Lexus CT 200h – tylioji revoliucija

Naujojo hibridinio modelio atsiradimą japonai vadina „Tyliąja revoliucija“,
Mašinos išvaizda džiugins nusipirkusio vairuotojo akį – ji turi savitų, originalių detalių, atrodo moderniai. Konstruktoriai būtinai pabrėžia, kad kėbulo oro pasipriešinimo koeficientas tik 0,28, o tai dar viena galimybė taupyti degalus.
„CT 200h“ jėgainė visiškai analogiška „Toyota Prius“ sistemai „Hybrid Synergy Drive“. Tai yra ją sudaro 1,8 l, benzininis variklis ir 60 kW elektros agregatas, kurių bendra galia – 136 AG. Tokia galia išskirtinės dinamikos
Mašinos salono centrinėje konsolėje įrengtas hibridinės pavaros ir informacinio bloko valdymo centras. Galima nustatyti tris režimus: standartinį „Normal“, ekonomiškąjį „Eco“ ir sportišką „Sport“. Važiuojant lėčiau kaip 50 km/h greičiu, galima naudoti tik elektros variklį (užsidega lemputė EV).
Bagažinės dydis – kaip įprasto kompaktinės klasės modelio: 375 l („Toyota Auris“ – tik 355 l), nulenkus sėdynes – 985 l.
Kaip ir priklauso „Premium“ grupės modeliui, „CT 200h“ turi labai daug saugą ir patogumą didinančios įrangos. Tai 8 saugos oro pagalvės, prevencinė susidūrimų su priešais važiuojančiu automobiliu sistema „Pre-Crash safety“, šviesos diodų (LED) dienos žibintai, informacinė sistema su kietu atminties diskeliu, navigacija, galinio vaizdo kamera, labai kokybiška „Mark Levinson“ garso sistema ir kt.
„Lexus“, bandydamas pateisinti didelę „CT 200h“ kainą, išvardino punktus, kurie padėtų savininkui sutaupyti. Pirmiausia priminė, kad mašinos tarša yra tik
VERSLO TRIBŪNA
Kitas svarbus dalykas – mažesnis detalių kiekis (pavyzdžiui, nereikia stabdžių kaladėlių, diskų, starterio, generatoriaus ir kt.) atpigina, pasak
Prie vairo
Nuvažiavau daugiau kaip 300 km vakariausio žemyninės Europos taško – Rokos kyšulio (portug. Cabo de Roca) apylinkėse. Tai kalnuotas regionas kur aukščio skirtumai siekia daugiau kaip 300 metrų, o keliai – beveik vien serpentinai arba platūs greitkeliai. Pirmą dieną beveik pusę kelio (apie 90 km) dominavo mokami tarpmiestiniai greitkeliai (važiuodavau 130–180 km/h) ir vietiniai keliai
Kitą dieną vaizdelis pasikeitė kardinaliai. Beveik visa, apie 140 km trasa vingiavo kalnų serpentinais, driekėsi per nenutrūkstamą miestelių grandinę, kur didžiausias greitis – 50 km/h. Gavau raktelius mašinos, kurios baterija buvo
Išvadą padaryti lengva – mašina didžiausią ekonominį efektą duos važinėjant miesto režimu.
Pinigai
„Šis modelis mums labai svarbus, – pristatydamas gamintojo politiką žurnalistams sakė „Lexus Europe“ Rinkodaros padalinio vadovas. – Pavyzdžiui, 2010 m. Europoje buvo parduotas 587.931 „Premium“ grupės kompaktinis
Pasak jo, naujas modelis pirkėjus domins dėl penkių kertinių dalykų – ekologiškumo, gražaus dizaino, geros kokybės, modernumo ir palankių eksploatacinių išlaidų. Tokios savybės turėtų pervilioti ir šiek tiek pirkėjų, kurie labiau iki tol mėgo didesnius, vidutinės klasės modelius. „Lexus“ rinkodarininkai neslepia, kad jie tikisi, jog bent pusę hibridinio „Lexus CT 200h“ pirkėjų sudarys moteriškos lyties vairuotojos. Jos, norėdamos pabrėžti
„Lexus“ rinkodarininkai Baltijos šalims planuoja per metus trijose rinkose parduoti 120 „Lexus CT 200h“, prekybos tinklą sudaro 4 centrai (2 Lietuvoje, po 1 Rygoje ir Taline). 2010 m. „Lexus“ užėmė 12,6% Baltijos šalių rinkos (2007 m. – 13%, 2008 m. – 9,6%).
Pagal įrangą parengti trys „CT 200h“ variantai: „Eco“, „Comfort“ ir
***
Kai kurie techniniai „Lexus CT 200h Eco“ duomenys
Varikliai: 1,8 l benzininis ir 60 kW elektros
Bendra galia, AG/kW: 136/100
Matmenys, mm: 4.320x1.765x1.430
Įsibėgėjimas iki 100 km/h, s: 10,3
Maksimalus greitis, km/h: 180
Bagažinės talpa, l: 375/985
Degalų bako talpa, l: 45
Vidutinės degalų sąnaudos, l 3,8*
Bazinės įrangos sąrašas: 8 saugos oro pagalvės, ABS, TRC, VSC, šviesos diodų (LED) dienos žibintai, beraktė užvedimo sistema, klimato kontrolės sistema,
Kaina, Lt: 102.860
*Gamykliniai duomenys
Šaltinis: „Lexus“
Šis straipsnis publikuotas kovo 4 d. "Verslo žinių" rubrikoje
"Automobiliai".