2024-11-03 11:47

Vilniečiai estų startuolio „WiseClean“ valymo paslaugas galės užsisakyti per „Wolt“

Vladas Belopolskii, „WiseClean operations OÜ“ vadovas. Liis Treimann („Aripaev“/„Scanpix“) nuotr.
Vladas Belopolskii, „WiseClean operations OÜ“ vadovas. Liis Treimann („Aripaev“/„Scanpix“) nuotr.
Ukrainiečius įdarbinantis startuolis iš Estijos „WiseClean“, pasitelkdamas partnerį „Wolt“, ketina kitąmet pradėti teikti valymo paslaugas Vilniuje ir Rygoje.

Tuo pačiu Taline veikianti įmonė vėlesniam etapui atideda plėtros planus į Tartu ir Narvą.

„WiseClean“, kuri užmezgė partnerystę su „Wolt“, pradėjo naują investavimo etapą ir per ateinantį pusmetį „tikisi užkariauti Rygą ir Vilnių, kol kas atidėdama savo veiklos pradžią Tartu ir Narvoje“, skelbia Estijos dienraščio „Aripaev“ valdomas naujienų portalas „dv.ee“.

„Nusprendėme skinti žemai kabančius vaisius, kad pasiektume didžiausią efektą – taip pat ir savo investuotojams“, – interviu „dv.ee“ pasakojo Vladas Belopolskii, „WiseClean“ vadovas.

Dabar, pasak jo, startuolis per mėnesį Taline atlieka apie 250 valymo darbų ir yra didžiausia platforma Estijoje, kurioje žmonės registruojasi norėdami gauti papildomų pajamų.  

Įmonėje daugiausia dirba nuo karo grėsmės į Estiją pasitraukusios ukrainietės.

Per šešis mėnesius startuolis tikisi padvigubinti užsakymų skaičių ir netrukus pasiekti 1 mln. Eur metinę apyvartą.

Šiuo metu „WiseClean“ pradėjo dar vieną investavimo etapą, daugiausia skirtą verslo angelams. Įmonės vadovas tikisi, kad jei pavyks pritraukti 350.000 Eur, to turėtų pakakti valymo paslaugoms teikti Rygoje ir Vilniuje, ir per trumpą laiką pradėti dirbti pelningai.

Kodėl pasirinko „Wolt“

„WiseClean“ naudoja savo programėlę, tačiau taip pat valymo paslaugas galima užsisakyti ir per „Wolt“.

„Tai šiek tiek neįprasta, bet „Wolt“ mums buvo sėkmingas partneris, nes mūsų tikslinė auditorija iš esmės sutampa.  Mes orientuojamės į jaunus specialistus, kurie labai daug dirba ir neturi laiko tvarkyti savo butų. „Wolt“ orientuojasi į maždaug tokius pačius žmones, t. y. tuos, kurie neturi laiko patys pasigaminti maisto. Nusprendėme bendradarbiauti remdamiesi šiuo sutapimu“, – paaiškino „WiseClean“ vadovas.

Be to, „Wolt“ nėra masinė platforma, kaip, tarkime, „Bolt Food“.

„Wolt“ skirta šiek tiek aukštesnės nei vidutinės klasės auditorijai, o mes taip pat nesiorientuojame į mases. Dėl to tikimės plėsti klientų ratą, didinti savo matomumą ir tikėtis, kad vartotojai nenorės naudotis keliomis programėlėmis, o mieliau užsisakys per vieną“, – pridūrė V. Belopolskii.

Šiuo metu per mėnesį „WiseClean“ atlieka apie 250 valymų, o iki 2025 m. pirmojo ketvirčio tikisi, kad jų bus apie 500 – taip pat ir dėl bendradarbiavimo su „Wolt“.

52795
130817
52791