2018-07-19 19:19

Su atgaivintu „Šilelio“ prekės ženklu pajamas dvigubina kasmet

Edgaras Gargažinas, UAB „Sponge“ vadovas.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Edgaras Gargažinas, UAB „Sponge“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vilniaus bendrovė „Sponge“, prieš porą metų atgaivinusi lietuvišką prekės ženklą „Šilelis“, pernai beveik dvigubai išaugino apyvartą, o šiemet pristatė 2 naujus „Šilelio“ ženklu pažymėtus gaminius – atnaujintą projektorių ir „Android“ TV priedelį.

VŽ rašė, UAB „Sponge“ 2014 m. įregistravo prekės ženklą „Šilelis“, o 2016 m. išleido į rinką šiuo vardu pavadintą šviesos diodų (LED) projektorių „P-1“.

Šiemet „Sponge“ į rinką paleido atnaujintą „Šilelio“ projektoriaus modelį „P-2“ ir „Android“ TV priedelį, paverčiantį televizorių išmaniu.

52795
130817
52791