„Iki“ kompetencijų ugdymo centrų nauda atsiskleidė per pandemiją

Reklama publikuota: 2021-02-17
Edita Jakučionytė-Lukšė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorė.
svg svg
Edita Jakučionytė-Lukšė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorė.

Pasaulinė koronaviruso krizė sukėlė daug iššūkių – teko ieškoti naujų darbo ir bendravimo formų, ypač dinamiškame mažmeninės prekybos sektoriuje, kur tenka priimti itin greitus sprendimus. Edita Jakučionytė-Lukšė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorė, sako, kad būtent krizinė situacija atskleidė, kokią didelę įtaką turi įmonės organizuojami vadovų kompetencijų ugdymo centrai, padedantys įvertinti ir ugdyti lyderystės įgūdžius.

„Vadovams nuolat tenka derinti augančius reikalavimus įmonės efektyvumui ir darbuotojų poreikius. Pastebime, kad efektyviai dirbantys vadovai tinkamai deleguoja darbus, padeda darbuotojams įgyti reikiamas kompetencijas ir sėkmingai siekti rezultatų. Būtent todėl svarbu ugdyti vadovų įgūdžius, užtikrinti darbuotojų motyvaciją, abipusį grįžtamąjį ryšį, mokymąsi ir pokyčių įmonėje įgyvendinimą. Šiems tikslams pasiekti ne vienus metus rengiame kompetencijų ugdymo centrus“, – teigia E. Jakučionytė-Lukšė.

Personalo departamento direktorė sako, kad vienas iš svarbiausių vadovų uždavinių yra išlaikyti dinamišką atmosferą. Jie turi vienodai suvokti keliamus uždavinius ir strateginius tikslus. Todėl pagrindinis kompetencijų ugdymo centrų tikslas – nuolatinis darbuotojo ugdymas, nes greitai besikeičiančioje mažmeninės prekybos srityje gebėjimas greitai vertinti iškilusius iššūkius, priimti sprendimus ir atlikti užduotis yra itin svarbu.

Kvalifikacijos kėlimas ir tikslingas kompetencijų ugdymas, nesustojimas vietoje yra vienas iš svarbiausių elementų norint tinkamai motyvuoti darbuotoją. Taip pat tai puiki priemonė nuotaikai ir pozityvumui įmonėje stiprinti. Kai darbuotojai jaučia, kad turi savo vadovų palaikymą ir gauna  grįžtamąjį ryšį, darbas įmonėje vyksta sklandžiau, pokyčiai įgyvendinami tolygiau.

Patirtį vertina teigiamai

E. Jakučionytė-Lukšė pasakoja, kad kompetencijos ugdymo centruose, siekiant tinkamai įvertinti vadovo kompetencijas, sudaromos sąlygos jas pademonstruoti praktiškai. Čia skiriamos įvairios užduotys, artimos kasdienei vadovų veiklai. Tai leidžia jiems atskleisti savo gebėjimus. Tuo tarpu stebėtojai iš šalies gali objektyviai įvertinti ir pateikti naudingas įžvalgas. Vadovai apie pademonstruotus įgūdžius gauna grįžtamąjį ryšį, taip pat daug dėmesio teikiama savęs vertinimui bei ugdymosi pastangoms.

„Pastebime, kad didžioji dalis darbuotojų džiaugiasi tokia patirtimi. Kompetencijų ugdymo centruose dalyvavę vadovai patvirtino, kad tokią įmonės iniciatyvą vertina teigiamai – asmeniškai jiems sudarytas tobulėjimo gidas buvo labai naudingas, o kompetencijų vertinimo būdas pasirodė objektyvus ir nešališkas. Nors iš pažiūros atrodytų, kad tokie mokymai galėtų sukelti ir streso, tiek stipriosios vadovų pusės, tiek silpnybės įvardijamos pozityviai, grįžtamasis ryšys suteikiamas po kiekvienos užduoties, vadovai padrąsinami ir palaikomi“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.

Beveik 6 tūkstančius darbuotojų turintis prekybos tinklas kompetencijų ugdymo centrus organizuoja jau trečius metus. Juose dalyvauja įvairių kategorijų ir regionų vadovai. Dėl karantino šiemet jie vykdyti nuotoliniu būdu. Centruose vertinamos kompetencijos, apibrėžtos REWE grupės, kuriai priklauso ir prekybos tinklas „Iki“. Šios kompetencijos vienodai vertinamos ir ugdomos visose šalyse, kur veikia grupės tinklai.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Pirmasis Lietuvoje išmaniųjų higienos tyrimas nustebino: ant telefono daugiau bakterijų nei lifte ar automobilio durelių rankenos Verslo tribūna

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas „Išmaniųjų higienos“ tyrimas – buvo vertinama, kiek ant įvairių kasdien mūsų...

„It‘s simple“
2021.06.30
Neįprastą el. kainų diegimo praktiką pasirinkęs prekybos tinklas „Iki“ ėmėsi technologijos plėtros Verslo tribūna

Apie 50 proc. taupomos popieriaus sąnaudos, geresnė klientų patirtis ir efektyvesnis darbuotojų laiko...

„It‘s simple“
2021.06.18
„Bitė“ darbuotojus vasarai perkraustė prie jūros: karantinas – iššūkis kultūrai Verslo tribūna

Sukurti stiprią organizacijos kultūrą užtrunka ne vienerius metus tam nuosekliai skiriant daug dėmesio ir...

„It‘s simple“
2021.06.17
„Iki“ taikomos priemonės suteikia dar daugiau saugumo ir darbuotojams, ir pirkėjams Verslo tribūna 2

Prekybos tinklas „Iki“ visą pandemijos laikotarpį sutelkė dėmesį į darbuotojų ir pirkėjų saugumą. Karantino...

„It‘s simple“
2021.06.08
„Iki“ patirtis: etiško verslo principai ir dėmesys gyvūnų gerovei Verslo tribūna 1

Dėmesys aplinkosaugai ir tvarumui jau seniai yra tapę neatsiejama prekybos tinklo „Iki“ strategijos dalimi.

„It‘s simple“
2021.05.25
Pirmą kartą    Lietuvoje organizuojami    „Metų CTO“ rinkimai: kviečiame teikti paraiškas  Verslo tribūna 1

Šiandien startuoja pirmą kartą Lietuvoje organizuojami „Metų CTO“ rinkimai. Kviečiami dalyvauti vadovai,...

„It‘s simple“
2021.05.13
Pramoga ir atsipalaidavimo būdas: kaip šiuolaikinė televizija lengvina žmonių gyvenimą? Verslo tribūna

Ilgą laiką televizija buvo bene vienintelis pramogų šaltinis namuose, kuris suvienija visą šeimą. Išplitus...

„It‘s simple“
2021.05.06
„Iki“ kulinarijos asortimentą atnaujina triskart per metus: pirkėjai ieško ir skonių, ir sveikumo Verslo tribūna

Šiemet naują kulinarijos gaminių seriją „Pasaulio skoniai“ pristatęs prekybos tinklas „Iki“ stebi...

„It‘s simple“
2021.04.28
3 kasdienybę lengvinantys įrenginiai, kuriuos ateityje turės kiekvienas Verslo tribūna 2

Dar prieš penkmetį tokie išmanūs daiktai kaip laikrodžiai su eSIM, belaidės ausinės ir kameros atrodė...

„It‘s simple“
2021.04.16
Naujas „Iki“ ekspress parduotuvių formatas primena užkandines Verslo tribūna

Prekybos tinklas „Iki“ iš esmės atnaujino mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją ir kovo 31 d. atidarė...

„It‘s simple“
2021.04.07
„Iki“ atliko pirkėjų įpročių tyrimą: parduotuvėse lankosi rečiau, bet ten jaučiasi saugūs Verslo tribūna

Retesni apsilankymai parduotuvėse, išaugęs pirkinių krepšelis, pasikeitęs pirkėjų maršrutas prekybos centre...

„It‘s simple“
2021.03.25
„Iki“ – tvariausių Lietuvos prekės ženklų reitingo penketuke Verslo tribūna 1

Prekybos tinklas „Iki“ didžiausiame nepriklausomame prekės ženklų tvarumo reitinge pateko į garbingą pirmąjį...

„It‘s simple“
2021.03.23
3 sprendimai, lengvinantys virtualų apsipirkimą Verslo tribūna

Pandemijos metu daugybė verslų turėjo persiorientuoti į skaitmeninę erdvę. Tokia didelė pasiūla pakėlė...

„It‘s simple“
2021.03.23
„Iki“ kompetencijų ugdymo centrų nauda atsiskleidė per pandemiją Verslo tribūna 1

Pasaulinė koronaviruso krizė sukėlė daug iššūkių – teko ieškoti naujų darbo ir bendravimo formų, ypač...

„It‘s simple“
2021.02.17
Plėsti savitarnos kasų technologiją „Iki“ motyvuoja galimybė užtikrinti geresnę apsipirkimo patirtį Verslo tribūna 6

2008 m. pirmąsias savitarnos kasas Lietuvoje įdiegęs prekybos tinklas „Iki“ tokį žingsnį darė vedamas...

„It‘s simple“
2021.02.10
Klientai ieško paprastumo: kokiais principais turėtų vadovautis verslas Verslo tribūna

Sudėtingi produktai ar paslaugos ir nesklandus pardavimo procesas bei aptarnavimas vis dažniau pralaimi kovą...

„It‘s simple“
2021.02.08
Sėkmė slypi detalėse – gera klientų patirtis augina verslą   Verslo tribūna

Verslams tarpusavyje vis sunkiau konkuruoti kaina, prekės ar paslaugos išskirtinumu, pasiūlos įvairove, tad...

„It‘s simple“
2021.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku