Sėkmės priežastis – prabilti kliento kalba
Darius Gricius, OMD vadovas, Robertas Jucaitis, meno licenciatas, ir Aivaras Ventis, „Moris Public“ vadovas (iš kairės), atsiimant „Password“ apdovanojimą – projektas „Studijos ASU“ laimėjo Efektyviausios mažo biudžeto pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijos kategorijoje. JUDITOS GRIGELYTĖS NUOTR.
„Dažnai įmonės pradeda savo problemas spręsti ne nuo to galo. Svarbiausia – kuo geriau suprasti savo auditoriją, kuo ji gyvena, kada ji tą produktą ar paslaugą vartoja, ką dar tuo metu paprastai veikia, ir tik tada bandyti ieškoti tiesesnių kelių į vartotojo krepšelį“, – teigia Aivaras Ventis, socialinių tinklų ir viešųjų ryšių bendrovės „Moris Public“ vadovas, kūręs Aleksandro Stulginskio universitetui (ASU) kampaniją „Studijos ASU“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai