„Apple“ serialų platforma per metus sudegina virš 1 mlrd. USD
Technologijų milžinė mažina išlaidas „Apple TV“ platformai

Tai pranešęs technologijų portalas „The Information“, remdamasis dviejų anomininių šaltinių informacija, teigia, kad bendrovė nuo „Apple TV+“ pasirodymo 2019 m. į turinį investavo daugiau nei 5 mlrd. USD, bet išlaidas šiai paslaugai pastaruoju metu karpo – pernai jos buvo sumažintos iki maždaug 500 mln. USD.
„Apple TV+“ platforma siūlo keletą originalių serialų, tarp jų „Ted Lasso“, „The Morning Show“, „Shrinking“ bei neseniai antrąjį sezoną pabaigęs distopinis serialas „Severance“, sulaukęs didelio kritikų pripažinimo.
To nepakanka, kad „iPhone“ telefonų kūrėja mestų rimtesnį iššūkį „Netflix“. „The Information“, remdamiesi „Nielsen“ tyrimu, rašo, kad „Apple“ užima vos 1% mėnesinės srautinių transliacijų rinkos, kai „Netflix“ – 8,2%.
Visgi, kaip pastebi „The Information“, „Apple TV+“ buvo sukurta su tikslu, kad žmonės kuo daugiau laiko praleistų „Apple“ produktų ekosistemoje.
„Aš į tai nežiūriu daugiau nei kaip į rinkodaros triuką, bet jie („Apple“ – VŽ) yra labai protingi žmonės. Galbūt jie mato kažką, ko nematome mes“, – interviu „Variety“ šią savaitę svarstė Tedas Sadandosas, „Netflix“ vadovas.
Įdomu tai, kad plačiąja prasme, „Apple“ paslaugų verslas yra itin sėkmingas.
Pavyzdžiui, paskutinįjį praėjusių metų ketvirtį per metus jis augo 14%, iki 26,34 mlrd. USD, bei užfiksavo rekordinį 46,9% pelningumą. Šis padalinys dabar generuoja 21% visų „Apple“ pajamų.
Jį sudaro tokios „Apple“ paslaugos kaip „App Store“ programėlių parduotuvė, reklama, mokėjimai, „AppleCare“ įrenginių garantijos, minėtas „Apple TV+“ bei srautinių muzikos transliacijų platforma „Apple Music“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai