„Airline Seat Specification“ – labiausiai į gerą savijautą orientuotas salonas pasaulyje

Reklama publikuota: 2022-07-12
svg svg

Naujasis „Bentayga EWB“ modelis su prailginta ratų baze ir „Airline Seat Specification“ salonu gali pasigirti pažangiausiomis automobilio sėdynėmis rinkoje. Jos reguliuojamos 22 kryptimis ir čia pirmąkart pasaulyje panaudota automatinė klimato jutimo sistema. Taip pat sėdynėse veikia pažangi laikysenos reguliavimo technologija, kuri gale leis pasijausti lyg „Mulsanne“ limuzine.

Gale sėdinčiam keleiviui pasirinkus norimą temperatūrą iš septynių skirtingų lygių, sėdynėje esanti automatinė klimato jutiklių sistema kas 25 milisekundes nuskaito keleivio kūno temperatūrą ir drėgmę odos paviršiuje 0,1 °C tikslumu. Tada sistema gali nuspręsti, ar įjungti šildymą, vėdinimą ar abu tuo pačiu metu, kad keleivio temperatūra užtikrintų gerą savijautą (angl. Wellbeing). 

Tuo tarpu laikysenos reguliavimo sistema automatiškai atlieka mažus judesius pagal keleivio sėdėjimo padėtį ir ten, kur kūnas spaudžiasi labiausiai. Naudodama algoritmą, sukurtą bendradarbiaujant su chiropraktiku, sistema per per tris valandas gali keisti sėdynės formą 177 vietose, šešiose visiškai nepriklausomose slėgio zonose. Taip keleiviams pagerinamas komfortas ir sumažinamas nuovargis visos kelionės metu. Laikui bėgant subtiliai keičiant sėdynės paviršiaus formą, nė viena kūno vieta nepatiria nuovargio, o tai reiškia, kad sėdinčiajam visada patogu.

50 procentų iki šiol užsakytų „Bentayga EWB“ modelių turėjo „Airline Seat Specification“ saloną. Tai puikiai iliustruoja naują prabangos etaloną, o keliaujantiems – patogiausias keliones.  

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Automatinė klimato kontrolė 

„Airline Seat Specification“ salono sėdynės yra pirmos tokios, kurios jutiklių pagalba nuolat matuoja abiejų gale sėdinčių keleivių kūno temperatūrą ir drėgmę. Visa tai daroma su neįtikėtinai maža paklaida – 0,1°C kas 25 milisekundes, 

Keleivis optimalią kūno temperatūrą gali rinktis iš septynių nustatymų. Jutikliai matuoja ir tiesiogiai renka duomenis, kad nustatytų, koks turėtų būti sėdynių šildymo, vėsinimo ir vėdinimo intensyvumas, o kūnas išlaikytų optimaliausią temperatūrą. Iš pradžių sėdynė veikia efektyviai ir greitai įjungia sėdynių šildymo ir vėdinimo sistemas, kad būtų pasiekta norima temperatūra. 

Vėliau sistema palaiko optimalią šilumą komfortui visos kelionės metu bei švelniai reguliuoja sėdynės klimato sistemą, kad būtų palaikoma nustatyta temperatūra. Bandymų metu paaiškėjo, kad žmogus gali pastebėti tik 1–2°C paviršiaus temperatūros pokytį, tačiau sistema žymiai nuodugniau ir nuolat stebi faktinę temperatūrą. Todėl ši sėdynių klimato kontrolės sistema žino, ko keleiviui reikės dar prieš jam suvokus. Tiesiogiai renkami duomenys leidžia sistemai autonomiškai keisti temperatūra ir užtikrina komfortą, kuriam nereikia žmogaus įsikišimo. 

„Auto Climate“ sistema turi septynis nustatymus (neutralų ir šešis kitus) bei galimybę rinktis veikimą  tik nugaros arba pagalvėlės srityje. Septyni nustatymai nėra išdėstyti linijiniu būdu ir buvo sukurti atlikus išsamius keleivių bandymus kartu su pirmaujančiais šios srities tyrėjais. Remiantis klinikiniais duomenimis, tyrimai parodė: 

  • Nuo 75 iki 80 procentų žmonių naudos padėtį 0 (neutralus nustatymas) kuri veikia nuolat, be jokio reguliavimo. Toks nustatymas leidžia jaustis optimaliai patogiai, o jo veikimas buvo nustatytas atliekant testus, kuriuose dalyvavo skirtingi keleiviai. Bandymai vyko įvairiomis aplinkos sąlygomis.
  • 15–20 procentų keleivių naudos +1 arba -1 nustatymus (pagal asmeninį pasirinkimą), o sistemos vėliau reguliuoti nereikės, nes ji automatiškai palaikys šiltesnę arba vėsesnę temperatūrą. 
  • Tikėtina, kad maždaug 5 procentai keleivių tam tikromis dienomis rinksis intensyvesnius nustatymus +2 arba -2. Pavyzdžiui, +2 būtų naudojamas nugaros maudimui malšinti šildymu. Tuo tarpu -2 nustatymas būtų naudojamas kai keleivis blogai jaučiasi ir nori jaustis šiek tiek vėsiau. 
  • Nustatymai +3 ir -3 skirti pakelti arba atvėsinti temperatūrą nuo įprastos vidutinės. Šių nustatymų bandymai buvo atliekami ekstremalioms klimato sąlygomis arba tais atvejais, kai tiriamieji keleiviai turėjo susirgimų, kurių simptomams mažinti reikia visiškai kitokios kūno temperatūros nei normali.

 

Automatinė klimato sistema naudoja esamas sėdynių šildymo technologijas, tačiau čia buvo sukurtas naujas sėdynių vėdinimo ventiliatorius, galintis pernešti maždaug 80 procentų daugiau oro nei ankstesnė sistema. Taip sunaudojama mažiau energijos nei naudojant ligšiolinę sėdynių klimato sistemą. Tuo tarpu veikiant automatinio klimato režimui, visos sistemos energijos suvartojimas yra maždaug 40 procentų mažesnis nei tokiu atveju, jei keleivis temperatūrą reguliuotų rankiniu būdu.

Laikysenos reguliavimas 

Nepaisant to, kad yra sukurta daug sistemų, mažinančių nuovargį, pavyzdžiui, sėdynių masažas, bet laikysenos reguliavimo sistema yra visiškai naujas žingsnis šioje sferoje. Ji veikia aktyviai reaguodama ir subtiliai naudodama minkštas pneumatines zonas, reguliuoja spaudimą tarp kūno ir sėdynės. Ši sistema nepasižymi linijiniais ar dvimačiais judesiais, kurie būdingi elektra valdomoms sėdynėms. Ji naudoja trimatį judesį, kad sumažintų spaudimą tam tikruose taškuose. Judesius valdo sudėtingi algoritmai, sukurti bendradarbiaujant su chiropraktiku, kuris dirba su klientais, patiriančiais diskomfortą ilgose kelionėse automobiliu.  

Bendradarbiaudami su specialistais iš „Comfort Motion Global“ (CMG), „Bentley“ sukūrė mokslu paremtą pneumatinę laikysenos reguliavimo sistemą. CMG jau keletą metų dirba nuovargio mažinimo srityje ir atlieka medicininius tyrimus, kurie patvirtina laikysenos koregavimo naudą patogumui ir gerai savijautai.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1570?placement=

Sukuriant subtilius judesius sėdynės paviršiaus zonose, atpalaiduojami įsitempę kūno audiniai, o kitose srityse – spaudimas didinimas. Tai suteikia kūnui galimybę natūraliai atsipalaiduoti tiesiog automobilyje. Laikysenos keitimo judesiai nežymiai keičia nugaros ir galūnių padėtį ir taip suaktyvina kraujotaką. Tai ypač mažina diskomfortą apatinėje nugaros dalyje ir kojose, todėl keleiviai daug ilgiau išlieka budresni ir susikaupę.

„Bentley Bentayga EWB“ „Airline Seat Specification“ salono sėdynės turi specialius šonus ir pažangius minkštus sluoksnius viduje. Visi šie sprendimai puikiai dera su automobilio važiuokle. Veikiant harmoningai užtikrinimas važiavimo komfortas, o keleiviai lieka apsaugoti nuo kelio keliamos vibracijos. 

Reguliuojami sėdynių šonai gali keistis, pagal skirtingą keleivio kūno formą ir sudėjimą. Tuo tarpu išskleidžiamos kojų ir pėdų atramos leidžia keleiviams rasti geriausią sėdėjimo poziciją ilgoje kelionėje. 

Tyrimai parodė, kad aktyvus kūno svorio palaikymas sumažina nuovargį, kuris gali sukelti psichinę įtampą ar dėmesingumo praradimą. Taip pat įrodyta, kad natūrali laikysena sumažina raumenų įtampą.  

„Bentley Bentayga EWB“ „Airline Seat Specification“ salone taip pat yra papildomas atlošų ir pagalvėlių reguliavimas, elektra valdomas galvos atramos aukštis bei iš priekinės sėdynės išsiskleidžianti kojų atrama gale sėdintiems keleiviams. Pastarieji taip pat galės pastumti priekinę keleivio sėdynę į priekį, naudodami VIP režimą.

Technologijomis paremta meistrystė

Kartu su sistemomis, užtikrinančiomis automatininę klimato kontrolę ir laikysenos reguliavimą, „Airline Seat“ salonas pasižymi technologijomis, kurios slypi rankomis kurtoje odos apdailoje. 12 tylių elektrinių variklių suteikia galimybę sėdynę reguliuoti 22 kryptimis, kad vartotojas galėtų atrasti sedėseną pagal savo kūno formą tiek darbui, tiek poilsiui. Variklius jungia trys pažangūs pneumatinių vožtuvų elektroniniai valdymo blokai. Tuo tarpu variklių ir vožtuvų darnų veikimą prižiūri pagrindinis „Seat Motion & Wellbeing“ valdymo kompiuteris.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Airline Seat Specification“ – labiausiai į gerą savijautą orientuotas salonas pasaulyje Verslo tribūna 1

Naujasis „Bentayga EWB“ modelis su prailginta ratų baze ir „Airline Seat Specification“ salonu gali pasigirti...

„Bentley“ pristatys išskirtinę ir tvarią NFT kolekciją Verslo tribūna

Geidžiamiausias pasaulyje prabangių automobilių prekės ženklas „Bentley Motors“, praneša apie savo pirmą...

Naujasis „Flying Spur S“ – sportinio stiliaus premjera „Goodwood Festival of Speed“ renginyje Verslo tribūna

„Bentley“ užbaigia savo naują į vairuotoją orientuotą S seriją, pristatydama naująjį „Flying Spur S“,...

„Bentley“ pristato itin sportiškas „Continental GT“ ir GTC versijas Verslo tribūna

„Bentley“ savo sportiškų ir elegantiškų „Continental GT“ modelių gamą papildo nauja S serija. Ji bus skirta...

Naujoji „Azure“ serija – „Bentley“ raktas į gerą savijautą Verslo tribūna

„Bentley“ visuomet pasižymėjo nepriekaištingomis charakteristikomis ir patogumu ilgose kelionėse. Nuo šiol...

Riboto leidimo „Bentley Bentayga EWB First Edition“ parodys, kas lauks naujųjų flagmano vairuotojų Verslo tribūna

„Visai neseniai Bentley pristatė savo naująjį flagmaną – „Bentayga EWB“ su ilgesne ratų baze. Gamintojas...

Naujasis „Bentley“ flagmanas „Bentayga EWB“ kelionėms pirmąją klase suteikė kitą prasmę Verslo tribūna

„Bentley Bentayga“ nuo pat pirmųjų dienų buvo populiariausias gamintojo modelis. Nuo šiol jam tenka dar...

„Bentley continental GT speed“ „Motor Klassik 2022“ apdovanojimuose pripažintas ateities klasika Verslo tribūna

„Bentley Motors“ šiandien paskelbė apie savo pirmąjį apdovanojimą iš žinomo Vokietijos automobilių žurnalo...

„Bentley“ paskelbė rekordinius finansinius rezultatus 2021-aisiais Verslo tribūna

„Bentley Motors“ paskelbė 2021-ųjų metų prabangių automobilių markės finansinius rezultatus, kurie žymi...

Laiko mašina pagal „Bentley“ Verslo tribūna

Joks kitas prieškarinis „Bentley“ modelis taip neįsirėžė į istoriją kaip „4½-litre Blower Bentley“. Tiesa,...

Ambicingas „Bentley“ planas – 5 nauji elektriniai modeliai per 5 metus Verslo tribūna

Šimtą metų prabangos standartus automobilių rinkoje kuriantys „Bentley Motors“ ne tik ryžtingai žengė į antrą...

„Bentley“ pagal „Mulliner“ – išskirtinumas, kuriam neprilygsta niekas Verslo tribūna 2

„Bentley“ kuria vienus unikaliausių automobilių pasaulyje. Tai yra faktas. Tačiau, kai prie to prisideda...

Rafinuotų Kalėdų dovanos pagal „Bentley“ Verslo tribūna

Kalėdinis laikotarpis kupinas magijos ir smagių emocijų. Bet tik tada, kai esate dovanomis pasirūpinę iš...

Bilietas į greičio pasaulį pirmąja klase Verslo tribūna

Nuspaudžiate akseleratorių iki galo, 12 cilindrų variklis pademonstruoja grėsmingiausias savo natas, o...

4 prabangos ir klasikos atspalviai pagal „Bentley“ Verslo tribūna

Trumpam pakelkite akis nuo šio teksto ir apsidairykite aplink. Kokias spalvas pastebėjote ryškiausiai? Ar...

„Continental GT Speed“ kabrioletas – geriausiai skambantis „Bentley“ Verslo tribūna 1

Tokį titulą modelis užsitarnavo dėl savo naujo variklio. „Continental GT Speed“ kabriolete sumontuotas...

Esminis lūžis: rafinuotos „Bentley“ vertybės hibridinių automobilių pasaulyje Verslo tribūna

Neįprastos lašo formos kėbulas, keistai veikiantis variklis ir kompromisai komfortui. Taip galima apibūdinti...

Trys „Bentley“ stichijos Nidoje Verslo tribūna

Greitis, naujausi techniniai sprendimai ir rankomis kurta prabanga. Trys dalykai, kurie jau daugiau nei...

„Bentley Bentayga S“: technologijų padiktuota dinamika ir rankų darbo grožis Verslo tribūna

„Bentley“ savo populiariausią modelį „Bentayga“ gamina jau nuo 2015 metų. Tačiau šiemet pasirodė pirmoji...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku