2017-12-01 13:26

„Lietuvos geležinkeliai“ neturėjo net klientų valdymo sistemos

Eglė Radvilė, „Lietuvos geležinkelių“ Informacinių technologijų centro direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Eglė Radvilė, „Lietuvos geležinkelių“ Informacinių technologijų centro direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šiemet įmonės vairą perėmusi nauja „Lietuvos geležinkelių“ (LG) vadovų komanda bando dorotis ne tik su įvaizdžio, bet ir su technologiniais sunkumais. Keleiviai seniai priekaištauja, kad bendrovei trūksta modernių bilietų ir mokėjimo sprendimų. LG vadovai atsilikimą pripažįsta, bet liūdnai priduria: tai, ką mato vartotojai, – dar ne blogiausia dalis.

„Tai, ką radome didžiausioje Lietuvos transporto kompanijoje, priminė kelionę laiku. Kai pastarąjį dešimtmetį tarptautinėje rinkoje konkuruojančios įmonės sparčiai modernizavo IT resursus, LG visiškai padrikai investavo į neefektyvią informacinę infrastruktūrą. Ir net neskaičiavo išlaidų jos priežiūrai ir eksploatacijai“, – pasakoja dr. Eglė Radvilė, LG Informacinių technologijų (IT) centro direktorė.

Visiška betvarkė

52795
130817
52791