2017-09-25 14:09

SAP perka vartotojų atpažinimo bendrovę už 350 mln. USD

Bendrovės interneto svetainė.
Bendrovės interneto svetainė.
Vokietijos programinės įrangos verslui gamintoja SAP už 350 mln. USD įsigyja vartotojų identifikavimo ir vadybos bendrovę „Gigya“. Taip tikimasi sustiprinti milžinės elektroninės komercijos padalinį „Hybris“.

Tiesa, sandorio suma nebuvo viešai atskleista, tačiau tokią sumą skirtingoms tarptautinėms žiniasklaidos priemonėms įvardijo įvairūs su sandoriu susiję šaltiniai. 2014 m., kai bendrovė pritraukė 35 mln. USD rizikos kapitalo investiciją, ji rinkoje buvo įvertinta 250 mln. USD, praneša „Techcrunch“.

„Gigya“ administruoja 1,3 mlrd. vartotojų identitetus šimtuose skirtingų svetainių. Informacija yra apibendrinama, susiejama tarpusavyje ir taip padidinamas vartotojo saugumas internete. Be to, tai yra ir įrankis patogesnei rinkodarai. Kompanija turi apie 700 stambių klientų, tokių kaip farmacijos milžinė „Bayer“, kosmetikos bendrovė „L‘Oreal“ ar KLM oro linijos, skelbia „The New York Times“.

Teigiama, kad jos sprendimai bus integruoti į SAP e. komercijos sprendimus ir taip bus išplėstas paslaugų spektras naujiems bei esamiems vartotojams.

Bendrovė 2006 m. buvo įkurta Izraelyje, kur šiuo metu turi mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros padalinį bei pagrindinį biurą San Fransiske. Joje dirba apie 300 žmonių.

Įsigijimo sandorį planuojama užbaigti iki metų pabaigos.

52795
130817
52791