užsikrečia 4 kartus rečiau, užsikrėtus, virusą išskiria į aplinką mažesniais kiekiais ir dvigubai trumpiau nei neskiepyti. Stacionare 85% nevakcinuotų ir 15 % vakcinuotų, nors vakcinuotų 70% populiacijos. Nevakcinuotam numirti tikimybė 20 kartų didesnė. Kas tamstai per suvokimo defektas, sunku suprasti.
2021-10-18T16:21:13+03:00
Suvokimo defektas yra tada ,kai zmones informaciją ima is propagandines ziniasklaidos ir apmoketų straipsnių ir reklamos ,o ne is pavydzių.jei būtų kitaio ,tai nebutų nei reklamos nei propagandos ,nes ja netikerų ,taciau dabar zmones jau beveik vyvena virtualiame pasauluje ir retas suoranta ,kodel yen taio o iseini i laiką,o ten viskas kitaip
2021-10-18T16:40:11+03:00
Man įdomu,po kelinto skiepo 3,4 ar 5 dauguma pradės mąstyt,kad kažkas čia negerai su ta vakcinacija?
2021-10-18T16:43:51+03:00
Kodėl gripo skiepų neskaičiuojate. Čia tas pats. Originale covid yra viršutinių kvėpavimo takų virusas. Skiepas bus sezoninis.
2021-10-18T16:47:00+03:00
nepainiokim, propagandos siųstuvas - ne defektas, o darbas ;-)
2021-10-18T16:50:29+03:00
Tikrai panašu. Pradedu galvoti, kad ten vienas žmogus gali būti su keliais nikais.
2021-10-18T17:11:50+03:00
Pasidalinkite prasau respakdabiliu saltiniu apie skiepyto zmogaus retesni uzsikretima, viruso mazesni platinima ir pan. Jei tokio nera, nefantazuokite
There were 117 deaths among 92,000 Delta cases logged through June 21. Fifty of those—46%—had received two shots of vaccine. Šaltinis Data from Public Health England.
Šiek tiek persistengi ;)
2021-10-18T17:28:48+03:00
Melagiena
2021-10-18T17:32:01+03:00
Jei dabar mazaai kas mąsto ,tai tiketis ,kad po 5 skiepo prades mąstyti kazkaip nelabai tikisi.kaip ir dabar jau visi pamiršo ,kad zadejo ,kad po skiepų visi jaui būsim laisvi ir nesirgsim,taciau realybe kita or jai ruisia jau trečiam skiepui
2021-10-18T17:37:43+03:00
Pasitikslinau vieną skaičių. Lietuvoje nuo covid skaidžiausioje amžiaus grupėje 20-50 metų mirė 143 žmonės. 3 vakcinuoti, 140 - nevakcinuoti.
2021-10-18T17:40:11+03:00
Kas jau čia žadėjo ? Labiau buvo toks naivus lūkestis. O pats faktas, kad vakcinų užsakymas buvo toks didelis rodo, kad tie kas supranta, prognozavo ilgą ir sunkų procesą. Ir jie buvo teisūs.
2021-10-18T17:49:36+03:00
Su nostalgia prisiminsiu...
2021-10-18T17:59:32+03:00
Todėl,kad gripo vakcinos buvo kuriamos pagal seną vakcinų kūrimo technologiją,o nuo kovido yra dar klinikinių bandymų stadijoje,pvz.mirė skiepytas žmogus nuo kažkokios ligos ir jis draudėsi gyvybę,tai draudimo kompanija,mirusio žmogaus giminėm,neišmokės draudiminės sumos,nes draudimo taisyklėse yra punktas,kad draudimas neišmokomas jei žmogus nusižudo ar dalyvauja medicininiuose eksperimentuose
2021-10-18T18:10:43+03:00
Astra Zeneka buvo padaryta pagal, anot tavęs, seną gerąją technologiją. Imk ją, patikima, patikrinta. O šiaip, gal nuliūdinsiu, bet rnr technologija yra ateities technologija ir visos ateities vakcinos ja remsis, nes tai efektyviau, greičiau, saugiau. Tas marazmas apie pašalinius poveikius greitai bus išvėdintas teisingais skaičiais.
2021-10-18T18:25:13+03:00
Kaip prie vakcinų populiarinimo prisideda slepiama info apie naujų nustatytų kovidinių atvejų per parą pilnai skiepytų tarpe?jei gali užsikrėst ir sirgt pilnai skiepytas,tsi kodėl privalomai testuotis turi tik neskiepyti ir dar daug klausimų dėl šalutinių poveikių po vakcinacijos,sekmės laikant vakcinacijos fronto linija,kuri jau nebeatlaiko jokios kritikos
2021-10-18T18:26:26+03:00
Tai nera respektabilus saltinis.
2021-10-18T18:34:35+03:00
Oi brolau, aukščiau įkėliau nuorodą apie, anot tavęs, slepiamą informaciją. Ją apdoroti ir skelbti yra didelis darbas, kurį aišku yra kas dirba, bet ne kasdien ant lėkštutės padeda. Susirasti info gali būti sunku, bet tai nereiškia, kad kažkas slepia. Privalomas testavimas yra socialinio spaudimo būdas, nes kito kelio nėra. Vakcinacijos einami rezultatai yra visiška sėkmės istorija, kurią juodina nevakcinuotų statistika, propagandistiškai apdorojus, pateikiama kaip vakcinos feilas.
2021-10-18T18:36:33+03:00
Jei būtum bičas, kuriam būtų įdomi tiesa, padėkotum už nuorodą ir galimai užduotum kokį protingą klausimą, o šiuo atveju - akivaizdu, kad man nėra prasmės gaišti laiko.
2021-10-18T18:44:36+03:00
Jo, nesigincijam. Tik oficialus ir respektabilus, moklalo pripazintas saltinius galime diskutuoti. Be saltinio kilmes, tai tik dar vienas vizualizuotas excel'is. Beje, visiskai akcinuotas: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/2021/10/18/nuo-covid-19-komplikaciju-mire-buves-jav-valstybes-sekretorius-c-powellas
2021-10-18T18:48:00+03:00
nevarkite, siųstuvams šaltiniai, kurie nepatvirtina, kad jokio covid nėra, arba kad jis yra bet tik global pharma sąmokslas kad paduoti kuo daugiau vakcinų, arba kad nuo skiepų miršta daugiau nei nuo covid, tiesiog neverti dėmesio ;-)
2021-10-18T18:48:29+03:00
Nenorou pasirodyti nedekingu biču, butinai pavartysiu. Aciu
2021-10-18T18:50:11+03:00
Tai duomenų analitiko Vaidoto Zemlio- Balevičiaus surinkti ir apdoroti tikri Lietuvos duomenys, paskelbti praėjusį penktadienį.
Gaila žmogaus, bet į metus pažiūrėk. Žmonės vis tik mirtingi.
2021-10-18T18:54:50+03:00
Sutinku. Tik apmaudu vz matyti tokį kiekį kliedesinių idėjų, norėjosi įnešti truputį sveikos minties, kad neatrodytų, kad silpnaprotystė dominuoja, jau baigiu 🙂
2021-10-18T22:32:38+03:00
Zadejo vakcinu gamintojai, kai pries du metus teike registracijai vakcinu efektyvumo skaicius, kurie deja prie dabartiniu mutaciju nera atnaujinti. Zadejo ir tuometiniai musu skiepu kampanijos agitatoriai.
2021-10-18T22:47:42+03:00
O!! Cia dar vienas idomus nomentas. Gyvybes draudimas negaliotu, jei butu pripazinta, kad mirties priezastia salutinis covid skiepo efektas? Labai idomu, aiskinsimes
2021-10-18T22:50:17+03:00
ta dalis kur siųstuvai manau elementarios hibridinės atakos dalyviai. interneto kuopelė kurios tikslas kovoti prieš Lietuvą, silpninti visom priemonėm, ir tiek.
2021-10-19T07:59:14+03:00
Patikslinu,gyvybės draudimo įmonė net nedarytų tyrimo kokią įtaką jos kliento mirčiai padarė ar ne skiepas,užteks fakto,kad žmogus savo parašu patvirtino,kad sutinka dalyvaut medicininiuose eksperimentuose ir tai bus pagrindas,dėl ko draudimas nemokės draudiminės išmokos dėl mirties pvz. Pfizer firmos vakcinos klinikinių bandymų pradžia 2020 balandžio 29 - tyrimų pabaiuga 2023 gegužės 2d.
2021-10-18T17:46:02+03:00
Kai mokiniai nesugeba išlaikyti egzaminų būta siūlymų galbūt reikėtų palengvinti egzaminus, kad visi išlaikytų. Labai stebėjausi tokiu siūlymu.
2021-10-18T18:25:27+03:00
Įkelsiu ir 7...
2021-10-18T18:32:23+03:00
Pritariu redakcijos nuomonei/
2021-10-18T21:02:34+03:00
Geras, taiklus straipsnis. Pritariu 100%. Jei išsilavinę tautos nariai su guminėmis tapkėmis ir pigiomis tatoo netiki mokslu ir sava valia tyčia atsisakė skiepytis, tai susirgę būtent COVID-19 (beje, neturėjote susirgti, o kur galinga nuosava imuninė sistema?) turite 2 variantus - padengiate pilną gydymo kainą arba gydykitės namuose patys.
2021-10-18T22:39:14+03:00
Pagal tamstos logika susirge paskiepyti taip pat turetu padengti gydymo kaina arba gydytis namuose, nes tikejo skiepu galia, skiepijosi, kad nesirgtu.
2021-10-18T22:55:53+03:00
patikslinkim, jie ne šiaip tikėjo magiška skiepų galia. Jie tikėjo mokslu, medikais ir savo išsirinkta valdžia ir padarė viską, kad patiems išvengti viruso, neužkrėsti ir neužkrauti sveikatos sistemos. Todėl nieko panašaus į tai ko jums norėtųsi - valstybei pripažįstant kad skiepai absoliučios apsaugos nesuteikia jie neturi būti baudžiami. O ką stabdydami virusą padarė atsisakantys skiepytis, kur jų pastangos?
2021-10-19T00:50:34+03:00
Albertas Einšteinas yra pasakęs, kad visata ir žmonių kvailumas yra begaliniai; dėl pirmojo dar galima suabejoti…
2021-10-19T08:47:22+03:00
labai teisingas straipsnis
2021-10-19T09:05:54+03:00
Kažkaip keista, šiandien gavau žinutę bendradarbė 2 kart skiepyta vėl teigiamas testas ,antrakart po skiepu.
Kalbėjau su labai gera pažystama dirbančia infekcinių ligų (Covid) skyriuje-5 kolegės teigiami testai.
Tai gal vis dėlto didžiausią grėsmę kelia pasiskiepije ?
2021-10-19T12:24:15+03:00
jūsų bendradarbė man ką tik parašė, kad jus išdūrė ;-) kartu su logika, viliojančia iš antivakso sukurto mito kad vakcinos saugo 100% ir anekdotinės patiorties, net jei ji tikra o ne išgalvota, daryti plačias išvadas.
2021-10-19T14:50:49+03:00
Sakot, kad amerikonas...
2021-10-19T15:53:23+03:00
gal pamenate, kas jums dar ką vaikystėje žadėjo?
2021-10-19T09:13:26+03:00
kažkodėl antivakserių laisvė nesiskiepyti baigiasi, kai tik jie suserga covidu,- tada jau braunasi į ligonines, ale gelbėkit mus; tai gal "laisvėjė" mirkit? kaip norėjo jūsų bendražygė? ko lendat į ligonines ir pas gydytojus?
2021-10-19T12:51:38+03:00
Pritariu. Kam lįsti” į ligonines, eikite į miškus ir ten “mirkite laisvi”.
2021-10-20T12:54:32+03:00
Čia apie visus kalbi ar tik kai kuriuos? Ne visi lekia ten, tad nereikia lia lia.
Verslo žinios turėtų rašyti apie verslą, o ne tokius užsakytus straipsnius kelti. Gėda.
2021-10-19T12:48:18+03:00
Pritariu, kad reikia griežtesnių priemonių. O kam nepatinka - niekas juk netrukdo, galite kitąkart išsirinkti savo valdžią. Bet kol kas bus taip.
2021-10-19T13:36:01+03:00
VZ, nedalyvaukite tokiame negarbingame žaidime. Juk visi seniai žino tiesą, ir vakseriai, ir antivakseriai, atseit. Bet gal ir jums nuo to kažkiek byra?
2021-10-19T14:02:05+03:00
Šiaip paskaitykit Izraelio spaudą. Ten suskiepti visi kas įmanoma... ir...
2021-10-19T15:54:24+03:00
...ir įsibėgėjus 3 skiepui mirčių per 1,5 mėn sumažėjo 2,5 karto...?
2021-10-19T17:38:04+03:00
Izraelio filmuką "The testimonies project'' žiūrėjot?
2021-10-19T15:33:26+03:00
Skaitau ir atminty išplaukia patarlė : "Juokiasi puodas, kad katilas juodas"
2021-10-19T17:09:26+03:00
Kiek kainuoja kitokia nuomonė?
2021-10-19T17:34:07+03:00
Straipsnio pavadinimas tendencingas.
2021-10-19T19:56:33+03:00
Matau supertendenciją- pašalinį teigiamą poveikį. Tamsuoliai antivaxeriai išguiti iš geltonų delfi, 15min, lryto portalų papildė Verslo žinių bendruomenę (pradžioj užplūdo komentarų skiltis). Neabejoju, kad rašydami savo eretiškus bezdalus vz.lt komentaruose, jie nejučia paskaitys ir vz.lt monumentalių straipsnių, po truputį tapdami vis blaiviau mąstančiais bei finansiškai, investiciškai praprususiais. GAL bent jų vaikai įgis šansų integruotis į šviesios-pirmos Lietuvos visuomenę. Antroji gi dumblina liks maža su keliais šimtais atmatų prisiklausiusių pseudofilosofės Vasileuskaitės bezdėjimų.
2021-10-19T20:58:22+03:00
Nesuprantu visos tos erzelynės dėl pasiskiepijusių. Pasiskiepijote ir būkite ramūs, laimingi. Susimažinote tikimybę atsidurti ligoninėje. Ir reiktų mažiausiai sukti sau galvą dėl nepasiskiepijusių.
Bet esmė kitame. Dukra dirba vienoje iš Lietuvos provincijos ligoninių covido skyriuje. Ten guli visokių - ir skiepytų, ir neskiepytų. Jau skaičius beje susilygino. Visi kaip vienas su gretutinėmis ligomis. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad kovojame su pasekmėmis. Lėtinės ligos - gyvenimo būdo pasekmė. Skaniai ėdžiau, gėriau, rūkiau ir t.t. Kodėl tada tokį skiepytą reikia gydyti. Jis sąmoningai save žalojo, kol pasiekė tokį sveikatos stovį. Kuom jis geresnis už neskiepytą, jūsų vadinamą tamsuomenės atstovą? Žmogų, kuris save prižiūri, sveikai gyvena, bet nenori skiepytis iki galo neištirta vakcina jūs demonizuojate, nuleidžiate iki tamsuolio ir nemąstančios būtybės lygio. O tas, kuris užsiauginęs didžiausią alaus pilvą, bet pasiskiepijęs cool bičas, protingas ir pilietiškai atsakingas. Labai jau vienpusiškas straipsnis vienam iš rimtesnių (bent tokiu laikiau iki dabar) portalų. Linkėjimai žvelgti plačiau, giliau ir neutraliau:)
2021-10-19T21:21:46+03:00
VZ, pataikausit tol, kol slėpsit valstybės klerkų antivalstybinius nusikaltimus . Štai, kad Konkurencijos tarnyba leidžia estų oligarchui iš Žiemelio perimti vieną iš trijų BILIETŲ PORTALŲ, PERKURIUOS ŽMONĖS ĮPERKA, O DABAR JAU DĖL MONOPOLIZAVIMO IR NEADEKVAČIŲ ANTKAINIŲ JAU NE TAIP ĮPIRKS BILIETUS Į KULTŪROS, MENO, SPORTO, MOKSLO sklaidos vietas, renginius, jūsų aptariama tamsuomenė tik dar labiau bujos. Nieko prieš prieš žiniasklaidos ir valdžios prigimtį neturėdamas, tvirtai teigiu, kad tamsus žiniasklaidos ir valdžios "elito" protas ir tamsūs darbai labiausiai skatina ir plečia TAMSUOMENĘ. ŠTAI JUMS VZ REDAKCIJA IR ATSAKYMAS.
2021-10-20T11:09:21+03:00
Žiūriu, vartotės kaip norit. Daug kur esate neteisūs ir dar liaudį klaidinate.
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Tendencingas, vienpusiskas straipsnis,...Valgom vaisius,kuriuos pavasarį...Dieve dieve... Gyvenam...Ką siūlot?Žiūrėt tik...Taip taip. Lauk...Kodėl palaidosim tik...Batka ir yra...Ponas kliedesių troli,bandykite...Pasižiūrėkite koks pasiskiepijusiųjų procentas Švedinoje - labai netinkamas pavyzdys prieš vakcinaciją. Dar Daniją su Portugalija nurodykite :)
Čia gal labiau kalbama apie idėjas, kad nereikia gydyti neskiepytu. Reiktų nepamiršti kad ystarymai neturėtų būti leidžiami konkrečiam atvejui o turėtų būti bendri. Tai neturėtų būti gydomi ir bande nusižudyti, apsinuodija alkoholiu, iš esmės dauguma sveikatos problemų žmonės sau sukelia patys.
komentavimo greitis kiek nelauktas, VZ senokai matytas. Turbūt daugelis užsigavo, tik nelabai aišku dėl ko.
Nevaziuokite i lankas...Kai už vykdomą skiepijimosi kompaniją paskiriami politikai, o ne specializuotų struktūrų profai, tai sprendimai priimami atsižvelgiant į reitingo išsaugojimą, o ne medicinos patvirtintą info. Portugalijos pvz. kompanijos vadovu paskirtas karininkas, tai šalyje faktiškai ir nebėra ko beskiepyti - aiškiai, struktūriškai ir be jokių pašalinių emocinių įtakojimų.
dėl pašalinio poveikio tikrai pritariu, galėtų prisiimti, kodėl to nedaro - nežinau ir manau kad tai klaida. Visa kita nepykite yra whataboutizmai, nes susirgimas savaime nedidelė problema, nors liekamieji reiškiniai ir nemalonūs. Kodėl visų netestuoti? Ilgai reikėtų pasakoti, bet esmė kad pasiskiepijusiems rizika ir tikimybė gerokai mažesnė. Problema kad jei patenka į ligonines panašiai (turint galvoje kad pasiskiepijusių ir ne santykis 2/3 ir 1/3, nesiskiepijusiems 2x didesnė rizika patekti į ligoninę) ir intensyvią terapiją 90% bei miršta nesiskiepiję (1:9). Kodėl nepasitiki? Dėl dviejų sunkiai pajudinamų dalykų - riboto mąstymo ir vidinės rezistencijos-protesto. Nieko naujo, greitų vaistų nuo to nėra, tą patį jau daug metų matom kas kartą rinkimuose, kai ~20-30% vėl ir vėl ieško gelbėtojo ir ledų mėtytojo iš dangaus.
Taikliai pasakyta.
Būtent. Tokie įvykiai, kaip skiepijimo Moderna stabdymas, tik darkart primena, kad šios vakcinos pilnai neištirtos, tad be dvejonių ir abejonių skiepijimosi klausimu apsieina nebent tik tamsūs fanatikai ir uolūs komjaunuoliai. Izraely ta pati situacija buvo, - kiek žinau iš pažįstamų, dalis žmonių irgi delsė, kiek galėjo, nes naujas preparatas visgi, o sveikata pas žmogų viena. Mano nuomone, labai blogai, kad panašiais radikaliaus straipsniais užgauliojami žmonės ir klijuojamos etiketės. Tai tik supriešina visuomenę, bet nepadeda spręsti problemos
o kas padeda spręsti problemą? panašu, baimių skleidimas Fb grupėse ir delsimas, nes "sveikata viena"?
Bukim tikslus - dabar kasdien vidutiniskai kas penktas mires buvo pilnai paskiepytas ir dar panasiai tiek mirusiu buvo gave po viena skiepa (kazkada buvo skelbta, kad net vienas skiepas suteikia virs 60 % apsauga). Del testavimosi - tai neturi nieko bendro su whataboutizmais: neskiepytiems iejimas daug kur apribotas, jie negali visur laisvai lankytis kaip skiepyti, be to, juos kas savaite testuoja, kai paskiepytu turinciu GP netestuoja visai (pasirodo net ir sirgdamas su GP visur gali eiti laisvai, nes uztenka parodyti pries menesi ar du atspausdinta GP). Darant prielaida, kad skiepytas turi 2-3 kartus mazesne tikimybe susirgti, jis per tuos pora menesiu visiskai nesitestuodamas gali virusa isplatinti daugiau uz kas savaite besitestuojanti neskiepyta.
Būtent. Kodėl išskiriamas tik vienas atvejis? Vadovaujantis tokiu principu, turėtume mokesčių mokėtojų pinigais negydyti visų, kurie savo sąmoningais veiksmais žinodami apie galimas pasekmes, privedė save iki gyvybei pavojingos būsenos. Bet ar čia išeitis? Gal tada turėtume leisti jiems ir PSD nemokėti? Tačiau kol šie žmonės moka mokesčius, jie turi teisę į gydymą. Pati esu pasiskiepijus, esu už tai, kad skiepytumėmės, bet stengiuosi suprasti ir tų žmonių motyvus. Juk sveikata yra didžiausias turtas ir pats žmogus sprendžia, ar jam pakanka apsitverti, ar reikia ir signalizacijos.
Geriau VŹ parašykit...O tai į straipsnio temą argumentai baigėsi?
What about...
Šlykštus vz požiūrisŠlykštus antivalstybinis antivakserių...Manau nei vienas, kuris yra pries covid skiepus, be valstybes atsakomybes uz salytinius poveikiu, nera antivakseris, nes yra n+k skiepu gyvenime turejes. Nesumaukit visko ant vieno kuroaliaus
Kad vienodai suprastume - "valstybės atsakomybė" čia reiškia tiesiog kažkokias finansines kompensacijas už šalutinius poveikius? Nes "valstybė" tai tiesiog mūsų visų bendras krepšelis, kuris savaime jokios kitos atsakomybės nešti negali. Ar tikrai žinia, kad "jei ką", gausi pvz. 100 kiloeurų išmoką, yra tai, kas iš esmės pakeistų žmonių nuomonę ar verta skiepytis? T.y. atvirkščiu principu veikiančio loterijos bilieto davimas?
Tikrai paskatintu si procesa, nera abejones. Va tik atsakomybe turetu buti prirista prie asmens pajamu, nes gyvenimas taip pat prie ju prisitaikes buna:) taip kaip 9/11 kompensaciju logika buvo. To nebuvimas vercia zmones rizikuoti ir gyventi be skiepo, juk nevisi mirsta, ar ne?
Tai, kitaip sakant, sakai, kad anti-vakseriai yra žmonės, kurie mano, kad yra ok neigiamus savo nesiskiepijimo externaličius permesti kitiems, bet nori, kad tie kiti susimestų ant jų asmeninės rizikos kompensavimo biužeto? Kitaip sakant, jie yra piece of shit žmonės, nes realiai ne baiminasi dėl savo sveikatos, o tiesiog nori pasipinigauti kitų sąskaita?
Kazka labai sudetingai isdestet. Neigiamus externalicius lygiai taip pat sekmingai meto ir pasiskiepyje. Dar blogiau yra tai, kad gave skiepo pasijaucia "nemirtingais" ir pamirsta saves bei kitu saugojimo butinybe. O i biudzeto dali turi teise kiekvienas kas i ji moka ir daro dazniausiai tai jau labai ilgus metus.
Labai teisingai, baudos taip pat turėtų būti susietos su pajamomis. ;)
Tai faktą, kad pasiskiepijus viruso perdavimo tikimybė yra mažesnė, nei nepasiskiepijus, dar reikia įrodinėti, ar jau galime visgi susitarti, kad dabartinėmis mokslo žiniomis, taip yra? Nes jei taip, tai ne "lygiai taip pat" turi negiamus externaličius pasiskiepiję, o mažesniu laipsniu. Dėl to, kaip pasijaučia pasiskiepiję - gal tada galėtų visgi valstybė "prisiimti atsakomybę" ir sumokėti papildomai pasiskiepijusiems už tai, kad jie labiau saugotųsi save ir kitus (ironizuoju, aišku, bet principas tas pats)? Dėl "teisės į valstybės biudžetą" - žinoma, kad kiekvienas mokantis turi į jį teisę - ir ją realizuoja per naudojimąsi n+k valstybinių paslaugų, kaip policijos, švietimo ir sveikatos apsaugos paslaugomis. Čia kalbi apie papildomas biudžeto eilutes, pavadintas "valstybės atsakomybė" už galimus šalutinius poveikius. Atkreipiu dėmesį, kad pvz. bet kokia operacija taip pat turi komplikacijų riziką (net kai nėra medikų kaltės) - ar čia taip pat turėtų būti finansinė "valstybės atsakomybė"? Teoriškai turbūt gali būti - kartu su tam skirtu mokesčių padidinimu, bet ar tai protinga - nemanau.
Žodžiu paprekiauti savo sveikata ir gyvybe jūs pasiruošę...
Kas jau yra įrodymai, natūralus imunitetas 27 kartus stipresnis nei vakcinos sukuriamas
Šaltinis? Ką vadini "natūraliu imunitetu"? Ir kuo tai susiję su diskusija apie tai, ar visi piliečiai turėtų susimesti finansiškai tiems, kuriems nepasiseks su neigiamomis vakcinos pasėkmėmis?
Nereikia isvedzioti. Dar apkaltinkit visus tuos, kurie draudziasi nuo ivairiausiu riziku, pasakykit, kad jie "prekiauja" savimi ir padenonstruokite bukumo virsune
Sergam tai sergam,...Kokių papildomų ligoninių? "Lovų trūkumas" nėra lovų trūkumas tiesiogine ta žodžio prasme. Tai terminas nusakantis maksimalias aptarnaujančio personalo galimybes(ty daktarų ir seselių) kiekį. Jokia papildoma ligoninė(pastatas ar palapinė su papildomomis lovomis) nepadidina medikų pajėgumų. Kaip tamsuomenė, taip tamsuomenė: vis valdžia kalta dėl b3smegenių veiksmų.
Protinguoli atsakyk,kodėl valdžia...Per kelis mėnesius galima pristatyt ligoninių, bet neįmanoma iš kur nors ištraukti personalo - gydytojų ir slaugytojų. Sienos ir lovos negydo, gydo žmonės.
Skiepyti reikia visus be išimties. Nes kuo mažiau žmonių užsikrečia, ar pasiskiepyję daug greičiau ir lengviau praserga, tuo virusas plinta lėčiau.
Taip taip. Koncentruojamės tik į rizikos grupes. Ką gauname: dalis rizikos grupėje vis vien nesiskiepyja, nes visi kiti yra nevaržomi, vadinasi virusas nėra toks baisus. Turbūt pasiskiepytų dar mažiau rizikos grupės žmonių. Tuo tarpu likę nesiskiepyję ne rizikos grupės žmonės nevaržomi serga daug dažniau ir perduoda virusą rizikos grupei daug daug dažniau. Genialus sprendimas! Kokia partija ir kokiu numeriu už jus balsuoti? Išspręsit visas valstybės problemas per mėnesį.
Jums turbūt nerodiklis...Viruso niekas nesustabdys ir reikės skiepytis kasmet ar pora kartų į metus. Nu ir ką? Gal palygink mirčių kiekį, o ne skiepų dažnį. Ar gal tu kaip tas begemotas, bijai adatos?
Atnaujinkit savo trolinimo...turintys GP suaugę...na, neparanku čia kapinių egzpertams pasižiūrėti į faktą, kad Izraelyje nuo rugsėjo mirčių /mln. gyventojų sumažėjo 2,5 karto.
Mirčių daugėja ir...Reanimacijoje > 90 % prijungtų prie ventiliavimo aparatų yra antivakseriai.Kokių dar argumentų reikia?Klausimas turėtų būti ne kiek ir kas užkrečia,bet kieno dėka paraližuojama visa sveikatos apsaugos sistema.
taip, bet 80% iš jų greičiausiai bus su gretutinėmis ligomis: "koronavirusas ypač pavojingas sergantiems lėtinėmis ligomis, kuriomis serga apie 80 proc. COVID-19 skyriuje gydomų pacientų. Dauguma į ligoninę patenkančių žmonių dažniausiai skundžiasi širdies ir kraujagyslių, onkologinėmis, inkstų ligomis, cukriniu diabetu." https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/situacija-del-covid-19-itin-itempta-ir-klaipedos-universitetineje-ligonineje-56-1578042?copied
taip, ir logiška išvada - būtent todėl jie turėjo pasiskiepyti kuo anksčiau ir jau eiti trečio skiepo, o ne gulėti ligoninėje. Nes su amžium antikūnių gali susidaryti mažiau, todėl ir reakcija kaip temperatūra po skiepo vyresniems retesnė ir lengvesnė nei jaunesniems.
taip, visiškai teisingai, vakcinuoti priverstinai reikia ne bet kokius tamsuolius, o esančius rizikos grupėje ir turinčius gretutinių ligų :)
čia jūs taip sakote. O mes kantriai apeliuojam į sveiką protą, kuris gal anksčiau ar vėliau aplankys tuos, kas neskubės numirti laisvi ;-)
kad covid gydyti nereikia chirurgu. Uztektu keliu menesiu paruost personala.
Karo mediku paruosia per 16-24 savaites, manau COVID slaugytojo paruosimas butu analogiskas. Sunkius atvejus ir toliau ligoninese kaip dabar su pilna prieziura.
As suprantu kokia "lovu trukumo" esme, nereikia gydyti cia. Buten tam ir turejo laiko pasiruosti vyriausybe per vasara, tiek lovas, tiek personala, pilna jaunu mediku, kurie slaugai butu pasiruose. Kaip tai organizuoti - ne politiku reikalas, o specialistu, kuriems reikalinga suteikti butinu resursu tai igyvendinti ir kurie negavo tam jokio mandato pasiruosti tinkamai, nes tiesiog siauria vienas vienintelia kelias nunatytas su begale is anksto uzpikrtu vakcinu. Beje, vakcinos taip pat kur kas sparciau visuomeneje skverbtusi kei valstybe nebutu nusisalinusi muo atsakomybes uz salutini poveiki (priminsiu, siu vakcinu testavimo periodas geriausiu atveji baigsis 2023 metais)
o gal jau susitaikykite, kad testavimo periodas kuriuo taip mojuojate niekada nesibaigs, ir kiekvienai mutacijai mokslininkai turės kažkiek pritaikyti vakciną. Čia jums ne poliomelitas ar erkinis, kurie praktiškai nemutuoja.
Na, susitaikyti su tuo galima galvoti, kai valstybe susitaikys su tuo, kad jie turi prisiimti atsakomybe uz priespauda suvartoti neistestuotus farmacinius produktus. Jei ne, kodel zmones turetu susitaikyti su mintimi, kad gali netekti maitintojo del skiepo ir viesiems bus nusispjaut? Tuomet atsiranda didele tolerancija rizikuoti
Dėl atsparių ištestuotiems ir plačiai vartojamiems antibiotikams infekcijų JAV kasmet miršta 35.000 žmonių. Kiek mirė nuo neištestuoto covid skiepo? Kuo tikra rizika skiriasi nuo baimės ir sumaišties galvoje?
Nera pasitikejimo covid statistika, kas kaltas nepasakysiu, tad su skaiciais istoriniais kitu vaistu atzvilgiu lyginti negalima
nenustebinote, tipiškas vakcinavimosi skeptiko atsakymas. Niekuo nepasitikėti ir tikėti sąmokslo teorijomis labai būdinga silpnoms, iš posovietinės eros lipančioms visuomenėms. Kodėl socialinės normos ir skiepijimasis daug geriau veikia Skandinavijoje? Nes ten absoliuti dauguma visuomenės pasitiki vieni kitais, ir covid statistika, kuri ten jau tokia pat tvarkinga kaip JAV, ir mokslu, ir savo valdžia, kokia netobula ji bebūtų.
Klystate, nera viskas taip paprasta, kai atsirado skiepai, atsirado ir daugiau piktesniu viruso mutaciju, dabar masiskai serga jau ir skiepyti (ir ne tik serga, bet ir mirsta, laimei kol kas skiepai vis dar suteikia didesne tikimybe sirgti nestipriai), ko anksciau nebuvo.
Kad jau senai reikėjo medikus iš Ukrainos, Baltarusijos vežtis, kad dirbtų prie tų lovų. Dabar jie jau būtų ir lietuviškai pramokę. Kodėl visas pandemijos valdymas yra vyriasnių brolių pėdomis sekimas? Nejaugi savo nieko nemokam išrasti?
Tik mutuoja greičiau.
Ką pasakysite kai vakcinuotų bus netoli 100%,o rodikliai toliau blogės?
Pasitikėjimas yra užtarnaujamas darbais ir tam reikia laiko. Tiesa, sugriaunamas žaibiškai.
Visus kremlinius atliapausius...tokios mintys labai pavojingos, žmogau
Labai taiklus ir...Taip, seniai tokio reikėjo. Per savo galbūt silpnumą tapome tamsuomenės įkaitais. Aš labai tolerantiškai žiūriu į kitokias nuomones, bet žmonės turi prisiimti atsakomybę ir pilną kainą už savo keistas nuomones, o ne bandyti nujoti į rojų kitų sąskaita.
Niekšai tie antivakseriai,...As galvojau kad celofanas yra tiesiog siuksle. Pasirodo klydau, labai itakinga butybe daranti itaka visai lietuvos situacijai. Nu kaip ir respectas tada. Pilkieji kardinolai.
situacija nėra subjektas. Tai pagalvojam dar kartą, kam daro įtaką celofaninės šiukšlės, ir kodėl?
slykstus sovietinio stiliaus...Valdžia tave tuoj paskiepys, sučipuos, dar 5G įves ir tave perprogramuos nuotoliniu būdu. Viskas pagal planą. Vienintelė laisva šalis - Afganistanas. Dar liko laiko, skubėk tenais.
Šioje prievartos ir propagandos aplinkoje paguoda lieka sveikas protas ir gyvenimo patirties patikrintas posakis: teisybė ateina lėtai, bet užtikrintai.
Na jei paskiepyti...OK, ANTIvaxai (bet...Tai tada ir...turint galvoje GN...Galite jau dabar pradėt verkt,GN nepasirašys
o jūs nepagalvojate,...Ad hitlerum.....Tai leiskite numirti’...Yra ir kita statistika https://www.thenational.scot/news/19478462.covid-scotland-deaths-92-people-despite-receiving-two-vaccine-doses/
nepasiskiepiję 40+ ten jau įsirašė į Raudonąją knygą - "Approximately 70% of adults have had now had both doses of the vaccine – that includes 92% of those who are aged 40 or older."
Tamsuomenė yra jūsų...Iš kur tiek...Iš kur gi...Ir is kur...Todėl, kad visa šita antivakserinė >
Geras klausimas. Sapalioja nesąmones antivakseriai, bet patys kenkia kitiems.
akivaizdu, kad tie,...tamsuomene, eik geriau...dar vienas avinas komentaruose pabliovė.
Na jei pasiskiepinę...Pagal trečią žodį komentare matosi, koks gūdus kaimas esate...
Įdomu VZ kolektyvas su visa tamsuone pirmadienio ryta sedejo Vilniaus kamščiuose ar klausė kareivio šveiko rekomaendacijos ir dirba iš namų? Pasižiūrėjus kokie kamščiai vilniuj panašu kad tamsuomenė yra kritinė masė.
Na na... :D Nebent kur nors paralelinėje visatoje :)
Kieno požiūris ir...70% paskiepyta. dar...taip atmetus vaikus, LT berods suskiepyta jau apie 75 proc. suaugusių gyventojų, o turint omeny koks dabar yra didelis sergamumas ugdymo įstaigose, tai procentai suskiepytų ir persirgusių turėtų būti labai geri.
O jus parašykite...vaziuok ten ir prisidek prie ko tik nori. Ar ne taip gainioji kitus, kai jiems cia kazkas nepatinka?
Įdomu ar itališki...Vyriausybės problema, kad ji, kaip beždžionė, nori būti ir graži, ir protinga. Jeigu esi lyderis ir matai, kad komanda mėtosi nuo kairės į dešinę, tai gal prisiimk atsakomybę ir nuspręsk, kur judame? Dabar biškį paribojam vienus, biškį kitus. Paskui biškį pakeisime tvarkas, nors jos vistiek nelogiškos. Jeigu tiki skiepais, tai įvesk visišką karantiną beskiepiams, ir jie, kad ir cypaudami, pasisikiepys. Bet tada būsi atsakingas už pasekmes. Po karantino gali būti teisiamas arba gali tapti amžinu premjeru/prezidentu. Bet jei esi lyderis, pasirink pusę. Kur dabar būtume, jei Landzbergis būtų nusprendęs, kad mes norime būti nepriklausomi, bet gal neskelbkime nepriklausomybės... Būtume Čečėnija. Geriausiu atveju Baltarusija...
Dėl LT nepriklausomybės sprendimas buvo priimtas Romualdo Ozolo ir palaikytas Sąjūdžio aktyvistų. Landsbergis - istorijos iškraipymo faktas (visąlaik buvo daugiau stebėtojas nei veikėjas stovėjęs 5-toje eilėje tik sugebėjęs avantiūromis perlipti per galvas iki Aukščiausiosios Tarybos pirmininko pozicijos bei gerai išnaudojamomis piaro jam sėkmingai susiklosčiusių sausio 13-sios aplinkybėmis pamirštant kad jis tuomet beveik nerizikavo - Seimo puolimo atveju buvo numatytas jo evakuacijos planas per slaptą tunelį iš Seimo; net Prunskienė būdama premjere apvažiavo visos ES vadovus ir buvo praminta "gintarine ledi" už tuomet atliekamas dabartines Prezidento f-jas). Neteisingai pvz. teikiate tamsta. Bet dėl kardinalios krypties pasirinkimo pritariu: 1. Jei skiepyti tai apdraudus valstybiniu mąstu, bet masiškai. 2. Jei palikti laisvę, tai kopijuoti 100% skandinavus apeliuojant į suvokimą, bet jokiu būdu nežeminant žmogaus orumo nesvarbu koks jo išsilavinimo lygis!
Gėda net skaityt...nepykite, tamsuomenė yra sutirštintas bet esmę atspindintis epitetas. Kodėl žmonės nesiskiepija - kažkas persirgęs, labai maža dalis nes turi rimtų sveikatos problemų kaip autoimuninės ligos, o dauguma nesiskiepijančių tiesiog silpno išsilavinimo, netiki mokslu ir išrinkta valdžia, bet tiki sąmokslo teorijomis, nesugeba analizuoti skaičių ir atidėlioja tam pateisinti naudodami bet kokius skylėtus argumentus. Ne mano nuomonė, tyrimų išvados https://news.usc.edu/182848/education-covid-19-vaccine-safety-risks-usc-study/ ar https://www.kff.org/coronavirus-covid-19/poll-finding/kff-covid-19-vaccine-monitor-profile-of-the-unvaccinated/ ar krūvos kitų.
paprastas reikalas, kai...tarp svarstančių ar jau keliauti į aną pasaulį jau nėra jokios pirmenybės, ten vieni vartai. „90 proc. intensyvios terapijos pacientų yra visai neskiepyti, dar keli procentai yra skiepyti nepilnai, o pilnai paskiepytų yra vienetai . – aiškina prof. T. Jovaiša."
Na jei pasiskiepinę...tai ir buk sau laisvas, bet kartu laisvas ir nuo galimybes buti gydomas. Gydant tau kas nors duoda garantija, kad pasveiksi, kad nebus komplikacijus, ar operavaisi kada ir gavai tokias garantijas?
Tai ir vakcinuotiresiems...Būtent
Kai perki automobilio draudimą, turbūt irgi tikiesi, kad "nepadarysi avarijų", nes nu gi draudimą tai nusipirkai :)
Bėda tame,kad"auto"draudimas siūlomas ne išskirtinai rizikos grupei +-65m.,o jaunimui,kuris "eisme"galim sakyt beveik nedalyvauja
Na, "jaunimas" tikrai dalyvauja eisme. Bet esmės tai nekeičia - tie skiepų, tiek draudimo atveju tu juos imi, nes tikiesi, kad jie "bent kažkiek" padės ligos/avarijos atveju.
Kasdien galit paskaityt,koks...Nežinau, ką Jūs ten skaitėte (Sputnik?), bet kiek aš skaičiau, tai skiepai sumažina tikimybę susirgti kokia nors liga. Idealiu atveju - net visiškai panaikina. Taip kad gal mažiau sąmokslo teorijų ir geriau eikite pasiskiepykite. Ir gimines, ir draugus paraginkite tą padaryti.
galima kalbeti kiek nori ir ką nori , pasaulis pasikeitė ir vakcinuotis teks. Jei ne dėl saves, tai dėl kitų. kas iš kinų laboratorijos pabėgo , kiek laiko mutuos , kuo tai baigsis, kitos temos klausimas
Teisingos mintys ir...leis senukams aplankyti kapus ir uždarys po vėlinių ar temps iki gruodžio? karantiną vistiek darys :-)
NU as jua...Na jei pasiskiepinę...Butent. Kaip vz sako, galvojantiems savo galva:)
Tamsuomenei priskirtus nesiskiepijusius individus reikėtų sušaudyti. Taip pat ir tuos pasiskiepijusius, kurie užsikrečia koronavirusu. Visi jie trukdo tiems, kurie neužsikrečia. Matyt, taip turėtų būti vz redakcijos nuomone?
Tamsuomenė vž redakcijoje...Vž pramušė dugną....Visus kremlinius atliapausius...Ką tik kolegė darbe parašė, kad po II skiepo praėjus ~4 mėn. susirgo, ir sako nepamenanti, kad kada taip sunkiai būtų sirgusi. Tai gal gerbiama redakcija nustotų tuščiai fašistuoti, ir pasvarstytų, kas gali užkemšantiems ligonines senoliams pagelbėti. Ir neskiepytiems, ir skiepytiems, beje.
kas nors jums įteigė, kad skiepai veikia 100%? Ar pats-i susikūrėte šiaudinę baidyklę, o dabar ja mojuojate?
Ikelsiu ir 6...Pasiskiepiję po kontakto užsikrečia 4 kartus rečiau, užsikrėtus, virusą išskiria į aplinką mažesniais kiekiais ir dvigubai trumpiau nei neskiepyti. Stacionare 85% nevakcinuotų ir 15 % vakcinuotų, nors vakcinuotų 70% populiacijos. Nevakcinuotam numirti tikimybė 20 kartų didesnė. Kas tamstai per suvokimo defektas, sunku suprasti.
Suvokimo defektas yra tada ,kai zmones informaciją ima is propagandines ziniasklaidos ir apmoketų straipsnių ir reklamos ,o ne is pavydzių.jei būtų kitaio ,tai nebutų nei reklamos nei propagandos ,nes ja netikerų ,taciau dabar zmones jau beveik vyvena virtualiame pasauluje ir retas suoranta ,kodel yen taio o iseini i laiką,o ten viskas kitaip
Man įdomu,po kelinto skiepo 3,4 ar 5 dauguma pradės mąstyt,kad kažkas čia negerai su ta vakcinacija?
Kodėl gripo skiepų neskaičiuojate. Čia tas pats. Originale covid yra viršutinių kvėpavimo takų virusas. Skiepas bus sezoninis.
nepainiokim, propagandos siųstuvas - ne defektas, o darbas ;-)
Tikrai panašu. Pradedu galvoti, kad ten vienas žmogus gali būti su keliais nikais.
Pasidalinkite prasau respakdabiliu saltiniu apie skiepyto zmogaus retesni uzsikretima, viruso mazesni platinima ir pan. Jei tokio nera, nefantazuokite
https://mpiktas.github.io/covid19lt/case_split.html
There were 117 deaths among 92,000 Delta cases logged through June 21. Fifty of those—46%—had received two shots of vaccine. Šaltinis Data from Public Health England. Šiek tiek persistengi ;)
Melagiena
Jei dabar mazaai kas mąsto ,tai tiketis ,kad po 5 skiepo prades mąstyti kazkaip nelabai tikisi.kaip ir dabar jau visi pamiršo ,kad zadejo ,kad po skiepų visi jaui būsim laisvi ir nesirgsim,taciau realybe kita or jai ruisia jau trečiam skiepui
Pasitikslinau vieną skaičių. Lietuvoje nuo covid skaidžiausioje amžiaus grupėje 20-50 metų mirė 143 žmonės. 3 vakcinuoti, 140 - nevakcinuoti.
Kas jau čia žadėjo ? Labiau buvo toks naivus lūkestis. O pats faktas, kad vakcinų užsakymas buvo toks didelis rodo, kad tie kas supranta, prognozavo ilgą ir sunkų procesą. Ir jie buvo teisūs.
Su nostalgia prisiminsiu...Todėl,kad gripo vakcinos buvo kuriamos pagal seną vakcinų kūrimo technologiją,o nuo kovido yra dar klinikinių bandymų stadijoje,pvz.mirė skiepytas žmogus nuo kažkokios ligos ir jis draudėsi gyvybę,tai draudimo kompanija,mirusio žmogaus giminėm,neišmokės draudiminės sumos,nes draudimo taisyklėse yra punktas,kad draudimas neišmokomas jei žmogus nusižudo ar dalyvauja medicininiuose eksperimentuose
Astra Zeneka buvo padaryta pagal, anot tavęs, seną gerąją technologiją. Imk ją, patikima, patikrinta. O šiaip, gal nuliūdinsiu, bet rnr technologija yra ateities technologija ir visos ateities vakcinos ja remsis, nes tai efektyviau, greičiau, saugiau. Tas marazmas apie pašalinius poveikius greitai bus išvėdintas teisingais skaičiais.
Kaip prie vakcinų populiarinimo prisideda slepiama info apie naujų nustatytų kovidinių atvejų per parą pilnai skiepytų tarpe?jei gali užsikrėst ir sirgt pilnai skiepytas,tsi kodėl privalomai testuotis turi tik neskiepyti ir dar daug klausimų dėl šalutinių poveikių po vakcinacijos,sekmės laikant vakcinacijos fronto linija,kuri jau nebeatlaiko jokios kritikos
Tai nera respektabilus saltinis.
Oi brolau, aukščiau įkėliau nuorodą apie, anot tavęs, slepiamą informaciją. Ją apdoroti ir skelbti yra didelis darbas, kurį aišku yra kas dirba, bet ne kasdien ant lėkštutės padeda. Susirasti info gali būti sunku, bet tai nereiškia, kad kažkas slepia. Privalomas testavimas yra socialinio spaudimo būdas, nes kito kelio nėra. Vakcinacijos einami rezultatai yra visiška sėkmės istorija, kurią juodina nevakcinuotų statistika, propagandistiškai apdorojus, pateikiama kaip vakcinos feilas.
Jei būtum bičas, kuriam būtų įdomi tiesa, padėkotum už nuorodą ir galimai užduotum kokį protingą klausimą, o šiuo atveju - akivaizdu, kad man nėra prasmės gaišti laiko.
Jo, nesigincijam. Tik oficialus ir respektabilus, moklalo pripazintas saltinius galime diskutuoti. Be saltinio kilmes, tai tik dar vienas vizualizuotas excel'is. Beje, visiskai akcinuotas: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/2021/10/18/nuo-covid-19-komplikaciju-mire-buves-jav-valstybes-sekretorius-c-powellas
nevarkite, siųstuvams šaltiniai, kurie nepatvirtina, kad jokio covid nėra, arba kad jis yra bet tik global pharma sąmokslas kad paduoti kuo daugiau vakcinų, arba kad nuo skiepų miršta daugiau nei nuo covid, tiesiog neverti dėmesio ;-)
Nenorou pasirodyti nedekingu biču, butinai pavartysiu. Aciu
Tai duomenų analitiko Vaidoto Zemlio- Balevičiaus surinkti ir apdoroti tikri Lietuvos duomenys, paskelbti praėjusį penktadienį. Gaila žmogaus, bet į metus pažiūrėk. Žmonės vis tik mirtingi.
Sutinku. Tik apmaudu vz matyti tokį kiekį kliedesinių idėjų, norėjosi įnešti truputį sveikos minties, kad neatrodytų, kad silpnaprotystė dominuoja, jau baigiu 🙂
Zadejo vakcinu gamintojai, kai pries du metus teike registracijai vakcinu efektyvumo skaicius, kurie deja prie dabartiniu mutaciju nera atnaujinti. Zadejo ir tuometiniai musu skiepu kampanijos agitatoriai.
O!! Cia dar vienas idomus nomentas. Gyvybes draudimas negaliotu, jei butu pripazinta, kad mirties priezastia salutinis covid skiepo efektas? Labai idomu, aiskinsimes
ta dalis kur siųstuvai manau elementarios hibridinės atakos dalyviai. interneto kuopelė kurios tikslas kovoti prieš Lietuvą, silpninti visom priemonėm, ir tiek.
Patikslinu,gyvybės draudimo įmonė net nedarytų tyrimo kokią įtaką jos kliento mirčiai padarė ar ne skiepas,užteks fakto,kad žmogus savo parašu patvirtino,kad sutinka dalyvaut medicininiuose eksperimentuose ir tai bus pagrindas,dėl ko draudimas nemokės draudiminės išmokos dėl mirties pvz. Pfizer firmos vakcinos klinikinių bandymų pradžia 2020 balandžio 29 - tyrimų pabaiuga 2023 gegužės 2d.
Kai mokiniai nesugeba išlaikyti egzaminų būta siūlymų galbūt reikėtų palengvinti egzaminus, kad visi išlaikytų. Labai stebėjausi tokiu siūlymu.
Įkelsiu ir 7...Pritariu redakcijos nuomonei/
Geras, taiklus straipsnis. Pritariu 100%. Jei išsilavinę tautos nariai su guminėmis tapkėmis ir pigiomis tatoo netiki mokslu ir sava valia tyčia atsisakė skiepytis, tai susirgę būtent COVID-19 (beje, neturėjote susirgti, o kur galinga nuosava imuninė sistema?) turite 2 variantus - padengiate pilną gydymo kainą arba gydykitės namuose patys.
Pagal tamstos logika susirge paskiepyti taip pat turetu padengti gydymo kaina arba gydytis namuose, nes tikejo skiepu galia, skiepijosi, kad nesirgtu.
patikslinkim, jie ne šiaip tikėjo magiška skiepų galia. Jie tikėjo mokslu, medikais ir savo išsirinkta valdžia ir padarė viską, kad patiems išvengti viruso, neužkrėsti ir neužkrauti sveikatos sistemos. Todėl nieko panašaus į tai ko jums norėtųsi - valstybei pripažįstant kad skiepai absoliučios apsaugos nesuteikia jie neturi būti baudžiami. O ką stabdydami virusą padarė atsisakantys skiepytis, kur jų pastangos?
Albertas Einšteinas yra pasakęs, kad visata ir žmonių kvailumas yra begaliniai; dėl pirmojo dar galima suabejoti…
labai teisingas straipsnis
Kažkaip keista, šiandien gavau žinutę bendradarbė 2 kart skiepyta vėl teigiamas testas ,antrakart po skiepu. Kalbėjau su labai gera pažystama dirbančia infekcinių ligų (Covid) skyriuje-5 kolegės teigiami testai. Tai gal vis dėlto didžiausią grėsmę kelia pasiskiepije ?
jūsų bendradarbė man ką tik parašė, kad jus išdūrė ;-) kartu su logika, viliojančia iš antivakso sukurto mito kad vakcinos saugo 100% ir anekdotinės patiorties, net jei ji tikra o ne išgalvota, daryti plačias išvadas.
Sakot, kad amerikonas...gal pamenate, kas jums dar ką vaikystėje žadėjo?
kažkodėl antivakserių laisvė nesiskiepyti baigiasi, kai tik jie suserga covidu,- tada jau braunasi į ligonines, ale gelbėkit mus; tai gal "laisvėjė" mirkit? kaip norėjo jūsų bendražygė? ko lendat į ligonines ir pas gydytojus?
Pritariu. Kam lįsti” į ligonines, eikite į miškus ir ten “mirkite laisvi”.
Čia apie visus kalbi ar tik kai kuriuos? Ne visi lekia ten, tad nereikia lia lia.
Pritariu straipsnio autoriui. Užtenka pataikauti tamsuomenei.
Verslo žinios turėtų rašyti apie verslą, o ne tokius užsakytus straipsnius kelti. Gėda.
Pritariu, kad reikia griežtesnių priemonių. O kam nepatinka - niekas juk netrukdo, galite kitąkart išsirinkti savo valdžią. Bet kol kas bus taip.
VZ, nedalyvaukite tokiame negarbingame žaidime. Juk visi seniai žino tiesą, ir vakseriai, ir antivakseriai, atseit. Bet gal ir jums nuo to kažkiek byra?
Šiaip paskaitykit Izraelio spaudą. Ten suskiepti visi kas įmanoma... ir...
...ir įsibėgėjus 3 skiepui mirčių per 1,5 mėn sumažėjo 2,5 karto...?
Izraelio filmuką "The testimonies project'' žiūrėjot?
Skaitau ir atminty išplaukia patarlė : "Juokiasi puodas, kad katilas juodas"
Kiek kainuoja kitokia nuomonė?
Straipsnio pavadinimas tendencingas.
Matau supertendenciją- pašalinį teigiamą poveikį. Tamsuoliai antivaxeriai išguiti iš geltonų delfi, 15min, lryto portalų papildė Verslo žinių bendruomenę (pradžioj užplūdo komentarų skiltis). Neabejoju, kad rašydami savo eretiškus bezdalus vz.lt komentaruose, jie nejučia paskaitys ir vz.lt monumentalių straipsnių, po truputį tapdami vis blaiviau mąstančiais bei finansiškai, investiciškai praprususiais. GAL bent jų vaikai įgis šansų integruotis į šviesios-pirmos Lietuvos visuomenę. Antroji gi dumblina liks maža su keliais šimtais atmatų prisiklausiusių pseudofilosofės Vasileuskaitės bezdėjimų.
Nesuprantu visos tos erzelynės dėl pasiskiepijusių. Pasiskiepijote ir būkite ramūs, laimingi. Susimažinote tikimybę atsidurti ligoninėje. Ir reiktų mažiausiai sukti sau galvą dėl nepasiskiepijusių. Bet esmė kitame. Dukra dirba vienoje iš Lietuvos provincijos ligoninių covido skyriuje. Ten guli visokių - ir skiepytų, ir neskiepytų. Jau skaičius beje susilygino. Visi kaip vienas su gretutinėmis ligomis. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad kovojame su pasekmėmis. Lėtinės ligos - gyvenimo būdo pasekmė. Skaniai ėdžiau, gėriau, rūkiau ir t.t. Kodėl tada tokį skiepytą reikia gydyti. Jis sąmoningai save žalojo, kol pasiekė tokį sveikatos stovį. Kuom jis geresnis už neskiepytą, jūsų vadinamą tamsuomenės atstovą? Žmogų, kuris save prižiūri, sveikai gyvena, bet nenori skiepytis iki galo neištirta vakcina jūs demonizuojate, nuleidžiate iki tamsuolio ir nemąstančios būtybės lygio. O tas, kuris užsiauginęs didžiausią alaus pilvą, bet pasiskiepijęs cool bičas, protingas ir pilietiškai atsakingas. Labai jau vienpusiškas straipsnis vienam iš rimtesnių (bent tokiu laikiau iki dabar) portalų. Linkėjimai žvelgti plačiau, giliau ir neutraliau:)
VZ, pataikausit tol, kol slėpsit valstybės klerkų antivalstybinius nusikaltimus . Štai, kad Konkurencijos tarnyba leidžia estų oligarchui iš Žiemelio perimti vieną iš trijų BILIETŲ PORTALŲ, PERKURIUOS ŽMONĖS ĮPERKA, O DABAR JAU DĖL MONOPOLIZAVIMO IR NEADEKVAČIŲ ANTKAINIŲ JAU NE TAIP ĮPIRKS BILIETUS Į KULTŪROS, MENO, SPORTO, MOKSLO sklaidos vietas, renginius, jūsų aptariama tamsuomenė tik dar labiau bujos. Nieko prieš prieš žiniasklaidos ir valdžios prigimtį neturėdamas, tvirtai teigiu, kad tamsus žiniasklaidos ir valdžios "elito" protas ir tamsūs darbai labiausiai skatina ir plečia TAMSUOMENĘ. ŠTAI JUMS VZ REDAKCIJA IR ATSAKYMAS.
Žiūriu, vartotės kaip norit. Daug kur esate neteisūs ir dar liaudį klaidinate.