2015-04-15 03:01

Sėkmės priežastis – prabilti kliento kalba

Sprendimai, verti Efektyviausios mažo biudžeto pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijos vardo, padėjo Aleksandro Stulginskio universitetui krintančioje rinkoje padidinti studentų skaičių, kai daugelyje kitų didžiųjų universitetų studentų mažėjo.
Darius Gricius, OMD vadovas, Robertas Jucaitis, meno licenciatas, ir Aivaras Ventis, „Moris Public“ vadovas (iš kairės), atsiimant „Password“ apdovanojimą – projektas „Studijos ASU“ laimėjo Efektyviausios mažo biudžeto pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijos kategorijoje. JUDITOS GRIGELYTĖS NUOTR. „Dažnai įmonės pradeda savo problemas spręsti ne nuo to galo. Svarbiausia – kuo geriau suprasti savo auditoriją, kuo ji gyvena, kada ji tą produktą ar paslaugą vartoja, ką dar tuo metu paprastai veikia, ir tik tada bandyti ieškoti tiesesnių kelių į vartotojo krepšelį“, – teigia Aivaras Ventis, socialinių tinklų ir viešųjų ryšių bendrovės „Moris Public“ vadovas, kūręs Aleksandro Stulginskio universitetui (ASU) kampaniją „Studijos ASU“.
52795
130817
52791