2014-03-13 01:01

Reklama iš lūpų į lūpas – naudinga, bet ne panacėja

Jei apie tavo prekę ar paslaugas klientas gerai atsiliepia kalbėdamasis su savo bičiuliui, greičiausiai šis susidomės ir taps dar vienu pirkėju. Daugelis smulkiojo verslo atstovų būtent reklamą iš lūpų į lūpas nurodo kaip pagrindinį kanalą, tačiau kartais tereikia visai nedaug pastangų ir lėšų, kad apie tave išgirstų kur kas daugiau galimų klientų.

Kai smulkios įmonės vadovo paklausi, kokius reklamos būdus renkasi, dažniausiai išgirsti du tradicinius atsakymus: turime paskyrą feisbuke, bet pati veiksmingiausia reklama – iš lūpų į lūpas. Esą patenkintas klientas žinią perduoda savo pažįstamiems, o šie, patikėję rekomendacija, taip irgi atranda šią įmonę. Ne ką mažiau smulkieji verslininkai vertina bendravimą su klientais feisbuke, nes tinkle nesudėtinga tiek pristatyti naujienas, tiek iš karto gauti grįžtamąjį ryšį ir reaguoti.

Lietuva neišsiskiria

Kad rekomendacijos veiksmingos, pripažįstama visame pasaulyje. Tarptautinė tyrimų bendrovė „Nielsen“ atliko pasaulinį pasitikėjimo reklama tyrimą, jo metu 58 šalyse internetu buvo apklausta 29.000 respondentų. Buvo vertinama 19 reklamos formų. (VŽ 2013 10 14). Tyrimo duomenimis, pasaulyje 84% vartotojų patikimiausia reklama laiko iš lūpų į lūpas reiškiamas draugų ar šeimos narių rekomendacijas. 2012 m. šis rodiklis siekė net 92%.

52795
130817
52791