2017-02-01 12:45

Iškilmes aptemdė sutrikimai: stringa „Telia“ e. parašo paslauga

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šiandien ryte sutriko buvusios „Omnitel“ mobiliojo e. parašo paslauga. Apie tai „Verslo žinias“ informavo skaitytojai, komentuojantys „Teo“ ir „Omnitel“ jungtuvių pabaigą ir vardo keitimą į „Telia“. Apie 13 val. bendrovės atstovai pranešė, kad visi sutrikimai jau pašalinti, mobilusis e. parašas vėl veikia.

Audrius Stasiulaitis, bendrovės atstovas spaudai sako, kad šis sutrikimas yra neišvengiamas bet laikinas. Sutrikimai prasidėjo maždaug 9 val, kai bendrovė ėmėsi techninių darbų, susijusių su pavadinimo keitimu. Mobiliojo e. parašo veikla, pasak „Telia“ atstovų, turėtų grįžti į vėžes antroje dienos pusėje. Galbūt jau po pietų.

„Klientams nuo ryto siunčiame vadinamuosius sisteminius tinklo pranešimus, kurie pakeičia operatoriaus pavadinimą (matomą kairiajame viršutiniame telefono ekrano kampe) ir kai kuriuos kitus SIM kortelės nustatymus, taip pat ir susijusius su e. parašu. Tokios sisteminės žinutės užkemša tinklą, nes siunčiame jas absoliučiai visiems savo vartotojams. Žinutėms ir pokalbiams tai įtakos beveik nedaro, nebent SMS gali ateiti 30-60 sekundžių vėliau nei įprasta. Bet e. parašo sesija nutrūksta. Labai atsiprašome klientų, kad taip nutiko, ypač tų, kuriems ryte teko pasirašinėti kokius nors dokumentus. Garantuoju, kad šie sutrikimai yra laikini. Netrukus viskas vėl veiks“, – sako p. Stasiulaitis.

52795
130817
52791