Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos
2017-01-24 11:45

Lietuvių startuolis – „L’Oreal” ir „Founders Factory” akceleratoriuje

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Lietuvių startuolis „Veleza“ pateko į grožio produktų milžinės „L’Oreal” ir „Founders Factory” akceleravimo programą Jungtinėje Karalystėje.

Bendrovės programėlė veikia kaip socialinis tinklas. Jame visi nariai yra nurodę savo odos tipą. Jie dalijasi nuotraukomis ir pastebėjimais apie įvairias kosmetikos priemones. Taip suteikiama daugiau informacijos norintiems išbandyti tam tikrus kosmetikos produktus. Be to, grožio produktų gamintojai gali gauti atvirą grįžtamąjį ryšį.

„Grožio verslams kaip „L’Oreal” mes padedame atlikti rinkos tyrimus, analizuojama turimus duomenis ir galime pateikti įžvalgas apie vartotojų elgseną, rinką, padėti atrasti dėsningumus, kurie, tikiuosi, padės kurti geresnius produktus arba teikti dar labiau suasmenintus pasiūlymus“, – VŽ pasakoja Martynas Nikolajevas, „Velezos“ įkūrėjas ir vykdomasis direktorius.

Pateko į penketuką

Į „L’Oreal” ir „Founders Factory” grožio inovacijų programą iš viso pasaulio buvo atrinktos 5 pradedančiosios bendrovės. Visos jos jau pradėjo darbuotis JK.

Akceleratoriai įprastai į savo programose dalyvaujančias įmones investuoja nuo 10.000 Eur iki kelių dešimčių tūkstančių Eur. Kai kuriais atvejais ši suma viršija 100.000 Eur. Už tokius pinigus startuoliai jiems atiduoda nuo kelių iki keliolikos procentų savo akcijų.

Vadovas sutarties su „Founders Factory” detalių nekomentuoja dėl konfidencialumo priežasčių. Tačiau, anot, jo, sąlygos buvo panašios į kitų didžiųjų pasaulio akceleratorių.

2015 m. „Veleza“ sulaukė 200.000 Eur investicijos iš verslo angelų. Vadovo teigimu, bendrovės socialinis tinklas šiuo metu turi apie 25.000 registruotų vartotojų, daugiausia jų yra Jungtinėje Karalystėje. Ten registruota ir lietuvių įmonė „Sparkle & Flow“. Kol kas pajamų startuolis negeneruoja.

Paklaustas apie verslo modelį, p. Nikolajevas kalba, kad plėtojami 3 būdai, kaip būtų galima uždirbti iš savo produktų. Uždirbti planuojama iš „kitos kartos rinkos tyrimų“, už kurių atlikimą mokėtų grožio priemonių gamintojai. Taip pat, mažmeninės prekybos bendrovėms startuolis gali pateikti objektyvesnę informaciją apie jų pardavinėjamus produktus. Galiausiai, „Veleza“ galėtų padėti įsigyti reikiamus produktus. Programėlė nukreiptų vartotojus, kur, pavyzdžiui, jų norimą prekę galima įsigyti pigiausiai ar ji būtų atsiunčiama greičiausiai.

Į „L’Oreal” ir „Founders Factory” akceleratorių taip pat pateko bendrovės „InsitU“, „Preemadonna“, „Tailify“, ir „Cosmose“.

52795
130817
52791